I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förslag från Houman till Ken

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2006-11-11 17:55

Förslag från Houman till Ken

En match. En event. Vi hyr en lokal. Säljer biljetter. Intäkterna kan gå till efterblivna föräldrarlösa barn eller något. Jag föreslår någon gång i vår så du hinner komma i form.

Jag har snackat med Musse på Pancrase Gym. MC Shisty (Dalil) tränar där och skulle säkert kunna styra något. I samband med eventet kan man sälja skivor, det skulle säkert många som skulle vilja gå och titta på en sån här sak.

Vi ordnar självklart andra matcher också. Jag har snackat med ett antal rappare som mer än gärna vill vara med.

Jag föreslår Ayo som domare. Han är veteranen och har bra med respekt bland dem unga. Hans ödmjuka livinställning med religionen och allt gör honom till rätt man.

Stilen kan vara vad som helst. Mest logiskt vore alla stilar men inget slag mot liggande.

Du är tjock och väger mer än mig men jag går mer än gärna mot dig, trots mitt underläge i vikt.

En gång för alla. OM DU VÅGAR.

www.houman.se