pfff, abstinensen käkar upp dig innan du kommit på vad du ska spendera pengarna på.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
svara ärligt! hur många timmar spenderar ni framför wow?
jag ska raka din pung slääääääät
59days och 12h på min warrior. 25days, 1h på min prälle. 48 days, 11h på min warlock. Totalt = 134 dagar. Men sen har jag massa alts som jag inte har räknat med, så jag vill sälja mitt WoW konto. Jag har inte spelat WoW dom senaste 4 dagarna fast jag har varit hemma.
2 timmar 3-4 dagar i veckan....
tut!
Rätt för mkt, 2-3 timmar på morgonen och 4-5 timmar på kvällen var dag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Empire Låt oss höra din played sammanlagt på dina gubbar. JAG VÅGADE! DIN TUR ATT GÅ UR GARDEROBEN! :)
Jag orkar inte hoppa in och ut på altsen, men ska kolla när jag kommer in på palan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
157 dagar played på min main :( iofs har den varit igång sen day one.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
42 dagar
40
61 på main
snart fått ny guild på min main så då kommer jag nog igång me raidingen.. btw, nån som spelar Horde på Doomhammer?? eller Ally på Frostmane??
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
102days på ena locken 84days på andra locken 56days på huntern sen alla jävla banker och alts som jag inte räknar hehe
Producent
2007-07-01 20:57
samma som empire, 61 dagar. ^^ sen i somras.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
96 bra och dåliga dagar på min warrior
rök miljövänligt, rök grönt
va kostar skiten, med spel o i månaden o allt. Inget att göra sena sommarnätter..
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Kostar 250kr för 2månader.
110 på roguen
Den Svenske Fanclub
_Bajsaren P7 Du menar alltså helt allvarligt att du vill spendera din sommar framför datorn medans du spelar WoW? Snälla gör det inte.
Jo snälla gör det.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
men 250 för 2 månader lät fett dyrt jue :(. Hahaha, jag sa sommarnätter, nån seg kväll som går t.ex Inte som nu när jag ska mysa under täcket..
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Rätt coolt att vi fick mag till 99% på första försöket, andra försöket och fram till det 5e sen tröttna vi.
Fick inte igång cubandet alls, när han väl kommit igång så hade 2 av dom retarded kub klickarna dött av addsen. Sen satte dom iofs en drood i tree form att klicka så han kom halvvägs mot kuben medans vi satt och skrek att han skulle ta bort treeform, underbart första försök. Vi kommer inte ha några problem med mag i sig det är mer channelers i början som går konstigt tills vi lär oss.
Det stora problemet på alla nya encounters när man är i en guild. Brukar vara att folk inte orkar läsa taktiker för sina klasser samt andra. Utan att alla ska sitta där och höra sing GM i ventrilo skräna om vad dom ska göra och inte. Mycket missförstånd. Hatar sånt, jag menar kommer man till en ny encounter så läser man bossfight etc.
Undrade om någon kanske vet lite om Shaman och Arena. Ska en Enhance. shaman ha dubbla Axe med 2.60 speed och mongoose enchant på båda, eller gladiator 2h med Savagery? Säg också varför
hade aldrig gått in i en arena med enhance specc.. dpsen är bra men det är så sjukt lätt för motståndare att kita enhance shamaner. Elemental eller resto är det enda vettiga i pvp. Men okej, vad har du för gear, när du dualwieldar är det rätt viktigt att du har hög hit rating eftersom din hitchance sjunker kraftigt när du dualwieldar. Så vet du att din hitrating är rätt snål hade jag kört på 2h (förutsatt också att du har mycket strenght på din gear annars kan du strunta i det)
http://www.myspace.com/dirtydonline
Vill notera att jag har kört enhance i arena, men jag gör det inte igen.
Jag kör Enh. i PVP och har inga som helst problem. Visst kan det hända att du måste vänta ut din motståndare, men vid rätt lucka så är det inga problem som helst att 2shotta en clothie eller liknande... Kör World Breaker (2h) med en jävla massa sta + crit-gear. Kan man sin grej, är snabb på sina totems och har bra koll på hur man ska hålla sig ur LOS så dunkar man på riktigt nice. I BG's ligger jag ALLTID på första, andra plats med överlägsen damage.. Har du riktigt nice gear så är 2h totalt överlägset för en Enh. i PVP. (men som sagt, det är väldigt gear-baserat pga. att man vill ha VÄLDIGT hög crit kombinerat med nice sta och attck pwr)
rapperted.se
Enhancement funkar inte i arena. Funkar knappt i BG's. Du får gå runt och hålla tummarna att WF proccar.
Livet är en hora och du har inga pengar.
exakt, det är för mkt slump.
Tredje t4 item, pretty healing!
seriöööööst va segt att man inte får byta ut resto pvp skit till feral. FIT*A!
Funkar inte i arena? say what.. vinner mer än 80% av våra 2vs2 och 3vs3 arena matcher.. som jag sa, man väntar ut motståndare ur LOS och sen har dom inte mycket att göra då den andra spelaren blir cc:ad... tar mig 1-3 sekunder att ta ner en clothie men självklart är Enhance. väldigt gear-beroende gällandes arena
rapperted.se
Protection warriors äter Enhancement o Elemental shamans.
Prot warriors äger i stort sett Rogues också.
soft. vår guild drog Hela gruul utan wipe. Hela magtheridon utan wipe. Och döda Void Reaver med lite wips :) allt på samma kväll, FETT LYCKAT! (då vi bara dödat magtheridon 2 gånger innan är de ganska fett hehe)
Upp i snoken ska det!
Jag säljer mitt account nu. Skriv PM om du är intresserad.
ted P25 finns inte en chans att du tar en clothie på 1-3 sekunder om dom inte är typ lvl 40
du är kär i mig.
Svensson.. Jasså? Ta en WF crit på 2300+2300+1900(och det är minimum, 2h kan critta upp till 3,2k PER slag), lägg sen på en stormstrike och en shock som du lägger samma sekund.. Ja sen behövs det inte så mycket mer.. Inga som helst konstigheter med det.
rapperted.se
Är det inte så att 2h proccar WF mer än DW? Jag menar % på WF'n måste höjjas om du har ett slött 2h vapen?
Okej, men som sagt så väntar man ju in motståndaren iaf om det är casters för annars är du chanslös. Så fort du kommer i melee så kan du plocka dem ganska lätt genom att använda frost shock och earthbind, men man kanske ska sats på 2h ändå
loel dps shammies i arenan <3 älskar dom, som sagt enda vettiga speccen för en shammie i arenan är resto farmade av från 5 imorse till 22:00 på kvällen fy fan aldrig mer av :< fick iaf båda pvp items jag ville ha ringen + nya bracers så det är göddans =) Arbetar mig upp emot 11k hp obuffad >_<
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Har 10khp på min prälle. MJAAAUUUW
WoW måste vara det mest skill fria spelet någonsin....
Det finns många berättelser och legender om södersonen Tommy Bohlin...
KnarkPonnyn blir du ägd av alla klasser? :<
doggson P21 Elemental shaman + mage är jävligt fett också
Upp i snoken ska det!
doggson Elemental shaman och resto shamaner är minst lika bra i 5v5.
Börjar tröttna lite på wow efter ca 2 års spelande, har en troll shaman lvl 70 utrustad med Karazhan epix (ca +1500 healing). Någon som vet vad man skulle kunna ta i pris vid en eventuell försäljning?