nej, det är sant :) tråden ligger där
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
nån bra sida där man kan ladda ner add-ons?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bästa och snabbaste sättet att grinda cash? jag är enchanter så jag disenchanta stuff. Brukar sola maraudon men är trött på det! några tips? jag är hunter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vill ni ha ett tips så sälj era wow gubbar när ni tröttnar. Har ni bra gear kan man få ganska tjockt med deg. Sålde min warrior för 9000. Till en rik arab såklart!
"I smacked you moms on her ass, she didn’t get mad, she turned the other butt, she can even call me dad."
Doggson : Funderar lite på att sätta igång mitt konto igen, iafall ta mig till lvl 70 och outdoor pvpa lite. Men har absolut inte tid att raida eller köra mycket överhuvudtaget. Hur som helst så tänker jag i sånt fall eventuellt flytta till grim batol så jag kan lira med er :> Är det schysst outdoor där?
Ondal P18 : Haha 9000, helt oseriöst. Vad hade du för gear?
valero outdoor pvp är så jävla död.
Bah, då orkar jag inte aktivera mitt konto igen. Outdoor är i princip ända anledningen till att lira wow.
Efter flyingmounts så går det typ inte, om du ska gå AFK så flyger du up 300yard bara så är det lungt sen.
Producent
2007-06-03 20:36
Jag har en liten fråga. jag har då en 70 prälle som jag vill sälja, healing speccad atm, med ganska bra healing gear (
Armory länk ), även full blå dps gear.
+1685 healing med hela healing gearet på, fattas en trinket på armory länken i skrivande stund.
340 mana regen.
Revered med alla utom Sha'tar. har darnassus tiger mount och kurenai mountet. inget 280% flying dock, men vanligt flying.
Nu till det värsta, den är på en PvE server >_>
hur mycket kan ja få för detta kontot? har inga högre alts heller.
jag har tröttnat på att "vara tvungen" att spela på vissa tider. wow tar upp alldeles för mycket av min tid :/
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Producent
2007-06-03 21:25
Kan tilläggas att jag har 1165 arena poäng, 12k honor, 50+ AB marks, 20+ wsg marks, några få AV marks, +11 healing 2 mana per 5 sec epic Gem i bagen och ägare till runt 350g. 18 slot bags och en 20 slot, en 18 slot på banken resten 16 slottare och en 24 slot herb bag. 375 primal mooncloth tailor, tänkte fixa upp herbalismen till 375 igen då jag tog bort den för enchanting men ångrade mig >_>
jag vet inte precis men några tusen får du!
Den Svenske Fanclub
jag funderar också på att sälja mitt konto....någon som ha rlite koll får gärna svara på hur mkt det kan vara värt...förmodligen inte jätte mkt men kanske en liten slant!? Har inget på armory så jag kan ej länka, men jag kan ge er ett "hum" om vad som finns. Warlock och Mage 70, endast blå gear plus någon PvP Epic. "Magen har 280% flying" locken har vanlig flying. Prälle 65 Rogue 54 Det är väl dom som är värda att nämna sen har jag några runt 35 också men det kan ju kvitta.... har väl just nu kanske 2k guld....det drog till i penga pungen med 280%... är sånt här värt nånting eller är köpare oftast bara ute efter fet gear aka purple leeewt?
tut!
Skez Så bra gear har du inte. Men försök få det för 2-3tusen kr?
Producent
2007-06-04 12:36
hehe, okej. :) blir nöjd om jag "bara" får 1000 dock :) tack för hjälpen
Fyfan vad jag saknar spelet =/
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
valero jag är allie nuförtiden >_<
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
doggson P21 : HAHAHAHAHAHAHAHA HOW LAME, Hur kunde du tappa greppet på ett så patetiskt sätt, du får alltså hänga med gnomer och alvboegar hela dagarna utan att ens kunna hugga dem i ryggen med kniv? :D
Fan vad nice snart level 68 då har jag tagit 2 levels idag.
Hur är mages vid lvl 70 i pvpsammanhang?
De är helt sinnessjuka imo, pang pang död...
http://www.myspace.com/dirtydonline
spelar ingen roll vilken specc eller?
jodå, det är firespecc gäller! fy fan vad skada de gör. 2-shottar allt.
http://www.myspace.com/dirtydonline
själv kör jag frost i arena...fire är bra burst damage, men survival är fan dinada jämfört med frost....som förövrigt inte tappar så fruktansvärt mkt i dmg....
tut!
vad kan ajg få för en 70 shaman med kara gear både resto och enhancement, 280% och en 70 warlock med blått
Livet är en hora och du har inga pengar.
nån som har lust att boosta mig i DM? <_<... >_>...
Valero:jag är exalted i steamvaults så jag har dödat nog med gnomer, dock är fan ingen bättre än mig på alliance sidan. ego yes men va fan spelar man med amatörer så kan man glänsa ;) dock trawl pride forever <3
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
dessutom cuttar jag nog fan fag elves XD blood elves = faaaaaaaaag Xd
Om man kör 2on2 i arenan så är ju fire det bästa. Annars föredrar jag nog frost. Frost är alltid mysigt
frost mages är svårare som rogue >_< Dock möt 2x frost/fire och dödat dom solo så uh
GRABBAR, druids = gjorda av massvis med win ?????????
Går det fortfarande att levla mining så att man minar en gång på en vein sen lootar man inte sen rider man till en annan och gör samma sak sen rider man tillbaka till den första?
Elemental specc med points ner till iceblock och resten i fire trädet, det måste väl bara en bra build när det kommer till pvp? Doggson din hora, varför alliance?! :( Nu kan du glömma mer ze muzzak.
gillet smekte upp hela karazan utom nightbane på en run idag, kanske inte är världens största bedrift men kul iaf :)
???
Maiden fungerar som trashmobb som har jätte mycket hp bara. Löljligt enkelt, har dock slutat raida karazhan.
frost P20 Grejen är den att utan pom så är fire värdelöst i pvp. Visst bra burst men instant pyro+ap = ovärderligt
Ok grabbar. Jag har ett seriöst problem. Har ett nyköpt Sapphire ATI Radeon x1950pro 512MB, ny cpu och moderkort. Det funkade skitbra att spela hade ca 50fps runt om hela outland och azeroth. På senaste dagarna så har det hänt något cp. Varje gång jag försöker spela spel överhuvudtaget (har testat spela cs) så har skärmen fryst i ca 3-5 sekunder sen så slocknar den och blir svart, händer ibland att jag för starta om manuellt genom att trycka på knappen man startar datorn med. Jag har försökt med att fixa nya/äldre drivrutiner men utan resultat. Sitter med omega drivers nu men funkar fortfarande inte. Allt på datorn är up to date. Jag har sökt igenom alla sidor på google och testat allt möjligt men inget händer. Kan det vara fel på grafikkortet eller vad fan kan det vara? Dead to alliance...
rök miljövänligt, rök grönt
Shield Gruul handlar om spelarens egna skill och spelförmåga. Du spelar rogue dör du i groundslam så suger du. :O
man flyger heller inte runt på random, man kan styra vart man ska landa
du är kär i mig.
jag kan styra iaf
du är kär i mig.
Du flyger ju bara åt ett random håll, inte så att du flyger runt random i luften.
Shield Men förlåt då. och du bubben försök att inte vara så dryg, skulle vara trevligt
Vi fick ner Hydross för några timmar sen! Håller med ReM om att gruul inte handlar om tur. Du landar på random spot, ja, men du har ändå tid o röra på dig näru landat, innan du blir stunnad. Nu handlar det om skill. tex om du e omdringad, så ska du stanna på din plats. osv... Vissa använder deadly boss mod för att kolla om man är nära en annan eller inte.
startat en warlock horde på al akir
fan va nice, vi downa shade of aran och prince för första gången idag =). fick min första t4 oxå, så mäktigt :D
Angående Gruul jag lirade utan deadly boss mod. Om du spelar med DBM så får du en ruta som du sedan ser namnen på vilka du står nära vid. Men ibörjan när vi cleared Gruul så körde jag utan DBM och jag klarade mig iaf. Även om det var en "Oturs" kastning av shatter. Skillz dat killz!
Ja visst gör det, men jag lirade som sagt utan DBM och dog aldrig i cavein eller shatter. Jag vill bara på peka att gruul inte är tur utan skills.