Hahahahaha knatcha, whoa's största pajjas? Sluta lek gangster på internet, så får du inga tjejer killen ;)
"Visst är det vackert.."
Bull att han åkt dit på något. Free Øris! Hur blir det med plattan han tænkte slæppa?
Legion=sötast
knatcha: INGEN bryr sig om dina åsikter så kryp ner i hålet du kom ifrån.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-08-17 16:58
hoppas han blivit skraj för kåken nu och skiter i att leka kriminell... riktig wannabe Han har ju åkt in för något...hur kan han då vara en wannabe?
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
Någon som vet hur mycket han satt på när han torskade? Gränsen till normalgradens narkotikabrott ligger på 59.9g om det gällde cannabis iallafall.
Brap brap!
Knatcha: Att påstå att T to the muthafuckin' R leker kriminell stämmer inte så väl överens med verkligheten. Jag skulle säga att man är förbi wannabenivån om man becknar kassar, men det är bara jag.
Ja jilar tjåka katter!
knatcha, du har ingen visningsbild, för ful? och bara för att, så är jag längst fram på bilden, som att det spelar roll i denna tråden. puss.. Till tråden, Öris är fet, synd att han åkte in och albumet blir försenat! Men hoppas han finner någon fet inspiration och skriver texter.. Lär ju vara folk där inne som varit med om ett och annat som han säkert kan spegla eller nåt. :)
"Visst är det vackert.."
Jag skulle säga att man är förbi wannabenivån om man becknar kassar, men det är bara jag. hahahahah beknar kassar? har han sagt det i sina låtar eller? HAHA snubben beknar 5or på sin höjd, hade han beknat kassar så hade han fått sitta bra jävla mycket längre än 4 månader..
knatcha: Eyy brushan stick till byn och baxxa en cykel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Organica Japp, för att man inte skulle se det som nåt plus att kåka, käka, vila upp sig o bygga till sig liksom.. Och genom att dem tog bort gymmen så minska ju insmugglingarna av juggarna me tilltugget o bolan rätt hårt..
det e faktiskt ganska komiskt att snubben snackar om självmord för 4 månader.. Det e alltid jobbigt att sitta men kom igen bror,4 månader. Fan han e ute innan året e slut. Sen tycker jag oxå man ska fria alla som sitter för cannabis. Men Ärligt dete bara pinsamt med en kampanj för snubben. 4 månader e faktiskt inte mycket.Om han gnäller om det på anstalten kommer nån flippa på han.. Bryt inte ihop fan. Det ser bara pinsamt ut. annars tycker jag han e skön på att kicka rim. ska bli kul att höra fler låtar sen.. pz
shooo: Stick och göm dig i Rosengård eller var du nu bor.
Toastare
2009-08-18 10:03
FreddE, lugn med de barnsliga kommentarerna..
Jag skyller allt på Emma!
"öris, sveriges bästa rappare". Vart kom det påståendet ifrån? Det är så löjligt för det finns ingenting som bevisar att han är det. Och jag tycker definitivt inte det, kan nog relatera till 50st som är bättre svenska rappare, men det är bara vad jag tycker. Och det är inte särskilt lockande när någon skriver så , eftersom de e väl något man avgör själv?
håller med r0b1n och sen de där med att sälja tröjor och ge pengarna till han tycker jag är löjligt bara. varför ska han belönas för att han sitter inne?
Konse''
Producent
2009-08-18 16:09
Han är inte sveriges bästa. Men jag kan inte heller hitta fler än ~5 som tekniskt sätt rappar bättre. Så r0b1n^! kan gärna få lista några. Så att jag får upp ögonen för alla dessa super-EMCEES som jag har missat.
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
Toastare
2009-08-18 16:32
**tråden rensad** ligg lågt med skitsnacket. FreddE skrev en fail kommentar som jag kommenterade, då behöver det inte läggas fler kommentarer om det. Han gjorde bort sig. punkt.
Jag skyller allt på Emma!
jaha, blev han inte sveriges bästa nu? Tycker ärligt det var dumt att tycka något sådant redan från början. Här är en snabb lista: adam tensta, afasi och filthy , chords, promoe, supreme, cosMIC, fjärde världen, timbuktu, ison och fille, medina, org 12, snook, trainspotters, labyrint, stor, prop dylan, ri-fa, allyawan. Räcker det? tycker nog de flesta av dessa tekniskt sätt är bättre också. Även om det bara handlar om smaksak egentligen, för alla kan ju inte gilla detsamma.
Organica Driver du? tekniskt sätt rappar bättre vad har han som ingen annan har? Eboi, json, adam tensta, tom och matte från fjärde världen, promoe, supreme, newkid, org12, afasi, allyawan, sam-e, henok, lazee, stor, pato pooh, shazaam, tay tay, mackish, rah-balder, pst/q, alibi, timbuktu, chords, choys, noun, arka, skoob, speedy, glaciuz, zacke, paragon, crome, helno, ison, fille, eye n i, petter, adams ray, khilen, professor p, fronda, gubb, peshi, simon g, toffer, blues, obnoxiuz, näääk, nimo cheebs, Där har du 50 rappare som är bättre än han, och nej jag tycker inte alla är bra men dom är mycke bättre än t.r iallafall.
Konse''
Skivsamlare
2009-08-18 17:14
Organica Chords Organism 12 Promoe Pst/q ADL Phonetik Karl Katharsis Scoob Rock Robert Valsinger Timbuktu (på 90-talet) Wagie/Shiny Dayz (Growin Pains) Thomas Rusiak Peshi Speedknock One Eye Red (På engelska) Profilen Scissors Nicholas L Motorisk Afasi Niprone Zacke Caspian 1986 Dalil Ty-Chee Kashal-Tee Nimo Nadasdi Lil' Pro & Chess Akem osv... alla dessa är enligt mej bättre rappare än öris. rent tekniskt kanske inte alla av dessa håller världsklass men hellre känsla än teknik, iaf enligt mej själv.
Skivsamlare
2009-08-18 17:15
just det, prop dylan också
hästlängder! och word på känsla
så ni menar att öris inte rappar me känsla? de om något e väl en jävla smaksak.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
No 1 on the corner have a swagger like t.r
Blunted in stockholm
äh han e iaf inte bäst. det var allt jag hade att säga.
Om någon har ett delivery som täcker upp för stundtals inte lika rå teknik så är det Öris.
FAN DE VA TRÅKIT Å HÖRA GUBBAR... SETT FRAM EMOT ATT FÅ MED ER PÅ MIN PLATTA SOM SNART E KLAR , VARE SIG D GÄLLDE DET 1A BEATET EL NÅT ANNAT LITE SOFTARE TEXTMÄSSIGT...MEN SHIT HAPPENS . I´VE BEEN THERE , DE 1A 2.5 MÅN KOMMER KÄNNAS SOM EN EVIGHET SEN RULLAR DPÅ TRO MIG Å VOLTAN E JU SOM SAGT KORT, SÅ BA Å BITA IHOP... TILL ALLA I SAARVI CLICKET . HÄLSA MANNEN SÅ GOTT FR dA GUBBSTER Å GÖTET, SÅ FÅR VI SE OM VI KAN HOOKA SKITEN FRAMÖVER ISTÄLLET DÅ GOTT FOLK.... "när dom kommer , kommer dom i stim , när dom kommer, svälj allt ditt stash mannen å spring så fort du kan" (Gubb - Spring 2004)
GUBB - PSALM :23: Nya albumet UTE NU ! via whoa.nu el best den limiterade tryckta uppl direkt fr
[email protected]
Producent
2009-08-19 13:31
Gubb Haha...fan vad fint att du citerar dig själv.
assså vilken fattig blogg hahah han e inte tupac hahahha han kommer hem om 6 mån hahah en kaffe volta...de e inte så han blir knullad i röven där inne hahha.... så fattigt av dej som la upp detta... VEM TROR ÖRIS KLARA SEJ DÄR INNE HHAHAHHAHAH E DE N'ÄSTA FRÅGA ... MVH: MAKI
http://www.kingsize040.se <br>DUBCNNSWE STUDIO
när får vi veta exakt vad han åkte dit för då
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Längesen jag loggade in , första gången jag såg denna tråd och kommer säkert inte kolla den igen, men hur som; Fan va folk e gulliga, helt otroligt underhållande:) bara en fråga? har ni själv eller VÄNNER varit på en sådan "enkel volta", "kaffe volta", "det e ju ingenting volta"? om inte ni själv så kan ni ju egentligen inte säga något, jag har inte det, så jag säger ingenting, det verkar allt annat än underhållande. man kan sitta längre och många av er anser säkert att han ska sitta längre (om ni visste vad det gäller exakt)... bara för det blir inte de 4-6 månaderna roligare eller mer underhållande, han e fortfarande inlåst mot sin vilja med plitjävlar på 13 kvadrat. jag håller kontakten med Ö och vet att han har det mkt bra där inne, detta e ingen snyfthistoria, läs johans(organismen) blogg så får ni se vad Ö själv tycker, där kommer också att komma fler brev. Han har gjort brottet och spenderar nu tiden för det... Roligt att man provocerar, tack och tack för alla mail och all support. fortsätt lyssna Gubb ... Will do, fett o höra vi e alltid down, SLÄPP ÖRIS, och alla andra inlåsta för den delen saaaaarvi /marke
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
Skivsamlare
2009-08-20 19:22
SLÄPP ÖRIS, och alla andra inlåsta för den delen Alltså, menar du allvar? Att sitta pga weed är en sak men alla pedofiler, mördare, våldtäktsmän, kvinnomisshandlare osv.. Menar du att de inte ska sitta inlåsta för sina brott?
gött att han mår bättre nu än vad han mådde när han skrev första brevet!
Riktigt bull de som hänt .. hoppas han har feta saker o spela in när han kommer ut ;)
hojta på din skåning
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Fett skön nya låten!! - vissa kallar det
Synd att musiken blir lite försenad men den som väntar på nåt gott..
va?
Producent
2009-08-21 21:10
Kan någon ladda upp den på någon annan sida? zshare eller något.
http://sharebee.com/843d1a03 keep it up öris!
Jag tror Öris kommer komma tillbaka starkare än någonsin
http://www.aktivdemokrati.se/
"Vissa kallar det" var riktigt fet
dont do the crime if you cant do the time, han visste vad han sysslade med
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
haha, skön grej att starta värsta kampen för sex månader det är inte som att han är värsta revolutionisten som suttit inne felaktigt i tjugofem liksom innan någon äns vet ordet av är han ute och hoppar igen
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Om någon har ett delivery som täcker upp för stundtals inte lika rå teknik så är det Öris. Måste hålla med.
Som sades ovan, Öris klockrena delivery täcker de (enligt mig) jävligt få tekniska brister han visar. Kvarstår gör att han har gjort några av Sveriges råaste och bästa låtar i mitt tycke! Det är ju omöjligt att inte gilla Blåljus (båda versionerna, mest första dock) och Snackar tji med polis om man gillar stilen han kör och alltid kört.
Ja jilar tjåka katter!
och vad vet du om malmö ? tja, jag vet att man åker in om man har narkotika på sig tex
knatcha: hahahahah beknar kassar? har han sagt det i sina låtar eller? HAHA snubben beknar 5or på sin höjd, hade han beknat kassar så hade han fått sitta bra jävla mycket längre än 4 månader.. Han kanske inte blev tagen och inlåst för att ha beknat kassar? Han kanske våldtar barn på sin fritid men blir han tagen för att bekna en 5a till en polare får han inte längre straff för det..