I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio/Video] Ge låten ovan ditt betyg...

Utländsk Hiphop - Audio & Video

   

2011-01-12 19:01
6/10

"Visst är det vackert.."

2011-01-12 22:47
Nåt är fel när De La Soul - Breakadawn inte uppskattas!

--

^
6,5/10

"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2011-01-13 10:44
8/10

 

2011-01-13 11:21
5/10

http://www.reverbnation.com/dynamo414

2011-01-13 19:58
Nåt är fel när De La Soul - Breakadawn inte uppskattas!

Det enda som e fel e din kommentar, jag sa ingenstans att den inte uppskattades...

5/10 Diggade vibben, men låten avbröts mitt i en vers?
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-01-13 23:17
6.5/10

 

2011-01-14 00:55
6,5/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-01-14 11:33
3/10 Alldeles för mycket Linkin Park för mig.



fbws P21: Angående Noah23-låten: Råkade länka till en kort rackare till version. Den är naturligtvis en smula längre IRL.
http://www.reverbnation.com/dynamo414

2011-01-14 17:10
8/10

Keep playing sega-games

2011-01-15 08:00
6/10 helt ok, men inte min stil direkt.

 

2011-01-15 15:54
6,5/10, tyckte det var skönt gung i den.


2011-01-16 04:39
6/10

Keep playing sega-games

2011-01-16 13:05
Alldeles för mycket Linkin Park för mig.

Linkin Park? Seriöst? ;O aaaargh
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-01-16 15:28
kanske ska betygsätta en låtjävel också :P Smith: 7/10 Classic shiiet

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-01-16 16:18
Linkin Park? Seriöst? ;O aaaargh
Lätt, metalriff och djävulskap.

Necrolåten får 6/10. Helt ok grejer, har inte helt lätt för Necro bara.

http://www.reverbnation.com/dynamo414
Producent

2011-01-16 16:51
6/10

Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2011-01-16 17:34
7/10 Dock ganska uttjatad låt. Även postats ett antal gånger i tråden.

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Producent

2011-01-16 17:45
6/10

Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2011-01-16 17:54
6,5/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Producent

2011-01-16 18:02
6/10

Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2011-01-16 19:44
4/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-01-16 21:03
8/10


Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
Producent

2011-01-16 21:09
5/10

Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2011-01-17 16:04
8/10

Lite mer M.O.P ft G Rap (DJ Premier):

 

2011-01-18 02:44
3 ,,10
Skivsamlare

2011-01-18 08:45
1/10...

Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss


2011-01-18 11:29
5/10 för clean.

http://www.reverbnation.com/dynamo414
Skivsamlare

2011-01-18 15:12
5/10 (+1 för mustachen)

Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss


2011-01-18 16:48
8/10

http://www.reverbnation.com/dynamo414

2011-01-20 20:05
3/10 Inte min stil.

Keep playing sega-games

2011-01-22 10:34
7/10


Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2011-01-22 15:00
7/10

Young gunna married to the streets no wedding ring
Skivsamlare

2011-01-22 15:46
5/10

Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Producent

2011-01-22 15:51
4/10


Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2011-01-22 17:08
2/10 förstår att den är Unreleased:)

http://www.reverbnation.com/dynamo414

2011-01-23 00:33
1/10 tyckte den var skit om jag ska va ärlig

 

2011-01-23 11:31
5/10

2011-01-23 14:55
2/10


http://www.reverbnation.com/dynamo414

2011-01-23 15:00
LGTM

2011-01-24 01:26
Hur svårt kan det vara?
1) Betygsätt tidigare postad låt.
2) Posta en utländsk hiphop låt.

6.5/10

Keep playing sega-games

2011-01-24 08:42
6/10

I'm only human, dawg:
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-01-24 10:03
5/10 alldeles för smörig för mej.

 

2011-01-25 11:50
6.5/10

Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2011-01-25 19:08
7/10



Young gunna married to the streets no wedding ring

2011-01-25 23:40
7.5/10

 Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...

2011-01-27 01:11
7/10 Aldrig hört tidigare! Ken's insats på engelska var imponerande.

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-01-27 17:11
4/10

http://www.reverbnation.com/dynamo414

2011-01-27 20:37
3,5/10

Facit crew!

2011-01-27 20:47
5/10

Young gunna married to the streets no wedding ring

2011-01-28 00:41
6.5/10

Keep playing sega-games