GALET GALET GALET TUNG LÅT ! TÖNG SHIT mer sånt här o skippa fjantflumm hiphopen :D
hehe aah den va tung :)
97's Records ! .
Detta var en riktigt fet storytelling! Digga när hubler kommer in :) haha.
Jag skulle vilja se den man som kunde gå på vatten för den han älskar.
Visst nu har jag lyssnat på låten,, Tyckte den var bra faktist, Men tycker det är onödigt att alla ommenterar samma låt :(
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Över tung! kommer pumpas en hel del!
Ny Användare : ReskOnee
Okej.. Låten var faktiskt skön. Bra jobbat! En sak jag stör mig lite på, om det nu inte är så att jag hör fel. Rätta mig om jag har fel. "Jag sa: hörru mannen jag vill inte ha bråk Jag visste inte att HAN hade någon kille, förlåt" (som om det vore en kille du hade strulat med) Keep it up! pussssn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men shit, lyssnapå låten. tillochmed jag som har laptop med världens skrönigaste och dåligaste högtalare hör att det är "HON".
Haha, du har rätt. Lyssnade ännu en gång & hörde det! Ursäkta. Upp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Satan va folk skulle kommentera då ;) Tung låt :)
Hahah, underbar låt.. =D Kommer spelas mycket på helgerna :p
www.tonfri.studio.nu
bra att länkarna funkar tjockisjävla cp internet !
Riktigt tung låt Finns inget mer att säga.
With lots of love// Matitto!
Nice rim, texten är lite rolig på vissa ställen, flytet är bra...
Haha, skitskön låt, man blir sjukt taggad att bara dra på krogen endast för att dra på nån jävel! Big up, längesen man hörde nåt från dig!
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
Tung låt som fan :D
Har hört det mesta som du har gjort ,men denna är nog den bästa enligt mig iaf! Så jävla skön handling hahaha, kan se bilder framför mig samtidigt som jag lyssnar på låten =D Flowet och beatet var fett också btw. Päjs!
den var feet...
Min signatur är inte så viktig......
hamster ?
lägger allt perfekt som vanligt... de va faan FETT braa!
så sooooooooft <3
<3 S.ärlemar -
fet fet
skön story :) låten blir bättre och bättre varje gång man lyssnar på den fortsätt såhär :D
wait a minute man..
Bra att Hubler kom ;D
DD Productions 2oo7
fet sheeeeeba
Det roliga är att om "random hiphop jens" skulle göra denna låten så skulle han inte ens få hälften så mycke kommentarer :p iaf. grym låt peace
Allt är sant på internet.
fyfan va najs reff
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
oHer P20 , det är väl inte alls roligt? det är väl ganska jävla logiskt?
Kaggen har ju droppat tillräckligt feta grejer innan så att folk kommer ihåg hans namn och därför tankar hans shit när han släpper nytt. Whoaberömmelse visst men fortfarande berömmelse.
Jag vet ju inte hur du gör, men personligen orkar jag fan inte lyssna igenom varje låt som släpps i audioforumet, men om det skulle stå "Chai" "Slusken" eller just "Kaggen" så laddar iallfall jag ner låten för jag vet att dom har droppat fet shit innan.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
PrimusC P20 Även om nån annan skulle få lika måna nerladdningar skulle han inte få lika många kommentarer även om de är lika bra som kaggen.
Konse''
ChrilleF P18 Alla har ju börjat nånstans, kaggen hade nog inte heller 350 kommentarer efter sin första låt..
och snubben som du snackar om som är lika bra, som inte får lika många kommentarer kommer nog få det tillslut ska du se;) bara folk hittar hans musik.. kan lova dig att allt som är hyfsat bra här får sin hype tillslut..
alltså haha, är hubler verkligen så som du hänger ut honom i denna låt ? :D man kan ju nästan säga att: hubler goes "karatefylla", med den sparken.
hehehe :D bra som fan :D love it
överfett men blir snabbt "played out" xD
Hahaha nej fan den va ju klockren!!
Grymmaste låten... FANNNNNN VA SKÖÖÖN den är asså ... Den har allt en club/Story tellin låt skall ha !.. Grymmt gjort !
Mc´s Spottar Verbalt
Den var riktigt fet , riktigt sköna rader etc. PEACE!
COCOSONE
Jävligt bra låt mään,, Skåne power !!
C. Mag... livin' my life in the fastlane
FAn vad tung ;D hade vart fett med en musik video ;D
Hej hej hej hemskt mycket hej
fett najs , låten är värd 10/10
Trodde ölmagen var slut, men fyfan, det är var nice shit... Lätt din bästa låt på typ 1-2 år. Snyggt gjort, allt är fan perfekt :) Peace.
Dra åt helvete!
Det här är fan extremt bra, bästa som har gjorts i Kaggens musikhistoria haha. Vet inte vad jag ska skriva, men skitbra i alla fall.. Tänk om han gör en musikvideo till den här låten, haha fan vad den skulle vara rolig =D HAHA!! Men texten den är skitbra, beatet jävligt sköönt, flowet är också bra, självklart! Propps till Johan!
"Platsen där jag dömdes precis som min kompis, jag fick musik han fick livstid för koksish"
Det här är fan extremt bra, bästa som har gjorts i Kaggens musikhistoria haha. Vet inte vad jag ska skriva, men skitbra i alla fall.. Tänk om han gör en musikvideo till den här låten, haha fan vad den skulle vara rolig =D HAHA!! Men texten den är skitbra, beatet jävligt sköönt, flowet är också bra, självklart! Propps till Johan!
"Platsen där jag dömdes precis som min kompis, jag fick musik han fick livstid för koksish"
fan håller med
SteffeMannen P20 hade varit otroligt roligt med en musikvideo till denna, nu fick du en utmaning kaggen !
ja fyfan va grymmt me musikvideo:P tycker lika dant som ett par andra har kommenterat, att man ser en teknad serie framför säg! helt cepe men vafan ja ser de i mitt huvud iaf. så ifall de finns nått proffs på teknade serie tryckandes på whoa kan dom ju ställa upp å göra en video till denna;) å till alla som tjabbar om:Jag visste inte att hon hade någon kille, förlåt man hör de så jävla tydligt! lyssna redigt innan ni börjar klaga. fett låt kaggen droppa mera !
köp sex och betala i natura