I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Bilder] Något för tjejerna på Whoa!!

Övrigt - Webbsidor

Toastare

2008-06-28 16:55
dirty-dave, där var inte snygge gotti sonen med..

Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2008-06-28 16:56
hahaha jag ångrade mig. kolla in hans frissa på mugshoten.

Producent

2008-06-28 17:08
hahahahaha, awesome frilla
Manager

2008-06-28 17:13
Asså dom här danskarna som visades upp, det är inte guidos.. det är någon spinoff på dem.. Det är bara "prettyboys" eller vad man ska kalla dem..

Guidos är från början arbetarklassitalienare som gillar att flasha dyra saker o gå runt i träningsoveraller.
Nu för tiden finns dem också kvar, men den "nya generationens guidos" är rikare än deras föregångare och bryter på italienska trots att dom aldrig varit utanför new jersey eller staten island typ.
Typiskt för guidon är som tidigare sagt upp-pumpade muskler (åtminstone bland de lite äldre), noppade ögonbryn, uppstående hår, tighta kläder som visar musklerna, bling i örona, sliskiga designer-jeans.

"Fist-pump" när man är "out clubbin'" är obligatoriskt, likaså låten "pump it up" (dont you know pump it up, you gotta pump it up!). Dem älskar att synas och alla ska älska dem och tycka att dem är coolast och bäst trots att dem inte kan dansa.
Stöter på alla tjejer på ett överdrivet sätt (eyo baby git over he'h an' dance for me aright??)

Åker ofta runt i överdrivna bilar (som ser ut att kosta mer än dem egentligen gör eftersom dom satt på sliskiga fälgar och försökt "sporta upp den" på olika sätt o vis) och pumpar techno/trancemusik (eller radio-hiphop) ur bilstereon som kostar mer än bilen.

De flesta är wiggers och älskar hiphop egentligen men eftersom dem är italienare så hör det till att ogilla svarta ("fock those moolinyam's!")

När dem inte syns i gallerian så kan du se dem på gymmet (där de endast kör biceps och bröst, aldrig ben!) eller på solariumet (nu har dom dock upptäckt brun utan sol)

He wears shirts that are too tight and unbuttoned 5 buttons too low to show off the chest that he spent hours and hours at the gym obtaining, he spends more time on his hair than his girlfriend, and continues to "hit the clubs" long into his mid to late 30's

------
Har jag missat nåt?
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit
Manager

2008-06-28 17:18
En svensk motsvarighet (inte riktigt dock) skulle kunna vara syrianer :D
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit
Toastare

2008-06-28 18:09
Nej nej den svenska motsvarigheten är ju Partille-Johnnys och det är det som danskarna är också.. en spinoff.

För som sagt, äkta guidos är ju italienare från New Jersey/staten island.
Toastare

2008-06-28 18:10
Här är partille-jhonny facebook gruppen

Länk till http://www.facebook.com/group.php?gid=9823943937

2008-06-29 13:26
undrar hur det känns att ha en mamma dem vet alla mellan en mogen sexuell ålder och uppåt vill knulla henne ordentligt :D

undrar hur deras pappa har det i Graven, att gått från the Don till Gone!
I be around, just out of sight

2008-06-29 15:18
Jag tar tillbaka allt jag skrev till candide i Klimatförändringar tråden i Politik-forumet.
Jag vill att världen går under. Det finns så hemska människor.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-29 15:45
bounty- o hoppas alla är under 18 , då kan jag nog undvika dem.
tror inte jag återfinns på turistrika ströget heller iofs.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2008-06-30 00:33

han längst till vänster ser ut som hellboy
JONIS REST IN POWER
Rappare

2008-06-30 00:33
JONIS REST IN POWER

2008-06-30 11:44
Tycker killen till hoger skulle kunna vara djavulen, medan snubben till vanster bara ar en dubbel :P

2008-06-30 20:21
Man blir ju äcklad av dessa gossar...fy fan
Detta var bara för att ödsla din världefulla tid.

2008-07-01 00:20
Bilder Något för tjejerna på Whoa!! (för sämre bredbrand)

Skulle det kunna skapas en sådan tråd kanske? På egen begäran helst, tack!

2008-07-01 01:47
brun utan sol alltså. och så lite gympabyxor. och en kedja. det här ska man kunna styra upp
Toastare

2008-07-01 04:55
BigIssue, nej men du får gärn skaffa bättre bredband.

Tack på förhand.

2008-07-01 10:59
BountyBoo

Alla ar inte bortskamda som du nar det galler bredbrand...tack pa forhand.
Toastare

2008-07-01 16:13
Jag skämtade... men man får det man betalar för. Om du inte nu sitter fast i Sibirien eller liknande, då ber jag om ursäkt ;)

2008-07-02 00:14
jag känner en som badar i brunkräm och putar med läpparna :D Nu fick hans stil äntligen ett namn ! GUIDO :D

2008-07-09 03:18
haha sjukt bra, har sett några förr men det var fan värt att se igen.. Men när kommer det till Sverige? Jag är redo.
Crüel town, it's a Crüel town...

2008-07-09 03:52
Haha, vart hittar ni alla bilder? :D