Crime Pays, ask the Rothschilds!
Haha"We r Italian. We're full of class. Fuck with us we'll beat ur ass!"
One chapter a day
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
"im rich... and underage.. still spending all the money that grandpa's made.."
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
hahahahahaha... det här va bland det värsta jag sett. '
sjuka jävla människor..
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ¦ _ ?
skiten var SÅ kontanter
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Spray-On Tan madness! Som förvuxna oompa loompas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vem fan är svettet :o?
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
man vill bajsa när man ser dom
tung låt
SKU - SKU - SKULASON!
Fast han på tredje sista bilden hade schysst kroppsbyggnad iaf..
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
Kebab hahahahaha 9:e bilden nerifrån är så jävla äcklig !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHA! Kebab, den 18e bilden nedifrån var ändå sjukast haha
Toastare
2008-05-14 19:55
Jaaaa kebab det är många bilder med Köpenhamns kids. Var där för nån vecka sen och det KRYLLAR av små guidos/guido wannabes.. helt sjukt. Var som en liten epedemi. Så vill man se detta fenomen på riktigt är det bara att åka dit.
Jag skyller allt på Emma!
Jag är mållös. Finns det sådana här människor? Var bor dem?
WTF??? Det är ju på gränsen till psykisk störning... De ser ju fan ut som en smaklösare variant av raggarkärringar på 80-talet...
CiL
Du är ungefär likadan fast du har tan-sprayat din stolthet med b/tard/ är SO tan-sprayat är newfag b/tard is serious. Jaha? Status på vilken planet?
hahahhahahaha
jag har alltid rätt.
Hangaround
2008-05-14 20:40
Först såg jag bara humor i det här. Men ju längre tiden gått har min munterhet över dessa personer övergått till ren frustration. Varför liksom? Varför? (1 kr till den som kan svara på frågan. Ordet "hype" borde inte finnas med i ert svar. Jag söker mer ett svar; som om det vore utformat från en av dessa gossar i hellraiser-frisyrerna, själv. Jag menar, de borde ju se sig i spegeln varenda dag?!)
SpT: frisyrerna är ju nästan förståligt att någon kanske kan tycka är snyggt. att fake-tanna sig orange därimot
Hangaround
2008-05-14 21:26
Jag kan faktiskt inte se logiken i att frisyrerna skulle kunna tänkas vara fashionabla i vissas ögon. Sedan att de har knådat in sig i allt för mycket clersasil-täckstiff är ju som grädden på moset, då moset är liknelse med igelkottstaggar.
Usch, det känns nästan som att jag aldrig mer vill få en solbränna... :(
Hangaround
2008-05-14 21:39
BomDub: Det är lugnt. Om du får en solbränna så missar nog inte solen de resterade hudcellerna några mm från hårfästet.
BountyBoo joo precis...på sidan där bilderna kommer ifrån stod det "dannish kids" typ
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
HAHAHAHA fyfan.. bajs tänker jag på när jag ser dom
Och dem kallar oss wiggers....haha
Svettets lillebror går i min skola, gick i min klass ett tag. Bara satt ni vet.
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
huh seriöst .. jag skulle typ kissa på mig om jag mötte dessa mänskor i verkligheten (inte av skratt utan av rädsla) huuuhh
Obey the pug
huh seriöst .. jag skulle typ kissa på mig om jag mötte dessa mänskor i verkligheten (inte av skratt utan av rädsla) huuuhh me too. rädsla av att de kommer brunkräma ner mina kläder när jag sänker dom
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Skivsamlare
2008-05-14 23:44
frisyrerna är ju nästan förståligt att någon kanske kan tycka är snyggt. att fake-tanna sig orange därimot killen till vänster? wtf?
jag har alltid rätt.
Ett bevis på att Aliens finns=)
Vad var det jag sa?
Ja bor i Danmark.. Å alla dom där på dkbn bilderna, blir kallade för "popdrenger".. alltså.. Dom e överallt här. :S Nån som e med på att hitta alla, å torturera dom? Ja ger öl isåfall.. peez
prefix for death.
shit har det blowat i danmark, bara att hålla tummara för att vi slipper skiten i skåne. Finns det någon tjej i hela världen som tycker detta är nice liksom ?
SKU - SKU - SKULASON!
Jag hoppas fan inte det.. Eller tydligen så gör det ju det.. fan. Upp till kamp för fan. :P
prefix for death.
Vilket trauma det har varit att kolla på dessa bilder, nästan så att man blir lesbisk av avsky! Fast ändå vore det hysteriskt roligt om guido-stilen kom till Sverige på blixtvisit så att vi alla kunde få oss ett gott skratt! Mobbaren i mig vill se dem bli hånade offentligt.
hah shit was SO cash
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
vad hände med den manliga förebilden?
Toastare
2008-05-15 15:46
Det ser ut som dom fastnat med håret i en industridammsugare.
Toastare
2008-05-15 15:50
och JA de får tjejer... nämligen
GUIDETTES!
Toastare
2008-05-15 15:52
Toastare
2008-05-15 15:53
Toastare