MAD! Sitter och lyssnar igenom nu, inget annat än positivt!
Niceness!
EPIC WIN! skön stavning på mitt namn btw. tack whoa lol
Looooove yyoooouuuu
Producent
2009-04-29 19:21
fresh och fet update till playlisten. detta tackar vi för!
Kommentarer överflödiga. ST/TSB/Ayla är blueprinten till Sveriges bästa Hiphop.
Mohammed Ali dödar på Aina
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BÄST IÅR! Kör svartskalle, kör svart-svartskalle!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Riktigt fet! Bäst efter Processen i år! Aina var skitfet, samplingen och introt var klockrent, Mohammed Alis verser var riktigt tighta. Annars var beatet av Masse på Terminal 5 sjukt tungt, kanske Sveriges bästa producent, mer sånt här än.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Fyfan vad nice !!! Hammarby kvittirar mot Gais, djurgården torskar med 3-0 aik ligger under och nu det här! jag mår bra :) ska lyssna igenom det nu.
aaah fyfan asså,stor e så låååångt före resten av hiphopsverige. Det e helt sjukt!
"precis som gnaget e jag van vid att jämt hata blåvit" Niiiice!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Helt sjukt bra det här
your career is a typo, mine is written like a haiku
shit va tungt! galna beats promoe lägger en dunderfet vers! DVSG
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blivande klassiker...
~ Digital Dirt Ent. ~ www.twitter.com/digitaldirtent
Det är ingen idé att nån släpper nåt nytt i sverige i år, ribban är för hög asså! ST!!
Tycker den tapet är suveränt ;) speciellt aina och allt vi gjort
Hej, Träffat Jacob?
först processen och nu det här.. svensk hiphop är på g alltså. big ööööööpp, fet skit!
Var inte helt såld på Stor till en början men det här är det bästa jag hört inom svensk hiphop på ett bra tag. Riktigt bra producerad också ..
PS. Your cunt is in the sink
Sitter o laddar ner, ar pa 84 % fett taggad !!!
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Producent
2009-04-30 00:27
Jag vet inte om jag vågar ladda ner.. Detta kommer alltså inte skada mina hiphopöron?
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
Organica : Jag fattar inte, ar det ironi elr vad ar det fragan om?
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Kärlek o respekt, terminal 5 den knäckte mig! //Vito Eme
Bloggar på: Http://www.vitoeme.com för mer info, bilder, videos, mp3's osv...
Tack för ett fett album! BIG UP!
Sänder 12an på Kingpin Radio 89,0 Östergötland, 11:30. Bra jobbat!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
"Har en guss på linjen/o hon vill ge mig mkt mer än bara puss på kinden" riktigt riktigt riktigt fett tape
det kostar på att ligga på topp
En sak som dock sitter som en flis i ögat dock är att hela spår 7 "Psykos" är mastrad på sånt sätt att den låter som en enda lång intro-sampling (med cuttad bas o diskant) till låten som kommer efter då Masses trummor drar igång det hela igen...
Spåret är fett ändå. Bland mina favoriter på skivan.
"Terminal 5" är höjden dock och "Min freestyle" är har ett riktigt fett beat...
Vidare så kommer jag dock o tänka på recensionen av Promoes platta "Kråksången"...
...Promoe sammanfattar utan att fastna i den allt för vanliga fällan bland rappare - skrytandet -... Hoppas dock inte denna Ayla medlem utvecklas för mycket åt BRAG hållet...
Mohammed Ali t. ex. levererar huuur nice som helst utan den här
"shit va grym jag är och ni vet det" attityd som jag ser som en smitta skapad av den kommersiella Lil' Wayne generationen...
Säg STOR; Si te va bien con este album, vas a empezar con la onda de tirar billetes de dolares al aire tu tambien??? Porque mira loco, tienes el ritmo y el talento, hablas de Pinochet, y despues ese mismo capitalismo sera tu imagen...? No lo cacho***
Glömde dock säga, TSB leverar som ALLTID o Mack Beats ...diggar din musiksmak...Ears , tänk på mixningen jag nämnde...Paz!!!
får rysningar underbart shit
Geni
Sepideh Vaziri, e det tjejen från idol 08? Fett mixtape!
2048 || Militia Sound Crew
Konsertbesökare
2009-04-30 16:24
Sjukt jävla bra. Först Processen och sen detta. Tack som fan.
Har lyssnat lite mer och FITTA vad bra det är. Mycket bättre än så här blir det inte.
Detta är fucking mad, helt sick. En av få artister jag kommer köpa skiva av om han släpper någon.
The thing is, we cant separate our feelings..
fresh fresh! keep it up!
dunk low!
T-M-K ..vadå, finns den på vinyl?
biiiiiiiiiiiiiiiiiig uppppppp!! vill bara säga att Jacco alltid leverar så jälva tungt big up till han!! blaza lugnt ;)
Förbannat jävla bra, kommer spelas sommaren ut
tight skit
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Jag älskar den här riktiga hiphop musiken
klassiker, riktigt fet!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
fyfan, bästa jag hört! stor du veeeeeeet att det här är stooort! /heshows
sjuuuukt fett tape! big up
http://www.norliekkv.se
varför är detta gratis? har bara 400 spänn kvar men hade lätt velat köpa den här, det är den värd
Critical Nu hakar vi på nya skolans ledare och ger en ny benämning för 12" vilket nu är 12spår i zipfil ;)
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
För det första vill jag tacka Stor för ett mixtape hela sverige lääänge väntat på, det har redan spelat land och rike runt och kommer garanterat att vara ett av sommarens mest spelade tapes. För att sammanfatta detta 12 spårs tape till ett enda ord kan man inte kalla det för någonting annat än en klassiker.
Dom dagarna är förbi...
diggar särskilt aina även om jag tycker att Björn Skifs lägger det tightare ;)
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
nu har jag lyssnat mer och detta är fan en klassiker rakt av!!!!!!!!!!
Felåt mej Kommisarie ayanziz polis...Men jag e Muslim O du stinker gris..