I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förslag från Houman till Ken

Svensk Hiphop - Allmänt

2006-11-12 15:32

tycker att de är ett ganska ballt förslag då ken flera gånger pratat om hur han spöat Houman osv. Att säga att dom kan göra upp i ring låter ganska moget i mina ögon.. Kom ihåg att om detta varit i något annat land än Sverige hade någon av dom antagligen redan dött.. Och det känns töntigt om nått..

Tycker igentligen att hela saken är lite fel att ta upp på whoa men...

Vilken kultur??
Manager

2006-11-12 15:56
Notera att Houman nyss släppt en ny platta..
men jag ska inte hata, gillar houman och ken..

/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2006-11-12 16:06
Notera att Houman nyss släppt en ny platta..

ja men det var ju Ken som började :P

houman har ju all rätt och svara, har svårt och tro att ken och houman har blivit homies och hjälper varandra med publicitet

2006-11-12 16:08
Roligt skrivet.. :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-12 17:31
haha fett
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!

2006-11-12 17:35
det blir ju en mot en denna gång...

skulle va kul o se vad ken går för igentligen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-12 18:23
EverydayHooker P21

vadå du som vet, vilka va mer med när ken slog houman då?
om han nu slog honom

2006-11-12 19:06
Rätt barnslig ide, men hiphop är rätt barnsligt och det är något jag gillar med hiphop. Sen känns det iofs lite som att houman vill vara jim jones, vilket är lite fånigt, men men...
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2006-11-12 19:06
jag kommer lätt !
det finns en chat! missa inte den...

2006-11-12 23:11
vart e världen påväg.?
vem fan bryr sig det här va ju tuungt, kommer gärna o kollar på när dom slåss!!
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2006-11-12 23:25
Oj oj oj hoppas ken går med på det .
SunShine Reggae!.

2006-11-13 00:01
bevara med ken för att han inte ska få hjärtattack när han kliver in i ringen

2006-11-13 00:04
det där är ju helt i sin ordning, en gång för alla avgöra.
dom har ju redan gjort låtar mot varandra där deras hat flödade ut, nu erbjuder Homan en match under kontrollerade former, vilket faktist inte är helt fel enligt mig.. om Ken avböjer så gör han, gör han inte så lets go!

det e bra för publicitet för båda rapparna oavsett utgången.

vore skoj å se skiten även =D

Rappare

2006-11-13 00:18
Ayo som domare i en streetfight ? Ne , Tror inte det.
Aii

2006-11-13 00:18
Akin varför göra upp i fajjt lixom? kör rap battle!
men e ni verkligen säkra på att han inte menar att de ska battla? varför annars Ayo som domare
?

i rubriken står följande
Stilen kan vara vad som helst. Mest logiskt vore alla stilar men inget slag mot liggande.

Du är tjock och väger mer än mig men jag går mer än gärna mot dig, trots mitt underläge i vikt.

En gång för alla. OM DU VÅGAR.

nu kanske även du fattar att det handlar om nävar =)

2006-11-13 00:39
Vad fan har det här med svensk hiphop att göra? Bara för att Houman vill pusha sin skiva genom att snacka bull i trådar på whoa så kan väl moderatorer eller admins rensa enligt regelverket så man slipper se skiten?

//

2006-11-13 07:04

shit. ni har ingenting me saken o göra whoa-folket.. låt dom slåss om dom vill, dom kan rapbattla, spela fotboll, slå varandra me basebollsträd.. w0ta fuck, houman tycker väl att han har rätt att utmana ken på lite slagsmål.. o som plus så säger houman att folk kan komma o kolla om de blir av.. men här ser man att de e bara folk som klagar på att de e omoget o shiet..
igentligen så finns de inget annat sätt att göra upp på.. en gång för alla haha.. de här e krig o ja vill bara se skiten NU. NUNUNUNUUN
NUNUAUAUNANUA

Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2006-11-13 12:12
Om Houman hade skickat ett mail till Ken med det han skrev överst i denna tråd så hade han ju inte fått chansen att väcka liv i sin avdankade fanskara på whoa och på så sätt sälja fler skivor än vad han skulle kunnat utan att dra upp detta gamla gräl igen.

2006-11-13 13:27
Som sagt. Ni som tror att det är jag som drar upp det här kolla andra trådar. Ingen tycker det är mer fjantigt än jag. Under månaden som har gått har jag haft många interjuver där journalister har bett mig snacka om det här. Jag har hållt käften med tanke på att det är så gammalt. Sen får jag höra att Ken sitter och skriver på nätet om mina föräldrar och som vanligt - öppnar sin mun för mycket.

Jag säljer inga skivor tack vare det här. Tro mig. Men jag vill få den här så kallade biffen överstökad. Killen säger att han ska hoppa på mig. När ha säger så trodde jag han var man nog att ställa sig i en ring. Jag ser fram emot att möta honom.

Det här e showbiz för er som inte fattar. Om du inte fattar, You still a customer. Hur som helst verkar det inte som han vill och dagen vi möts, ja då får vi se vad som är vad. Själv tycker jag det är en häftig grej, rap-fight.

Ni anti-vålds aktivister: om man är en som gillar att bli trampad på så kanske våld inte löser något problem. Om man har stolthet och inte tar någon skit, konfronterar man sina problem, även om det kan innebära våld. I detta fall gör det det.

Sen ska det läggas till. Om någon av oss hade varit så tuffa hade vi inte suttit och babblat om det på nätet. Som sagt, jag är inte gangster-rapparen i dramat.
www.houman.se

2006-11-13 13:32
www.houman.se

2006-11-13 15:47
Kul och läsa, ken bangar allstå!

2006-11-13 17:29
Ja kör på!

Sen vill jag se Big Fred vs. Eye N I
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Producent

2006-11-13 18:10
Jag som trodde att hip hop startad som en antivålds grej, när Africa Bambaata och dem sammanförde break, mc:ing, dj:ing & graffiti. "Stop The Violence!"
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-11-13 18:23
jag skulle komma och kolla helt klart.
Sprit, vapen & knark gör den svage stark

2006-11-13 18:24
asså ni måste ju säga till när det, jag vill komma fan
www.twitter.com/mzamora036

2006-11-13 18:29

patetiskt
båda två!!!

2006-11-13 18:30
show bizz??
Kolla hur jävla rika ni e
ken tigger blaze å du har varit utomlands shit 

2006-11-13 18:46
var det töntigaste jag hört sen o12 ville battla med fronda.

yes ahaya

2006-11-13 18:53

En reglerad fight, man mot man, en gång för alla. Låter ju logiskt faktiskt. Sen alla som vill att dem ska "battla", det här handlar ju inte om det. Inget tar slut för att nån dissar den andra, det blir bara en massa tugg. säkert jobbigare att gå 10 fighter o torska alla än att få 10 dissar. Det lär ju bara bli en fight om man säger så.

Save the animals, eat the rich
-------------------------------------
SB-BPG-

2006-11-13 19:00
pinsamt de är va jag tycker men om en vän gått å blivit rosen med min syster hade jag säkert gjort samma lika som ken
Cap - RoadLake Entertainment

2006-11-13 19:39
hahahaha shit, kolla kens forum istället finns bättre info där, så roligt det hela bärjade med att folk la upp houman låtar på hans forum då flippade ken å snackade en massa shit om att houman var en horunga å sånt dära, sen nu kommer detta :D hahahaha fetttt niicceee hoppas det blir av bara...
Random användare på youtube

"Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"

2006-11-13 20:02
Förstår inte heller alla som tycker det e så himla fjantigt... Lika bra o göra upp direkt, o bästa sättet med nån(snackar inte om ken nu inte insatt i beefen) som inte vill/kan snacka ut om saker är väl att göra upp på det sättet den personen finner bäst. Framförallt för att få massa skitsnack och hot ur världen, bra initiativ att göra upp med handskar. Hoten brukar alltid vara värre än det som  händer på riktigt. 

men sverige är ju också ett land där folk kollar bort när nån blir misshandlad... 

2006-11-13 20:04
Tråkigt nog kan nog resultatet av den här matchen leda till ännu mer skitsnack är jag rädd...

2006-11-13 20:34

Lille Ken kan väl inte banga på detta? Hans högsta önskan i livet verkar ju tydligen vara att slå Houman, så varför inte ställa upp? Fråga - Är det endast rappare som kmr få stå i ringen, om detta sker dvs, eller får vem som helst ställa upp? Pz

"Drar till synagogan, högerarmen jag hissar" BF

2006-11-13 20:39
Demirel P20¨

Jo jag tycker det, får man spö så får man spö sen äre färdigt, alla har fått ur sig det dom ville...

men sen har vi sverige, där folk snackar i all oändligheter om sånna här grejjer o fags har teorier om huir allting gått till, du vet hur det är bara att kolla skitsnacket på den här sajten... Alla sitter också o förespråkar ickevåld men blir våta av att få se en streetfight...
Rappare

2006-11-13 20:56
Detta är mycket bra. jag kommer lätt vill se ken åka på stryk
JONIS REST IN POWER

2006-11-13 20:59
Ken fick nyss frågan - "Föresten, ställer du upp på Houmans utmaning? Antar att du gör de?".

Ken svarade med  - "Glöm det där med Houman. "

Detta taget från BB-forumet.

2006-11-13 21:10
Huuuz

Hissa vänstern också, flaxa hårt, så kanske du lyfter.

Manager

2006-11-13 21:15
huuuz : kanske föratt ken just nu går igenom en rättegång angående om han ska få träffa sin dotter eller ej.. skulle tro att det går liiite före det här med houman just nu.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2006-11-13 21:16

king_size86

Tvivlar på de.

2006-11-13 21:19
Huuuz

Jag gör det inte iaf.

2006-11-13 21:24
"42 punkter i straff registret med allt från narkotika till kidnappning... " så det kommer nog inte bli nån match på ett tag.
http://www.emnordic.se http://sthlm-underground.blogspot.com http://www.myspace.com/janne303

Redaktionschef

2006-11-13 21:33
Såg nyss att Ken skaffat Houmans nya skiva i mp3-format och postat den i redline records-forumen (finns inte kvar längre)... säga vad man vill om den här beefen men det är fan keff stil alltså.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2006-11-13 21:58
KimKebab P20

Vad syftar du på, Soulja?

2006-11-14 00:07
bara jag som undrar varför ken inte svara på detta? :S
BAHA!

2006-11-14 01:00
vuxna människor med kommunikationsproblem.
http://www.kalvinhiphop.com

2006-11-14 08:50

Jag svarar inte för att ni beter er som barn. Jag blev lack för för att massa folk pratade om houman på mitt forum. Det är personligt mellan han och mig. Jag vill inte se hans namn varje dag, för jag är på min site varje dag.  Inget mer med det. Sen blev jag lack och skrev en grej som jag sen plocka bort. Han är i mina ögon en tragisk människa men tror ni jag har tid med han nu??? Jag har 3 barn, ett nytt album på g, gör en film, skriver en bok, turnerar varje helg, ska göra ett album åt en stor rap grupp i usa, fotbollsträningar, och matcher med min son, rättegång om vårdnaden till min dotter, flickvän och vänner och para bizz....... Helt seriöst jag tycker bara det är roligt att han rider på mig än idag, för hans fame kommer med saker som denna och den luften vill jag inte ge han, jag vill ta den. Må bäst

www.barabazz.com

2006-11-14 08:52
Ja, där har vi det då eller?

//

2006-11-14 09:02
det är lätt att spela ball med fightutmaningar när en sån sak aldrig skulle bli av. speciellt när man själv tränar kampsport å den andra inte lär göra de. houman e en tönt.

2006-11-14 09:08

Houmans musik va bättre förr när han körde med Magro, nu har även han börjar bli som alla andra =/

http://www.emnordic.se http://sthlm-underground.blogspot.com http://www.myspace.com/janne303