Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Och det är därför man lirar Pvp.
heh nej, varför skulle vi vara guildies för det? :P
du är kär i mig.
btw den där kartan kan väl inte vara på riktigt :P heeelt sjukt
du är kär i mig.
soft med mobs gief exp plz?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
I don't know, why don't you go into the BT and find out? :)
Producent
2007-04-03 14:18
kul, dem uppdaterade min armory profil igår när jag hade min sugiga dps gear på -.- vill ju visa upp min healing gear :(
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
för att vi har en i guildet som heter svensson :)
Migreade till KAZZAK idag (Horde) Någon som spelar där?
Rainman P23 just nu spelar jag i en liten guild som heter infamous med dom irl polare som fick för sig att skita i alliance och starta horde i tbc, får se om vi kanske slår ihop med en annan guild så vi kanske kan börja med karazhan. rätt segt att göra om allt man redan gjort redan haha.
ReM Jag spelar horde på Kazzak
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Da_Mac vilket guild kommer du från?
diska hårdare, kvinna
har frågat svensson i guildet nu o han kände inte till whoa :P dunderblunder Just nu har vi precis startat en Pvp guild. Innan lirade jag i End Games.
TestTube: Troll priest lvl 54 med tbc på accountet? :P
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Hmm, vad ska shamans ha i offhand om man kör dual-wield efter WF nerfen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2007-04-05 10:02
http://www.fragbite.se/?newsID=12378 Omfg...
Innan tbc hade jag en fisk som primal off-hand =(((((
diska hårdare, kvinna
Någon som spelar på Sylvanas och inte är en jävla noob?:) Har en 70 undead warlock där, söker guild atm, nickar Talazemico! Hör av er så kör vi lite schyssta 5-mans :)
ReM Jag heter Sluug, Tauren Warrior
Skivsamlare
2007-04-06 16:15
nåson som vill byta en 70 BE rogue med lite karazhan epics resten quest/5manna blåttgear mot en 70 UD warrior? :) PvP server är ett måste och pct bör vara redo inom kort iaf^^ karazhan attuned är också ett måste:P
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Skivsamlare
2007-04-09 09:50
Fan va du byter Inok...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Skivsamlare
2007-04-09 22:01
nej, nu hr jag börjat göra en dr00d och undrar hur jag ska sätta mina talents för bästa möjliga powerlvling, alltså dmg etc. någon som kan länka ett fint talenttree? thx!
äh, käften lampjävel!
Jag och T-röd lirar på samma server, det är jätte mysigt.
kör enhancement för lvling om du inte har mkt cash så du kan köpa bra gear. that's it =D
tut!
Har inte spelat nu på två månader och jag har börjat sova otroligt mycket bättre sen jag slutade. Tidigare var det sova vid 03 till 10 typ och nu är det somna 12 till 08. Väldigt effektivt men känns skumt när min farmor skrattade åt min tidsrytm då hon somnar senare. Första veckorna var seriöst jobbigt och beroendet visade sig så fint så då jag spenderade sjukt mkt tid vid guild forumet. Får se om jag börjar spela igen, healadin ftw. /empire
whoopzidoo
någon som har något förslag på vilken server det kan vara slappt att rolla horde på ? ska enbart pvpa väl vid 70
Felici-JAH :
Det har ju inget med spelet att göra, utan din självdisciplin...Jag har spelat sen closed beta men det är fan inte ofta jag lägger mig senare än 00:00 när jag har skola dagen efter. Oftast t.om 22:00 och jag har gjort det mesta man kan göra i både TBC samt Innan det kom...
Talazemico Såklart det är min egen självdisciplin det gäller, men då kan vi väll säga att den har blivit väldigt mycket bättre sen jag slutade spela då.
whoopzidoo
croim P2 Välj en bra battlegroup bara, som verkar stor och aktiv i PVP, får söka lite på forum.
Skivsamlare
2007-04-11 13:36
tihi, jag är lvl 10 orc warrior på frostmane, det gör inget om någon skickar pengar
Skivsamlare
2007-04-11 14:05
Hahaha och jag är 68 shaman, skicka gärna ett bidra på sisådär 5000 g till min epicmount.
http://www.myspace.com/dirtydonline
äh använd AH för inkomster. Farma efter guld och drops är ju bara tidskrävande. Igår casha jag in 1300g plus på mina auktioner. köp massvis till billig priser å sälj massvis lite dyrare bara....enkelt "common sense" plus att du inte behöver lägga ner mer tid än max 20 minuter per kväll. Nu har jag 750g upp tll min epic flying =D...men jag står i valet oh kvalet om jag ska köpa gear eller mounten aaarrghhh
tut!
köp mounten, sen är du totalt fri framöver att bränna cash på vadsom!
rapperted.se
Jag ska ej köpa epic flying mount, tycker det är helt onödigt...
Onödigt att farma ca 50% snabbare?? men jag förstår.. det kostar endel..
rapperted.se
Behöver nog ej farma på ett bra tag, har 3500G, tar nog ett par månader tills dem där pengarna är slut, och eftersom jag konstant kör 5-manna heroics så får jag lite boe blåa lite då och då. Skulle jag få slut på G så köper jag bara 500g för 200 kr, så kan jag fokusera på vad jag vill i spelet, och det är att ha kul.
någon som vet hur man transferar en gubbe från ett acc till ett annat?
äh, käften lampjävel!
skitsamma, jävla blizzard
äh, käften lampjävel!
Skivsamlare
2007-04-12 19:52
du markerar bara det när du är inne på sidan. men det måste vara exakt samma info på båda accen och du måste kunna secret q till båda accen.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
rök miljövänligt, rök grönt
palla med epic flying, jag ångrar att jag inte lvlade bs istället för att köpa mount.
Livet är en hora och du har inga pengar.
dra åt helvete vad T6 är fullt.