Fett att folk gillar, det uppskattas, hatet uppskattas och motiverar lika mkt! fruktansvärrt fett jobb av digital dirt! extremt fett proddat av hurricane! tack!saaarvi /marke
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
dunder fett från marke fan digagr dig mer o mer
MRsalesman - Kanye West tjänar cash som andra drömmer om Sen när blev det pinsamt?
soundcloud.com/brormusk/sets
Oftast e boysen med mig oftast e korken av! :-) Jag gillar normalt inte sån här 90-tals west coast sound men denna var fet. Som sagt: Var hittar vi mp3:an?
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
ge oss mp3 !!!!! skön som fan
MRsalesman Det skulle ju vara fett med dubbelmoral, men det e kanske inte så oerhört ovanligt här iof... sitter ju nån totalt koncentrerad och meckar med en fet jävla bong i en scen :D
fan va alla ska hata, dem kan verkligen inget asså, detta var fett Marke o alla andra! Ha de!
Ladda ner ALL IN 1 MIXTAPE:
www.leontinproductions.se
LEONTIN P24 Är väl inte så många som hatar? Visst att det är för enkelt att skriva skit här och ställa högra krav, men ärligt, vem fan lyssnar på kidsen som är avundsjuka över att dom aldrig någonsin kommer få vara först på ett sånt här grymt beat, eller ens kunna leverera något i närheten på dom?
gonatt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ps: jag hatar inte. skrev som sagt att jag tycket det är två bra rappare. Men att detta inte var min grej. Mrsalesman: Precis som yessir sa.
Sluta gråta bara för det finns folk som knarkar. Har mamma berättat för många spökhistorier eller?
hahahahahaha fan va fett att folk e så jävla down jag kan inte hålla mig, tack för en bra start på dagen!!! Den bilden gjorde min dag hahahahahahahaha roligt att höra att man utvecklas saaaaaarvi /marke
Schri.. Jag vill egentligen inte försvara mig men jag måste väl ändå säga ett par saker: Det är ingen musikvideo, det är en filmad inspelning som är heelt naturlig. Du kanske tycker att det e pinsamt att röka o det e ju lugnt, jag tycker inte att det e pinsamt att filma i en naturlig miljö. Det hade vatt FETT pinsamt om vi hade stått i en 5-miljoner-kronor-studio i kostymer o sippat champagne. Vi e smokers o då e det så här det ser ut hemma hos folk där vi spelar in. Om Bobbo e där så bubblar röret oftare än det brukar o det ser man resultatet av i bakgrunden på min vers:) Sen måste folk oxå fatta att man inte "vill verka tuff" varje gång man visar en joint eller nått sånt. Livet ps. Bilderna va sjukt balla HAHAHA
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
drick du öl, så röker jag weed så ser vi vem som dör först men sluta böla
ojdå såg inte bongen! fan vad omogna ni är jävla töntar sluta röka bong framför kidsen ni inspirerar dom till bruk av ambitionsnedsättande medel! F ö tycker jag att beatet är det fetaste på länge...typ lika fett som det bästa på skåne mixtapet! whoa är ju f ö byggt på dubbelmoral så allt lungt dude
alltså det är ju riktigt fett det här. skön stil. mi nuh mix up ina di politix but anyday di weed fi legalize dat is di day dat i'll be voting eller nåt
hahahhahahhahah fan sjuka bilder ......jävligt kul att se hahahhhah.......med tanke på alla uppfångade detaljer så tyder de på att folk sett den om och om igen:-) jag blir uthängd som knarkare.....vet ni vad de är jag med ooooohhhh jag gillar de.....och precis som öris skrev så e detta en helt naturlig dag......dem som känner mig vet... fan vad fett att så många diggar......glömde nämna hurricanes genialiska beat och han kan sin grej som inte många andra......saaarvi
"Fullt med snitches överallt,alltid lugn i sinnet för jag röker hasch"
Mycket bra musik!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt nice!!!! peace
testa så får vi se...
fett som faaan. Alltid Öppet har gått varm i poden och den här är bättre än de flesta på den. Skicka upp .mp3 nu!
hejja
Jag tyckte att det röktes för lite i videon.. rappen var tung som vanligt. Alltid tungt. Snyggt filmet också.. snygg kamera sådär!
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
En mp3a på denna låten skulle göra jobbet lite lättare en tid framöver!
jag håller med hannes jag tycker nästan vi rökte för lite i videon hahahahahahah nämen fett som fan o höra alla positiva kommentarer, tack så mkt!! mkt på gång nu! MrSalesMan, vad säljer du egentligen? haha saaaaaaaarvi /marke
för övrigt finns mp3 på markemusik.se nu!!
Har videon i AVI om någon vill ha så kan ja skicka på msn pz
Aaah, nice då kan man sköta sina nattliga aktiviteter.. Tack marke!
hahaha om man pausar videon på rätt ställe ser man hur bäng marke är eller ser ut som iaf:D
Är det en Röde nt1000, Nt2000 eller Röde nt2-a dom använder ;)
Pallar inte ens argumentera. Jag blev inte imponerad av lite röka... Sen har jag aldrig sagt någonting om att det är pinsamt att röka, jag kan lika gärna vara större stoner är ni två. Vad vet du/ni? Tycker bara inte om grejen att "visa upp det" på detta sätt. Speciellt inte på Whoa-TV då det hänger väldigt mycket kids här. Sen får ni skriva tills fingrarna bilr härdade om ni vill. Jag fick pinsamma vibbar av videon, simple as that. Vad ska jag göra, tvinga mig själv att gilla när ni visar upp bongen, rökiga miljöer etc etc? Naaah. Jag skrev bara vad jag tyckte.
Schri Håller också med om att det e jävligt omoraliskt och fegt att inte kunna ta ansvar och låta bli att uppumntra barn med det, för visst fan ses dom som idoler och kids kommer ta efter och inspireras, no doubt.
dagens ungdom e redan knullad, ja tvivlar på att nån rapvideo på whoa tv där man ser en bong i 2 sekunder kommer förvärra situationen. shu till skåne!
Det finns ju bra mycket värre saker än att visa en bong i en video. Dagens ungdom växer upp med att Lorentz och M.Sakarias är hiphop, det är väl fuckat nog?
toffer trevlig framtidssyn :P klart det påverkar, det räckte med att se nån med en cigg i käften för att få mig att röka när jag var 15 och tro att jag aldrig skulle dö.
vafan d e lite naivt att tro att det är marke o öris som kommer leda den svenska ungdomen rätt lixom.
javisst, men nog fan kan dom inspirera nåt barn. jag skulle inte sitta och göra det dom gör i en video på whoa. Skitsamma, jag är redan whoa's moralkärring utan den här diskussionen. Orkar inte mer. Gillar låten!
Toffer mördade tråden. Låt de göra sin grej och de gör det bra!
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
dagens ungdom e redan knullad, ja tvivlar på att nån rapvideo på whoa tv där man ser en bong i 2 sekunder kommer förvärra situationen. shu till skåne! @ toffer
trevlig framtidssyn :P klart det påverkar, det räckte med att se nån med en cigg i käften för att få mig att röka när jag var 15 och tro att jag aldrig skulle dö.@ yessir
vafan d e lite naivt att tro att det är marke o öris som kommer leda den svenska ungdomen rätt lixom. @ toffer
Hahahaha, årets bästa. Bra start på dagen.
Snubbarna rappar om det hela tiden, varför ska de inte visa det i en video? Ska ni inte gnälla över att de säger saker om knark i sina texter också?
Redline!
Nu tycker jag du tar i lite Schri.. Lugna lillhjäärtat kompis! Kom förbi mig istället, har en femma purfärskt afghan bror! :) Upp på detta, fet track!
Mitt mål ÄR att fucka upp ungdomen mään, mavatroddeni?? Trodde aldrig jag skulle lyckas men nu, efter just denna låten så e ansvaret mitt helt o hållet. Säg till er lokal Soc-kärring att det va jag som gjorde det..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
schri: fan vad fett med en real smögare......känns som norrbotten har fet knuda att erbjuda:-) men jag förstår din "lilla" poäng....men de e hiphop och inte bra för barn o ungdomar.....vad hade du haft med i en video/tv klipp för att de skulle vara bra för ungdomen??? som är hiphop??? en hamburgare? sen bryr jag mig inte om ungdomen så, speciellt inte över en bong o lite rök....
"Fullt med snitches överallt,alltid lugn i sinnet för jag röker hasch"
Vad jag menade med "Hänger mycket kids här" Var helt enkelt att jag haft för mig att Whoa har en viss drogpolicy som jag tyckt var en schyst grej för att även om de bara bidrar med 0,001% till att ungdomar får ett schystare samhälle att växa upp i så är det alltid något. Den här diskussionen kan tas hur långt som helst, keep smokin'.
sluta snacka om att marke & öris inte lägger de tungt, det här en riktigt fet låt med riktigt fet beat... vad heter låten förresten ?
Rapmusic is NOT dead !
sorry, skrev min kommentar, när jag kolla på sida ett, fet låt har tankat hem den nu, kommer lyssna på den här ofta :)
Rapmusic is NOT dead !
börja knarka för fan!!!!! jag tror ni missat nått!!!!! toffer ... kunde inte sagt det bättre själv
HUR FÅR MAN TAG I MP3 DENNA LÅTEN DÖDAR
ÖRIS MADE ME DO IT! <---- Fett t-shirt-tryck :D
Redline!