kände knappt igen hälften!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad mofeta med? missade fan han isf!
aaron phiri dödade. vem var pojken som hade färgglada barnprogramskläder och en keps som vilade uppe på huvudet, är det hiphop?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför körde M.Sacharias förskrivet för ?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
MR-J P19 haha hur kunde du missa den rappande pippi långstrump? :D
Allyawan dödade, riktigt grymt körde han!
Andra som också va sjukt nice va
Stor
SB-klicken
Aaron Phiri
Eye-N-I
och faktiskt Ken Ring.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Lorentz är allt ute efter att ta efter stora paragon med stilen
Har Kashal- T en demostration mot oversize tees?
vart kan man se de där fan??
Moderator
2007-12-22 15:57
boni_xeil www.mtv.se/beat
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Allyawan, danne, proffessor p var dem som var grymma, men det var många halvkända losers med i programmet, inte riktigt den spets som kunde ordnats.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
men vart fan var mofeta då?
aaron phiri dödade. vem var pojken som hade färgglada barnprogramskläder och en keps som vilade uppe på huvudet, är det rap?
mfs P22 Word! Rap-Allstars på Arsenio Hall ger mig alltid stånd.. så jävla fett verkligen!
Västkust Rockerz
Kollade just om det. Fan vad mycket skills det finns i Sverige ändå. Hearin' Aid och Allyawan är fullständig världsklass alltså!mfs Fan vad gåshud det där klippet är alltså. Hade varit fett om dem körde det för publik i Beat också
MR-J - Jag kör i tredje heatet, har solbrillor...
www.mofetajerre.se
Alltså Aron Phiri, där kids...Se och lär hur en riktig emcee gör sin grejj...
aaron är topp i världen på freestyle
fittbjörn: Ta inte i så du spricker nu, du likställer alltså Phiri med Supernatural,Juice,NoCanDo?, Aaron är duktig absolut, men han är inte i närheten av dom som är topp i världen.
Producent
2007-12-22 18:49
haha...va fan va det där för skit?? kikade lite på det hemma hos en polare...haha...dom ibörjan som freestyla va juh sjukt jävla kassa....hur kan dom ens få va med??hur kan ens folk tycka dom e bra...eller att det där va bra
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
AAAAAARON IS THE SHIT!!! Nuff Said! Big up Funkenteller oxå!!!
//b+
Såg hur Adam Tensta kikade lite snett på Ken... hehehe
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
fittbjörn, du likställer alltså Aaron med detta.
Det där är en RIKTIG lyricist.
mofeta P22 Såg, tyckte du gjorde det bra! men frillan?
naero X0 Alltså Aaron ligger mist sagt över deras liga.
Jag tror de flesta här som har haft något med honom att
göra och har sett honom i action vet hur jävla bra Aaron är.
Problemet brukar bara vara att Aaron är för bra. De flesta
vet faktist inte vad han freestylar om och vilka paralleler
han kan dra och oftast är det för komplicerad Engelska och
djup kunskap. Man letar istället efter klara Punchlines och fattar
dem inte när det väl finns där.
//b+
vart fan kan man hitta youtube länk???
www.barabazz.com
youtubelänken till showen din highwon
www.barabazz.com
KenBB P28 Det verkar bara finnas på
MTV Beat än sålänge! Förhoppninsvis fixar nån till det! SnagIt!
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Grejjen är att MTV hemsida bara funkar om man är i sverige.. För oss på resande fot går de icke att få fram. Youtube snarast!
bjorn_b: Han ligger helt klart över huvudet på dom som deltog i den där sessionen på beat ja, men att likställa Aaron Phiri med NoCanDo,Juice,Supernat,Kail och dyl känns ungf som att likställa Musse Hasselvall med Vanderlei Silva. Liknelserna kan helst få vara realistisk.
Dålig Cypher i helhet, några ljusglimatar.... Vad var Ågren? Vad var Afasi? Aja, man skall inte klaga, jag fick i alla fall slippa BT...
motivera!! motivera!! brister kan alltid pekas ut, va tacksamma folk, kom igen..
http://www.myspace.com/choysmusic
naero X0 jag anser att liknelsen är realistisk då Aaron fick supernat att säga "OOOOOHHH SHIT"
//b+
Finns bara på mtv.se/beat men det är hur lätt som helst att hitta där... går ej att direktlänka tyvärr, någon kommer lägga upp det tror jag
bjorn_b: Jaha, det finns alltså material där han presterar betydligt bättre än på BEAT, anledningen att han valde att vara medioker här och skiner annars är vad isåfall? NoCan är topp tre i världen, och det finns material att backa det påståendet med, av det jag sett av Aaron Phiri beat här bla, samt albumet, och battlet han ställde upp i skulle han få det svårt att ens ta sig någon längre bit i rapolympics, och då är det bara en lokal tävling man håller i san francisco.
Jaevligt skoen session! Allyawan va ballast, big danne o professor p va baest.
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!
Fan, ja kommer sakna MTV Beat..
naero X0 , sluta larva dig nu för fan. Aaron var fan inte medioker. Du förstår att han freestylade va? Du kanske borde ta en till lyssning. Och det med Supernatural kan jag backa Björn på, det stämmer. Visst, han säger själv att han har blivit lite ringrostig men medioker är han inte ens i sömnen.
men jag e i norge din highwon.....
www.barabazz.com
Ahh shit kan nån fixa ihop det till youtube!?
Funkenteller:
Ställd mot dom som är främst i världen nu jo, Illmaculate,Franco,Passwurdz,Otherwise för att nämna några få har Supernatural,Juice,Eyedea osv också sagt dom varit grymt imponerad av, ingen av dom fyra är dock i samma liga som NoCan eller Kail tex, NoCan är your favorite rapper's favorite rapper pretty much.
Aaron är duktig absolut, men det är inte rättvist varken mot honom eller dom du likställer honom med.
Jag tycker du kan ta och kolla in det som finns med NoCan och Kail, så du får en uppfattning om vilken nivå du försöker lyfta Phiri till, en komplett mc behärskar alla aspekter, du säger alltså att Phiri tex skulle utan problem kunna vinna Scribble,Brainstorm,Rapolympics,Mindgames osv.
Han har problem mot Crome, känns som att han skulle ha problem att battla sig ur en papperskasse för Crome är lika generisk och tråkig som Paul Ice.
naero X0 Aaron hade inga som helst problem mot någon på det där battlet. Craig G bad om ursäkt till honom efteråt för att han inte vann. Han bjöd även upp honom för att köra med honom på showen men Aaron tackade nej. Han lät publiken rösta för att han tyckte det var uppenbart vem som skulle vinna.
Jag har inte jämnställt honom med någon, säger bara att han INTE är medioker. Varför jämföra? Aaron kör en helt annan stil än dom där du länkade (kinesen o andra snubben). Plus att jag tycker det är helt irrelevant. Det kommer alltid finnas någon "bättre" men har man hört snubben freestyla (utöver Craig G-fiaskot och MTV Beat) så vet man att snubben är långt ifrån medioker.
En annan sak som jag tycker är konstig är att du säger att du har hört skivan. Ta en till lyssning på Pop 4 t.e.x. Om du förstår äkta lyricism så förstår du genialiteten i den versen. Cha Cha är ett annat exempel på hans skills. Plus att han kör olika stilar på nästan varje låt, och det är något som väldigt få MC's ens bryr sig om att försöka sig på.
Hearin Aid, Phonetik, Remedeeh, Näääk eller möök eller vafan han heter va bra. Soft att eye n i dissar typ 100% av dom rapparna som va med i sessionen hehe.
Funkenteller: Vaddå kör en helt annan stil?, en riktigt skillad freestyle MC är mångsidig, The Saurus tex är en av världens främsta battlerappers, han är dock långt ifrån någon komplett freestyle MC då han kommer till korta i andra aspekter, medioker är på intet sätt dåligt, The Saurus,Franco,Illmaculate,Justice osv är inget dåligt sällskap att omnämnas i. Craig G är f.ö ett skämt, vilket han fastställde bortom tvivel på årets WRC, en hasbeen som payed his dues 10+ år sedan och har haft noll koll sedan dess på battlescenen. Det känns som du har alldeles för dålig koll på freestyle/battle scenen, samt att det är ganska uppenbart att din åsikt är färgad av att du gjort grejer med personen ifråga.
Fan går det att se skiten om man missade? På något sätt...
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12