I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

GTA IV del 3 (spoilers)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-05-22 17:09
Ah, det förklarar det, jag har bara ringt henne när jag är i kniviga situationer.
Bra att veta att man kan sluta dejta henne då.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2008-05-22 21:24
Måste man hålla kontakten med någon efter att man har fått deras "special ability" ?

Producent

2008-05-22 21:37
Ao, tyvärr :<
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance

2008-05-23 15:09
KaptenKrok P22: Carcer city är staden som Manhunt utspelas i, brukar dyka upp i ingame radion i tidigare spel.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-05-25 22:26
Radiointervju med NIKO BELIC

Gametrailers.com

2008-05-26 19:01
Va fan dejtar ni Carmen för? Om man dejtar Kiki alltså "LawChick" så kan man ringa henne när man har snuten efter sig (dock bara en stjärna) så försvinner dem och slutar leta en. Det är jävligt vettigt! =)

2008-05-26 19:28
Det är ju inte så att man bara kan dejta en av dem åt gången.
Men jag har lagt ner Carmen, värdelöst att man bara kan få en health boost när man inte behöver det.

2008-05-26 22:59
Jävla underhållande intervju det där. Tack för det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-26 23:29
satans helvete mitt gta4 slutade fungera på mitt 360 det bara hänger sig o skit har detta hänt nån mer ?
fuck you and have a nice day sucker

2008-05-28 21:00
Hjälp/Tips

Uppdraget som kommer efter "In Mourning" det heter "Revenges....." nånting.

Lil Jacob hjälper en hitta dimitri eller vem det nu är.. så förföljer man en bil som ska ta en till deras hideout i hög fart... slutar med en cutsequence där bilden tvärsladdar Niko glider över huven för att ta skydd & sen börjar folk skjuta mot en.

Efter man har tagit död på alla i huset där & är påväg in i ett nytt rum så kommer det en ny cutsequence & efter den jagar man efter han man är ute efter på taket, han kör iväg i en hellikopter & man tar tag i stöden för att sedan falla i vattnet & jaga honom med en speedboat.

Han kommit så långt att Lil Jacob kommer i hellokopter & ska plocka upp en precis innan land men hinner aldrig komma under hellikoptern.

Nån som har några tips om hur man ska göra & i så fall messa det gärna i min inkorg här och inte i tråden!!

Tack på förhand!
"I does't matter if i win or lose, as long as i have my dancin shoes!!"

2008-05-29 02:04
Du kör bättre och snabbare så är det inga problem
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-05-29 06:09
den vill sig inte bara .,
kör kortaste vägen men gasen i hela tiden endå hinner han inte ., då är det ju nått fel?

2008-05-29 13:14
då är det jefligt udda bara.

tar du genvägar eller åker du runt hela skiten? tror jag failade det uppdraget pga körningen 2 gånger, sen failade jag på det efterföljande momentet istället ><

Dieallot
Producent

2008-05-29 13:19
Ska man verkligen köra speedboat? Är det inte motorcykeln? Isåfall ska du hoppa in i helikoptern.

2008-05-29 18:18
ENG: Jag kanske läser ditt inlägg fel men så här ska väl uppdraget klaras:

Alltså, du ska köra motorcykeln efter honom längst strandkanten, hoppa med mc'n
via en ramp som lyser gult o fånga Jacobs helikopter o sen följa efter båten i helikopter.
Jag körde uppdraget x antal gånger, o the bad guy tog aldrig helikopter därifrån?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-29 19:52
Han tar hellikopter ifrån taket! & man hoppar & tar tag i den men bara för att senare falla i vattnet där det står två speedboat's & väntar ., men vadå har ni simmat till stranden & tagit nån bike som står där eller??

värt & kolla kanske men har för mig att det lyser blå pil ovanför båtarna..

2008-05-29 20:09
när jag gjorde uppdraget så sticker skurken iväg nedför taket mot en speedboat, själv får man ta en mc (som står vid strandkanten brevid huset) o jaga honom längst strandkanten tills man hoppar o tar tag i jacobs helikopter.

fan va skumt, det kanske blir olika uppdrag
beroende på vilka val du gjort tidigare eller nått..
har du kollat gamefaqs.com?

2008-05-29 21:25
finns ju 2 uppdrag beroende på vad man väljer.

Dieallot

2008-05-29 22:05
ja, men är de SÅ lika varandra? (bara spelat ett av dem)

2008-05-30 02:37
mjo det är väl samma sak, ena är dock motorbåt och andra är cross. Men tror det är enda skillnaden

Dieallot

2008-05-30 17:54
va, men, det kan väl inte stämma, valet man gör handlar ju fan om hämnd eller om att förlåta o gå vidare.. men som sagt, ja har bara spleat igenom det en gång, på ett sätt.

2008-05-30 17:57
får nöta, det är jobbigt som fan i alla fall.. hinner aldrig ikapp med båten känns det som, även om man har plattan i mattan & åker rakt.. måste ju vejja en & annan rpg oxå... segt!

2008-05-31 01:52
Men eng då valde du väl att ta cashen och jobba med Dmitri va? så jag inte är ute och cyklar

Dieallot

2008-05-31 20:22
Någon som vet om duvorna (flying rats) är placerade på samma ställen i PS3-versionen som i Xbox-versionen?

Producent

2008-05-31 23:07
gå ut på www.whattheydonotwantustoknow.com eller .net eller .org eller w/e i spelet så ska där finnas bilder på alla duvors placeringar.

2008-06-01 14:59
Får inte den där adressen att funka tyvärr. måste man ha kommit visst långt i storyn för att den ska vara tillgänglig?

2008-06-01 18:03
Adressen är www.whattheydonotwantyoutoknow.com

Alltså you inte u.
Går att komma in på den när som helst under spelets gång.

Ett tips är att gå in i någon av forumtrådarna, sen klicka på loggan för att komma tillbaka till listan med trådar, då finns det ytterligare 2 trådar med bland annat fusk telefonnumrena som man kan ringa för att spawna bilar etc.

2008-06-03 20:21
Jävla ologiska spel.

Hade klarat spelet (main questen), börjar spela idag igen för att klara några bonusgrejer, quicksavar.. Upptäcker att spelet av nån jävla dum anledning loadade min gamla "hard save" trots att quicksaven var nyare (vilket har hänt innan).
Och eftersom spelet quicksavade, sparade den över mitt quicksave där jag hade klarat mainquesten, så nu måste jag göra om några uppdrag..
De på R* vet hur man får ett spel att vara länge.

2008-06-06 01:30
Du får ju hålla koll på sånt ju

Har 2 saves och kollar alltid vilken som loadas så att jag slipper göra om en massa skit.

Dieallot

2008-06-08 14:11
klarat skiten nu.. börjar med sidouppdrag och mp. gick segt, men fick under 30h achievment iaf.

vill någon spela live så holla

2008-06-09 00:05
jobbigt läge: har skjutit 199 flying rats och har ingen aning om vilken det är jag missat. Någon som vet om det finns ett sätt att ta reda på det?

2008-06-09 00:06
...förutom att gå igenom hela walkthroughn igen.

2008-06-09 13:37
smart att inte pricka av dem ;)

2008-06-09 17:12
Eller så kanske det blev så att en buggade bort sig? Hände mig, har hänt ett par fler, kan hända några till.

2008-06-09 17:36
asså när man börjar gå på duvjakten är det fan dags å byta spel grabbar. hahaha...
själv sluta man spela efter själva storyn så ahr 40%kvar av spelet men känns så meningslöst helt enkelt... men orka jaga duvor??? jag hade hamnat på sykhem om jag dödat 199 duvor och den sista e borta... alvaligt

Vegas 2 tar upp all tid nu. för mig klart det bästa spelet nånsin. tätt följt av GTA4
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP

2008-06-09 23:57
vill man ha 1000/1000 så gör man allt

Dieallot

2008-06-10 01:40
fuck det

jag är för casual för 100%.
jag spelade igenom storyn två ggr för att testa alla olika scenarios. nu glider jag mest bara runt och gör polisuppdrag eller kaosar omkring på flygplatsen och andra sköna ställen
teehee :)

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-06-10 06:31
Du spelar ju ps3 så förvånar mig inte om du fuskar också :D

Dieallot

2008-06-10 10:46
Dieallot X21

Hurdå buggade bort sig? Den var helt enkelt inte där när du hittade stället eller?

2008-06-10 11:02
Jürgen:
Alltså. Jag sköt den långt innan jag gick ut på duvjakt, när jag inte ens visste vad det var för nått "Vad är detta?" tänkte jag och sköt den. "Coolt" Efter det så fortsatte jag som vanligt med storyn och sparade osv.

När jag väl gick ut på duvjakt så fanns duvan som jag skjutit tidigare såklart inte där, MEN den hade inte räknats med i statsen.

2008-06-10 11:11
jaha, det är säkert nått sånt som jag råkat ut för också.

2008-06-10 11:16
Japp, så då är det bara börja om helt och hållet på en ny :)

Jag själv har inte spelat spelet sen duvan buggades bort.

2008-06-10 12:21
Du spelar ju ps3 så förvånar mig inte om du fuskar också :D

hahah det gör jag faktiskt. fast har man klarat igenom skiten helt legit 2 ggr så är det fan dags att langa fram fusken ;)

2008-06-10 13:28
Eller börja nöt multiplayer.. Fusk är gay, särskilt som de verkar vara rätt trista

2008-06-10 13:43
redan lirat massa multiplayer och spelar fortf. multiplayer ibland

fusken är helt ok. inte lika flippade som i san andreas osv men ganska "bekväma" om man bara är ute och kaosar omkring och behöver en annihilator, en comet eller kanske full/hälsa/ammo :)

2008-06-10 23:14
Spelat 8 timmar i sträck... måste.... sova.... snart... bara... lite... till!
413

2008-06-11 01:47
Fortfarande skabb att fuska :D

men ps3 ägare....

Cera spela inte för mycket när du väl klarat spelet ligger det mest och skräpar

Dieallot

2008-06-11 01:50
Tss, "8 timmar". Mitt rekord ligger på 15 timmar ;)
Första gången jag lirade sträckade jag på 13 timmar.

Så på två pass varvade jag spelet första gången.

2008-06-11 16:42
doggson P22

det var nog min onda 360sida som langade fram fusken ;) börjar tappa kontroll alltså.
jag lirade till och med halo 3 hos en polare häromdan

2008-06-12 12:49
Mitt rekord ligger på 5 timmar :d jefligt hardcore

marvin: pff alla vet att 360 ägare är achievement whores och därför inte fuskar !
Halo är jävla göddans <3

Dieallot