DöDLIG !!!
Du är den enda balkanisten som jag tkr synd om.
feting, rätt rolig och bra reff
kan faktist se en tecknad serie framför mig när jag lyssnar på låten :D
Maketo__ P19 Oj såg ej! ja det kan det vara. satt o lekte med några acapellor jag laddat ner. =)
t_yst X3 Fett kul! Då vet jag att jag lyckats =) peace
KAGGEN KOMMER DET VARA SOLO EP ELLER KOMMER DU HA MED GÄSTET OCH ISÅNNAFALL VILKA?=)
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
skönt gung och fint story i texten ;D
wait a minute man..
Rea P16 DU är bara avis för ingen kommenterar ditt shit , och palla vara sur för att 100 pers kommenterar en låt på 1 dag. det betyder bara att en jävla massa diggar han!
cheew P17 wanker! Vare inte du som kom in och dissa kaggen från ingenstan när han hade beef med asma?
du borde inte dissa folk innan du vet vem det är och vad han gör för musik.
och tydligen diggar du han! kan inte klandra dig för det dock. kaggen är top3 på whoa;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det va alldeles för längesen du la upp nått här kaggen. blev fett glaaa. underbarlåt. blir nog så att man festar till den ikv. haha. tack kaggen. ska njuta hela kvällen. piZ
Put your faith in your sword, and the sword in the Pole
FET jävla låt kaggen ! reffen är ju sjukt fet.... haha nice man!
Ingen tar mig.
Så jävla Bra låt !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vidundret P16 Jo det var han... Men jag ser det bara som nått positivt när nån som har haft nått emot mig innan säger att han tyckte det var bra. Han kanske har tyckt att jag har varit värdelös innan och nu så råkade jag göra en bra låt.
Lunkan_ P17 Det kommer vara olika artister med... Vilka det är kan jag inte säga än men det kommer vara några tunga =)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Jävlar vad cool. Jag garvar fan ihjäl mig när refrängen kommer in, haha. Hubler han sa: "Woop woop"! Bra skit, mään!
fan vad bra. Dont fuck with kaggen!! :D
En stor kuk är en liten tröst i ett fattigt hem
härliugt gung ! flow är fint delirvy är grymt texten är underbar! din röst är grymmast kaggen droppa mer ! peac!
allat annat sitter de enda som e mindre bra e reffen tkr jag, annars var den riktigt jävla bra!
Låten var lika tung som dig själv ! :D
Du behöver inte veta vart du ska, du behöver bara veta att du ska komma dit.
roligt att höra nått lite mer seriöst från din sida. verkligen roligt att höra om fighern hubbler! haha nä bra shit! pz / upp!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
HAHAHAHAHAHA Fraus har blivit bannad stackars han
Shit , vem är Kaggen? jag är faktiskt lite ny här ja:P jag tyckte kaggen var Fet ! första låten jag hörde från han! skön röst!!!!!
Lol , Crilz , Vider Ragnar Björnloppa , Mats Svinblad
nej, diggades inte, synd, för du brukar kunna lägga ganska sköna låtar.. skärp dig! :P oich för att ingen ska klaga på att jag hatar så sak jag säga varför jag inte tkr om den: texten är på tok för simpel, flowet är inte alls på den nivå som du brukar ligga på, rimmen är tråkiga. det är inte fresh helt enkelt.
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
jävligt skön, man blir typ glad på nåt sätt :p refrängen är hur skön som helst, verserna med babe :)
Yeeeaaah! riktigt niice :)
tänk att ingen över 20 diggar, vet du varför?
den är tung, haha! fick mig ett gott skratt :'D
Mycket bättre än väntat, bra jobbat. Drog lite på smilbanden när du la det här:Han stod o vingla fram. Han va ju full som ett as Han stod o skrek till alla Att han var kungen av stan
Haha, fan kaggeman, du är opopulär här på whoa ;) respekt! peaz, dude, keep it up!
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :) I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O
Bästa jag hört av diug på riktigt länge :D så jävla soft, mer sånt här :d
Solit och kallt va de ute idag
Feting bra låt:D 4/4 i K-hamn :Dlängtar
235 inlägg på mindre än ett dygn? damn mayn! din hype e sick!
http://www.myspace.com/akinonline
fetast main :D
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
kaggen shit, kan ju börja med att säga att jag gillar det mesta du droppar och din musik du e grym och så, men detta va ju bland det sämsta du droppat, ingen annan verkar tycka det men ärligt du kan grymt mycket bättre, gillar inte alls sättet du la upp denna låten på, drar ut på orden hit och dit för att få det att passa in och låta bra, känns lite rookie liknande och jag anser att du e ju en bland dom bättre här inne på whoa. så tyvärr denna slänger jag direkt. peace
lost in skåne
gavle P19 drar ut på orden hit och dit för att få det att passa in och låta bra,, Meningen är väl att det ska passa in och låta bra? och Jag tycker då att det gör de.. hahaha!
Mikey88 P19 jo klart, men saken e det han försöker få det att låta bra, när det bara blir dåligt för det låter noobigt.
lost in skåne
fett kaggen :D:D ännu en skön fyllelåt ;> Thanks to you mayn ;) big up
reffen knäcker fett
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
nice johan von kaggen :D haha
TJENa
okej, ska börja med att säga det jag alltid säger..SÅÅÅ TÖÖÖÖNGT !!!!! riktigt tungt beat, texten hade sköön handling och full av grymma rader! flowet var helt på din sida i denna låt, riktigt soft där med...shiiit, du blir större och större i mina ögon, ritkigt grymt faktist :) denna hamnar på spellistan på första plats. mer av denna sorten kaggis ;) peyys from mr.rääk!
yeaa.. ser att folk diggar :) fett kul.. denna låten förtjänar verkligen den hype som den fått.. bästa du lagt nånsin.. riktigt fett bror! fortsätt såhär och tillåmed jag blir din groupie.. haha skämt å sido.. riktigt skön låt idé.. grymt upplagd.. tycker du hade riktigt skönt röstläge, deliveryn va oxå fet.. nästan så man får en bild av de hela.. beatet å reffen va överfet för att inte snacka om texten... yea.. grym låt faktiskt.. fred!
oj.. skrev från fel whoa... haha... / motti :)
Grym låt, riktigt skön!
^-_-^
Jävligt skön särskillt om det har hänt ;)
typ 2 som inte tycker den är bra? :D då e är det ett grym låt asså :D har redan komenterat men jag skriver för att slippa bläddra igenom allt..sorry :P
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
hahahaha grym låt!
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Moderator
2008-03-07 20:18
Jag visste inte att han hade någon kille förlåt // What?
myspace.com/jiahprod
najz låt som fan.! man kan ju associera till sig själv!fett najz
HAHA Texten är ju fan assbra!!! :D Hände det IRL? :D