hehe... amen shit som det hær har spårat! varenda jævel vet att droger ær skadligt før kroppen. vill kidsen ta droger før att deras "førbilder" gør det. så ær det upp till dom om dom nu vill ha något med det att gøra. men alla fattar væl att det finns konsekvenser nær man gør det. varje handling har en reaktion. ps. ØRIS: nær fan kommer livet och en 5 hunka?? :):):) fet video btw. mer sånt! peace!
mm..
yessir: Du fick en känga för att jag stör mig på dig, inte bara ditt moraliserande i denna tråden utan även andrai blandat osv. Sammanfattat gillar jag inte brådmogna moraltanter i 28års åldern...vi tillhör samma generation för fan! O Folk som Nickemannen (inget ont mot dig...eller?) som inte dricker, röker eller gör någonting måste jag vara misstänksam mot eftersom det uppenbarligen är ngt fel på dom. Vill dock inte diskutera detta vidare, bara mina åsikter.
MRsalesman Du är ju sjuk i huvet om du måste ge dig på mig för att du stör dig på mitt "moraliserande" i andra trådar?! Läs vad jag skriver istället om du nu ens bryr dig? Uppenbarligen har jag mognat lite snabbare än dig :P
Vilken debatt!!! Själv kunde jag inte bry mig mindre, men var och en blir salig på sitt! Nice låt o video klipp! SKÅNE boysen keepsar de reeeeeeel!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe skulle faktiskt vilja höra en hel skiva med Skåneligan o mer west-coast sound...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vissa är roliga här inne...
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Fet låt, någon som vet vilken Röde mikrofon dom använder?
Sjuk i huvudet är jag säkerligen på mina egna sätt, det är väl de flesta människor av vad jag sett under mina ringa 25 vårar jag spenderat på jorden. Jag stör mig på ditt moraliserande i denna tråden också, men mitt fantastiska elefantminne kom ihåg ditt namn o skickade en impuls till hjärnan som sa att jag var tvungen att skriva ngt till dig. Men jag håller med dig, du är väldigt "mogen" som är skapt som en medelsvensson och har åsikter som en gammal kärring, fett för dig mannen!!! Det är nog inget personligt mot dig egentligen, jag hatar bara folk som sitter på sin höga häst o försöker visa upp sin goda moral, jag vet på allvar vad medelsvensson har för moral, tro mig, folk säger både det ena o det andra, står för en jävla massa saker, men när det kommer till kritan är de flesta rätt tvivelaktiga eller kan åtminstone kan se genom fingrar för egen vinnings skull. Därför har jag ingen respekt för sånna som dig! Men nog tjatat om detta nu (trots att jag misstänker att öris o co gillar det eftersom det håller deras tråd på toppen hehe) f ö...vad har ni för släpp planerade i framtiden? jag tror att jag behöver lite mer bilmusik till sommaren, mkt jobb framöver!!!
hahaha öris made me do it hade vart överfett!
MRsalesman Bara faktum att du dömer mig som en medelsvensson p.g.a att du kommer ihåg mitt nick från andra trådar gör dig ännu mer patetisk. Att sen se det som att jag sitter över dig bara för jag tycker det är fel att visa barn att man knarkar är ju rätt skevt också? Tror ju i ärlighetens namn att du inte ens läst vad jag skrivit, bara att du är en tonåring i trotsåldern.
hehe jag är 25 aja dags för helg saarvi
hahahahahahahaha ni e sjuka i huvet, skitfett att det skappade såna diskussioner rööööööööööööök! mvh marke
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
intetsägande text med kass struktur dåliga rim och obefintligt flyt...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
MRsalesman: Ojdå.. känns som om någon trampade dig på en öm tå. Det är väl mest dig det är synd om du tror att man inte kan må bra och ha kul utan att behöva droga sig med alkohol eller andra droger. Låter rätt så torftigt. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
nej då, jag respekterar ett sådant val, jag har bara svårt o förstå varför man skulle vilja gå miste om livets goda..ok att jag dricker o super mig full ibland, ibland röker jag mer än vad jag borde osv...men att gå miste om alla trevliga effekter som finns därute, rödvin, öl, champagne osv...tycker jag är en skam. O vill man gå miste om detta o inte ens har ett lever problem eller liknande så tycker jag att man är aningen tvivelaktig. Det finns ingen som trampar mig på ömma tår, jag tycker bara det är kul att hata lite på internet, jag menar dock det mesta jag säger..kan vara överdrivet ibland bara!!!
Riktigt fet video och musik !
Killen som gjort båda filmerna har gjort ett hyffsat bra jobb också hehe
MRsalesman touché. säger samma :)
Fan vad jag upprepade mig f ö...fredagar är inte bra för den mentala kapaciteten!
smoked out and couldnt care för "I hit the stage, lift the mic and blow 'em all away (superstars................)"
Öris in the houuuuuuuuuuuuuuse
"Kalla mig ö för jag har inte råd me ris"
När jag hörde Alltid öppet med SKÅNE så ändrade jag min uppfattning att skänka skåne till Danmark! Tack för er feta rap!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
hurru öris va inte du smal förrut? för mkt munch lr
Rainman P24 Våga lägga upp bild på dig. Ha!
Jag reagerade mest på att hundarna var rädda (öronen bakåt) och undrar varför.. men men.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Kontrast P24 Hundarna var rädda? Min hund (denförsta som syns) är nog denenda som kan ge tecken på detta, och det beror på att hon har en fet kamera från en främmande människa rätt uppi huvet, och den andra hunden ser inte osäker ut överhuvudtaget. Jag har gått valpkurs, och mitt största intresse efter musiken är hundar. Oavsett vad du försöker måla upp så kan vi linka upp med hundarna och du kommer älskka båda två.. var bara tvungen, för givetvis skulle det komma nått om hundarna också, de farliga barnamördarna... Reagerade mest på det? då har du sett klart den iaf, fett att du diggade!! fortsätt röka, köp pitbulls, kampa, o hoppas ni fortsätter sprida skiten! saaaaarviii!!!!
sen är det en FET skillnad mellan osäker och rädd också sincedayone P19 GE OSS TILL DANMARK!!
Rainman.. Jag va smal när jag va liten, nu e jag 198cm o 95 kg homocide:) Kontrast.. Öronen bakåt betyder inte att hunden är rädd. Det betyder att hunden är lugn, check the facts muthafucka:)
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Jag reagerade inte på hundrasen.. jag har själv haft hundar hela livet..
Jag sa heller inget om er. Det syndes att hunden var rädd för kameran.. eller kameramannen snarare. Säger bara att man kan göra något åt det.
T2:
Öron bakåt :) Finns massa källor men den tycktes vara hyfsat "tillförlitlig"
"As the dog becomes frightened, the ears go back..." osv.
Jag har inte anklagat er för nåt, chilla :)
Sen kanske jag ska påpeka att låten var skön också.
Kontrast.. Nej, jag VET att hundars öron kan signalera en massa saker men öronen bakåt betyder INTE osäkerhet eller rädsla per definition.. Öron bakåt med huvudet sänkt är ett tecken på undergivenhet.. Öronen uppåt kan oxå signalera orolighet o rädsla, man måste kolla på HELA beteendet samt resten av kroppsspråket.. Fett att du digga iaf:) Öris aka Cesar Millan
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Sant... Jag säger bara hur jag tolkade det helt enkelt :) (Baserat på hela kroppspråket) Haha Cesar..
Kontrast.. Nice:) Jag e JÄVLIGT känslig när det kommer till hunden, hon är den enda varelsen på hela jorden som jag litar på. Det finns ingen rädsla eller osäkerhet i närheten av henne, bara om jag snear på henne o det händer inte så ofta.. Fuck it, det e heelt oviktigt
Toffer o Öris är de skönaste användarna här asså.. varje inlägg medför något helt sinnessjukt kul.. Kan vara jag som har dålig humör, men i alla fall:)
tjuckhuve Gillar hundarna mycket. Vill ha. Det är väl inte pitbulls heller eller?
anna maria.. Haha, kul att kunna förnöja:) Yessir.. Min hund är en Amstaff, Markes är en blandning men inga pitbulls..
T2dafuckin ah yes, det e staffordshire terrier jag vill ha eller nån blandras nära där :)
Om jag ska ge dig ett tips så är Amerikansk staff(amstaff) lugnare o lättare än Engelska staffar.. Lite större men lite lugnare.. Sen e det ju upp till ägaren så klart
T2dafuckin ok, ja det kommer inte hända närmaste året men jag läser på lite just nu. Det är dock storleken som har lite betydelse :) Vill ha en lite mindre
Okej, bara att välja.. Fransk Bulldog e otroligt feta.. Ganska små men personlighet out the wazoo:)
japp eller en boston terrier :)
När ni ändå brölar på med hund-OT, vet nån vad rasen med tigermönstrad päls heter? Brun-mörkbrun päls med skiftningar som ser ut som tunna ränder. Medelstor och korthårig?
Boyz n the wood
Fuck it. Det verkar vara en pälssort, tiger brindle.
Boyz n the wood
du menar tigrerad, många hundraser kan ha den färgen som öris säger, amstaff är lite lugnare än de lite mindre engelska staffordshire.. generellt sett. Allt beror på respektive ägare, och ibland och väldigt lite pga hundens gener / föräldrar osv. Men hunden blir som ägaren. som sagt, det har inte med saken att göra, öronen bakåt kan betyda EN HEL DEL, beroende på situation. i denna sitatuionen var min hund osäker, ja. och ja det finns saker att göra åt det, som i detta fallet det finns, och det bästa är väll att utsätta hunden för det hon inte gillar på rätt sätt? vilket görs. jag älskar min hund över allt annat, hon är en av de få jag skulle kunna dö för... förlåt om jag reagerat för starkt, för övrigt e hon 75 amstaff 25 bullterrier.. fett att du diggade tracken!! sprid skiten för övrigt tack som fan för att ni diggar o kommenterar, fortsätt lyssna hata o sprida skiten! saaaaaaarvi /marke
och för övrigt... säg grattis! jag fyller år. L I V E T med de största bokstäverna någonsin
grattis! ska det firas med fredspipa?
gratz marke har förövrigt fastnat rejält för dig på sistone, Öris har alltid vart en av mina absoluta favoriter tsmns med mbma, och nu kan du titulera dig Scrammels favorit också! jag och en polare satt o diskuterade hur gammal du är häromdagen, jag gissade på 19-20, rätt?
I´m Scrammel, no not like scrambled eggs I´m the weird strange dude with fucked up legs
Scrammel P18 Han har ju släpplt låtar sen slutet på 1990 talet, så jag tror han är lite äldre än så:D
hejja
eller vem gissar ni på..marke eller öris?
hejja