Det var väll fler som lira här på Al Akir
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eldon Lirade inte Doggson och Bluesky där?
http://www.wcradio.com/archive/blueplz/weheartkungen.mp3 Hahahaha, fan vad roligt.
Fueldog lirar på Al'Akir, vad jag minns.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Gief boost xD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fueldog spelar alliance night elf hunter sen den där andra snubben va fan han nu heter spelade night elf rogue jag spelade human rogue sen troll priest, fast spelar inte där längre
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Ok så alla är ally då, jag är horde.. Bäst att jag inte säger mitt nick :p
Tarren mill ftw
Och jag spelade Troll Rogue på al'akir -> Bonaparte
och jag har kvar min gamla troll priests account :O Haha jag joinade en guild som skulle raida, nu är det plötsligt somar och dom ska inte raida förens sommaren är över vilket jävla skit XD är inte så pjåkigt gearad heller imo bara söka på armory Kheldar - Grim batol
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Så alla drog därifrån då.. >_>
har faktiskt en lvl 4 ud mage på alákir wootz! Sommar*
haha jag drömde att jag hitta en epic cloak idag till min alt lvl 20 priest=) den droppa från ett träd, jag högerklicka på trädet.. Humm tänk om... kommer få tvångstankar varje gåång man ser ett träd, = testa högerklicka
Den Svenske Fanclub
wow drömmar dyker alltid upp när man inte spelat på länge >_< iaf för mig jävla sjukt egentligen :P ska fan också högerklicka på träd nu gief epikz
Drömmer om WoW? S L U T A spela gott folk. Det är sommar ute.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
jag har drömt om WoW många gånger, även nu när jag har lagt ner... =/
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Någon som lirar på Auchindoun? Sjukt tråkig server.
lgk Jag lirade där från 1 till 70, sen flyttade min guild till kazzak.
Allt som Nobuo Uematsu har gjort, (Final Fantasy).
http://www.myspace.com/dirtydonline
Cookie_Jar HI MY NAME IS COOKIE JAR, I MADE A NEW ACCOUNT ON WHOA SO I COULD DISS PEAPOL CUZ I DON'T WANT MY REAL NICK ON WHOA TO HAVE BAD REPUTIATION. I'M VERRY SMART INDEED. I LIKE GIRLS UNDER THE AGE OF 12 TO. YEAH I DO.
Fan vad jobbigt livet är utan snus.
Producent
2007-06-17 01:31
hahahahahaa ReM P19.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Producent
2007-06-17 14:37
14:37
20.40 600posts
JÄVLA NÖRDAR
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
e vi nördar för att vi pratar om ett onlinespel?
eller är det bara röda veckan för dig?
L2 > WoW >_<
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
för att han som säger jävla nördar förmodligen är en jävla fitta? Hunter is teh pwnage
jag tror doggson har rätt, jag tror han är en jävla fitta. obs jag tror, så inga personangrepp här inte.
Nörd är en person som värkligen håller på med något och går in för det till 120%. Typ som ett liv, många av oss här som lirar WoW och snackar om det på whoa är mer eller mindre casual gamers. Även fast man är med i en guild som kanske står och trampar i SSC. Vilket gör att man inte är en nörd. Jag menar många av oss gör andra saker än att spela WoW. Sen har WoW fått en stämpel också. Ungefär "Spelar du WoW? Bra du är en jävla nörd." Det är ungefär som att säga att man är nörd för att man sitter på whoa någon timme hit och ditt och skriver och läser saker. Lär er använda ordet. Ontopic; På Onsdag blir det nya PvP sandaler för min del. :)
snart har jag jobbat i hopp till min Gladiator's war staff. Då jävlar. 199+ dmg here I come!
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Om du spelar prälle The_Sun_God så kan du vänta och köpa macen istället.
Blir t5 shoulders imorron då :D
Så du ska skaffa staffen nu? veckor innan nya säsongen och nya prylar? "ok"
varför ska det vara så svårt att skaffa warlock epic mount? kan man inte bara köpa en mount och i sånna fall, vad kostar det?
jag ska raka din pung slääääääät
köp den bara...köp skillen hos gnome folket utanför IF.....å så kör du upp 30 marks från AB/AV/WSG så har du en dig en hästa jävel...eller så köper du en som är lite mindre deluxe hos samma som tränar skillen....
tut!
kostar det enbart 30 marks?
Paladin mounten är också riktigt irriterande att skaffa, har inte gjort warlock saken än.
Vad är det för saker som kommer? ni snackar om nytt gear som komme nästa vecka eller?
Producent
2007-06-20 12:49
patchnotes212.txt jag blev glad över:
Priests - Shadowfiend: This creature will now reset to full health when it is summoned. It will also automatically attack your current enemy target when it is summoned. hade förväntat mig gladiator set 2 men står inget om det :/
warlock bugg? om man är mountad och blir attackerad så kommer inte minion rutorna fram?? går det att fixa??
mec_one Ne...så fort du är i combat mode och får fram din demon så försvinner din pet bar... använd macros för deras skills alternativt pet bar macron som finns ute...men den fungerar endast när du är out of combat...
tut!
30 marks från varje Battleground faction alltså...inte 30 totalt...utan 90 med andra ord =D
tut!
doggson P21 kommer dom inte idag? Jag har inte WoW här, men kom inte patchen idag?
patch kom idag, nån mer än jag som fick armored netherdrake i posten ? :S En kompis fick 2 stycken o jag fick 1...
Tråd dödadar!
Men det är väl för att du har hög PvP rating?
arena teams som har bra rating får ju en sån äckel mount for free...huuujedamig... skoj med ny säsong dock =D
tut!
Kan någon logga in på mitt wow account och kolla om jag har fått en armored Netherdrake? Vi har ganska hög rating. Account name; Remsig Password; remba321