Orka med shamans, nån jävla halvdan healing/dps klass.. precis som kekadins... patetiskt.... men man kan inte leva utan dom ändå i raids... eller kan kan man väl , men dom underlättar ju...hatar dom fortfarande med hela mitt hjärta..
Gruul död, fan vad nerfad han var =D skönt med free epics iaf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
åå jag vill tillbaks till min warrior =P nån som vill byta? vill ha horde warr :PP
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eldon: Warrior är bäst =D
fan eldon du byter ju char varannan dag ffs
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
lika ofta som han byter underkläder ;)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
din morsa är seg med att tvätta mina andra par, vad ska man göra.
Producent
2007-03-23 16:23
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Oooooooooold!
Producent
2007-03-24 01:23
vi började kara för 2 dagar sen och vi fick ner maiden ikväll :D macen droppade inte =(
vad tycker ni om min Shaman
specc? är den bra eller dålig?
Dålig specc
beror så mkt på level, men när du blir 50 är det felguard direkt. jag skippade den i början, ooh vad jag ångrar det. annars kan du väl köra affliction, sen beror det mkt på vilket pet du kör... om du använder voiden mkt så tycker jag du ska lägga lite på att förbättra den.
Här har du nåt du kan jobba på upp till 40 annars
du är kär i mig.
Någon som lirar horde på stormscale?
T-Röd P25 vad tycker du då?
Edgeman beror på vad du ska göra raid: healing specc PVP: elementla med bra gear är elemental sjukt gaalet att pvp:a med
edgeman den är bra. enhancement PVP spec. Kör du instanser/raids går du oom för snabbt.
Livet är en hora och du har inga pengar.
alltså jag vill vara PVP, helst encha. för jag är trött med range dps och spell damage, har en mage o nu vill jag vara melee
jag skulle kört med denna
spec
Livet är en hora och du har inga pengar.
Det är ju bara köra det du vill köra =D
Jo det klart, men jag får kolla lite på Resto... Tack iaf
nån som vill byta sin karaktär(ska ej vara rogue, hunter eller shaman) mot min hunter på 70 ? har massa bra gear, rep samt attune till kara. dra ett pm om du är intresserad.
shamans är värsta jävla skit klassen hittils /spit
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Rainman japp jag kör stormscale, blev precis 70 med min andra lock >.<
doggson säg något dåligt med dom
jag gissar att Doggson menar att Shamans är totalt retarderat nördöverbra och att det är därför dom är skit. men jag vet inte
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Nej alltså jag tycker dom är skitbra! speciellt deras instant heal som 99% av gångerna drar upp dom till 100% hp igen KUK SPEL
AHAHAHAHÖHÖHÖHÖHÖ, jag fick mina 3 första epix från kara igår. Mjaaooow.
Skivsamlare
2007-03-29 13:31
själv väntar jag på mina daggers från kara så jag kan joina pvp guild sen xD haha.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Doggson, om du kör rogue, ever heard of wound poison?
Essen sie mein scheisse!?
DJ_FLESH P22: yes min vanliga setup i arenan är crippling + wound på offhand. spammar lite backstabs/shiv. men dom där smutsfittorna klarar sig ändå oftast. Druid + sheman = värsta teamet
Doggson Join the dark side and I'll give YOO MUSZAK!!
Doggson och Frost, jag vill ganka er om och om igen :D Visst lirar ni på al'akir?
Jag har lagt av din mögelost! :P
boasie P21 Najs najs, vilken guild kör du me? Själv har ja raderat alla mina characters men startat en UD priest på SS , joinar Mania så fort ja dingar 70, lv66 atm <.<
Frost din jävla heffaklump, jag kräver att du gör en Tauren Druid på al'akir så jag får dödsa digs många gångs!
Nån som läst The Black Temple quest line? överdrivet asså...
ali0418 Det blir mer överdrivet då alla städer blir attackerade i 6timmar, då ska man hålla dom borta. Sen kan man lira black tempel i 1 månad så resetas det igen. Det är iaf vad jag har hört.
Så jävla surt för mig som rollade om på en ny server, har inte gjord Onyxia,Mc, eller BWL prequest. Så måste jag nöta Mc för rep lixom. :/
Haha. Kolla dagens datum!
någon som lirar på Dunemaul?
NL DRUID !! NL PRIEST !! skare va!" ;D
<3 jackelicious. eat yellow snow..it might be beer! =)
DJ_FLESH P22: Nej jag har lämnat Alákir efter att ha spelat där i 2 år, spelar allie rogue på Grim batol nuförtiden
Skivsamlare
2007-04-02 13:22
haha jag blev lite ledsen när jag såg attunement till BT med xD meeeeen jag kommer aldrig komma in ändå:) to much RL.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
lolol, fick fullt hallowed igår. ^
Producent
2007-04-02 14:22
någon som vet varför Armory inte uppdateras dagligen för alla? min är senast uppdaterad 20 mars. det är Beta så ska väl inte klaga egentligen :(
haha ja aprilskämtet var nice, gick på det fram till att det stod att man skulle döda alla heroic outlands-bossar inom 10 minuter efter varandra :P
du är kär i mig.
Men va sega dom är att Uppdatera Honorn inatt. Svensson, lirar du på Twillight hammer? isåfall är vi guildies :D