I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

låtar att röka till...

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-01-21 01:02
shit spell inte lätt att kombinera hiphop med att INTE röka :D

2008-01-21 11:22

lol Spell tar alla & han har rätt.

& ni som säger att marijuana inte dödar så får ni nog läsa på lite nogrannare!

Det va en kille i amerika som hade rökat marijuana i hela sitt liv, BARA MARIJUANA!

när han va 56 något så fick han värsta psychos av det & tog sitt shotgun, döda sin fru & sina barn. Av marijuana!

Marijuana skadar inte? Herrejävlagud, har ni entligen träffat en riktig gammal puffare?

Har du seriöst försökt prata med dom? och om du har, fick du ut något av diskussionen?

Sen va där en snubbe på ett behandligshem som har rökat så mycket att han ligger i psychos alltid och han har varit i det nu i säkert 10 år.

Så om ni ska säga att marijuana inte skadar/dödar så sök din fakta innan du säger något förfan.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-21 11:49
hansomknarkar P19

Har du inte lite mer skrämselpropaganda på lager? Helst lite mer felaktig sådan, det här var underhållande.
I tego arcana dei!
Redaktionen

2008-01-21 12:12
hansomknarkar P19

om du läste på lite istället för att tro på såna där skrönor så skulle du också förstå att röka gräs är bland det bästa du kan göra, OM du nu vill berusa dig på något sätt..

im'a get high till i die!
niggaz want me to rhyme? $3,99!

2008-01-21 12:26
Rec P19:

Narkotika och droger i allmänhet är aldrig bra. Att vara påverkad kan dock vara ett fruktansvärt välkommet tillslag i vardagen, speciellt om man har en jobbig vardag i allmänhet. Vad man dock ska komma ihåg är att cannabis är en drog som alla andra, och även om den bevisligen har väldigt få biverkningar så ska man bruka den med måtta. Jag misstänker att även du är fullt medveten om detta, men din formulering tycker jag avdramatiserar rökat lite väl mycket.

Rök som fan, men kom ihåg att det är en drog. Njut av livets goda frukter!
I tego arcana dei!

2008-01-21 12:48
diZZySWE P17
skrämselpropaganda? skojar du eller? en av min farsas polare jobbar på sånt hem där det är gamla pundare & dom som har rökt marijuana deras hjärna är helt fuckad, du kan inte ens prata vanligt med dom, dom är seriöst dumma i huet & fattar inget. DOm fattar inte vad som händer runt omkring dom eller nåt.

Och det med han som sköt ihjäl sin familj är sant & det hände i usa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-21 12:52
hansomknarkar P19

Är du dum på riktigt? Återkom när du är påläst!
I tego arcana dei!

2008-01-21 14:16

En självsäker 17-åring i 2000-talets rubbade sverige försöker övertyga en medveten 19-åring att droger inte är farliga..

Vem är förnuftig?

En person som behöver droger/alkohol, gräs eller vad fan som helst för att "klara den stressiga vardagen"?

Eller en person som klarar "den stressiga vardagen" utan dessa preparat..?
Kanske istället med hjälp av sport, träning eller producering av musik eller andra konstruktiva hobbys?

Det säger sig själv kära vänner, ni behöver inte försöka argumentera mot logik, det går inte.

Outkast - Spottieottiedopalicious?

Catapults Ent.

2008-01-21 14:32
Krayzie - Sweet Jane

Producent

2008-01-21 14:47
Morning, Noon And Night-Time
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2008-01-24 17:34
Devin the dude - See what I could pull
LEGALISERA CANNABIS

2008-01-24 18:02
Spell P24

...för det står ju väldigt tydligt att jag behöver något för att klara min vardag? Att försöka skylla på min ålder är bara trångsynt.

"En självsäker 17-åring i 2000-talets rubbade sverige försöker övertyga en medveten 19-åring att droger inte är farliga.."

Det där är fan bara dumt, jag har skrivit exakt det här: "Narkotika och droger i allmänhet är aldrig bra.". Läs en gång till, och förstå vad jag skriver. Sen så är det ju så att vissa kanske vill ha något ibland för att klara sin hårda vardag? Personligen känner jag att min vardag är ett helsike, men inte behöver jag gräs för att fixa det.

Varför i hela friden kallar du hansomknarkar för "medveten"? Han säger att marijuana dödar, det är bara skitsnack! Dra upp lite statistik på hur många som har dött av cannabis genom tiderna. Kom med en realistisk källa och vettiga argument, sen är jag nöjd.

Psykossnacket har jag tagit med precis alla, precis överallt. En psykos kan triggas av vad fan som helst, bland annat födsel, alkohol (delirium tremens) och skilsmässa. Att skylla psykoser på cannabis är som att skylla kriminaliteten på invandrare; visst kan cannabis trigga en psykos, men inte med mer sannolikhet än andra "akuta förändringar i livssituationen". Och åt andra hållet, visst kan invandrare begå brott, men det är fan inte bara invandrare!

Jag är påläst, keep 'em coming!
I tego arcana dei!

2008-01-24 18:21
lyssnar på den låten man valt att lyssna på nykter, fast stekt..
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2008-01-24 18:26
"Kom med en realistisk källa och vettiga argument, sen är jag nöjd."

Haha, med så fel inriktning i ditt tänk så är jag rädd för att du kommer fortsätta vara övertygad om att elefanter får plats i en tändsticksask även om jag hämtar en elefant och en tändsticksask och lägger det framför ögonen på dig.

Ok killen, här har du för att bli nöjd.
Ge mig en vettig anledning till varför du röker gräs.
Om du har en anledning till det så kommer följdfrågan;
Ge mig en vettig anledning till varför det är cool med dig att din framtida dotter/son röker gräs.

"Jag är påläst, keep 'em coming!"

Läs på lite mer så kanske man kan börja prata normalt med dig...

Nej skojade bara, men allvarligt talat, jag har sett tillräckligt amerikaniserade tonårs-filmer, så skippa klychorna, tack.  ;)
Catapults Ent.

2008-01-24 18:46
Spell P24

En realistisk källa i "Elefant vs. Tändsticksask"-historien är ju t ex att referera till elefantens storlek, i jämförelse med tändsticksaskens storlek? Ännu ett ovettigt argument från din sida, är jag rädd.

Vettig anledning säger du? En oerhört dum fråga egentligen; varför vill folk spela golf? Människor vill göra saker, vad man gör är en smaksak. För mig är det en rekreationsdrog; en trevlig källa till en skön stund. Mina framtida barn (förkortar lite) skulle få röka cannabis, ja. Inte för att cannabis är ofarligt, och de skulle inte få fri tillgång, men hellre cannabis än alkohol. Jag skulle inte hålla på och bjuda dem, men om de fick för sig att testa så skulle jag ta en saklig diskussion med dem. I den diskussionen skulle jag ta upp både för-och nackdelar, för att sedan låta barnet välja själv. Vid en vettig ålder, naturligtvis.

Du får gärna prata normalt med mig, fast du verkar ha lite svårt att hålla diskussionen inom ramarna. Visst har du sett dina filmer med klyschor, men hur vet du vad som är sant eller inte? Vad är det i mina inlägg som du kallar för "klyscha/klyschor"?

"Kanadensiska senatens rapport om cannabis
Report of the senate special committee on illegal drugs, CANNABIS: OUR POSITION FOR A CANADIAN PUBLIC POLICY. Del: 1. Sida: 165.

" In total, based on all the data from the research and the testimony heard regarding the effects and consequences of cannabis use, the Committee concludes that the state of knowledge supports the belief that, for the vast majority of recreational users, cannabis use presents no harmful consequences for physical, psychological or social well-being in either the short or the long term."
I tego arcana dei!

2008-01-24 19:03

http://www.cannabisera.se/argument/cannabis/naturligt.html

Tog du det första som kom upp på google eller?

Kom igen nu man, du behöver inte verka smart framför mig, jag dömer dig inte, jag håller bara inte med dig om vissa subjektiv.
Kalla det en smaksak.

Men att referera utofrån cannabisera.se är lika vettigt som från vilken fristående drogliberalist som helst som samlat ett gäng fakta från ouppdaterade studier från fjärran länder med helt andra utgångspunkter än de du befinner dig i idag, känns lite irrelevant i ämnet, visst jag hänger med på vad du menar och respekterar din åsikt mot tobak och alkohol, men fortfarande... lite väl löst som underlag om man kikar på vad du vill säga?

Hursomhelst, jag blev glad när jag såg att du självklart inte kommer rekomendera dina framtida små att röka gräs, detta betyder ju att du är medveten om att du gör något som är skadligt när du röker :)

Med det sagt, fan vad synd att du gör det. Finns andra sätt att "bli skön" på.

- Helkroppsmassage

- Hårt träningspass (avsluta gärna med en halvtimme i ångbastun)

- Ät en härlig middag med ett par vänner, förrät, varmrätt och efterrätt, gärna tillsammans med ett gott rött vin (som är bra för hjärtat)
Låt magen jäsa och njut.

- Eller bäst av dem alla; Lägg ett riktigt "bredband" på toaletten och ha favoritlektyren till hands ;)

Om du vill fortsätta diskutera så vet att jag inte försöker omvända dig, så ta inte mina kommentarer som anklagelser.

Catapults Ent.

2008-01-24 19:11
Spell P24

Jag har inte tagit någon fakta från cannabisera, nej. Det är från en kanadensisk forskningsrapport; den mest omfattande rapporten som någonsin har gjorts om cannabis. Är det underlag nog för herrn? Du verkar välja ut de delarna som du kan vända till din fördel, men det är ditt val.

Jag försöker inte heller verka smart inför dig, jag tror dock att jag kan mer om ämnet.

Av sätten du nämnde så brukar jag de flesta någon gång i veckan ;) Alla utom helkroppsmassage och middag med vänner faktiskt. Även om cannabis är en annan sak så har du rätt, man kan "bli skön" på andra sätt. Men cannabis gör det annorlunda. Säger inte att det är bättre, men inte riktigt samma sak.
I tego arcana dei!

2008-01-24 19:18
Jag tror också att du kan mer inom ämnet, så brukar det vara när man "vardagligen" brukar skadliga ämnen som droger eller alkohol.

Jag kan relatera till det då jag rökte vattenpipa (vilket det talats mycket om hurpass hälsosamt det egentligen är) vardagligen, och började leta all möjlig fakta om preparatens för och nackdelar i jämförelse med mycket annat.

Det jag vill säga, vilket du är helt med på, är ju helt enkelt att svaret alltid blir detsamma

- hur "lite" det än skadar fysisk som psykiskt, så skadar det fortfarande. Bättre att låta bli.

Nu har jag gått off-topic så mycket att jag skäms..

"Beatles - Come Together" ( OBS! Hög Volym och Hög Bas)
Catapults Ent.

2008-01-24 19:19
Spell dricker vin. Det är alkohol i det. Det är fler som dör och skadas av Alkohol än Cannabis.
Ingen människa har dött av Cannabis. (0)

Cannabis är skadligt ja, fast på ett helt annat sätt om det brukas för mycket. Men inte ens i närheten av alkoholen skadeverkningar (Detta är fakta). Bara för att man röker cannabis betyder det inte att man missbrukar det (Vilket du verkar tro).

För många är cannabis ett intresse, inte bara själv rökningen men att odla, tilverka rökdon osv.

Jag förstår inte hur du kan sitta och trashtalka en drog som är mindre skadlig än din drog of choice. (Alkohol)

Street's disciple, I rock beats that's mega trifle

2008-01-24 19:23
lundahl

kul att du vill hoppa in i diskussionen, men gå hem om du ska börja anklaga ;)

Rött vin är bra för hjärtat. Bra mycket bättre än cannabis är för hjärtat.
Glöm inte att genom att röka cannabis så ökar risken KRAFTIGT för lungcancer, men det är ingen som ens orkar tänka på dessa fakta när huvudämnet är cannabis.. eller?

Skitsamma, känner man sig anklagad bör man först kika på vad man kanske gör för fel istället för att spotta och fräsa tillbaka i den ton du för dig med lundahl.
jag anklagar ingen, jag bara ställer åsikt tillsammans med fakta och logik i den mån jag behärskar ämnet.

jag trashtalkar gärna droger i alla former varje dag med dig, just let me know!
Catapults Ent.

2008-01-24 21:29
Spell P24

Du, nu gick du fan över den tunna linjen! Risken att få lungcancer minskar! THC dödar cancerceller!
I tego arcana dei!

2008-01-24 21:32
diZZySWE P17

Observera; endast enligt viss forskning. xD Kollade upp det för en andra eller tredje gång och det var tydligen inte fastställt. Men enligt viss forskning, som sagt.

Tydligen så pekar forskningen åt lite olika håll, så vissa rapporter säger en sak, och andra rapporter motsatsen (så du har ju rätt, enligt viss forskning). Skit också.
I tego arcana dei!

2008-01-24 22:24
palla.. starta en ny tråd om sånt här skit man ser ju knappt va folk har skrivit för låtar

2008-01-25 08:08

Strong arm steady - one step

wu-tang - C.R.E.A.M

R.A the rugged man - Brawl

2008-01-25 19:43
Ludacris- blueberry yum yum :D
now you know.

2008-01-26 13:49
T-Pain Feat. Styles P - I'm So High.... Riktigt laidbacklåt.

2008-01-26 16:43
Spell P24

Gangstarr - Take 2 And Pass

lite oförståeligt den inte okmmit upp. Läste hela tråden i hopp om att ngn skulle säga den. Men nej nej.

Och på tal om hela Spell med "tumme i röven" och come backen "hade det varit en spliff hade du velat röka den" fick mig att tänka på Cypress Hill - Dr. Green Thumb =D

aja tycker hela diskussionen är out of hand men var kul att läsa. Spell, du är förövrigt inte mkt bättre än de andra när det gäller denna diskussion, typ ingen är öppen för nya argument och idéer. Spell har använt samma argument genom hela diskussionen och samma tanke gångar och tror att eftersom de andra inte håller med så har dem inte lyssnat. Men du stirrar dig blind på att dem inte håller med dig, därför ska du fortsätta, hellre än att försöka förstå varför dem inte håller med dig. Nej, man måste inte tända en spliff för att klara sig genom dagen, det faktumet att du tror det automatiskt säger rätt mkt om vart du tänker föra diskussionen och att du har inget mål med att ge upp. Men, visst du har rätt på några punkter. Jag skulle inte låta mina barn röka på. Iaf inte förrän deras kroppar/hjärnor är redå. Skulle inte hellre låta dem dricka ett glas rött vin utav samma anledning. Dock tycker jag det är bättre att dem tar en spliff i månaden eller whatever, hellre än att dem går på alla fester och super sig redlösa utan att jag kan kontrollera det. Rökning som sker på hemma fronten kan man ju ta hand om så det blir måttliga mängder. Att röka 24/7 har mkt starkt negativa effekter medan att röka lite då och då kan t.o.m ha positiva effekter(forskning osv).

Aja detta är offtopic har inget i saken att göra. Tror att du inte kommer få några som följer dig mer nu än i början av topic. Kul att du är så engagerad iaf, props. Detta var by no means en diss mot dig förövrigt. Alla har olika åsikter och visst. Cannabis är inte nödvändigt för ngn person. Tvekar även starkt på att de flesta som gör det i dagens samhälle gör det för att vara "cool".

Klart slut~

2008-01-27 04:24
Dock tycker jag det är bättre att dem tar en spliff i månaden eller whatever, hellre än att dem går på alla fester och super sig redlösa utan att jag kan kontrollera det

- känn sjävligt seriöst..?  "eller whatever"..?

självklart är det "nyttigare" med en spliff i månaden istället för att supa skallen av sig på raggarsprit varje kväll.  vad i helvete är det för ett argument..?  ;)

Kom igen, jag tycker bara att det är synd att ni gör det för att bli "coola".

för det är vad man blir;  coooooool...
Catapults Ent.

2008-01-27 17:17
det var inge vidare seriöst. För är inte här för att argumentera med dig, ser vad du menar och vad du har för åsikt. Vet att ingen kommer byta åsikt ju mer man bråkar om detta. Jag är helt omotiverad att ha en diskussion med dig som är helt fruktlös. Jag behöver inte slänga ut motiveringar till varför folk gör som dem gör... Det löser du och dizzy gott och väl utan. Slängde mest bara ut en comment för visa att jag läst, lite om mina åsikter lite ställningstaggande och tvåbra låtar ontopic. Medan din senaste post var mest endast propagerande och inga motiveringar(vilket jag antar du borde ha om du seriöst tänker har diskussion i ämnet.

Som sagt, bra att du står på dig och står för vad du tror på, men tycker ändå du borde vara mer öppen och mer realistisk. Om du tycker min jämförelse med folk som går ut och dricker varje helg är absurd eller otänkbar så har du rätt skeva vyer. Om ngn inte ens tänker dricka för gud vet vad så tror jag chansen är dugligt mkt mindre att de kommer testa cannabis för vi tipsar om musik.

Aja tänker inte bråka peace and love and harmony.

OT: Alla beats av DJ Muggs, från vad jag minns han sagt så sa han att han gör alla beats för de ska kännas bättre hög aka mer bas osv osv. ngt sånt!

2008-01-27 18:59

jadu, det är tur att jag står på mig kanske  ;)

tänkte på hur realistisk du tyckte jag bör vara, mm.. sanningen är ju den att droger inte är bra för dig.

du håller med om detta, visst, och har en massa olika andra åsikter kring ämnet, men fortfarande

- droger är inte bra för dig. Punkt? Slut?

eller tas det upp nya aspekter om hur nyttigt droger är?

kom med fakta och jag går hem direkt och tar en gröning :)

Catapults Ent.

2008-01-27 23:21
"Kom med en realistisk källa och vettiga argument, sen är jag nöjd."

Haha, med så fel inriktning i ditt tänk så är jag rädd för att du kommer fortsätta vara övertygad om att elefanter får plats i en tändsticksask även om jag hämtar en elefant och en tändsticksask och lägger det framför ögonen på dig.

Det där är nog något av det dummaste jag läst, någonsin. Fy fan va otroligt jävla korkat sagt. Sen när tänker man fel man kollar på realistiska källor och för vettiga argument?

Men tar det slut där? Nej. Spell går vidare och skriver detta

Med det sagt, fan vad synd att du gör det. Finns andra sätt att "bli skön" på.

- Helkroppsmassage

- Hårt träningspass (avsluta gärna med en halvtimme i ångbastun)

- Ät en härlig middag med ett par vänner, förrät, varmrätt och efterrätt, gärna tillsammans med ett gott rött vin (som är bra för hjärtat)
Låt magen jäsa och njut.

- Eller bäst av dem alla; Lägg ett riktigt "bredband" på toaletten och ha favoritlektyren till hands ;)

En del människor kanske gillar att bli sköna på andra sätt än helkroppsmassage t.ex.

Spell, är du dum i huvudet, seriöst? Hur fungerar din hjärna när du tänker egentligen?

Ge mig en vettig anledning till varför du röker gräs.
Om du har en anledning till det så kommer följdfrågan;
Ge mig en vettig anledning till varför det är cool med dig att din framtida dotter/son röker gräs.

Jag röker inte gräs, men skulle jag göra det så skulle det vara för jag tyckte om att bli bäng. Dum fråga, jävligt dum fråga, varför tror du själv folk röker?
Det skulle vara hellugnt för mig ifall mina barn rökte eftersom jag vet att cannabis faktiskt inte är speciellt farligt. Enligt mig är ingen drog farlig så länge man kan hantera den. Cannabis kan väll bli farligt om man inte kan hantera det, men det krävs fan att man är av ostabil karaktär för att cannabis ska vara farligt för en.
njut

2008-01-28 11:45
röker ni nemen fy usch sånt vill vi inte höra här.

2008-01-28 18:14
explicit

jag känner mig mer än smickrad när jag ser ditt gedigna arbete genom att klippa och klistra i tråden, men är tyvärr för trött idag för att orka bry mig.

fortsätt ni att gå på personangrepp och försvara destruktiva medel till att "bli skön" på.
fortsätt mena att cannabis inte har en enda destruktiv verkan på kroppen när du röker det.
orka inte bry er om att rök i lungorna, oavsett form, inte är naturligt eller nyttigt för dig, eller dig, eller mig.

ignorera och försvara för all del, jag tycker duverkar vettigare än jag från början trodde, my bad, men blir lite så där besviken när det visar sig att du fokuserar på min karaktär istället för min ställning.

men, men, det är upp till dig och de övriga.

nej, nu skiter jag i er, ska inte bry mig, "för ni behöver ju inte bli brydda om"...  ;)

rök på, ge det till era barn och uppmuntra folk som "har kontroll över det"..?

haha, det är för fan hur lustigt som helst...  jaja, smaken är som baken rök på ni gossar och flickor. jag tar alltid en helkroppsmassage eller en vacker kvinna framför en spliff för att "bli bäng" (som för övrigt måste vara det mest pinsamma jag hört i heeeela mitt liv pojk..)
Catapults Ent.

2008-01-28 18:20
"fortsätt mena att cannabis inte har en enda destruktiv verkan på kroppen när du röker det."

Det menar jag inte, som du säger är det ju aldrig bra att få rök genom lungorna. Finns även en del andra hälsofaror med det, men det är inte ens 10% så farligt som all propaganda vill få det till. Jag tycker det är smått fantastiskt att cannabis är såpass potent som det är med tanke på de få hälsoriskerna. Inte många droger det är så med.
njut

2008-02-07 22:18
ojoj vilken diskussion eller så de blev, aja en sköön låt e iaf extacy- bone
Love is for losers, I promise I'll never fall
Lyricist

2008-02-08 09:11
hehe lite rolig tråd, jag har ko igenom nu (kan ha missat ngt) och jag tror iaf att måsten som ni missat är:

Yukmouth - Puffin Lah - Nånting man känner igen sig i.

Method Man Ft Busta Rhymes - Whats Happenin - Riktigt Fet bara

The Roots ft Malik B and Porn - In the Music - De första jag fastande för va dom sjua ljuden i Beatet =)

Mr Magic - Puff Puff Pass - Klockrent skriven

Tech N9ne - Ths Ring - Såå äckligt bra skriven, soft beat o sjukt flow

Alla dom här låtarna handlar inte ENBART om röka och det kanske inte ens nämns i alla men om det e det ni tycker e viktigt så visst....Det här är iaf musik som ALLTID funkr, och music blir ju alltid bättre med lite flum ^^
Checka dom här o ni bli inte besvikna.

Och sen till spel, jag tycker du bara ska vara tyst, kicka tillbaka, dra en bira då om rökning inte e ngt för dig, men sluta gnäll och bara softa till musik vi slänger upp. P-peace!
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Lyricist

2008-02-08 09:12
Det sista skulle va till *SPELL* och inte SPEL som jag skrev xD
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2008-02-09 02:21
smokers pallar aldrig läsa allt som skriv i denna tråden, show some respect :P

2008-02-09 02:24
jag tar alltid en helkroppsmassage eller en vacker kvinna framför en spliff för att "bli bäng"

hahaha! jag var tvungen.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2008-02-09 02:34
att röka är inte bara hälsofarligt det är dessutom olagligt
this is for my dawgs - Diamonds and Glue

2008-02-09 02:37

Eazy-E - I Rather Fuck With You eller nåt sånt, rätt soft :D

2008-02-09 23:22
finns ju som sagt många men en schöön låt är ju    Tupac - Smoke Weed All Day
Producent

2008-02-10 12:26
För att sätta punkt på alla er som diskuterar ämnet att det är farligt och inte farligt, läs noga nu...

Är man missbrukare så spelar det ingen roll vad man missbrukar, det kan vara allt från choklad till sex, kan man inte hantera nånting då utsätter man sin kropp för farliga situationer.
Det gäller alltså allt, det handlar om MISS B R U K E T i sig som är det farligaste, men som konstaterat, allt kan vara farligt i stora mängder.
Since 1984
@realgizlee // twitter

2008-02-10 18:27
faktum kvarstår att man kan få fett med daxböter om man gör det, vilket i sintur leder till att hela den dömdes liv kommer slås i spillror för att sedan leda vidare till självmord. Indirekt dödar alltså "rökning" både dig och dina närmastes känsloliv. Cannabis är mord
this is for my dawgs - Diamonds and Glue

2008-02-10 18:41
TheDopyDog X21

Och varför förstörs livet? För att det är olagligt.
I tego arcana dei!

2008-02-10 22:06
"faktum kvarstår att man kan få fett med daxböter om man gör det, vilket i sintur leder till att hela den dömdes liv kommer slås i spillror för att sedan leda vidare till självmord. Indirekt dödar alltså "rökning" både dig och dina närmastes känsloliv. Cannabis är mord"

HELL YEAH! hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaaaaaaaaaaaaaahaahahhahahahahahahahahahahahahhhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahah represent
www.markemusik.se
www.twitter.com/markemusik
http://mekkeriet.blogspot.com

2008-02-10 22:41
fettokissen X18

den heter Rather Be Ya Nigga dock.
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle

2008-02-11 20:28
åh fan, didnt know .

2008-02-12 09:04
Allt med Evil Pimp
 Some say they expect Illuminati take my body to sleep
Producent

2008-02-14 00:49
Marvin Gaye-Plays It Cool
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.