soundbwoy är Parhonce monch (riktigt dålig stavning) med i den där gruppen? ..tyckte jag hörde hans röst..kan ha hört fel yess det e han...organized konfusion
Crooked I mm. får 6/10 toasters
Braille - The IV
mabanda Känner bara för att uttrycka min besvikelse över att du dissade låten med Q-Tip. Den låten är fan perfektion. Men ja smaken..bla bla När jag tänker efter vill jag gärna höra vad som var så dålig med låten.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Braille ja.. Låten får 7/10 fast det låter väldigt Primo rip off. Men kul att han kör sin grej, en collab med honom och Seron vore ngt, ;)
Modern classic:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du är iallafall duktig på att utrycka dig.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
riktigt nice blazelåt 8/10
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
4/10 Gilla inte riktigt beatet :)
Eminem - The way I am
fuck you, and have a nice day
den där är alltid lika tung! 9/10 =)
D-Sisive - Wonderful world
1 sek försen till Eminem - the way i am... så blir D-sisive - wonderful world då ;D
7/10, tung.. men inte nog tung för ett högre betyg.. riktigt layed-back låt, blir nog att pumpa den några gånger nu : P lägga namnet på minnet
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
10/10 - en av mina favorit plattor all time!!!
06/10 - Inte hört förr, men den va fet! Flummigt beat hehe.
Jag känner för att dra en klassiker:
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
6/10 gillade xzibits gamla grejer mer...
shiiiiit va jag älskar den där doom låten och den som säger något annat kan göra upp med mig IRL!
Gillar den som fan med, synd bara att han valde att köra på ett gammalt beat som man hört förut. 7.5/10
Checkin down the menu: 8/10
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
dope shit !
10/10 Droppar ännu 1 classic !!
Poor Righteous Teatchers Feat Junior Reed - Dreadful day !
"Lever orden i eviga tider likvid lingvistik med musik omgiven av mystik mikrofonmetafysik, inte ens professorer i matematik kan räkna ut min skit"
6/10 ger jag till dig, fet refreäng
bara jag som inte glömt bort denna?
deepundercover
Hehe Roy, den är ändå skön, kan väl få 5-6/10
Droppar en ny fet jävel från Maino.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Den är riktigt skön, 7/10
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
6/10
Utsökt beat men lite väl bajsnödig gangstarap för min smak
En låt jag återupptäckte idag, hade mer eller mindre glömt av den, bland de fetaste beatsen någonsin:
Sanslöst fet låt från ett av 2000-talets bästa album. 8.5/10
Den där lät ju bara rörig 1/10
Då tar vi lite new shit då, det här beatet ger fan orgasmer alltså !
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
floorless hann visst smita förbi, mitt inlägg var planerat att komma efter Fredzon_mandela P24 :P
Busta - 7/10. Catchy. Vet dock inte om jag skulle tycka mer eller mindre om den efter par lyssningar. Vill höra den på förfest.
Mitt bidrag blir en låt från 1995 med en då ung Jay-Z.
Jay-Z - In My Lifetime (Remix)
lyssnat mycket på den. fet som fan! gillar i det mesta från uncle howie rcds.
illmaticly ill (www.tonkonst.net)
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
4/10
Bjuder på Neighbours med Double A.B.
hehe den skivan e riktigt bra. förra sommaren riktiga banger detta ju :P
illmaticly ill (www.tonkonst.net)
8/10 - Kombinationen Statik Selektah med Bun B är sjukt grym helt enkelt!
my uncle är riktigt tung 7/10
http://www.johnlemon.se - varje dag
10/10 - Som någon redan sagt ovan, det e för lätt att betygsätta klassiker :P
Helt okej. 6/10
En grej jag inte fattar. fbws, du verkar ju ha bra koll på dina grejer, jag förstår bara inte hur du kan ge en klassiker med Tribe ett så lågt betyg. Jaja, ingen diss eller så, alla har ju olika åsikter om vad som är bra Hiphop.
6/10
Svaret är enkelt, jag lyssnar hellre på nas än tribe :P
Here's a reeeal banga
http://www.johnlemon.se - varje dag
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
skämtar du eller? 0/10
KRS-One med flera- 5 Boroughs