omg del 12!?! får man sage:a här eller? GW FTW!
Up and Atom!
Skivsamlare
2007-04-29 19:52
:O Warhammer onlien verkar helnice! Bara Alphaversionen verkar nästintill WoW, tänk då hru det kommer vara i slutgilltig form:D hehe, kommer nog sumpa wow i höst när det kommer >:E Förhoppningsvis kommer det vara mindre 12bastare som väljer det spelet^^
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Ta ditt warhammer prat och dra någon annanstans ruttna skitspel kan diskuteras på lunarstorm eller dylika skitställen
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2007-04-30 10:04
Säg vad du vill, det kommer fortfarande slå wow i hästväg iom att blizzard redan är på god väg att försötra hela skiten. finner inget kul i wow längre.
Var det inte du som bytte char varannan vecka?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
doggson P21 jo det var han.
Som Ench. shaman ska man ha 1 snabb yxa eller 2 sega? i ARENA
aafasi P0 Slö mainhand och snabb offhand?
2h är annars väldigt skön.
ReM Är inte det Rogues? :S är like osäker
Samma sak för WF DW shamaner.. Du kan bara ha WF på mainhand just nu. Du vill att den ska procca så mycket som möjligt så då ska väl du ha en snabb off-hand? :) Jag har ingen anning igentligen, men det låter smart tycker jag.
ReM Låter logiskt, ska tänka på de :)
DET ÄR ONSDAG IMORGON, eller är det idag? Jag är skev eller är jag? Jag kan inte är det eller är jag.. Hmmm.. Är det patch imorgon eller nästa vecka? Får vi någon patch... kanske inte...
Skivsamlare
2007-05-02 08:35
vad spelar det för roll att jag bytt char 2ggr? spelade warrior 1 år innan jag bytte först gången. och anledningen till att jag byter är för att jag inte finner något roligt i skiten. blizzard förstör allt. det enda jag sa var att jag tror warhammer online kommer slå wow. varför du grinar doggson vet jag inte.
/cheer jag fick T4 leggings igår :)
du är kär i mig.
Skivsamlare
2007-05-02 08:48
INOK: En fråga, no hate at all, men om det är så tråkigt, varför då fortsätta spela? Jag tyckte precis som dig, bytte nog 5-6 gånger, sen slutade jag, easy as that. Javisst äre långtråkigt första veckan, men sen börjar man slowly få tillbaks livet man hade innan WoW, iallafall jag. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2007-05-02 15:03
En fråga, no hate at all, men om det är så tråkigt, varför då fortsätta spela? Jag tyckte precis som dig, bytte nog 5-6 gånger, sen slutade jag, easy as that. jag är nog på det stadiet^^ så jag antar att jag slutar snart:P well, när sommarn är här blire inte att fylla på på ett tag iaf^^ hehe
Svensson Jag fick dom en vecka innan dig, i wnz! ;D
fan nu börjar man komma framåt, så jävla happy med muti specc och min daggor Xd saknar en jävla massa hp bara 8774 är inte så bra för en rogue :<
Håller på att tanka spelet nu, körde de tio test dagarna man fick när man köpte spelet (min brorsas spel) och blev jävligt hooked, men jag har som regel att inte paya i månaden för spel, blir för dyrt för mig helt enkelt. Men nu har min bror fix-fixat! Sp nu blir de spela av! :D (TBC t.o.m. ;))
Married to the money, fuck the world, that's adultery
gogagku: wow är så bra det finns alltid något att göra =) Btw behöver ni någon guild där ni vill snacka skit och njuta av doggson så migrata till grim batol =)
doggson P21 Eller hur! Skolan slutade idag för mig också, så det är super :D halvtimme kvar nu!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
cmon guys, spaceships are way cuuler then dwurfs and skanky elfs!1 ;)
doggson P21 Jag och en tjej kompis håller på att levla våra gamla mains. Vi ska migrera senare för att ägna oss åt PvP/Ganking/Arena och lite PvE. Så är det mycket röjj på Grim Batol då?
Outdoor pvpn är rätt kääss, ganking kan funka beroende på hur smutsig man är arenan ska jag inte kommentar eftersom mina team suger pve kör jag inte alls är guild leader för en guild för vänner typ
Skivsamlare
2007-05-04 17:51
ReM kom till GB och ha roligt med mig och Doggson
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Nien! Jag kör arena så ofta jag kan älskar arena. lirade 5 matcher idag torskade 1. Ska väl förhoppnings vis ligga på 15 spelade och 10 vinster iaf. Vi försöker alltid ligga 100%. Sen BG är viktigt vi PvPar som freaks. Samma med PvE vi raidar också ganska mycket. Så jag får se med det.
alltså allt det där finns ju i överflöd på GB också no worries.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
boasie P21, Rainman: Jag lirar warrior på Stormscale, är med i Ash
???
Började arena 3on3 arena team igår, setup var shadowpräst(Jag) rogue(Irl kompis), sen en holy paladin med ríktigt fet gear(Guildmate.) Som tur är kan vi alla sitta i ventilo. Vi har 1640 rating. Ganska bra, men vi ska uppa den. Sen får man ny offhand för badges idag. Och varför är alla så innaktiva här i forumet? :(
Skivsamlare
2007-05-07 09:01
1960 rating innan jag transferade ^^ demo lock och priest ftw. ooja. vi har startat ett 5v5 nu. 4 locks, en pala <we doit with dots> xD mohaha.
Alltså det är så sjukt nice att lira UD prälle med PvP trinket, tar bort 2 fears. Dispellar. Sen när mina är på CD så kommer paladinen med bubbla eller trinket. Så vi har inga problem med präst, warlocks. :)
lirade också 5v5 team med 5 locks, antingen krossar vi eller blir krossade, 5-0 eller 0-5... hade alltid 50/50 vinst / förlust
du är kär i mig.
Skivsamlare
2007-05-07 11:58
Vill specca om min njubshaman till elemental, Men hur ska man specca elemental fram till 70?
"Alltså det är så sjukt nice att lira UD prälle med PvP trinket, tar bort 2 fears. Dispellar. Sen när mina är på CD så kommer paladinen med bubbla eller trinket. Så vi har inga problem med präst, warlocks. :)" hahahahaha ta om det på svenska är du bussig
"life's a garden, dig it."
eh? kör enhancemnt för grindning och lvling
Livet är en hora och du har inga pengar.
Balhoo jag var trött, klockan var 9 på morgonen
tjena alla wowomaner. jag har precis börjat en "10-dagars-trial" och har nån druid i level 12 typ lr något.. jag undrar, kan jag lira på mitt trial-konto sedan när jag köper spelet? eller är det pointless att sitta och levla nu?
Vanskapt_ ja det kan du så lvla till 20 innan du köper =). Någon som använder PhotekUI? Är det och rekommendera?? Finns de andra "addon UI's" förutom Photek, isf vilka??
Producent
2007-05-08 00:20
cheer, fick mina T4-gloves i lördags =))
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Vanskapt_ P17 fortsätt spela tills lvl 20 sen köp spelet o uppdatera ditt account me den cd keyn du får, då har du kvar din gubbe.
KOlaviL: aye, photekUI owns men tar lite tid att konfigurera rätt så det passar en...finns en grym version på curse-gaming
Producent
2007-05-08 08:23
KOlaviL det finns ju NerfedUI och Bartender om det är såna addon du menar. har prövat bartender, gillade inte de.t Photek ser dock bättre ut så ska testa det :)
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
weeee brända mina 6k guld igår på en epic flappeti flappeti....weeeeeee
tut!
lololololo, fick 2 items från karazhan igår. Nu har jag lots of -DKP. ^^