Låtar att röka till ? Jävla nonsens topic imo!! Kan ni inte njuta av musiken i normalt tillstånd ska ni faan inte lyssna!! Å sluta upp me detta jävla drogliberal snacket!! Sover whoas alla admins.......eller tillåter dom sånnt skit på whoa ?
The man with the base just walked in, and hes spitting it down on the floor!
Producent
2006-02-07 15:13
halå ciggaretter
//geniusenis
Ciggaretter säger DrJoint ?
The man with the base just walked in, and hes spitting it down on the floor!
Krica P24 Man får röka crack om man vill. I smyg då. Så att inte länsman eller någons morsa ser en!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Krica P24 vafan e d för fel på dej elle??!!!..låt oss röka om vi vill för helvete!!!!...INGEN har tvingat dej o gå in i tråden så ge fan i o göra de då om du nu tycker att den är så hemsk...o nej adminsen sover inte dom har förmodlingen bara emr i huvet än va du har...fyfan va trött ja blir på såna som du asså...skulle du gnällt lika mkt om d va en tråd om låtar o supa till?...om du inte hade gjort d så e du fan en jävla hycklare för d e fan precis samma sak!!....
en död moderat är en bra moderat
Devin the dude - Just chillin
Don´t judge a book by it´s cover, cause it´s story is as fucked up as any others.
ETT MÅSTE DETTA FÅR DU INTE MISSA!!!!!!! crazy bone - smooke n burn LOVAR!
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
krazybone stavar han nog när jag tänker efter,.eller?
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
ken - spelar ingen roll ken - allt går runt
Don´t judge a book by it´s cover, cause it´s story is as fucked up as any others.
Lee Scratch Perry - Blackboard Jungle Dub give it a try!
bizzy bone - fried day om ingen redan sagt den.
these drugs aint as good as we wish they were
i princip vad som helst med aswad. natural aggression till exempel. rekommenderas!
"är du full eller dum eller bara höger?"
Cypress Hill - I Want To Get High (Klassiker) Kraysie Bone - Smoke And Burn Feat. Up In Clouds (Fet) Busta Rhymes - Holla (Sjuk) Snoop Dogg - Dou' Dou' (Gangsta shiet) Nas - Purple (Mama miah) Medina - Röker Och Glider (uhm, mums, gläfs) Röker inte längre, men dom låtarna minns man..
Yeah, you know..
beror lite på, på senare har jag snöat in lite på psycological records igen, men det är bara för att jag ofta har tid att lyssna på texterna, som för övrigt är sjuka hehe
ask Beavis, I get nothing Butt-head
e de ingen som nämnt Cypress Hill's "Killa Hill Niggaz" som dom gjorde med Wu-Tang Clan? den e fetast att blaza till!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
all musik du verkligen gillar. dum fråga.
Lite olika, men sätt på någon klassisk West-Coast skiva En låt som man ALDRIG ska röka till är Blaze a 50 med Nas, den kom på och jag har aldrig blivit mer less den jag blev då
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-06-02 13:45
Nas-Blunt Ashes
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent
2007-06-02 13:48
varför har ingen nämnt De La Soul feat. B-Real - Peer Pressure ?? fetaste någonsin. Dilla bakom knapparna
typ charlie chaplin, yellowman och kid koala är trevligt i största allmänhet!
young buck ky mani marley-puff puff pass
Method Man & Redman - How High (Remix)
Darin - Who's that Girl PPSYYYKE, Nej jag röker inte, men jag kan tänka mig att Queen - bohemian rhapsody
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
I Wayne - Lava Ground
I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.
B.O.B. - Cloud 9
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Hmm.. Twista - Adrenaline rush Twista - Blood in blood Method Man - 4:20 ft ettparfolkjagintekommerihågnamnetpåjustnu Redman - Blow treez ft ettparfolkjagintekommerihågnamnetpåjustnu ...Är 4 låtar som kommer upp i huvet direkt
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
Lord forgive me for my sins. And I will forgive you for yours.
Men fatta att låtarna inte behöver handla om reefer bara för att vara bra. Tycker ni har missat common! Hans låtar är grymt sköna.
"I smacked you moms on her ass, she didn’t get mad, she turned the other butt, she can even call me dad."
2Pac - Krazy!
PelleV: Hey! Jag starta inte tråden... Han ville ha tips, o jag gav honom en tips
Tupac-life goes on ! Alla Bob marley låtar. snoop dogg :)
SunShine Reggae!.
ärligt du ska inte lyssna på nån låt.. du ska sätta dej vid ett piano och spela själv freestyle.. det kommer låta bättre än nån annan låt du har hört ;)
oooooh! jag skulle aldrig ta det där!
Det finns mycket som passar bra. Men jag har upptäckt att Cunninlynguists skivorna är heeeeelt underbara när man är stenad. Beatsen, texterna itter helt klockrent och rösten och flowet passar ganska bra och ihopmixad känns det underbar när man är tillräckligt stenad. Brukar bli så med väldigt många skiva, men just Cunnins är speciella tycker jag.
njut
Afroman - Because I Got High
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Necro Ft. Uncle Howie, Whore, Dilena & Mr.Hyde - Gotta Get My Krills
Producent
2007-06-19 15:32
Timbaland-People Like Myself
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
J dilla - donuts..skön som fan, riktigt feta beats att bara slappna av till
Michael Franti & Spearhead - Ganja Babe
Producent
2007-07-15 22:40
Titiyo-Missunderstood
allting med Groundation, Bob marley , Martin jondo, Collie buddz
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
Allt med Quasimoto fan!
Öl är Bröd!
Dirty south - Anaujiram
LEGALISERA CANNABIS
Icecube - Smoke some weed Wayne Marshall - Legalize Ganja
War - Slippin' Into Darkness