Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
glöm det jag kan inte länka :O
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Skivsamlare
2007-05-15 20:51
nu när jag sålt min lock och sitter utan wow, dock med ett PSP känns det en aning skumt. Det är skönt som fan, mer värt med ett PSP för mig. men jag vänjer mig fan aldrig vid att det finns Paus!! samma sak nu som då; - det är maaaat!! - MMHMKOMMERSNARTKANINTESLUTANUFFS!!! haha. paus <3
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Svensson; eww eww! är själv horde =p. säg inte att dom är med i IMBA ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
well, slutade spela igen.. Har under senaste veckorna bara loggat in för Kara-raidsen, men idioten till officer godkänner folk till raiden i den ordning de skriver upp sig. Till nästa har de godkänt: 2 DPS Druids 1 Hunter (12-åring son bara kör auto-shot) 1 Holy Pally 1 DPS pally som tror han har bra DPS... 1 Mage (jag) 1 Lock 1 DPS Warrior 1 Tank Warrior Med 9/10 uppskrivna har vi en tank och en healer, och förrutom mig och locken ingen dps.. Idioter..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
hahahaha dreamteam
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
KOlaviL nej han suger, han är med i widgets and wizards lr vad dom heter.... tjatar alltid om imba, wipe och Bad Company , som förövrigt är den bästa väl? iaf alliance.... iaf, fick T4 head idag vilket betyder att jag har 4/5 delar... trots att jag bara använder leggings, fett tragiskt. resten suger.
du är kär i mig.
Skivsamlare
2007-05-16 08:22
mm sant fan, ska typ använda iaf T4 crown för den är fett snygg, iaf jämfört med spellstrike hood
du är kär i mig.
har patchen kommit? är servrarna uppe och så nice? segt o tanka?
du är kär i mig.
Patchen kommer nästa vecka.
rök miljövänligt, rök grönt
dom uppdaterar ju aldrig på något annat än onsdagar.... börjat med magtheridon nu, lätt han är va!
du är kär i mig.
snft ffs slut tid
Den Svenske Fanclub
ska börja spela wow,har några frågor bara: måste man ha ett account från vanliga wow för att kunna börja spela bc?
hur funkar det när man betalar med gamecard?
ungefär vad kostar bc att köpa?
ja du måste ha vanliga spelet för att kunna installera och köra, och sedan uppdatera ditt konto till ett bc-konto du köper ett gamecard, och skriver i koden på hemsidan så får du tiden på kontot direkt.239 kr - 539 kr jag skulle inte betala mer än 250 iaf....
du är kär i mig.
så jag måste alltså köpa vanliga wow bara för att skapa ett account?
varförinte F15 börjar du spela kan du inte sluta, bara så du vet! och jag är helt seriös, det är mer beroendeframkallande än det mesta. :(
kan meddela er om att jag precis har köpt gamecard =( haha kunde inte stå emot när jag såg warrior pvp filmer:P innan hade jag inte spelat på 2 månader
haha jag fick t1 legs igår xD det var min första raid nånsin :)
T1 leggs? Vadå typ Moltencore skit? :O
haha oj fel xD t4 menar jag :P
Hur ser World pvpn ut vid lvl 70? Kommer det någonsin bli som ganking i STV, ganking i EPL eller noobraids i hillsbrad?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Whc, din fursta raid i gruul? hmmmm du måste lirat med en jävla bra guild isåfall. Om det är din fursta raid och du får komma med
Upp i snoken ska det!
Frost: det är inte mycket outdoor pvp tack vare flying mounts :P går du afk utomhus så är det bara flyga 200 meter upp i luften :P däremot kan du räkna med drop ins när du grindar etc
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Producent
2007-05-18 22:50
man kan inte logga in på https://www.worldofwarcraft.com/?
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
nån som spelar horde på Jaedenar ? holla at me
Hej !
Producent
2007-05-19 02:26
ali0418 oj :E det var bara för någon länkade trailerna som jag tittade på så gick jag in via den sidan :)
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Tjenare, Nån som vet vilken specc droods ska ha för levling ?
En till fråga då. Har precis formaterat om datorn, måste jag installera det vanliga wowspelet och sedan BC på det eller räcker det med att installera vanliga? Tar sån jäävla tid att installera...
Fan.. måste installera vanliga först, /sigh
attuned till SSC nu :) synd bara att jag måste vänta minst en vecka till innan resten av guilden blir attuned... har bara downat nightbane med 2 grupper, och många slackar...
du är kär i mig.
Skivsamlare
2007-05-21 16:21
http://www.blocket.se/vi/11985753.htm 70 hunter ifall nån e sygen :>
TestTube Se där, får testas nästa gång. Fan... Magtheridon är inte rolig ;/ Försöker skrapa ihop lite guld till en epic flying mount, men nää. Går några guld till repair bills, potions och dylikt. Inte lätt att ha epix!
Ska jag köpa Wow? har dator bara 1/2 av tiden. känns lite onödigt att betala då? Men alla verkar ha så jävla skojj med det... Hmm.
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
1/2 tiden av vaddå? du får ju räkna ut hur mycket du tycker är värt att betala för den tid du kan spela.... mm skönt att jag kunde köpa epic mount innan jag började raida lite seriösare... nu är det jävligt mycket som kostar alltså >.<
du är kär i mig.
bara för ni har dåligt guilds :-) Vår guild körde hela gruul utan wipes, max 10 wipes under hela instancen (andra gången vi drog gruul)
Upp i snoken ska det!
kokkuli kan du kanske förklara logiken i det du skrev?
citat"Vår guild körde hela gruul utan wipes, max 10 wipes under hela instancen"....
ni körde alltså hela Gruul utan några wipes, men ni gjorde 10 wipes max ändå?!?
jag fattar dinada hehe
tut!
Om du skriver citat så ska datum och "slut citat" med i meningen. Sen heter det Jag förstår inte vad du menar. Sen så ska punkten vara innan för ".". Sen om du skriver ?! så betyder det att du halvskriker fram frågan till personen. Sen tror jag att han menade att dom spelade Gruul instancen igår men på själva Gruul whipade dom inte.
Skivsamlare
2007-05-22 14:08
orka. nu har min kompis fått mig att börja lite smått igen pga att han hade en liten rolig idé. vi är 2st dwarfrogues som ser exakt likadana ut, och vi heter Höger & Vänster. haha, medan vi levlar så gankar vi allt vi ser. prio 1. ganka, prio 2. levla :D Corpsecampar så länge vi orkar. Jävla kul faktiskt. Höger och Vänster in ya faces! >:E
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Låter mest tråkigt. Typ som alla snorungar som försöker bli "Famoust ganker on the server." Som sitter i dom och spammar i trådarna på forumet som går under namnet "Most anoiying ganker?" Stavnig. :P
sicken tur att du är här ReM och räddar oss alla =D
tut!
kokkuli inget att direkt skryta med, gruul är löjligt lätt. kom tillbaka när du downat kazzak med 28 man ;P
du är kär i mig.
Har bara tillgång till dator 2 veckor av 4. Alltså 1/2 av tiden. Är hos pappa 2 veckor (där jag har bra dator), sen hos mamma 2 veckor (där har jag en sug-dator). Då är frågan om WoW är värt att betala 120 för 2 veckor i månaden?
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
ja lätt ^^
du är kär i mig.