I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förslag från Houman till Ken

Svensk Hiphop - Allmänt

2006-11-14 09:20

och houman, det va det mest löjliga du någonsin sagt.. går det så dåligt med skivan? du e fan 30 snart, du känner mig. du vet hur jag löser saker. Ta hand om dig men gör inte sånna här saker för folk ser igenom det, du ser bara desperat ut. min rygg kan inte ridas hur länge som helst. skaffa track´s man.. shiiiit hahahahahahahehehhehehehehhihihihihi

www.barabazz.com

2006-11-14 09:27

internetbeef!

Not a follower, so Twitter has never been an option.

2006-11-14 11:01

KenBB P27: JÄVLA FEGIS, DET TRODDE JAG INTE OM DIG

2006-11-14 11:02
Raze_Jam, för fan var bara tyst är du snäll, snacka om fegis va, är det inte du som bangar på att greppa micken på stage?
Rappare

2006-11-14 12:06
Tyckte Ken gav ett bra resonemang att neka.. over and out
Aii

2006-11-14 12:11
Från hiphopstadiet till apstadiet folk !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-14 12:20
Tycker också att ken gav ett bra resonemang. Men då ska han inte hora runt på sitt eget forum och lägga upp Houmans låtar och skit, isåfall har han ju uppenbarligen tid att tramsa.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2006-11-14 12:26

Visst, det Ken säger låter klokt, men då får man ju fråga sig - Varför ändrar sig ken helt plötsligt nu när ett läge att slå Houman har dykt upp? Innan var det ingen tvekan, houman ska få grovt med spö....

"Drar till synagogan, högerarmen jag hissar" BF

2006-11-14 13:13
fuck jag ville inte skriva men har kommer det...

lat mig see har om nagon kan ge mig lite klarhet...

Ken har hallt pa o skriva en massa saker om Homan o hans familj.. samt hot om att Ken ska ge Homan stryk nar han ser honnom...?

Homan vill ha fred o lagga allt det har bakom sig men Ken vagrar o fortsatter med hot osv...?

Sa istallet for o fortsatta i samma spar, foreslar Homan en ren, fare, fight... for o fa det undanstokat en gang for alla.. for o slippa alla javla spekulationer dissar o hot pa internet...?

Ken efter ha coxat o akt in o ut ur fangelse.. samt kidnappat sina egna barn med skjutvapen mot deras tining (Kanske helt ute o Cycklar nu.. sa ratta mig om jag har fel) nekar Homans forslag till o gora up.. o kallar homan for en "tragisk människa" ...?

Sen gar Ken vidare o ger en hel lista pa saker som ar viktigare for honom an att godkanna homans forslag till att gora upp.. (saker som inte tycks va sa hogt uppe pa preoriterings listan da  han fan tid till o jiddra pa internet)
3 barn, nytt album, film, bok, turnera, album åt en stor rap grupp i usa, fotbollsträningar, matcher med sin son, rättegang, flickvän, vänner och... para bizz. ...?

Hhmmm......

ar Homans forslag lojlig? well har pa Whoa tycker vi iaf det.. for har gillar vi o leva ut vara Thug Life bakom data skarmen...
det ar varan tradition att saga saker pa internet till folk som vi aldrig hade vagat saga irl face 2 face till dom.. ..for vi e underground o ackta!

Jag har respect for Homan som efter alla forsok att gora upp med Ken misslyckats o nu tagit till drastiska medel for att pa ett rattvist satt traffa Ken Ring i Ringen sa Ken kan fa en saker datum da han kan leva upp till allt han har sagt om va han ska gora med Homan nar han ser honom, gora upp en gang for alla sa Bitch snacket bakom folks ryggar o bakom data skarmar kan laggas ner.. sa folk kan ga vidare med sina liv o kariarer osv!

Sen har jag respect for Ken som nekar till Homans forslag att losa problemen i ringen med vald... men istallet forsoker kolla framot o fokusera pa mer posetiva saker.

MEN! ....om det ar sa att Ken menar det han sager... da kan han fan ta o lagga ner allt skit snack om killens familj o vad han ska gora nar han ser honnom osv osv... Ken du fick din tjans att vara street o gangser.. du valjer o inte ta den! (Respect!) men lagg ner snacket i sa fall!

Ibland maste man vara odmjuk i livet... ibland maste man vaxa upp (en Sifra e bara en Sifra).. ibland maste man tillata sig sjalv att see den klara bilden!

Egot.. d e en farlig grej.... tro mig jag vet...

Fred till dom som orkat lasa :)!
www.Myspace.com/ElephantWise
www.ElephantWise.net

2006-11-14 13:21
om ken inte ställer upp har han snackat massa i onödan o visar att han bara snackar skit, då vet man ju det till nästa gång han hotar folk o säger att han ska slå dom osv

sluta hyckla fan, säger du att du ska slå han nästa gång du ser han o han tackar ja till din inbjudan till fight kan du ju inte bara banga ur hahaha jaja

surt för dig
www.twitter.com/mzamora036
Rappare

2006-11-14 13:47
Denna gången svarade ken på ett moget sätt det var nice

sen måste han skryta sig lite mer om boot camp click
JONIS REST IN POWER

2006-11-14 14:10
Denna gången svarade ken på ett moget sätt det var nice

Skulle inte moget vara att sköta det rätt från första början? Om man säger att man ska slå någon, får chansen...och sen inte vill...get the point?

Sen spelar det väl ingen roll om man syns i en gränd oannonserat eller om det är planerat. Walk the walk.

2006-11-14 15:14
folket här fattar inte, alla e bara galet kåta på en fight mellan ken o houman, låt ken vara vafan, tror ni verkligen han pallar lägga energi på houman när han har andra saker o tänka på som han precis nämnde,shit asså

2006-11-14 15:21
detta mina vänner finns en chans att de eskelerar utanför ringen om mycket folk kommer tycker inte att detta e en sarskilt bra idee..

gör de privat å sälj de som dvd ist.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "

2006-11-14 15:59
Bra sagt av Ken.
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."

2006-11-14 16:00
SWAMI P24

Hur orkar du?
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."

2006-11-14 16:09

"Jag föreslår Ayo som domare. Han är veteranen och har bra med respekt bland dem unga."

WTF!?
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

2006-11-14 16:12
Frey 

Du förstår verkligen inte va? Det var INTE Houman som startade detta - det var Ken. Detta är Ken som snackat om att misshandla, Ken som snackat skit om Houmans familj och att han ska knulla sönder honom. Sen att Houman får nog och erbjuder Ken en möjlighet, då vill Ken helt plötsligt inte och har verkligen ingen tid för sådana barnsliga saker. Konstigt? Nej.
It's easier to talk the talk then walk the walk.

Manager

2006-11-14 16:19
boxning e på låtsas
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2006-11-14 20:31
Hahah det här kan vara ännu ett genombrott för Svensk hiphop, pånyttfödelse sen 98. D mest intressenta jag läst på länge. D roliga e den att det alltid ska finnas nåra som måste visa sig vara mer "mogna" än alla andra o kommer me kommentarer som:

"Fan va löjligt", "Gud va barnsligt", "Så fjantigt", "Va nördigt"

De orden beskriver rakt av SVENSK HIPHOP, svensk hip ÄR löjligt, barnsligt, fjantigt och nördigt. Så alla ni anti-våld användare som tycker att det är löjligt gjort av Houman, kom ihåg att svensk hiphop i sig är "Löjligt" så varför inte låta det i sånna fall fortsätta vara det hela vägen haha?

Jag förstår att Houman kom fram till det här beslutet, vara sig d är PR - trick lr inte. Kan bli jobbigt att hela tiden va beredd på något o akta sin rygg när man e ute.
Samtidigt förstår jag Ken oxå, måste även respektera hans inlägg. Familjen kommer trotts allt före allt annat.

"Känd i orten" UTE SNART!

Tackar för mig, fred

2006-11-14 20:51
hehe hur gick den där ramsan nu igen

"Ken han backar, Ken bara snackar"
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-11-14 21:24
notera att ken skippade breee,jaaao, horunge i hans inlägg. men sen ett inlägg efter så var han töntig igen när han gör ett personangrepp på houman igen, efter han sa att han inte orkar med det.

och hahahahahehehhehehihihhih det va verkligen snorunge taktik. seriöst det gjorde jag i trean-fyran  typ

2006-11-14 22:04
Oracle P23
det är inte ken som har postat den på redline ,det är en fejk som har tagit namnet bara..
AayFukYuuuu :@

2006-11-14 22:11
KENBB: 3 barn, ett nytt album på g, gör en film, skriver en bok, turnerar varje helg, ska göra ett album åt en stor rap grupp i usa, fotbollsträningar, och matcher med min son, rättegång om vårdnaden till min dotter, flickvän och vänner och para bizz.......

Men ändå har du tid med att skriva skit om Houman på din sida, på redline och på whoa? Göra disslåtar där du säger att du ska knäppa honom så fort du får chansen, snacka massa bullshit

men ingen tid för att möta honom?

Snacka om att vara feg..

Redaktionschef

2006-11-14 22:20
ChewwY_ F-1> aha, ja det är skönt att höra. Utgick ifrån att dom såg till att sånna nick stämde på ett så pass "känt" forum.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2006-11-14 23:46
äntligen lite "svensk old school"
Jag Är RapparKalja

2006-11-15 17:47
Haha! Houman vill boxas.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Jag förstår att han vill battla med nävarna, för i en freestyle MC-battle skulle han åka på däng av Ken.

Ride 13"s y que?

2006-11-15 17:50
Huuuz P0
Så om jag knullar din syrra så är det du som började?
Ehh, fill me in.
Ride 13"s y que?

2006-11-15 17:54
Kidd-Z: Är det automatiskt "något" om man knullar någons syrra eller? Ska man automatiskt ta det som en förolämpning om någon knullar ens syrra?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2006-11-15 19:32
ken vill bara slåss om det är 5 vs 1.
hahaha :D

2006-11-15 20:10
 Kidd-Z 

Ken startade upp den nuvarande beefen, smartskaft. Det var inte Houman som började hota ken, det var tvärtom. Snälla, försök vara lite objektiv istället och ta ansiktet ur Kens arsle, så är du jättegullig. Okej? Houman var tillsammans med Ken syster, kanske inte schysst, men det var knappast så att Kens syster var emot de. Hon är vuxen, Houman är vuxen - varför kunde inte Ken bara bete sig som en vuxen?

Anyway, Ken startade upp denna beefen igen, inte Houman. Glöm inte de.

2006-11-15 20:46
Brunsås
Absolut inte. Men om en polare till mig skulle försöka ragga på min syrra så skulle jag avråda den personen att försöka. Brukar inte sluta väl. Precis som i det här fallet.

Kimkebab
Ja, och jag förstår att Ken vill boxas, Houman verkar vara en person som man vill boxas med. Ken freestyla? Houman freestyla? Jag vet inget om deras kunskaper, men jag vet att Ken är en grym rappare och jag tycker att han är tyngre än Houman.

Huuuz P0
Svara på frågan istället...

Ride 13"s y que?

2006-11-15 21:21
Om du blir tillsammans med min syster och jag börjar bråka och snacka en jävla massa skit, ja då är det jag som börjar...  Om du inte fick ut det av vad jag skrev innan - man startar knappast en beef genom att bli tsms med någon syster.

2006-11-15 21:37
Snacka inte skit om Ken, och VEM är Houman?

2006-11-15 22:10
Den hära tråden var aningen rolig att läsa igenom!
Detta handlar inte om deras beef längre, detta handlar om

"Manliga feminister, Moraltanter vs. Thugs och Gangsters"
soundcloud.com/brormusk/sets

2006-11-16 02:49
men kolla hur många inlägg han tjänade på det?
http://www.myspace.com/localexpressions

2006-11-16 11:21
Ja, för alla vet ju att ju fler inlägg desto fetare plånbok. ehh

Rappare

2006-11-16 12:27
Skulle kunna bli hur bra program somhelst.

Tänke er på Sexan. Man får följa hur det två kombatanterna förbereder sig i några avsnitt (lite FC Z möter Rallarsving)

Sedan ett rejält hajpat final-program där matchen direktsänds från nån utsåld arena (alla intäkter går till att sponsra Rusiaks kok'smissbruk)

Efter det hela kramas Ken o Hom's och blir goda vänner.
Och lever lyckliga i alla sina dar.
STHLM GROOVE COLLECTIVE

2006-11-16 14:08
SWAMI borde ju få ett diplom eller nått. de va nog de mest logiska och genomtänka ja läst på länge!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-16 14:56
Al fadji som komentator. Paulo roberto som expert kommentator.

Dogge som domare.

haha

2006-11-16 16:05
men eeeeeeey blire nån fight eller??

2006-11-16 16:08
Gratis reklma för houuuuuman!
BAHA!

2006-11-16 18:20
Bellybuster P24

nej absolut inte, men hype som hype, även om det är hype som Whoa
http://www.myspace.com/localexpressions

2006-11-16 20:28
Blatte_Rappare P17 > nej ken banga

2006-11-16 23:03
hahahahahaa aiiit

Rappare

2006-11-17 13:07
sluta hänga över Ken han gör väl vad han vill , vad ni våldsfixerade snorungar tycker skiter han nog blankt i.
Om han nu växt upp och kommit ifrån det bråkiga stadiet , varför i helvet euppmuntrar ni då och ifrågasätter det.
Ni säger ken bara snackar , han backar bla bla
men samtidigt antyder ni att han är så grymt omogen som snackar om att slå sönder
1. Att slå sönder , cutta , bajsa på och allt sådant det är väl ganska så "rap" aiight ?
2. Att sedan tacka nej till att skämma ut sig inför en jävla massa folk och slåss i en ring är starkt

Fattar ni inte att det skulle vara pinsamt om två rappare ställer sig och börjar slåss inför publik . snälla

Tillbaka till celebrity Deathmatch era våldskåta snorungar !
Aii

2006-11-17 14:00
vad ni våldsfixerade snorungar tycker skiter han nog blankt i.

vilka tror du köper hans skivor?

2006-11-17 16:25
erorone P19 vilka tror du köper hans skivor?

Hade verkligen inte kunnat sagt det bättre själv. Snacka om huvudet på spiken.

2006-11-17 19:29
Contra

Ditt inlägg hade verkat vettigt OM det varit så att Houman utmanade Ken på tal om ingenting... Nu var det inte så, det var Ken som drog igång detta.

2006-11-17 21:06
Contra, så efterblivet.
Ken har ju snackat snacket om att han ska spöa Houman när de ses etc.. så när han får en chans så bangar han..

That is the point.