hiccory P23 varför är det "riktigt, riktigt illa"? Han har proddat ETT spår på skivan!
Speziale Ett spår på dikter från bikten?Den idag 22-åriga Stor presenterade sig på allvar för drygt tjugo månader sedan i samband med sitt mixtape "Dikter ifrån bikten". Tungt uppbackad av bröderna Salazar – Chepe och Salla från Latin Kings samt yngsta brodern Masse – bygger han vidare på en stolt tradition av svensk hiphop med chilenska rötter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ah ok läste lite fel... Hade gärna sett fler Mack Beats spår på den här skivan dock, han gjorde ju typ förra tapet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så gött att se att någon inte hackar på technotrenden som hela hiphop sverige har gjort! samma med mohammed ali, båda två är grymma tapes! riktigt bra grejer det här!
Fett som fan, kul att se historien sen du körde på små jam till det här... grattis till klassikern!
Det här är så sjukt bra, sån säkerhet på micken, sån tyngd bakom många rader och rim. Beatvalen är klockrena och du har "rätt" flow till varje beat. Mer sånt här alltså! Det är enbart såna här släpp som får mig att återvända till den här sidan. Favoritspår: Den här, Baby problem, Sätt dig ner.
Big Up. Big Up. Big Up. Nice Skit man!!
Nya Skolans Ledare får 4 plus i Aftonbladet! Mixtape eller en helt vanlig platta utan själva plattan? Stockholmsrapparen Stor kallar det för streetalbum och släpper, liksom duon Mohammed Ali och deras ”Processen”, sina nya låtar enbart på nätet. Båda akterna väljer dessutom att ge bort dem på communities som Whoa.nu och Playahead.se för alla att ladda ner. Två av årets absolut bästa debuter är alltså helt gratis. Och på hiphopforumet Whoa får både ”Nya skolans ledare” och ”Processen” odelat positiv respons, något som i stort sett aldrig händer där. Läs hela recensionen AYLA.NU
helt extremt. vill höra en track med allyawan, stor och sam-e nu! hade varit stört fint
http://www.goteborg.se
Redaktionschef
2009-05-12 12:05
över 3400 downloads på Whoa nu ... hype!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
GALET!!
riktigt fett jävla tape!
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Har redan skrivit här att jag älskade mixtapet! Jag måste bara skriva att detta hade jag LÄTT betalt 160 kr för! Är utan tvekan det bästa skitet jag hört på svenska, har lyssnat på det nonstop sen det släpptes! Min favorit är utan tvekan baby problem. "NÅGON GOLA NER LILLA STOR" haha älskar det! BÄSTA TAPET PÅ SVENSKA GENOM TIDERNA!
dunk low!
en till fyra!!!
STOR, "Nya skolans ledare", (Redline Records).
HIPHOP. Citys Gonnabe släpper äntligen sin solodebut. Med sin karakteristiska pressade röst och varierade flow rullar STOR obesvärad över de fantasifulla rytmiska spåren och smutsiga trummorna. Han levererar omvärldsanalys och självreflektion i poetiska låttexter fyllda med liknelser. Nya skolans ledare bjuder på högkvalitativ svensk hiphop, jobbar efter den gamla skolans schema och har ett tidlöst helhetssound. STOR ska inte bli, STOR är redan.
Ametist Azordegan
Felåt mej Kommisarie ayanziz polis...Men jag e Muslim O du stinker gris..
Det här var fan en av de absolut bästa svenska hiphopskivorna någonsin, utan tvekan i klass med Modern Day City Symphony och Garden Around the Mansion, som är i mitt tycke det två bästa svenska hiphopskivorna någonsin. Så grymt roligt att nästan varje låt har en feat också, blir mycket roligare att lyssna på så, tycker jag. Tack som fan STOR, tack som fan.
lilla shorteeeey ! fett
WWW.ISMEN.NU
Off tha chaaaaaaaaaaain!! Realness! Big up Stor! -K
Fight Life - either you live it up or give it up www.kodie.se www.myspace.com/kodiefightlife
Producent
2009-05-21 18:22
Hoppas Method snear och hoppar sönder huvudet på STOR.
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
Stor och dom borde göra en låt på gata upp gata ner
finns det något släpp som fått såhär mycket propps på whoa innan?
Redaktionschef
2009-06-01 23:43
5185 downloads på Whoa. Nytt rekord. Ni som verkligen diggar skivan, stöd Stor genom att ladda hem special edition-versionen på iTunes.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Gillar detta.. Stor är tung.
varför har ingen nämnt minut för minut? Den är lätt bland dom bästa
riktigt feta beats tung kille