Diggar det som fan!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Fy fan va härlig låt kaggen, skönt att höra låt av dig för de var längesen. Riktigt fett asså
Denna låt va typ den bästa jag hört på länge !! bra som fan !
Varför kan alla ladda hem den förutom jag fan..
"Platsen där jag dömdes precis som min kompis, jag fick musik han fick livstid för koksish"
Jaa, inte va den dålig iaf.. ere en true story? haha nice gjort hursomhelst!
^^
diggar den hårt du är kung :) peace man
chillin'
riktigt jävla bra faktist inte diggat dina senaste känts som att d inte vart ngn känsla bakom lyricen men nu är du tbx ;)
Jääääävla skönt med nytt från Kaggen! <3 Ska tankas på en gång!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
braaa johan! fan längesen man hördenått från dig, men det diggades som vanligt! Take care! Puss
Om jag hade nån så skulle den gå in på mp3!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
du lägger de lika frymt som vanligt men med lite extra den här gången! riktit bra låt! ären san?:P
kul ide framförallt , allt var grymt , :) pz
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
bästa du gjort på väldigt länge
Moderator
2008-03-06 22:23
så jävla tung låt , jag bilr helt våt i byxan när låten kommit igång i andra och tredje versen. keep it up , :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Haha fett sooft...
Frowdan // ATTITYD CREW
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FETTTT SOM KAGGEN!, riktigt nice! mer mer mer !!!!!!
Fy faaaan va fett!!!! Du har blivit en nivå bättre nu de senaste låtarna! Riktigt fett!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
haha, typ smårolig. har inte diggat dina senaste låtar, men den här är soft..
hets, stress, fest!
Skivsamlare
2008-03-06 22:47
blir det knas på klubben ring masta hubler..
http://www.soundcloud.com/adamkross
kan inte ladda ner
Jag är faran som lurar i natten!
Den var riktigt grym måste jag erkänna! :D peace
Allt är sant på internet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nevermind, såg inte senaste länkarna (nej detta är ingen dubbelpost utan en illusion.)
fett Från vilken låt kommer refrängen?
Alltså ingen av länkarna funkar, får bara webbsidan kan inte visas på alla PALLA!
måste faktiskt säga att denna låten var ruggigt bra! brukar inte digga kaggen, men detta var skönt :)
haha, vi bor på landet!
fan va cp. Gick in på Radmin & in på en polares dator, så funkar länkarna där inne och då fick jag lägga upp den ftpn & NU HAR JAG DEN! OMG
diggas , mkt!
? ? @nt??? ?? ©™
haha fan vad bra låt. Låter inte som alltid(det är ett +). Cool story-telling. Skrattade litegrann dådå=)
Grymt bra låt...TUMMEN UPP
-§ '_' § ( . )( . )
skön låt ! tyckte killen med stort k med samma beat var bättre... btw är det tofflor du har på dig fraus?
karlstad!
Haha, totalt underbart Kaggen. - Kul och höra skivan sen. Lev bra! / MWE
kaggens hyoe är ju galen
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Hahaha, så galet roligt, riktigt bra Kaggen.
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"
Hahaha hur orkar man ens göra en sån här bra låt :D ! Big up !
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
riktigt galet tung låt!
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
Haha 170 kommentarer snart, helt ok låt.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
haha tung.. schyst skrivet och du lägger de nice...
krrrrrrrra
hahahaha så jävla rolig
ääsch du yrar!
Tungt! skit bra deliverty, när jag lyssnar på den vill jag bara veta hur historien fortsätter :) Då tycker ja man lyckats med story-telling låtar! de har du verkligen i denna! Sjukt roligt att du skrev just om en kväll på klubben, känner igen sig i det där :) drog på smilbanden under den! kort sagt en hel grym låt:) Peace!
Flowet på topp som vanligt, en 9a reffen va still quite wack mate fridens liljor
shit asså fett nice mannen!
Shooz!
Impa,pimpa,pumpa,dumpa tack&hej nästa tjej! ;)
Mannen hade jag gett dig en uppercut du hade inte varit redo för denna låten ska jag lova dig
Du vet inte mannen!
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuungt!:D
http://www.myspace.com/p2da1