I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-08-30 17:23
:O

Öris våldtar barn på sin fritid!

2009-08-30 21:35
haha för helvete

2009-08-31 15:00
Nu vet jag vad han sitter för, tänker inte skriva ut exakt hur mycket av vad, men det rör sig om grovt narkotikabrott. Kommer inte ihåg vart gränserna går, men jag är rätt säker på att det rör sig om grovt.

För fan snubbar/snubbor, skriv brev etc.!
Ja jilar tjåka katter!

2009-08-31 17:10

2009-08-31 21:23
han säljer alltså inte :) Skriv brev!

2009-09-01 15:24
han lär ju haft lite mer än en joint på sig dock om man säger så...
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time

2009-09-01 18:23
Galet brev ..

2009-09-01 19:17
Haha, läste om anstalten. Helt jävla sinnes att (på vissa anstalter, vet inte om det var där) man måste klä av sig naken när man ska hälsa på. Vrickat.

2009-09-04 19:56
Ytterligare ett brev från Öris! + låt.
http://nyheter24.se/noje/gatuplan/organismen/

Låten är fet. Riktigt fet.

2009-09-04 22:21
Fet track!

Längtat länge efter dom sista raderna..

2009-09-04 22:43
Så länge han inte sålt crack till barn om det nu är narkotikarelaterat så önskar jag herrn en fortsatt "behaglig" vistelse bakom galler. Av breven att döma så verkar det som att den ofrivilliga semestern väcker en hel del tankar som förhoppningsvis skapar en bättre fri man.

Jag har inte lyssnat så extremt mycket på herrns musik men det kanske kan finnas en poäng i att man som rappare i detta land tonar ner tugget om vad man livnär sig på. Sen är det väl även inte helt smart att syssla med större mängder droger i det extremt drog-oliberala Sverige.

Använd energin till något positivt istället!

Tack för ordet.

Mvh
Bazz Internet

2009-09-05 12:54
grym låt om dock lite kort men men ;) släpp öris!

2009-09-05 17:23
skulle inte busta köpa det beatet? (bombanfall låten)
Toastare

2009-09-05 18:21
Nya brevet

Shit, en månad down, 3 kvar. Är nere på två-siffrigt nu, 95 dagar bestämt. Om jag ska summera första månaden med ett ord så blir det, utan tvekan, saknaden.

Jag saknar min flickvän som ända in i helvete. Familjen och boysen får ursäkta så länge, för även om jag saknar alla er så är det inte så konstigt att inte träffa er på en månad, men jag var verkligen förälskad när jag åkte in och att inte få träffa eller ens ringa sin tjej är riktigt fucked up.

Jag är en svartsjuk kille och mina tankar kan inte kontrolleras hur mycket jag än kämpar och försöker. Ena dagen tänker jag: "Fan det är inte alla förhållande som testas på detta sättet och om hon är kvar i december så är det verkligen menat att det ska vara vi". Men nästa dag när jag vaknar känner jag ett svart hål i bröstet och känslan av att inte vara värd någon sköljer över mej som en iskall tsunami. Hur ska någon vilja vara med mej? Det är klart att hon går vidare om hon kan, varför skulle hon inte göra det? Varför fuckar jag ALLTID upp det där som kan vara rent och fint i mitt liv? Ska det alltid vara mörker och ensamhet? Nu låter jag nästan sådär norrländskt-Ågrenskt-deppig och det är ingenting jag är van vid men fan alltså. Att vara frihetsberövad är ett fruktansvärt straff. Det tär på själen.

En sak ska ni veta dock. Alla brev som kommit är till STOR hjälp. Större än ni anar när ni skriver dom.

Det är postutdelning kl. 16.00 och då står folk på kö för att se om de har fått nåt. Jag har haft turen att få en del brev men de som köar utan att få något blir negativt påverkade. Riktiga gangsters som sänker blicken ner i golvet och går med hasande steg tilbaka till sin cell och stänger dörren. På grund av om ett litet jävla brev har kommit eller inte.

Man får alla svar på ansökningar samtidigt som posten och förra veckan (onsdag tror jag) fick jag inga brev men lite "kriminalvårdspost". 5 avslag på telefontillstånd. Får alltså inte ringa till min mamma, mina systrar, Profet eller min flickvän på grund av säkerhetsskäl. Hmmmmmmm?

Nu pallar jag inte skriva mer, blev helt nere.

Öris

ps. Jag svarar på alla brev, men skriv i så fall adressen och lägg i frimärke. Här tjänar man 10kr/timme och det är typ vad ett frimärke kostar.

Nya låten

Länk till
http://www.speedyshare.com/163527704.html
Jag skyller allt på Emma!

2009-09-12 20:49
det kommer ca 50 t-shirts om 3 veckor. först till kvarn. Tror jag =) Håller er uppdaterade.

Nu vet jag vad han sitter för, tänker inte skriva ut exakt hur mycket av vad, men det rör sig om grovt narkotikabrott. Kommer inte ihåg vart gränserna går, men jag är rätt säker på att det rör sig om grovt.

Antikrist. Det är inte grovt

2009-09-13 00:45
snubben åkte fast släpp det shit vilken värld e ni från folk åker in så e det ni gör de till en fucking film ni e skämmiga hoppas han inte tappar tvålen hahaha
if you aint from the ghetto dont come 2 tha fucking ghetto

2009-09-13 09:03
Organica:

losers launch

loser's lounge, menar du(?)

Haha herregud, fick du stånd nu när du fick rätta en människa eller? förstår inte hur sånna som du fungerar.....damn!
BAHA!
Producent

2009-09-13 15:59
IDIOT P12

aight
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz

2009-09-13 17:41
tungt brev, saknad,fyfan de är en keff känsla

2009-09-13 23:14
Organica: jag ställde en fråga och vill du inte besvara den så svara mig inte ö.h.t!
BAHA!

2009-10-11 17:12

T-shirts ute nu! 200 pix och dem kan köpas HÄR!

Ytterst begränsad upplaga! Först till kvarn!

Mvh
Robin

2009-11-14 12:16
Permis idag muthafuckas:)
Fett att se att man lever trots isoleringen...

Saaaaaaaaaaaaarvi
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!!
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2009-11-14 15:03
Saaaarvi!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-15 12:18
feting! ;D öris is alive