Annars va den chill, helt chill... Det är den attityden jag själv använder mig av :D ... Hade inte du beef med asma?
Du vet inte mannen!
tung låt :) riktigt nice text, du får jämt in en bra röd tråd genom låtarna. Ser fram emot EPn :)
www.myspace.com/BPMaejni
skön låt o berättelse. Men reffen borde du gjort på svenska ;O. men den var skön:D
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Tack.. hehe. Här hare rensats ser jag! Admins e bra o ha
hahaha skön va den (Y)
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
Fy fan va du e skön kaggen haha :D Måste bara fråga ären en sann historia låter väldigt kul ifall :D Proops till texten så jävla klockren Peyys
peace!
Brutalism P15 tack ska du ha! asså låten är ju inspererad av alla krogbesök/fester man har varit på. haha
Haha fyfan va kung asså :D när kom ep/mixtapet ut längtar ;) Peyys
peace!
Jaadu.. kan inte säga nå datum än... Men jag jobbar på den! =)
Ok Men asså börjar bli lite orolig finns smutsiga södern kvar eller har inte hört ngt på länge. saknar smutisga södern asså <3 :D Peyys
peace!
är det en solo ep eller har du några gäster med ?=)
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Vem har proddat beatet? Sick låt förövrigt, bland det bästa jag hört från dig.
http://www.myspace.com/LARKIEPRODUCTIONS http://data.fuskbugg.se/skalman01/Dejv.rar - Mina freebeats
länge sen man hörde nått så här bra från dej! keep it up
gaah du är jonas gardell? skojjar du?? vah?? haha du måste skämta? <br> ja de gör jag-.-
Ruskigt tungt.
Y o u K n o w I t!
ajajaj, farligt tung!
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Fan va pinsamt att du säger fel! "Jag visste inte att hon hade någon kille, förlåt"! Läste där uppe och du påstod att du säger hon! Skippa skit snacket, du la det fel erkänn istället!Inget vidare flyt, texten var väl nice vid vissa tillfällen! Reffen va nice!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice låt vafan :O en av dom skönaste låtarna jag har hört me dig och den här kommer pumpas på festen imorrn ffs ! diggar texten som fan och skönaste beatet :D diggade reffen iaf :p P.S : ölen blir vår död kommer väl också på festen imorrn haha pz<3
Mclarzon is in tha house yao :) peace !
aaaight! tungt som vanligt, lite bättre än vanligt till och med :) nu får man bara hoppas att mixtapet blir lika najs som det här!
jag börja garva när Hubler dyk öpp där vid gränden, haha... så jävla klockrent.. sådeska va även om man knappt står på benen ska man backa :p grymt soft låt kaggen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ska ni till kr-hamn igen? :O
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
HAHAHAHAHAHA!! Så jävla kul när "hubler kommer flygandes och han fick in en spark", haha garvar ihjäl mig. Fet låt!
Nej det är Galet bra! LOVE YOU MAN! Skit skön text ! satt mig verkligen in i texten :D blev hypad när hubler fick in en spark dära! haha :D
Peaaace!
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
fet jävel asså ;) men vad menar du me - Visste inte att "han" hade någon kille förlåt? skare inte va hon ?
haha jag måste ha knäck i öronen asså , var helt säker på att du sa han, men nu hörde jag att de faktist va hon du sa. hahaha fet låt iaf ;)
NO HOMO
Du är så jävla bra, fett bra kaggen <3 YEAAAH !
fet topic man. är det en sampling från luda?
haha, Så jävla soft ! Diggade beatet,
FET! trodde du skulle komma tillbaks i sommar.. kom som en tidig julklapp :S
UNDERBARAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Faan va underbar haha.. Har väntat länge på en ny låt från dej! kanske den bästa låt du har droppat!!!!!
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
hehe den e fet som sagt määb. :) crazy, bra där med acapellan åxåå, vaavaareejagsaaaaa! ;)
work some magic
nog de bästa du droppat endå :D
Geni
Klockren;D
Wangler, du vet vem.
soft låt ;)
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :) I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O
klock ren låt fett härlig text och flow och soooooft beat älskar reffen hehe passar yeah Pz från Allerhed till kaggen som är grym i rappen !00 % real shit yeah mer sånna här haha Kaggen är fetast i rappen här på whoa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
hahaha en fråga, är det en sann historia? peaz
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :) I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O
Riktigt jävla skön låt, denna går rakt in i mp3n. Vem kunde ana att Hubler var en sån slagskämpe. Aja inget alls o klaga på här faktiskt.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Du har gjort det igen fett skön låt! Ser fram emot ditt mixtape! kkkkaggen!
ahaha den va tung men du framställde dig sj mannen som en fjant :S inge illa menat men reffen går dont fuck with me du borde ju ha dunkat grabbarna inte tvärtom om du fattar men annars handlingen o allt va tungt lite historia stuk när man lyssna hahah:D
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
haha fet skit mannen.. otippat med hubler som fighter bara
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
vad kan jag säga. ME LIKE!
mcbusta P22 Tack mannen!
Jo men jag kände att det var lite egotippat o framställa sig själv som värsta hjälten...
så hubler fick vara cool för en gångs skull. haha.
Ville hellre att de skulle vara rolig lyssning lixom.
Haha queff!
Sen tack alla. Sjukt kul o läsa alla kommentarer!
du vet va ja tkr , den e bra:)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
så jävla bra text tack för en ny skön låt att chilla till :D