du är snart äldre och då slipper du hoppa mellan dom och kan därför fokusera 100% på wow
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Skivsamlare
2007-05-23 03:12
ReM P19 jag tycker det är roligt jag. förstöra levlingen för andra är kanske det bästa som finns! och visst fan får man fame, dålig sådan. men fame som fame. mohahahaha!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
helt rätt INOK, se dig själv som Bert Karlsson...han är fan evil rakt igenom och han gankar fan low lvl kids på talang också! fame som fame xD
tut!
Jävla bög patch som stannar på 97%, någon som vet var man kan ladda ner den "manuelt". ?
Skivsamlare
2007-05-23 18:15
MisguidedAngel P23 haha wörd! schysst att bli jämförd med bertis! >:E ReM, jag fick ner min dirr. du måste vara nabb:O
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
wowwiki är din vän rem och man är förmodligen "nabb" för att blizzards jävla patch dl är totalt jävla skräp gawd
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
INOK P18 30sec efter jag skrev inlägget på whoa fick jag ner allt. ;P
Nej men Mr.Shield det spelar ingen roll för du måste installera patchen och tanka om den. När du tankar om den så går det mycket snabbare då nästan all information redan finns på din Hrdisk. Spelade Gruul och Highking mulgaur igår kväll båda var buggade eller buffade. Kul var det iaf.
hahah Vi var å knackade på hos gruul igår.....men han var nog edigt stenad eller bara allmänt hjärndöd =D. Han stod helt stilla å gjorde ingenting hahaah det var skoj däremot och få se DPS mätarna eftersom alla kunde bara njueka bäst dom ville... Affli. warlocks och BM hunters i top 5...sen var det två mages 6a 7a hehe....
tut!
Vi plockade ner highking maulgar men vi har kvar gruul, han gjorde helt fel i hatefullstrikes. Men han går ner ikväll. Någon som vet om Maggie är buggad?
high king och gruul e buggad.. men kändes ändå som att båda var nerfade kraftigt.. dom gick ner lätt.. sen gick vi till mag i hopp om lite mer utmaning.. men likaså där.. kraftigt nerfad.. gick också ner på första... Riktigt nice att det droppar 2 t4-tokens från varje boss nu
rapperted.se
Ja det är nice, nakdelen med det är väl att folk kommer geras snabbare och PvE progressen kommer gå fortare.
gruul och maulgar är inte buggade, bara ändrade. gruul gör hateful på antingen 2an eller 3an på aggro list. så jävla bögig gruul låter bara, varför lägga till äckliga jävla ljudeffekter på honom?
du är kär i mig.
jorå visst är/var dom buggade.. krosh firehand eller vad han heter.. hans sköld kom upp efter 30 sekunder ist. för med detsamma.. så svårare att hålla tank-magen vid liv... samt att gruuls HS ska träffa 2:a högst på aggro och inte tredje mm. och det är inget som är ändrat med flit från blizz.. det ska återställas oavsett så har allt blivit sjukt mycket lättare...
rapperted.se
Illusion_ P14 du kommer få panik när du är hos din mamma och inte kan spela på en vecka. nu är du varnad.
fy helvete va druids är roliga... jisses!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När man omformaterat datan behöver jag bara installera TBC ( 4 skivor ) eller WoW ( 5 lr 6 skivor ) också?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fick svar på min fråga ganska snabbt när jag pressade i burning crusade
Tidsfördriv läs lite längre upp och hitta hur du gör för att speeda på processen.
Nån som lirar Horde på Jaedenar så Privva mig !!!
Hej !
Doggson: HAHA hittade en msn-chat som är på dagen två år gammal, nostalgi ^^ JÄVLA KUK BLIZZARD säger: hahahah JÄVLA KUK BLIZZARD säger: stick från booty JÄVLA KUK BLIZZARD säger: bög hordes JÄVLA KUK BLIZZARD har precis skickat dig en vibb! JÄVLA KUK BLIZZARD säger: vänta bara när lvl 60 snubbarna är borta JÄVLA KUK BLIZZARD säger: då jävlar lilla caliban JÄVLA KUK BLIZZARD säger: och tack för att du dödade mig när jag laggade apa din stackareJÄVLA KUK BLIZZARD = Doggson
Childweak petsen :D
Den Svenske Fanclub
yeah Willy ftw :P
du är kär i mig.
vafan kan ju aldrig börja köra varje gång jag loggar in laddas alla patches ner igen,kommer aldrig in i spelet?!
Doggson > all.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Nu har jag gjort de jag aldrig trodde skulle hända. Jag har börjat spela wow...
hahah har du spelat förr? om inte så önskar jag dig ett "There is no IRL only AFK".... jävla ångest spel
tut!
Har bara testat wow hos en polare förut, nu fick ja ett guestpass av han som ja ska börja betala på när det gått ut. Men jag hoppas jag aldrig blir beroende=P
Hur många här är det som lirar RP? Funderar på att göra en ny gubbe på nån RP server.
You already know, den e on lean!
varförinte F15 installera inte om. det tar så där lång tid första gången
du är kär i mig.
Jag spelar på en RP-PVP server. Finns en guild som kör RP vad jag vet. Fick Magtheridon till 30% igår, önska mig gl idag:D
rök miljövänligt, rök grönt
GL vi ska också ta honom idag :)
du är kär i mig.
Någon som säljer ngn char? typ lvl 40+ :P till ett billigt pris.. kan man transfera chars mellan acc?
Den Svenske Fanclub
Shield Det är lixom, du sitter inte framför skärmen och spelar WoW. Du är innuti WoW, du gör en historia om din gubbe och en egen personlighet ur fantasin. Det är roll-spel helt enkelt! Det där kanske inte va nån bättre beskrivning än vad TestTube gav men
Hur fungerar det här med ratings i pvp, är det från server till server eller battlegroup till battlegroup? Hur beräknas rating och hur ofta uppdateras det? Nej jag vill inte slå upp det, vill höra från våra inbitna wownördar.
står o djurar på magtheridon nu fan va jobbig han e, alltid NÅN som gör ett misstag då går det åt helvete
du är kär i mig.
Hahaha, döda han precis!! :D:D:D
rök miljövänligt, rök grönt
Fick magtheriodon till 24% idag... imorron är han nere..
valero: Ah den natten :P ett tag sen indeed :P fick aldrig min hämnd på dig >_< och clearly jag > all Ny guild och allt nu O_o gled in och snackade lite skit på vent och det första jag får höra är "How come you speak so fucking good english compared to the rest of us" jävla norrmän Arena hood idag tror jag! fuck yea
Skivsamlare
2007-05-30 08:46
Jag funderar på att göra comeback efter sommaren, då har jag förhoppningsvis mer tid.
Arena hood yes! 18stamina5% stun resist socket, roguen har 9.5k hp nu obuffad! Servrarna dog dock så inget enchant >-< Frost kom till mig på grim batol <3
Om jag börjar igen, är Grim Batol mitt första val. UD mage elemental pvp spec ftw.
För en och en halv timme sedan skulel servarna varit uppe :(
"World server down". Moonglade </3 jag som började på min nya blood elf igår, är sjukt sugen på att spela
Lägg ner alla jävla Belfs dom är så otroligt fula. Sen är jag sur för account manangement ligger ner. Fucking jävla kuk åmål.
TestTube Ja du teh tube, inte så konstigt när det är över 9miljoner spelar på WoW vilket motsvarar Svergies befolkning. Tänk dig att ha ett företag och ta hand om hela svergie. Det tar tid.
Plocka Hydross igår... Ganska lätt efter nerfen
rapperted.se
har en sköldpaddsmount till salu i Köp&Sälj om någon är intresserad
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.