Förstår inte varför Warlocks ska få all godisutstyrsel medans resten av klasserna får jävla teletubbiesdräkter....
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Öh, alla T6 setten var fula. Vad dillar ni om?
Give me cash for my epic flying mount, and you can mount
me .
Big Pimpin´ like WoW eller?
Sjukt störda peepz det finns...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Alltså kolla här, det är svärt att få en annan människa att ha roleplay sex anågende WoW. Så hon tänder på det, hon fick guld och ett bra ligg förmodligen då hon möter snubben igen. Visst är det helt sjukt. Men hon fick 2 saker hon ville ha.
kMw Shadowpriests kmr alltid äga sönder alla andra klasser
kMw En nybörjare skulle kunna äga alla klasser med en shadow priest.
Facemelting FTW. Warlocks äger dock Shadowpriests!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shadowpriests ftw <3
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Någon som vet en bra TBC Private server utan lagg och så lite bugg som möjligt? :)
Fan va surt att de nerfar warriors igen. Death wish stackar nu inte längre med enrage och flurry är nerfad från 30% till 25%. helt onödigt?
Föresten... för dom som inte har sett tier 6 kolla
HÄR! Warlock ska vara värst som vanligt :P
ali0418: gråt lite mer? grattis att du spelar en klass som för det mesta ligger på 1.5k + per slag när ni inte crittar för 2k+ Fittwarriors vi möts efter nerfen
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
lol, syftade han på Ronaldos viktökning och behindrade rörlighet? ;D
Vet någon hur många arena points man får motsvarande ens raiting? Wow-europes förklaring var mer förvirrande en hjälpsam.
diska hårdare, kvinna
Dunderblunder Haha grattis Challe, första posten i WoW forumet fast du har lirat sen 1år tillbaka.
Första gången jag behöver hjälp Oo
diska hårdare, kvinna
humpf... tillbaka till mitt problem.
diska hårdare, kvinna
Skivsamlare
2007-04-16 13:00
"In the Black Morass, gnomes are now able to run through the water like other races."
rök miljövänligt, rök grönt
Hunter T6 och Priest T6 var fett, alla andra sög, speciellt warlocks.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2007-04-17 08:23
äntligen har jag råd att crafta Thunder till min warrior. Den är ganska chill. Testade ett 2v2 arena team igår med en helt okänd pala som just blivit 70, aldrig lirat arena förut. fyfaaaen vad vi äger xD men gief 5v5 team. får ju knappt poäng med 2v2=( pewpew!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Producent
2007-04-17 08:24
T6 priests var ju en stor besvikelse. warlocks var coolt :P
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Arena daggor eller arena svärd? :<
Dunderblunder: http://www.wowwiki.com/Arena_point http://arena.onefingerzen.com have phuun
Bra nu har man lvlat sin twink förbi 19 strecket, fy fan gillar verkligen hunter klassen sjukt mycket Xd
Skivsamlare
2007-04-20 09:21
vadå inte värt? sjuk kul ju, hade bara lagt ner runt 200g på charen och det fixar jag på 1-2 dagar med min main om jag vill twinka en ny liksom från 19-23 igår så är väl bara fortsätta
Skivsamlare
2007-04-20 12:07
200g o.O då var en halvdan jäffel! tänkte mig en full doge rogue. med 15agi på weps, 15agi på gloves, 12 dodge på cloak, 2x Arena grand master, fishing hat osv :P ahmen då vare väl ok xD
ANTE SLUTA SPELA AND JOIN THE DARK (EMO) SIDE! YOu CAN*T RESIST IT!!!!!11
Eeh, fan vad jag blir less på flying mount med min lock.. någon som vet om dom kommer fixa problemet med att demonen fortfarande springer på backen så man slipper offra en shard varje gång man ska flyga och summona en ny när man landat. tycker det vore smidigt att fixa detta med ett lock-specifikt mount som innan^^ men det är väl bara jag.
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
Dd_Dj, håller med, så jävla jobbigt. Shield, naa, dem fixade bara att vi får tillbaks våran soulshard när detta händer..
Skivsamlare
2007-04-21 10:56
yeah! på vilket sätt?? kommer det bara bli så att demonen flyger den också??
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
Skivsamlare
2007-04-22 17:43
vet inte, men jag antar att den försvinner medan man flyger, som när man flyger mellan fp och fp =)
nej den kommer fada :p och komma tillbaka, så stod det iaf
du är kär i mig.
http://www.blocket.se/vi/11675860.htm Checkediiroooh
såå trött på WoW nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till....orkar inte raida längre kör hyfsat mkt PvP, men det är ju satans enformigt jävla spel.....har försökt sluta och har lyckats då och då för någon/några månader, nu är jag fast igen men jag finner inget kul längre.....pust suck å stön... Hatar att man inte kan flytta sin char från PVE --> PvP server.....ångest.....någon bra PVE server där ute med mkt 5v5 Arena teams??
tut!
Fan vad skönt, nu har vi 2 grupper som rensar karazhan sen så har vi dödat Gruul. Går snabbt framåt.
Skivsamlare
2007-04-24 09:55
jag har också lessnat på wow som fan. men snart kommer sommaren, då kan wow ta sig i röven.
Gruul var ju pissenkel efter nerfen...
rök miljövänligt, rök grönt
Fyfan vad snygg den skölden är som gruul droppar. För o vara ärlig är trash mobsen mycket svårare än gruul, haha
Arena daggor yes! nu återstår resten av skiten :< Muti är pure sickness imo
CoS är pure sickness.
Hur många lägger WoW på hyllan i sommar då? Jag kommer förmodligen göra det som jag gjorde förra sommaren om jag får jobb delvis.
Nån som vill byta alliance mot horde? Har en lvl 70 hunter på azjol-nerub. Vill ha en horde vilket som på pve realm
Kommer nog fortsätta spela wow hela sommaren, helt klart överreklamerat med massa jävla kryp och svettigt arsle imo
Vilken PVP server har bäst progress och mest hardcore guilds, Al Akir?
Magtheridon kanske? Nihilium eller vad dom heter lirar väl där?