man blir först gripen sen anhållen och sedan häktad kaggen ;D
Good Times Studio*
jag tänkte Vart fan är hubler? nu behöver jag han! men han är säkert o pissar eller o röker nånstans Jag tänkte... ooohkey nu får jag klara mig själv Så jag laddade min högerkrok o Gav han en smäll haha galet :D
SÅDESÅ
Junior SM-GULD 2007 så ät skit och dö!
Skönaste låten som har gjorts :D
"Platsen där jag dömdes precis som min kompis, jag fick musik han fick livstid för koksish"
Fett skön låt kaggen ;) skönt det där när du får klara dej själv å nita han;) och skönt när hubler kommer flygandes från ingenstans och han får in en spark:D Man blir peppad av låten;)
HAHAHHAHAHAHAHAHHA shiit alltid lika crazy och tungt som fan, diggade som fan, du kanske kan hooka mig med en vers eller något, iallafall jag vill höra fler såna här låtar!!!!
gaaaaaaaaaaaaaaaalen hype......
Jes Per.
Kaggen is the Shiiit'!!!! haha
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
du säger ju visst HAN efter 36 sek :D Reffen och beatet var det som gjorde låten, dina verser var sådär för att vara dig du har kagt mkt bättre
Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!
HAHAHAHAHAHAHA så jävla klockren !! Fyyfan
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Hubler är min idol :P
www.myspace.com/Sagoztyle
Kaggen säger inte alls han...... han säger HON!!! är ni döva lr?
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Spelar det någon roll vad han säger ? Alla tycker att låten är tvärfet så varför klaga ?
"Platsen där jag dömdes precis som min kompis, jag fick musik han fick livstid för koksish"
HYPE!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
shit fan tung låt brusahn collab nån gång
Taktsinnet håller skiten down för räkning!
Jävla kagge. den kunde varit så mkt bättre. men den var bra det var den. Kan inte undgå att jag sitter och fnittrar som ett jävla fån när jag lyssnade. fett bra. speciellt när karatefulla kungfu hubler kommer. kan fan se en bild :D
Remember remember. öhh?
bara jag som tycker det skulle va jäävligt kul me en video till denna? :D (ni kan ju prendel & co för en tusing?) :P
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
haha fet låt:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alla som diggade låten det är alla dom som vill att Johan ska spela in videon till den :D Alla ser ju bilder framför sig hur det skulle kunna se ut :D :D Någon som kan casta en videoinspelning ? Skulle faan vara skitbra!! :D
riktigt bra!
HÅRT skare va!
Haha riktigt skön dude :D
haha faktiskt jävligt underhållande.. rolig story o soft flow igenom låten o reffen feeet. beatet GAALET, riktigt fet, gillade allt med det. One
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
måste proppsa beatet igen.. beatet och reffen är klockrena..
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
KICKA EN VIDEO!!!
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
Tungt! Don't fuck with me!
facebook.com/idiomatisk - fan page
klart att kaggen gör lika bra låtar som alltid, men denna slår nog allt :) DIGGAR HÅRT !KAGGEN IS THE SHIT ! ;)
Jävlar! Skittung! Skickar runt den till folk! :D
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
Jävligt skön, ser framför mig hur videon skulle se ut om det skulle komma en =DD
I'm in the bathroom with a tommy gun, droppin gangsta shit.
hypeness alltså... den som går över 400 inlägg e bög (:
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Seeshh X0 Du särskriver och använder fjortisuttryck, med andra ord borde det passa ganska bra då?.
Kaggens musik är väl inte så jävla intelligent men han har en skön röst, flyter jävligt bra, roliga rim och i det här fallet berättar han en kul historia.
Lättsam skit helt enkelt.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
mkt bra blir fett taggad av låten..peeeys ooou såååft
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Över fet!
Ny Användare : ReskOnee
400 kommentarer nu , släpp låtar oftare! och när kmr mixtapet? pz
sry för dubbelpost , nej
cheew P17 vafan menaru?
har jag missat nått inlägg du skrivit eller? vad är det me din myspace?
Kaggen, är du signad? =O
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
Varför skaffar inte rappare på whoa en andvändare på fileden.com och lägger sina låtar där så slipper vi alla dessa jobbiga speedyshare länkar??
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
För övrigt så va låten kanon.. Gillades!
Användare*
Jäklar..sista jag kollade här innan min dator dog så va de typ 23 comments o nu..fan man blir ju svettig när man ska scrolla så här fast o andra sidan. de ger en viss fingerfärdighet så ^^ Kaggen din lilla bastard..du lägger fan allt jag hör med sånt fett flow o asköna lyrics så att man undrar va i helsike du gör här ? du borde vara ute o åka limo vid de här laget o pilla på mamis o sånt..varför är du kvar här ?!?! tror nog att många håller med mig i de fallet..SATSA mannen på de här.(inte i ögat på någon bara).du har de som naturligt för dig..o du..nästa gång du går på en bar eller liknande så berätta gärna..väntar på mer ifrån dig..good luck master jedi peys ^^
I do not do this to be famous..i do this cuz i like it RESPECT!!
http://www.myspace.com/sps451
adrenalin rush när man lyssnar.. skön storytellin.. Attityd!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Denna tråden är ju sjuk..
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
älskar denna instrumental.. den va faktiskt ganska skön..lyriken och rösten passade bra till detta slags tunga tema..
http://myspace.com/monzdidryk
Länge sen jag ladda hem denna, men dags & kommentera nu. riktigt fet låt asså! du är kung kaggen!
www.myspace.com/jiikkemuzic
synn bara att du tog lite från ludacris-get back men annars va det en utav de bästa ja hört av dej!!
om nom nom
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.