say what? två killar som kysser varandra? jag trodde dessa män skulle vara galet matcho och homofobiska. tjejerna var inte snygga de heller
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte snygga nej, men man hade gängat. sjuka bilder hahahahahhaa. fan på tiden att man kommenterar. vet inte hur många gånger man har klickat sig in här och garvat
Bilden på killarna som kysser varandra är uppenbart photoshoppad. De där tjejerna skulle jag inte vilja ta i med tång...
Jösses... en enda person på alla bilder som inte borde utsättas för aktiv darwinism :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Hangaround
2008-05-15 21:23
BountyBoo F28 Värsta är att nån av er kommer tycka att tjejerna är heta... och då kan ni lika gärna ligga med en guido! Haha. En av de där tjejerna är tydligen ihop med någon av alla dessa hellraisers i tråden. Finns en bild längre upp. Där säger han "
fuck you blablalaba. And I got a Hot chick (She realy blew me away at first sight). So fuck you blablabla ". Han antydde på att alla som tyckte han var ful egentligen bara var avundsjuka och aldrig ens hade fått ligga med en tjej.
Då jag såg det tänkte jag att; stackars pojke, hon ser ut som vilken sedvanlig porrstjärna som helst.
Tycker helt ärligt man ser gränsfall på dom här varje helg... Skippa bara brunkrämen så ser man exempel som är sjukt lika... Båda könen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vet inte vad jag ska skriva.... jag vill verkligen skriva något, men det är nog första gåmgen jag tappar orden helt jävla bokstavligttalat på ett internet forum..
work some magic
hahahaha jag avlider! snubben som fixat luggen på nåt skumt jäla sätt lite längre upp i tråden..HAH!
jag tycker näst sista bilden var vackrast.. en mörkbrun dvärg på steroider som är REDO ATT DÖDA!!!! hahaha
Toastare
2008-05-16 00:18
SpT, haha de ser inte bara tragiska ut, de ÄR tragiska.. och jävligt sant att de ser ut som porrskådisar (de som har åldern inne) BomDub, ja klart den är photoshoppad.. riktiga guidos knullar tjejer.
Jag skyller allt på Emma!
that shit is gayer than aids! jag tänker öststats "brat", detta e ju typ det senaste från staterna där, bara de rikaste av de rika som har råd med så mkt hårgele o brunkräm!!!!
I'm blown away. Wtf. Vad gör dom? Hur lyckas man se ut som så? Hur kan man tycka att man ser snygg ut? Har varit in i denna tråden ett flertal ggr och känner att nu fan får det vara nog. Jag blir fan äcklad, av båda könen. bhhuuurrrhhh.. Ryser av dessa äckliga jävlar. Köp en spegel för i helvete.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Hangaround
2008-05-16 10:50
BountyBoo F28 Ja, jag får rätta mig i efterhand efter ditt uttalande: Det ÄR tragiskt. Det återstår en fråga dock: Vilka tror ni tar mest tid på sig på morgnarna framför spegeln? Guidos eller deras tjejer? Jag tror det är en hårfin (DÄR SATT DEN!) skillnad.
oh herregud är de i köpenhamn tar de ju bara ngn månad innan halva sthlms brats ser ut sådär...lay off the fucking brun utan sol. gaaaaaaaaaaa jag emigrerar och tennis veckan i båstad ger liknande bilder i år
hehe, jag skrattade fan rakt ut åt allt i den här tråden.
http://www.earforcefm.blogspot.com
hahahahahhahahahahhahahhahha det här är en sån tråd man vill återvända till och bara titta och njuta och skratta hahaha
Hela danmark är fulla av såna här så hemskt
Sluta nu! Inte uppa mera! Fan kolla Italienska fotbollslaget istället om ni vill se snygga personer, de här är ju fan tappade åt helvete, haha..
Gaia vadå då?
Guido...DANCE!
imma tell you josh.. the way we do it in bensonhurst..i swear to god..
jersey in the house
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Hangaround
2008-06-24 14:25
Jag gillar den här filmen. För de känns som paret som filmar från balkongen är fågelskådare. Och de har just hittat några fina exemplar av en sällsynt och rolig fågel.
spt, ja påminner om duvornas uppvaktning på torget...
men radera tråden nuuuuu.... jag garva oxå från början... men börja må riktigt dåligt asså efter att kollat in här ett par gånger.... att de finns sånna människor
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Hangaround
2008-06-24 15:04
hiccory: Exakt. Huvudet på spiken.
men asså hahahahah vad fan gör dom?! varför dansar dom sådär?!
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
amen fyfan..
Toastare
2008-06-27 00:57
SpT, hahaha jag dör. Älskar folk som avsaknar självdistans TOTALT. Pumaskorna, bandandan.. dansen, denna dans, om den ens kan kallas det.
det slutar aldrig hahaha.. bästa tråden på whoa
Hangaround
2008-06-27 01:24
BountyBoo F28 Haha mm. Ser ut som om det är någon slags pardans, herrar som försöker imponera på tjejen med de bästa dansstegen.
Ska vi fortsätta på guido-spåret?
WOAHHHH!!!
Jersey boyz tar över cabo!
En arg hårlös guido vill ha cheeseballs
Carmine Gotti's senaste låt.. Tycker inte den är överdrivet dålig..
Toastare
2008-06-27 02:03
nu kommer en till dansande guide
woow. shit was so cash!
Toastare
2008-06-27 16:18
haha bra att jag skrev guide.. guido menar jag ju!
the bitches var ju svaret pa killarna... Men konstigt nog vill jag doppa en eller tva av dem!
I be around, just out of sight
the bitches var ju svaret pa killarna... Men konstigt nog vill jag doppa en eller tva av dem! hemska tanke att normala tjejer kanske tänker likadant ang killarna..
bountyboo hur ställer du dig till detta?
Toastare
2008-06-27 18:29
Nej jag vill inte ligga med någon av killarna, inte ens om jag inte hade fått ligga på väldigt länge (här skriver jag inte ut någon tid eftersom "väldigt länge" är relativt) så nej.
inte ens gotti bröderna? :O:O:O
Toastare
2008-06-27 20:54
okej då, han som gjorde raplåten hade väl jag kunnat ligga med.. men han ser ju inte så guido ut. Men samtidigt så är de ju förjävla störiga alla tre och bortskämda och tänk om jag skulle bli gravid med hans barn :O!!!! kanske, om vi var med i kändis robinson.. som Jordan och Peter André... BB och gotti.. BountyGotti låter rätt bra.
Woohooo! Jag knäböjer inför deras vilja att existera på foton jag får se.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
man skulle slänga in alla såna där jävlar på san quentin och se vad som händer!!!!!!!!!!!
nej förfan- ingen är "doppvänlig" av killarna isf ljuger ngn uuuuueeeeeh ska till köpenhamn nästa helg. hoppas inte på att skåda dessa utsökta ungdomar är iofs roskilde nästa helg så lär mest vara batik där då även om de då inte drar ut på kvällen iofs...kanske blir överdos brunutansol ist för alla normala sover på roskilde...
ser ut som han i mitten har stoppat fingrarna i el-kontakten!
varför vill man ha samma färg som en falukorv me skinn på?
One chapter a day
Toastare
2008-06-28 01:35
Peppis, nej han gotti brodern hade jag kunnat tänka mig att ligga med om det knep.. och de som anammar modet i copy är ju under 18 år och påverkas inte så mycket av roskilde.. de är inte roskilde-människor. Så du hittar dem på turisttäta strøget, ibland undrar jag om de inte är danska bönner..
Hangaround
2008-06-28 07:08
Drar över till Danmark nu snart. Ser jag ett par Guidos skall jag bjuda med dem till roskilde. Jag skall placera dem på ett öppet plan, kanske utanför tuborgtältet och matstånden. Sätta på lite musik, sätta mig på en back med öl och bara titta då de dansar, heeeeela dagen lång. Men det får vänta, tills imorgon. Det hade vart bättre än det där jävla nakenloppet.
Jag skulle inte banga att sätta på Gotti morsan. Där har vi en kvinna som vet vad hon vill här livet...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
word up dirty dave
Blondinen med stora pattar i orange klänning, som BountyBoo länkade hade ändå en viss porrstjärnecharm! Jag visste inte vad guidos var innan den här tråden, men det jag har läst påminner mycket om greaseballs. Är det samma sak eller?
Would I shit you? You're my favourite turd.