I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förslag från Houman till Ken

Svensk Hiphop - Allmänt

2006-11-18 12:54
Va e kens hemsida.. ? :/

2006-11-18 14:13
Hehe svensk hiphop är verkligen ett illaluktande träsk.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-18 15:37
Det är ju battle ingen fight, damn.
www.erikbergstrom.se

2006-11-18 15:38
i gbg kan man köpa houmans plattan ifrån mig ok
kommer ut i affär här nere snart oxå
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Rappare

2006-11-18 15:49
1. Att slå sönder , cutta , bajsa på och allt sådant det är väl ganska så "rap" aiight ?
2. Att sedan tacka nej till att skämma ut sig inför en jävla massa folk och slåss i en ring är starkt

Återigen , Om Ken vuxit upp eller kommit på bättre tankar , varför sågar ni honom för det då ?
Vilka köper hans platta då , Tydligen så skiter han ju dom våldskåta snourungarna eftersom han inte tänker ställa upp i en fight. Det talar ju lite för sig självt ?
Aii

2006-11-18 18:38
pratglad, läste du ens det första inlägget eller?

"inga slag mot liggande"
"träna på gym"
"Du är tjock och väger mer än mig men jag går mer än gärna mot dig, trots mitt underläge i vikt."

läs först, skriv sen.
Not a follower, so Twitter has never been an option.

2006-11-18 18:47
Måste säga att jag tänkte kolla in Houmans skiva, men fyfan... kom på bättre tankar iom det här. Kommer fan inte stödja svensk hiphop om den ska va så jävla töntig..
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Rappare

2006-11-19 14:26
passed down .. !
Aii

2006-11-19 14:46
Humor på hög nivå Houman!

2006-11-20 21:33
Om chansen finns att deras stämband förstörs i en fight så är ingen gladare än jag.
Stora variga K.

2006-11-21 17:15
varför slåss och se vem som är coolast? battla om det
Lyricist

2006-11-22 17:30
Varför skulle dom skippa fight och använda rhymes istället? ingen av dom kan väl det överhuvudtaget?

Skulle dock vara kul att se två av sveriges sämsta rappare (Whoa inkluderat) slåss med varandra, gissar att det kommer användas hjälm.

Oavsett hur komisk själva utmaningen var, så måste det nog vara bland de fjantigaste jag läst sedan bibeln.

Kan ni inte mäta skivförsäljning istället? lär bli samma resultat som boxningsresultatet (54-52?)

Men som någon sa, en sån här sak lär gå till historien om den genomförs, sen kan man skippa crewbeef och göra upp i en landhockeymatch och varför tävla i breakdance när man kan köra Twister?

Nej nej, 100% idioti och patetik
Men ponera att detta genomförs, då kommer det ge tidningsrubriker och Ken skulle väl behöva andra rubriker kopplat till sig än knark och barnkidnappning

2006-11-22 18:32
Fegon, Beng Ring rappade när du var i blöjan.
Vadå ingen av dom kan väl det överhuvudtaget?
Ride 13"s y que?

2006-11-22 19:58
De e ju fan sjukt att man låter tråden ligga fel för att det är nån "kändis-jävel" som skrivit tråden..

oavsett att tråden kanske är befogad bör den ligga här..

ska dom inte göra upp med en mick så är det inte här den bör ligga!
Saknar dej Susanne Olsen!
Älskar dej för evigt!
1984 25/9 - 2006 2/2

2006-11-22 22:35
nej

2006-11-23 16:59
Men orka, ken vågar ju inte ens yttra sig i tråden... ägd

2006-11-24 14:32
KenBB

"Jag blev lack för för att massa folk pratade om houman på mitt forum. Det är personligt mellan han och mig. Jag vill inte se hans namn varje dag, för jag är på min site varje dag"

"men tror ni jag har tid med han nu??? Jag har 3 barn, ett nytt album på g, gör en film, skriver en bok, turnerar varje helg, ska göra ett album åt en stor rap grupp i usa, fotbollsträningar, och matcher med min son, rättegång om vårdnaden till min dotter, flickvän och vänner och para bizz......."

Du verkar ha tid att sitta på ditt äckliga forum varje dag. Kan du inte ta och skippa en dag och göra upp med det där istället?

Jag har ett förslag istälelt; du och houman som är 27-30 år gammla. Lära er göra bättre låtar för det har ni knappast gjort den här tiden ni har varit med i musik "branschen". Endast gjort bort er totalt.

Och din jävla bok som du påstår säga att den ska komma ut. Hur många år har du inte skrivit på den? Fastnat på första sidan eller innehållsförteckningen?

Konstigt att artister i USA både hinner med att göra beats, låtar, turnera, skriva texter, skriva bok, umgås med familjen o etc. Men inte du, och du är inte ens en stor artist.

Men det är klart vissa människor är lite segare än andra. Eller "korkad" kanske passar in.

Va?

2006-11-24 21:34

Har ni inte telefoner ni kan ringa varandra på ? så slipper ni sitta på ett forum och beefa. eller är det vad svenska rappen handlar om, skaffa fame genom internet beef på forum... fan ladda glocken och drivebya varandar istället.. skapa rubriker i kvällstidningarna om ni vill ha PR.. för det är väl det det handlar om , få ut erat namn.. annars hade ni väl kunnat ta det i privata mess

2006-11-24 21:47
 dirtyfist 

shit vilken lösgång.

ditt äckliga forum ? haha varför hatar du ken?
Save the animals, eat the rich
-------------------------------------
SB-BPG-

2006-11-25 03:09

Kampsport behövs i Hip Hop.

Fight Life - either you live it up or give it up
www.kodie.se
www.myspace.com/kodiefightlife

2006-11-25 03:17
Jag gillar inte rappare som är dåliga. Thats why.

2006-11-25 03:40
haha du är ägd dirty
mannen myten legenden

2006-11-25 05:24
 aså om någon hadde knullat min syster hadde jag oxo blivit galen.....så jag förstår ken men om jag var huoman skulle jag tänt en fett och gått in i ringen o varigt en man!!!!! och ken ska snorta en fett och gå in i ringen sen ska dom skaka hand och glömma hela dena grejen som hände för 6 snart 7 år sen!!!!!shittt det blir fett ska ha kamera med mig  ord upp för båda gubbarna

//AdOo DeN FeDe
AdOo den fede

2006-11-25 05:44
Jag vill oxo tända fett och snorta fett. Lixom skacka hand och typ softa yao.

Äh, in i ringen och kör en fajt, förloraren får hålla käft sen.

Viktigare saker för mig hit eller dit, vi snackar om heder här, det finns inget viktigare.

Och för fan! Kan folk sluta vara anti-våld hit och anti-våld dit? Våld löser det mesta.
Vem är du, tjänsteman?

2006-11-25 16:11
vaddå ska ens syster vara nunna bara för att det e just din syster?
http://www.emnordic.se http://sthlm-underground.blogspot.com http://www.myspace.com/janne303

2006-11-26 03:46
men shit va töntigt! Låt tjejen få vara med vem hon vill! Fan ett fritt land!
http://www.emnordic.se http://sthlm-underground.blogspot.com http://www.myspace.com/janne303

Producent

2006-11-26 10:02
Ska någon ligga med min syster så är det jag.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Lyricist

2006-11-26 13:34

Egentligen borde alla här i tråden ställa upp som förmatcher, för folk gillar att snacka mycket.

2006-11-27 16:42
vore ju hur kul som helst! ska man slåss ska man göra det i ring under kontrollerade former, anars är ju risken för påhopp bakifrån eller att nån har vapen eller polare med sig och det blir feg jävla misshandel + att utomhus har man tighta kläder det kan vara halt och man kan inte fightas efter sin förmåga.

kom igen nu Ken tacka ja och hård träna inför våren, figt fight fight fight! lets get ready to rrrrrrrrrrrruuuuuuuuummmmmble
Jag är en tviiiiivelaktig figur

2006-11-27 21:22

shittt va töntigt.. min lillebrorsa e tillochmed mognare! ..

--==ProType_Entertainment==--

2006-11-28 18:40
hahahahaha wtf.. va e medelåldern i denna tråd?

2006-11-28 18:41

Handlar houmans första vers i låten "förlorade drömmar" om ken eller?  "Scarface-hjärntvättad, tror att torget lever vidare... för instabil för att anspråka vårdnaden... förknippar fortfarande räddsla med respekt...lever på sitt gammla rykte som i mellertid sakta förglöms..." Grymt svar från Houmans sida isåfall. Lite annat än "öh ska knulla din mamma bla bla". Grymt bra skiva förövrigt, inte bara en i mängden...

2006-12-02 19:21
" aså om någon hadde knullat min syster hadde jag oxo blivit galen.....så jag förstår ken men om jag var huoman skulle jag tänt en fett och gått in i ringen o varigt en man!!!!! och ken ska snorta en fett och gå in i ringen sen ska dom skaka hand och glömma hela dena grejen som hände för 6 snart 7 år sen!!!!!shittt det blir fett ska ha kamera med mig  ord upp för båda gubbarna "

Jo, fett bra att låta ens syster leva i celibat.
Tony Montana-komplex?
njut

2006-12-03 02:46
Hela jävla tråden är så jävla töntig att folk med solbrillor på vintern framstår som coolsnubben..

fan har detta med HIPHOP att göra?
visst att de finns beef, men sånt här shit har la fan inte med musiken att göra överhuvudtaget..

kunde lika gärna va två fotbollsfans som satt å skrek på varandra på nått forum om fotboll, de har inget att göra med fotboll ändå oavsett om dom sparkar varandra.

folk beter sej fan värre än kärringar som läser se&hör här inne
och att Admin låter de vara e fan underligt värre..

kan de ha att göra med att de är kändisjävlar som fjantar runt?

om ni nu vill tuffa runt er åkt då hem till den andra?
de kan ju inte va så jävla svårt att hitta Ken eller tvärtom?!

å alla småkids som sitter här inne å hejar på, fan ni har själva knappt blött näsblod, lägg ner..ni skulle få sömnproblem i veckor om nån knuffat på er.

ja är ingen "anti-vålds" typ bara för att ja inte tycker denna tråden är så grymt cool, snarare trött värre på mentaliteten.
jävla mycke snack å lite verkstad doftar bara fläskig marknadsföring.

åt minstonde flytta tråden till "övrigt" eller liknande så folk som faktiskt bryr sej om MUSIK kan slippa se skiten i fejan

Saknar dej Susanne Olsen!
Älskar dej för evigt!
1984 25/9 - 2006 2/2

2006-12-03 04:34
grow up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-04 01:53

amensuck...

man knullar inte polarens syrra , så e det bara...

sen krävs d väl två för att battla oxå?

hur är de dom säger nu?
gamla ärr blöder mest , lr nåt sånt....

detta kommer aldrig att hända, någonsin tror jag....
jag kan hela dig ,
bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....

2006-12-05 01:07
haha pinsamt! ken äger alla på micken så nu ska han försöka slåss istället! =P
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?

2006-12-05 13:22
ken sjunker bara mer och mer i mina ögon,
helt seriöst, efter alla hot å sånt så ska han ju fan stå för det, jävla töntigt att inte ens kunna svara i tråden nå mera.
varför mån tro!? för att ken är en fegis som hotar småbarn med pistol och tror han är gangsta, 
han sitter på whoa varje dag och läser garanterat allt som skrivs om han, så HEJ KEN! va en man!
((MAAD))

2006-12-05 16:31
ta inte första möjliga chansne o hacka på mig,ni känner inte mig,houman e bränd och en stor färsking . sluut

Behöver beats !!

2006-12-05 17:22
Bigrob

Du menar att du kan hacka på Houman och kalla honom för massa grejer men du blir helt lack så fort någon snackar om dig? Lika mycket som du tycker han är en bränd färsking kanske folk tycker du är en nolla?

Ska man ge får man ta, men du ger och lipar...

2006-12-05 18:58
big rob nu skämde du faktiskt ut dej, hahahahahha
fan va houman ägde dej, HAHAHAHHAA

2006-12-05 19:30
Houman var enligt uppgift på EPMD på Berns. Ken stod 5 meter ifrån honom utan att göra nånting. Houman var där med Magro som tog ett litet snack med Ken. Houman sågs senare hoppa i publiken till Headbanger, Da Joint och Croosover. Han stannade till 2-tiden och hade roligt med sina kompisar. Ken lämnade konserten kvickt när den var slut. Ingen uppgift har kommit om att bråk ägde rum. Allt detta enligt säkra källor.
http://www.houman.nu

2006-12-05 20:05
big rob: klart alla hackar o lackar på dej,hatare får hat tillbaka din tönt.

2006-12-05 21:45
ni e nötter allihopa ju! lägg ner detta nu...
psytrance roxx

2006-12-06 20:08
Hahahahahah BigRob ...............
"Drar till synagogan, högerarmen jag hissar" BF

2006-12-13 14:29
ken kommer äta han :):):):)
Dj-David Productions

2006-12-13 17:34
aa vad konstigt att nån från jerusalem records skriver så.
Static is the last thing ya need when ya see me

2006-12-14 18:43
Bigrob743 P22:

Drar en fet suck över dig också. Tragiskt att du tror att du är så jävla tung själv när du i själva verket är sjuuuuukt dålig. B-rappare sa nån?... tss

2007-02-15 18:01
Houman Houman Houman!
Follow the dao, right about....NOW!