Asså tänk om han hade släppt sina skivor och tapes i en annan ordning hur hade folket reagerat då? För tekniskt på alla skivor är han ju kung. Men om han hade gjort sin marknad på ett annat sätt? Tror ni att ni hade suttit och hatat än presidente? Har inte följt med honom år från år, Men alltid när man följer och läser om honom är det så sjukt mycket snack. Det är ju inte han som skapar hypen det är ju förfan alla vi som snackar så här, Så det är ju inte konstigt att folk vill hata i hypen så han får dåligt rykte. Men whoa är lite löjligt eftersom att det är alltid samma snubbar i trådarna och blir inte stor skillnad på det som sägs. Jag har ingen favorit rappare skulle inte kunna sätta någon lyssnar på dom flesta. Men när eminems verser kommer igång kan man ju inte missa skillsen han sitter på.
jeppehehe har nog sagt det bästa i denna tråd!
Sorry för dubbelpost men El_presidente, du har fel nu. Em är inte kommersiell någonstans ...Bara för att han haft beef mot Mariah Carey(rättstavat?) så är det inte en anledning till att han är kommersiell egentligen. Han kan bli stor genom att skapa en random supermanlåt för 12-15åringar så fixar det sig. Em har galet flow , insane multies, superb lyrics och you name it men inte fan är han G.O.A.T .. "You couldn't teach your way out of kindergarden class dude" ... / Det Meth sa menade han nog till er som tänker med röven..
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Jag gillar Eminem. Bäst att säga de först. Men vad andra artister säger om andra artister är rätt irrelevant. Artister visar respekt mot varandra. Gotta give respect to get respect etc. Eminem har sagt att Asher Roth är "dope" och han är sämst. Kanye ger beröm till Soulja Boy. Varenda amerikansk rappare älskar Lil Wayne, men det gör inte att varje rap fan måste gilla Wayne. Så det argumentet är lite så där. Nej, det är verkligen inte irrelevant i detta fall. Att ha någon underground MC som kallar en annan rappare grym är väl en sak, men när Jay-Z bokstavligen kallar Eminem för topp 5 genom alla tider så är det jävligt relevant. Speciellt när massor mongon här inne påstår att bara 14-åringar gillar Eminem eller att han bara haft ett enda album som var "okej" medan resten var kommersiellt skit.
Jeppehehe , är du 12 jävla bast eller? Få det ur röven att Em inte är G.O.A.T men dock en av de bästa ... Fucktard , (Ja, det är påhopp) Gulligt. Om han nu är en av de bästa kan han väl även vara DEN bästa i mina och väldigt många andras ögon? Jävla stolpskott.
Vad du än säger kommer Eminem fortfarande vara den som sålt mest och samtidigt gjort bäst musik, finns inget du kan göra åt saken. :)
fortfarande Jeppehehe som har dom bästa argumenten och iaf verkar veta vad han pratar om. dom andra som hatar har ju inget som backar dom mer än deras åsikter. medan jeppe lägger upp fakta.. kul att se min tråd bli såhär aktiv :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Är folk seriösa med att kalla Eminem för dålig?
hurfan kan man säga att eminem är kommersiell?! Det är absurt att påstå att Eminem inte gör kommersiell musik. Om inte Eminem kan definieras som kommersiell, vad är i så fall kommersiell hip-hop? Hans framgångar är som jag ser det helt baserade på att han producerar radiovänlig musik. Det var någon i en annan tråd som påpekade att det faktum att Eminem sålt så många skivor världen över skulle vara ett bevis på att han är en bra artist, detta påstående motsätter jag mig fullständigt. Hans förmåga att sälja miljontals skivor beror ju på att han gör musik som inte sticker ut, musik som följer ett ”välbekant” standardiserat format och därmed tilltalar majoriteten.
Som någon tidigare i tråden skrev behöver kommersiell framgång inte nödvändigtvis innebära att man gör kommersiell musik. Ett bra exempel på detta är Wu-tang clan som lyckades sälja miljontals skivor baserat på kvalité och originalitet. Eminem faller inte under samma kategori..
El_presidente.. Seriöst du linkar singlar som endast är gjorda för publicitet och radiospelande.. Tror hellre man väljer kommersiella singlar som ska generera uppmärksamhet och hype, som jeppeheppe menar. Jag håller me jeppe till 9999999% el_presidente, antar att du aldrig lagt tid till att lyssna på några andra låtar än dom du linkade. Enligt dig kanske rick ross borde vara bäst? Lil wayne kanske soulja boy? Du har inte här och göra om du inte tycker em passar på listan. Smaksak och smaksak bara för att eminem är vit och vi är vita i sverige betyder det inte att vi gillar han för att han är vit.. Är man vit kan man fan va bra mc's. Eminem, vinnie paz, ill bill, RA, häng med i svängarna grabben. La coka nostra för övrigt, hetast just nu definetivt. spotify:track:4WCeJCtE4srB25tWnsCVLN Sen tycker alla olika och det är la fan bara att acceptera? Sålänge man snackar bra så äre chill, men säg fan inget om eminem, han är fan kung. http://open.spotify.com/track/7n8UWYTawkrcC1KBsY5XRc http://open.spotify.com/track/6NVvx94mxobf4u6FJX9l9T http://open.spotify.com/track/30Gd3snWllczPbz2Gd0JMe http://open.spotify.com/track/35KIwLYVfTSDb4aYkDFv41 http://open.spotify.com/track/2S92BruXlG3GvIz3D1ZCWj http://open.spotify.com/track/2k2zhiDs6tWazmDkpNDA2P http://open.spotify.com/track/44o2jxbg711VI7DtnjeSt0 http://open.spotify.com/track/6jJrBSzzRK5CNhiG5p0pse http://open.spotify.com/track/2N1azTK45ApsFiVSt8FyFD http://open.spotify.com/track/0vt1V3Yya1p8FPRLQpGjYk http://open.spotify.com/track/1LiTbwtgt8k0XgTkGebLIB Som jeppe sa, 90% hans låtar innehållsmässigt och soundmässigt raka motsvarigheten till kommersiell skit. Antar att el_presidente lyssnar på radio
hiphop was made out in the dark
Det är absurt att påstå att Eminem inte gör kommersiell musik. Om inte Eminem kan definieras som kommersiell, vad är i så fall kommersiell hip-hop? Hans framgångar är som jag ser det helt baserade på att han producerar radiovänlig musik. Det var någon i en annan tråd som påpekade att det faktum att Eminem sålt så många skivor världen över skulle vara ett bevis på att han är en bra artist, detta påstående motsätter jag mig fullständigt. Hans förmåga att sälja miljontals skivor beror ju på att han gör musik som inte sticker ut, musik som följer ett ”välbekant” standardiserat format och därmed tilltalar majoriteten. Nu vet jag inte om du ens är seriös längre, då det du skriver är skrattretande felaktigt och trångsynt. Men för sakens skull kan jag bryta ned ditt patetiska argument i bitar. Du menar alltså att hans framgång endast är baserad på att han gör radiovänlig musik och har låtar som inte sticker ut alls?!
Först och främst vill jag bara säga att det verkligen inte känns som att du är tillräckligt insatt för att ens göra ett sådan uttalande. Det verkar i princip som att du har hört MAX 10 låtar av Eminem varav 9 var singlar från hans senaste album.
Nåväl, låt oss kolla på hans två första album, de skivorna som faktiskt gav honom hans framgång och storhet.
The Slim Shady LP Den officiella första singeln är
Tung och rå? - Ja.
Kommersiellt enligt din definition? - Nej.
Andra singeln är "My Name Is"
Nyskapande och tung låt? - Ja
Kommersiellt enligt din definition? - Inte direkt, refräng är det dock.
Tredje singeln är "Guilty Conscience"
Nyskapande och grym? - Ja
Mainstream? - Absolut inte.
Detta var som sagt endast singlarna, och redan där har du helt fel. När det gäller alla andra låtar är ingen av dom radiovänlig, de är raka motsatsen helt enkelt. Råa och hårda låtar.
Över till
The Marshall Mathers LP (hans största album och det snabbaste säljande någonsin)
Första singeln från albumet är "Bitch Please II"
En riktigt klassisk dänga med Dre, Nate Dogg, Snoop och Xzibit. Ingen vettig människa som gillar äkta hiphop kan klaga på detta.
Andra singeln från albumet är "The Way I Am"
Nyskapande och rå som fan? - Ja
Hans tredje singel är "Stan"
Nyskapande och genialisk? - Ja
Kommersiellt enligt din definition? - Tycker jag knappast, refräng är väl det dock.
Huvudsingeln var dock "The Real Slim Shady"
Nyskapande och genialisk? - Nej, relativt tung och rolig låt dock.
Kommersiellt enligt din definition? - Inte direkt, refräng är det dock.
Den största låten från albumet bortsett från singlarna är "Kim"
Nyskapande och rå som fan? - Ja
Återigen: Detta var som sagt endast singlarna i princip och redan där har du helt fel. När det gäller alla andra låtar är ingen av dom radiovänlig, de är raka motsatsen helt enkelt. Råa, banbrytande och hårda låtar.
Tack för mig, nu vann jag även denna diskussion. :)
Producent
2009-10-14 14:47
el_presidente, har du varit på en eminem konsert och eminem gav fan i att vinka tillbaka till dig? du verkar antingen rätt jävla slut i huvudet som MÅSTE visa mer och mer att du inte gillar eminem, eller så är det så som jag tror, att han inte vinkade tillbaka till dig. fan du är pinsam, seriöst.
jeppehehe P20 Att du tog upp de här låtarna som bevis på att Eminem är som du uttrycker det "nyskapande, rå och genialisk" får mig att inse att en fortsatt diskussion med dig är fullständigt meningslös...
Råa, banbrytande och hårda låtar Han ser onekligen fruktansvärt hård ut med sitt knogjärn och sin kisande blick
soundbwoy ändå beskrev du inte motsatsen till det han publicerade, beskrev & tyckte? Fortsatt diskussion med dig är fullständigt menlingslös.. För på vilket sätt, vi tar de mest uppebara "nyskapande, nytänkta, råa, geniala" låtarna em har gjort... Dvs följande -Kim -Stan -Guilty consciense Kan du som påstår att Jeppe då, är helt ute och cyklar (ungefär) Beskriva för mig hur du tänker när du säger motsatsen? =) Finns inte någon person jag har stött på i mina dagar som hatat dessa låtar (speciellt Kim & Stan..) - Inte direkt svårt att se/höra varför heller.. (Inlägget ändrat av Oracle pga trams 2009-10-15 18:44:55)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
So what om dom är till för att säljas? Tror du ett album med 100% innehåll som inte är för att skapa uppmärksamhet kommer att sälja? Vissa låtar drar till sig uppmärksamheten för säljandets skull så klart. Keep it real och göra okommersiella singlar och album så kommer du knappast tjäna kosing inom hiphop. Man vill väl vara stor i allas ögon och inte bara i dina ögon el_presidente?
hiphop was made out in the dark
haha eminem o rå o banbrytande :D :D Och jo, det e ett personligt hat jag har till Eminem, han vinkade inte tillbaks, och jag vet att han såg mig. Jag var den enda där som var över 1.50 cm, hur fan kunde han ha missat mig liksom?
Steve Rifkind must of been sniffing!
jeppe håll käften din tönt, du har gång på gång, i tråd efter tråd bevisat vad du kan om hiphop gå lägg dig o somna till stan.
So what om dom är till för att säljas? Tror du ett album med 100% innehåll som inte är för att skapa uppmärksamhet kommer att sälja? Vissa låtar drar till sig uppmärksamheten för säljandets skull så klart. Keep it real och göra okommersiella singlar och album så kommer du knappast tjäna kosing inom hiphop. Eminem tjänar inte pengar inom hiphop, han tjänar pengar inom rap. Det e en synd att sätta hiphop o pengar i samma mening ditt barn.
DMAT P18 ändå beskrev du inte motsatsen till det han publicerade, beskrev & tyckte? Fortsatt diskussion med dig är fullständigt menlingslös.. Om nu Eminem som Jeppehehe påstår inte gör kommersiell musik och han dessutom skulle vara "rå och banbrytande" vad är i så fall artister som MF DOOM, Sean Price, Madlib, Mos Def, El-P, Cage och Immortal Technique ?
Återigen ett irrelevant argument. Av vilken anledning skulle det inte kunna vara fler än en rappare som är nyskapande och råa på olika sätt? Sean P och IT är tuuunga.
Ja Sean P o alla dom andra e tunga, mycket tyngre än Eminem, mycket råare o nyskapande. Varför får dom inte uppmärksamhet då? Kan du svara jeppe? Och du ska lägga dig nu för du e barn.
Soundbwoy hur fan kan du sitta och säga att dom låtarna inte är nyskapande och orginella, tiden då dom kom ut fanns det INGENTING I NÄRHETEN av den stilen av rap. INGET. och än idag är de folk som försöker kopiera det men ingen lyckas. och ja singlarna är visserligen komersiella mestadels i refrängerna, men verserna e fortf orginella och råa, samt roliga oftast. men det är som sagt, FÖR att skapa uppmärksamheten, det är eminems stil det är de så många miljoner gillar med honom. soundbwoy och El presidente är fan dom mest idiotiska och IQ-befriade männoskorna jag stött på. shit asså, kom med riktiga argument och nya, ni bara säger samma skit hela tiden utan något som backar upp er. och sen det där med Em och elton john. de va på Orscars gala om jag inte har fel, och har troooligtvis satts upp av dem, för att göra en bra spelningen av en mkt populär låt vid tillfället. det är rätt tydligt att eminem är homofob och dissar dem rätt ofta, Och har du missat det, så e det bevis nog att du inte lyssnat på nåååågot annat än möjligen en singel där och var...
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Ja Sean P o alla dom andra e tunga, mycket tyngre än Eminem, mycket råare o nyskapande. Varför får dom inte uppmärksamhet då? Kan du svara jeppe? Och du ska lägga dig nu för du e barn. antagligen så är det för dom inte lyckats få bra kontakter nog, dom får inte ut musik SOM liiika många kan relatera till, du vet, det är musik som folk kan relatera till som OFTAST säljer bäst.
dom artisterna är oxå riktigt grymma, men dom har inte hittat det som behövs för att slå igenom.
(Inlägget ändrat av Oracle pga personangrepp 2009-10-15 18:49:14)
Återigen ett irrelevant argument Du kan inte på allvar påstå att de ovannämnda artisterna faller under samma kategori som Eminem. Jag tog upp dem som exempel på artister som gör musik som skiljer sig ifrån radio hiphopen.
Jag har aldrig påstått att Eminem är inkapabel till att göra kvalitetsmusik men han väljer att inte göra det. Anledningen är enkel, pengar, han tjänar tjänar helt enkelt mer genom att hoppa runt i peruk och lösmustasch och rappa om Jessica Simpson och Mariah Carey.
antagligen så är det för dom inte lyckats få bra kontakter nog, dom får inte ut musik SOM liiika många kan relatera till, du vet, det är musik som folk kan relatera till som OFTAST säljer bäst. dom artisterna är oxå riktigt grymma, men dom har inte hittat det som behövs för att slå igenom. Eller så väljer dom att göra något äkta o seriöst, som en få skara uppskattar istället för att tilltala barn o white trash lowlifes, genom att rabla upp saker som alla kan relatera till för att. Det är sånt som spelas på musiken och kallas för kommersiell musik. Har du snappat upp det än?
(Inlägget ändrat av Oracle pga otillåtet språkbruk/attityd 2009-10-15 18:49:50)
Ja Sean P o alla dom andra e tunga, mycket tyngre än Eminem, mycket råare o nyskapande. Varför får dom inte uppmärksamhet då? Kan du svara jeppe? Och du ska lägga dig nu för du e barn. Framgång när det gäller musik i allmänhet och även hiphop har tyvärr allt för sällan med skicklighet att göra. Det handlar i princip uteslutande om marknadsföring och att ha de rätta kontakterna som pushar ens grejer. Eminem blev för fan inte stor för att hans album var kommersiella och mainstream, han blev stor för att Dr. Dre co-signade honom. Dre gav honom beats/tung musik, skivkontrakt på ett av de absolut största skivbolagen och kontakter med framgångsrika snubbar helt enkelt. Detta genererade i givetvis i enorm uppmärksamhet och publicitet för Eminem: han var med i alla musikkanaler, hiphop-tidningar och intervjuer etcetc.
Olyckligtvis händer det alltså allt för ofta (som för Sean P osv) att man helt enkelt inte får den uppmärksamhet och marknadsföring man förtjänar (exempelvis för att inget stort bolag känner att artisten i fråga kan generera mycket pengar)..
Just i detta fall tycker jag dock att skickligheten hos Eminem belönas med rättvis framgång.
soundbwoy
Du kan inte på allvar påstå att de ovannämnda artisterna faller under samma kategori som Eminem. Jag tog upp dem som exempel på artister som gör musik som skiljer sig ifrån radio hiphopen. Jag påstod ju faktiskt inte ens detta men kan ändå vara intressant att se vad du menar: på vilket sätt är de inte i samma kategori?
Framgång när det gäller musik i allmänhet och även hiphop har tyvärr allt för sällan med skicklighet att göra. Det handlar i princip uteslutande om marknadsföring och att ha de rätta kontakterna som pushar ens grejer. Eminem blev för fan inte stor för att hans album var kommersiella och mainstream, han blev stor för att Dr. Dre co-signade honom. Dre gav honom beats/tung musik, skivkontrakt på ett av de absolut största skivbolagen och kontakter med framgångsrika snubbar helt enkelt. Detta genererade i givetvis i enorm uppmärksamhet och publicitet för Eminem: han var med i alla musikkanaler, hiphop-tidningar och intervjuer etcetc. Olyckligtvis händer det alltså allt för ofta (som för Sean P osv) att man helt enkelt inte får den uppmärksamhet och marknadsföring man förtjänar (exempelvis för att inget stort bolag känner att artisten i fråga kan generera mycket pengar).. Just i detta fall tycker jag dock att skickligheten hos Eminem belönas med rättvis framgång. Och Dr.Dre signade också Last Emperor o Rakim. Som båda e mycket skickligare MC's än Eminem, och både Last Emp o Rakim fick då altså Dr.Dres beats/tunga musik, publicitet, äran att få vara på "en av dom största skivbolagen" bla bla, men vad hände med dom då?
Förklara igen tack, ditt argument sprack enormt.
soundbwoy Ursäkta men du verkar vara en rätt knepig människa. På vilket sätt är Eminems musik gjord för radion? Singlar släpps för att skapa uppmärksamhet för en viss release. Han är trots allt signad till ett av de större skivbolagen. Men du kan förklara för oss vad som är kommersiellt med hans senaste skiva, förutom låten We Made You. Visst Eminem som artist är kommersiell, rätt svårt att sälja miljontals och åter miljontals skivor. Men det behöver inte betyda att musiken han släpper är kommersiell. Kommersiell musik är låtar som endast är skapade för att inbringa pengar, som t.ex. Soulja Boys musik.
Its like a jungle sometime it makes me wonder how I keep from going under - klassisker!
Och Dr.Dre signade också Last Emperor o Rakim. Som båda e mycket skickligare MC's än Eminem, och både Last Emp o Rakim fick då altså Dr.Dres beats/tunga musik, publicitet, äran att få vara på "en av dom största skivbolagen" bla bla, men vad hände med dom då? Förklara igen tack, ditt argument sprack enormt. Säger du att Last Emperor är mycket skickligare MC än Eminem? Du kan ju posta lite låtar från Last Emperor som bevisar detta. Anledningen till att Rakim inte släppte en skiva under Aftermath var p.g.a. kreativa skillnader. Hade inget med eminem eller skill att göra
Its like a jungle sometime it makes me wonder how I keep from going under - klassisker!
Kommersiell musik är låtar som endast är skapade för att inbringa pengar, som t.ex. Soulja Boys musik vad är skillnaden på Soulja Boy och detta ?
Och Dr.Dre signade också Last Emperor o Rakim. Som båda e mycket skickligare MC's än Eminem, och både Last Emp o Rakim fick då altså Dr.Dres beats/tunga musik, publicitet, äran att få vara på "en av dom största skivbolagen" bla bla, men vad hände med dom då? Förklara igen tack, ditt argument sprack enormt. Det viktigaste är ju först och främst förmågan att göra stora singlar vilket Eminem uppenbarligen är grym på till skillnad från de andra. Sedan kan det även vara som så att de exempelvis inte har en personlighet/musikstil som verkligen tilltalar den stora massan helt enkelt. Även om man nu blir pushad av stora bolag etc är det ju inte 100% chans att folk kommer gilla det.
vad är skillnaden på Soulja Boy och detta ? Hör du inte skillnaden mellan Soulja Boy och det så börjar jag faktiskt tro att du är socialt missanpassad imbecill. Förutom texten, budskapet och hela det musikaliska arrangemanget så finns där nog ingen skillnad nej. Men nu står ju dessa 3 enorma sakerna mellan så antar att det är skillnaden.
Rond 1: Mamma låtar
Ärligt, vilken lyssnar du på hellre? Eminem e så jävla töntig o förutsägbar så det inte finns, cooling snackar skit om hans morsa, wooh gangsta.
Altså 1-0 till Emp. Kan fortsätta.
Hahaha, "Mammalåtar".. Så patetiskt försök.
För övrigt går nog den till Eminem:
Låter dedikerade till hans dotter
På vilket sätt kan Last Emperor mäta sig med dessa låtar?
Last Emperor e en poet, Eminem e en produkt. Jämför inte Eminem med Last Emp, jämför honom med Coca Cola. Och om ni helt ärligt talat tycker att Cleaning out my closet e bättre än Single Mother så har ni bajsig musik smak, no offence.
Förutom texten, budskapet och hela det musikaliska arrangemanget så finns där nog ingen skillnad nej ärligt talat, hahahaha. Det är väl självklart att jag hör att musiken LÅTER annorlunda, min poäng var ju snarare att de tillhör samma kategori av musik. Om du exempelvis lyssnar på en låt av Britney Spears och sedan en låt med Nickelback så är det självklart att låtarna inte är identiska men låtarnas struktur är ändå densamma. Min poäng är att den kommersiella musiken följer ett standardiserat format, det är det som gör den kommersiell.
Souljah Boys låtar baseras på välkända rytmer och starka refränger på samma sätt som Eminems låtar...
Och om ni helt ärligt talat tycker att Cleaning out my closet e bättre än Single Mother så har ni bajsig musik smak, no offence. Helt ärligt var "Last Emperor - Single Mother" jävligt tung. Men just denna diskussionen är ju så onödig att det är skrattretande..
Varför kan man inte gilla båda låtarna liksom?
(Inlägget ändrat av Oracle pga otillåten attityd 2009-10-15 18:51:40)
El_Presidente P23 Det är snarare så att Last Emperor är en misslyckad produkt. Som Nintendo Gamecube eller New! Coke
jeppehehe P20 Cleaning out my closet ärligt talat, du är helt loss...
soundbwoy Hahaha återigen visa du att du är en socialt missanpassad imbecill. Det kommersiella standardformatet är att låtarna är kring 3-4 minuter långa, dom följer oftast vers, refräng, vers, bridge, refräng. I själva verket är nästan ALLA låtar skapade såhär och så har det alltid varit. Detta formatet följer också Sean Price och alla andra du har tagit upp i tråden. Och ska vi börja diskutera musikens standardformat blir det en hel annan diskussion. Skärp dig
Vad e det för skillnad på den och stan tex? Ärligt? Varför hörde man inte denna 1000 gånger om dan på radion o mtv?
Det kommersiella standardformatet är att låtarna är kring 3-4 minuter långa, dom följer oftast vers, refräng, vers, bridge, refräng. I själva verket är nästan ALLA låtar skapade såhär och så har det alltid varit. melodierna och rytmerna skiljer sig åt. En refräng som består av en samplad röst är inte detsamma som en pop-slinga
visst som sagt, singlarna JA. men fan inte albumen. Om jag förstår det hela rätt så inkluderas singlarna i albumet.
när han kom ut hade han helt egen stil och ingen kan ta den. det är eminem. är och förblir. hans stil låter som en överdriven version av rakim. inte överdriven på ett bra sätt utan bara tillgjord
Men han har skills, ja, det är inget att diskutera. MEN jag skulle inte sätta han på top10.
btw el_presidente är kung.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
STAN är ingen nyskapande låt. Han snodde konceptet av Nas. Guilty Conscience och Kim är däremot nyskapande låtar. Även om de är ganska lika.
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!
omg det går inte diskutera med dom... ne annat för mig..
det går inte att diskutera utan argument nej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Orkar egentligen inte ge mig in i denna diskussionen då jag tycker Jeppe klarar det utmärkt själv, därimot var jag tvungen att kommentera soundbwoy.soundbwoy Så du tycker alltså att låten Beautiful kan liknas med Soulja Boy?! Herregud, ibland blir man rädd. Visst, det kanske inte är Eminems rent lyriskt mest perfekta låt (dock ligger det en historia bakom då Eminem skrev denna låten när han var i djup depression/drogmissbruk) men trots detta förstår jag inte hur man kan jämföra hans verser på denna låten med Soulja Boy. I så fall måste det vara så att du enbart lyssnar på beatet/bakgrundsmusiken och refrängerna, DÅ kan jag förstå om du har svårt att förstå varför vi tycker Eminem är bra...
DÅ kan jag förstå om du har svårt att förstå varför vi tycker Eminem är bra... Nä, vi har fattat för länge sen varför ni tycker han e bra, för att ni har bajsig musik smak som sagt :)
El_Presidente P23 cooling snackar skit om hans morsa, wooh gangsta. hoppas seriöst att du skämtar? iomed att han har rätt mycket hat inom sig p.g.a sin mamma så får han ju ut det via sina låtar.. du är ju inte lite dum i huvudet iaf..
Att säga att em är dålig, då har man flera skruvar lös typ.. vid ett ungefär många skruvar.. (Inlägget ändrat av Oracle pga personangrepp 2009-10-15 18:53:31)
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"