Promotor
2011-09-25 22:00
[Övrigt] RIS vs Ri-Fa??
Först och främst undrar jag vad som hänt med O-Zone? Det har stått still där ett tag verkar det som.. Sen har jag läst inlägg på deras youtube kanal där folk frågar vad som hänt med en battle som skulle ha ägt rum i O-zone där R-Man & Hyper skulle mött Shazaam? & Tay Tay. Kanske onödigt att starta en tråd om det här men vill gärna veta vad som hände, om nån va där och varför inte battlen las upp? Jag följer samtliga battle ligor i Sverige och det här är ju verkligen något man inte vill missa. peeeaaaaaaceeeeee ! (Inlägget ändrat av mfs 2011-10-01 09:32:16)
"It's in my chromosomes, to rock microphones.."
Har för mig att jag sett den battlen på youtube, men hittar dock inte den. Borttagen?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Toastare
2011-09-25 22:25
O-Zone har haft sommaruppehåll, nytt event på Lördag dock!
www.twitter.com/jimmypistol232
Den battlen har ju ägt rum och har varit utlagd här t.o.m..... Vill gärna veta anledningen till varför den blivit borttagen, om den nu blivit det.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Jag undrar också varför den är borta...Ulrika?
den har varit uppe, och den har blivit borttagen. anledningen till de är som jag förstår de pga att Shazaam drog några rader hypers flickvän som hade kryckor o kalla henne för krympling eller liknande. men enligt honom så visste han inte om att hon hade en faktisk permanent skada och inte ngt tillfälligt bara, och detta resulterade till att Shazaam fick sig en smäll av denna tjejen efter battlen ägt rum, och detta va jag personligen vittne till på nära håll ^^ dock är de ögonblicket inte med på film nånstans, va ja vet. hursomhaver så är klippet nog väck för att de va väldigt kränkande mot henne bl.a osv så vi lär nog inte få se det igen, kanske om ett tag, vem vet..? :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Men den låg ju ändå uppe ett bra jävla tag? Lyssna på Shazaam - Intro på BattleMC EPn =)
Det är ju battle, man får väl vara lite elak
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Det man säger i battles är oftast skämt och den som ger sig in i leken får leken tåla. Hur som helst är det en annan sak när man går in på personliga saker om folk som inte valt att battla. Det är skillnad på "knulla din mamma", "din flickvän är hora" och att "haha, hörde att din farsa dog igår". Follow me?
Östergötlands Battle-liga www.theringbattles.com
Oj, skrv visst från The Ring-kontot. Det där var min personliga åsikt. / PziClone
Östergötlands Battle-liga www.theringbattles.com
Kul att se NuMessiah igen faktiskt. Hoppas att han är redo för rader om sist han medverkade bara.
fyfan, det är sällan man har blivit så arg över nåt som man läst på whoa.. alltså har inte dendär shazaam någon som helst känsla för nånting?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alltså har inte dendär shazaam någon som helst känsla för nånting? Han tappade ju texten och freestylade och visste inte om att det han sa var sant
Herregud, kan någon säga till hypers flickvänn att grow a pair?. Hon hade absolut inge problem att slå honom efter vad han sa, borde han gråta över det och polisanmäla det?
B
Kan ni inte bara censurera shazaams rad, battlen är ju bra annars.
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
freestylade? kanske kommer ihåg fel men var det inte så att taytay började typ "hans flickvän är crip" och direkt efter sa shazaam handikappad?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och det var ju fan riktigt i början av Ri-Fas första rond, så i helvete heller att han "tappade texten"..
varför skulle han inte kunnat ha tappat texten i början av ronden ?! :s dummaste jag hört. jag har läst shazaams egna ursäkt o enligt honom så trodde han hon bara hade en tillfällig skada och tänkte göra en liten rolig grej av de, men visste inte om förrens direkt efter battlen att hon hade en medfödd skada. han bad om ursäkt o allting, flertalet gånger. drop this now... tycker oxå dom kan droppa upp battlen igen, och om de nu är så jävla hemskt så censurera som ngn sa.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
bara jag som tycker att alla dessa shazaam/critical fanboys alltid verkar så sjukt mycket dummare än whoagenomsnittet? aja iaf du har säkert sett denhär battlen många fler gånger än vad jag har, eller hur att den gick typ såhär? taytay/shazaam (minns inte): blablabla nånting som rimmer på handikappad taytay: för hans flickvän är crip shazaam: HANDIKAPPAD dedär e ju fan inte freestyle det fattar väl till och med du.. OM det nu är så att mitt minne verkligen är helt åt helvete så ber jag om ursäkt för allt..
det var liksom meningen att hela crip grejen skulle avslutas på nåt annat sätt egentligen, men han "tappade texten"? och handikappad bara råkade rimma? eller var det kanske så att tay också tappade texten och freestylade fram hela jävla crip grejen, och deras freestyles avlöste varann? så måste det ju ha varit!!!!11
tycker också det är onödigt att ta denhär grejen så långt, men att sjunka så lågt och börja säga att det var nån jävla topofthehead-freestyle och sen att folk ännu försvarar skiten.. lååågt
hela första ronden handlade om hypers flickvän i stora drag..
In a world full of shit, you are still an asshole to me.
haha men jo såklart det är ju lätt att säga efteråt att det var freestyle.. dedär är ju lögn.. "kallade henne krympling" DET VAR TAY SOM SA CRIP! SEN AVSLUTADE SHAZAAM MED HANDIKAPPAD OCH ETT STORT JÄVLA SMIL. HANDIKAPPAD RIMMADE ÄVEN PÅ NÅT JÄVLA ORD SOM JAG INTE MINNS SOM VAR I BAREN FÖRE CRIP-BAREN. snälla finns det ingen som kan bekräfta dethär? och vadå tredje ronden det var ju första ronden! lögnare.. helt sjukt att folk försvarar skiten.. men men som jag sa tidigare shazaam-fanboysen har man ju märkt att inte direkt är några einsteins..
haha, "såg mig om och började freestyla" vafan det var ju taytay som bidrog till en stor del av hela skiten.. såg han sig också om och började freestyla eller?
shit eller vare inte så att han dissade henne för att hon var handikappad 2 gånger? första gången då med tay i första ronden, och andra gången nåt om att halta? visst haltgrejen kanske var freestyle, men skadan är ju redan skedd efter att han dissat henne första gången? minns jag rätt? sry för så många inlägg, måste bara få klarhet i detta..
bunch haha hur kom mitt namn in där?
hehe, samma raketforskare som brukar slicka din röv som shazaams :) inget ont mot dig dock, keep up the good work.. men hey, du om nån måste väl komma ihåg battlen rätt bra? läs igenom mina inlägg i tråden, eller hur att shazaam dissade henne i första ronden ICKE-FREESTYLE? :)
folk tar illa upp för allt nu för tiden fan händer med världen. tycker ni borde lägga upp battlen igen!
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
bunch: Om du är tvungen att upprepa dig i typ 10 inlägg, försök då att sammanfoga alla upprepningar i ett inlägg. Sjukt jobbigt att läsa. Hur orkar man försöka luska i en jävla skitgrej. Det finns väl uppenbarligen någon anledning till att den inte ligger kvar uppe, respektera det då. "Klipp dig och skaffa dig ett jobb"
www.twitter.com/rossandeross
aight här kommer sammanfattningen :) Nångång sommaren 2010 battlar R-Man och Hyper mot Shazaam och Tay-Tay I denna battle dissas Hypers flickvän som har nåt sorts permanent handikapp. Battlen tas ner, och efteråt släpper shazaam nån ful låt där han påstår att handikappsdissen var freestyle eftersom han hade tappat texten i tredje ronden, och han trodde hon bara hade vrickat foten eller nåt och därför gick med kryckor. MEN, om jag nu inte kommer ihåg helt fel så dissade han henne redan i början av första ronden som gick nånting såhär: Tay/Shazaam (minns inte): blablabla nånting som rimmar på handikappad Tay: för hans flickvän är crip Shazaam: HANDIKAPPAD! och ett stort smil. detta var helt klart inte freestyle, vilket betyder att shazaam hela tiden visste att hon var handikappad på riktigt.. vilket gör hela hans förlåt-låt till en fet lögn. Och att folk som jaojao och dizzy försvarar sånthär beteende är anledningen till att jag blåser upp hela grejen.. och att shazaam har mage att säga att han inte visste om det Det jag inte förstår är att ingen ännu har bekräftat att det är såhär det ligger till, vafan kommer jag verkligen ihåg helt åt helvete? Som PziClone skrev är det en HELT annan sak om man börjar dissa utomstående, liksom okej om hon verkligen hade bara vrickat foten eller om man dissar nån annan rappare i motståndarens crew, men inte fan en handikappad flickvän.. lite som att dissa nån för att dens morsa har dött eller syrra blivit våldtagen.. inte okej och det borde väl en vuxen man fatta..
Sluta gråta ur fittan för fan. Det är en battle, man får säga vad fan man vill om vad och vem man vill, tycker jag.
är inget shazaam fanboy, musik mässigt va han grymmare förr, och även battle scenen har han aldrig riktigt imponerat på mig med.. men ja, fuck detta.. haha
haha mm blev lite uppspelt, fattar inte bara varför ni så gärna vill tro att det var freestyle när det helt uppenbart inte var det.. han skulle ju kunnat stå för sina handlingar och be om förlåtelse utan att börja hitta på massa skit.. tycker ni inte? :)
Han kanske trodde det var tillfälligt redan ifrån början?
men era jävla tards, det är en BATTLE. det är väl klart att han går hårt på om ens motståndare har en flickvän som är handikappad? börjar ni gråta varenda gång någon battlare lägger en elak rad eller?
ni borde kolla kolla marv vs pat stay. dock så är ni ju så jävla känsliga så risken finns ju att ni begår självmord.
ni borde kolla kolla marv vs pat stay. dock så är ni ju så jävla känsliga så risken finns ju att ni begår självmord. +1
nej men det är inte det värsta med grejen ju.. han visste att hon var handikappad men skyller nu på att det var freestyle.. vafan är det bara jag som minns battlen jaojao: om han nu trodde det var tillfälligt kolla detta (som jag skrivit femtielva gånger ren) Tay/Shazaam (minns inte): blablabla nånting som rimmar på handikappad Tay: för hans flickvän är crip Shazaam: HANDIKAPPAD! och ett stort smil. detta var i början av deras första rond, och inte freestyle.. du menar att du tror att dom alltså gjort nån slags research före battlen och märkt att hon går på kryckor och antagit att hon vrickat foten?
någon måste ju ha börjat böla eftersom han var tvungen att "skylla ifrån" sig, right? svenska battlescenen är för snäll helt enkelt. det är en jävla battle, då sägs grova saker.
Shazaams Introlåt är bara cryin anyhow.. Han menar även på att om ronderna hade varit omvända i battlen mellan honom och Henry Bowers så hade inte Henry kunnat rebuttla Gandalf-raden. Nej afan, men nu blev ronderna som de blev och Henry rebuttlade sjukt stiligt, punkt. Det är bara att böla genom att göra en sån "ursäkter till allt-låt" löjligt haha
Think of a colour you've never seen.
MEN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Jo men om han nu en gång bestämt sig för att be om förlåtelse, hade han inte kunnat göra det utan att hitta på nån skitstory om att han inte visste om det? Och att dra samma lögnstory i nåt intro, haha det är fan LÅGT! sen fattar jag inte hur fanboysen kan ha glömt bort hela jävla battlen?
. du menar att du tror att dom alltså gjort nån slags research före battlen och märkt att hon går på kryckor och antagit att hon vrickat foten? precis.
Jo men om han nu en gång bestämt sig för att be om förlåtelse, hade han inte kunnat göra det utan att hitta på nån skitstory För du vet bättre än Shazaam själv?
fanboys Kolla i trådarna vad jag har skrivit om Shazaam innan du uttalar dig, varför skulle jag vara fanboy bara gör att jag tror på honom/inte orkar bry mig?
godnatt
haha att ni orkar.
jag ska inte säga något om något men varken jag eller john visste att läget var som det var. Allt som sas den dagen blev påtänkt när vi såg en tjej med kryckor pussa killen vi skulle battla ett par minuter efter.
Indianen
bunch är du kanske hypers handikapade flickvän? ;) varför bryr du dig så in helvete om detta ? skit samma fan det är battle, och att dom kom på några rader på plats innan battlen är la fan inte konstigt alls
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Det är synd om bunch och hypers flickvän på såå många sätt, men inget av dem berörs av battlet i sig eller något som nämnts här.
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..
förövrigt var det en skit fet battle förutom att ri-fa tappa bort sig lite i slutet, upp me den igen!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Alltså, tycker det som hade sagts av Shazaam angående Hypers flickvän var dåligt, men vafan bunch ...du måste fan chilla lite! Får panik av alla dina inlägg
Enda man får reda på av den här tråden är att svenskar är bögar. Fatta vilket trauma ni skulle fått om ni såg pat stay mot marvwon...Utøya 2.