Jag ska, utan tvekan, tända ett ljus.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Begränsad : Ditt nickname här på Whoa beskvriver din tankeförmåga väl. I'v made my point very well, synd att du inte förstod den.Love!
At the gates of Eternity...
Tänder inget ljus för att media anser att vi borde. Som många andra har sagt, alla andra då? Varför denna satans "hype" kring något så tragiskt? Media kan vara så satans vidriga så det finns inte.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
oavsett vad bc99 har du ingen rätt att döma mig. för du vet ingenting. utan du antog en massa bara för att jag valde att sprida vidare ett budskap. så vad säger d om ditt tankeförmåga?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DETTA INITIATIV VAR EJ FRAMTAGET AV MEDIA UTAN AV PRIVATPERSONER SOM FÖRT BUDSKAPET VIDARE VIA SMS/MEJL/COMMUNITY.
Så jävla trött på folk som skriver direkt när en sån här tråd kommer upp "alla barnen som svälter ihjäl då? ska vi inte tända ljus för dem?" och ja gär jävligt trött på att det kommer sånna här trådar efter varje ledsam sak som händer..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Som sagt varför är det inget man gör för sig själv, det känns som att det förlorar lite i anseende av sånt här, samt msn-tramset.
DIF!
Jag förstår fullt ut att folk blir upprörda när barn blir mördade. Dock är det riktigt vidrigt hur media hanterat detta. Fattar ni inte att kvällstidningarna, TV3 osv. blir glada över såna här tragedier? De har mjölkat ut detta totalt för att sälja lösnummer och reklam... Allt är fullständigt regisserat från början till slut och alla bara sväljer det. Uppenbarligen tycker folk om såna här händelser när alla kan samlas och känna gemenskap kring någon fruktansvärd händelse...
bob ord på dig,hela grejen med det är ju att folk vill sätta en ros framför msn namnet för att dem ska få känna sig duktiga
Varenda tråd som handlar om sådant så dras alltid svältande barn in i bilden, haha... det är så sjukt att det alltid är så på whoa. Vadfan gör ni sen när ni skrivit det? Sitter på arslet förmodar jag.
What I said, yo!
usch, afro_p's inlägg fick d verkligen att vrida i magen på mig.
philahz0phee, ja precis.
Begränsad varför? jag tror att det är så för dem flesta iallafall
afro_p. vet inte vad som vore hemskast. att folk gör så, elr att d finns folk som dig som har svårt att förstå att d finns folk som blir berörda. tror nog såna som dig.
Det handlar inte om att man inte blir upprörd, det handlar om att man inte behöver haka på varje hemmafru/fjortis-trend som sprids via nätet vid varje tragedi
DIF!
men det känns ju så,dem bara sätter en ros där sen rullar deras liv vidare som vanligt och dem tänker inte mer på henne. aa men jag satte faktiskt en ros framför mitt msnnamn
Precis
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
vet ej i vikken värld du lever i. men i den jag lever iaf MÅSTE livet rulla på oavsett vad.
jojo förstår vad du menar men då kanske man inte är så jävla berörd som man påstår? eller vi kanske har olika uppattningar på ordet berör
berörd*
Så patetiskt att man vill spy.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
afro_p nu e jag jävligt off topic. men om man resonerade som du gjorde. så skulle nog all världens människor vara känslokalla idioter..
vadå känslokall? är det inte känslokallt att bara reagera och bry sig om en människas bortgång men inte andra? betyder inte det att du tycker att människor är olika värda?
Begränsad Så man är en känslokall idiot för att man inte orkar tända ett ljus för en random tjej som blev dödad, när det händer samma sak överallt hela tiden?
Beat the odds like an abusive freak show owner
om alla tänder ett ljus kommer flickan bli glad och pussa alla på kinden :) De är därför vi tänder ljus, suck jävla idioter
Jalla idiot systemet stänger snart!
jag vågar mig på att hävda att det är de som tycker att en blomma framför ett msn - namn till en död främling ära gör en till en mindre känslokall människa är de som är ue och cyklar... jag ser sånadär tomma betydelselsa gester mer som en spottloska i ansiktet på de som faktiskt sörjer, familj och närstående.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery chick kan inte göra annat än hålla med fast borde nog inte göra det för då blir jag stämplad som en känslokall idiot av en debil 22åring som inte ens kan stava.
Tycker detta håller på att balla ur, får sms från kompisar om detta ''kedje sms'' självklart att detta är tragiskt men det finns fan gränser, folk dör jämt, låter som om hon va nån speciell, alla är lika mycket värda, men men som många har sagt media knullar svenskars hjärnor.. over and out.
poängen föll visst bort: begränsad tänd hur många ljus du vill, men tro inte att det gör att du bryr dig mer än de som inte gör det.
afro_p & qnivqast om ni väljer att missförstå d jag skrivit så gör d mig inget. men då får ni inge svar helt enkelt.
misery_chick har jag aldrig påstått heller? varför påstå en sån sak?
missförstå? haha hade du inget bättre svar eller? du har nog missförstått mig grovt om du kallar mig känslokall
Jag bryr mig, verkligen. Engla fallet har jag följt. Men denna hypen som blir, jag har fått 4-5 mass sms av polare, säkert 10 mass mail, folk döper om sig på MSN osv osv osv osv. Det känns som om man sanerar sitt dåliga samvete genom att man faktiskt "bryr sig på riktigt" genom att skriva under någon lista som AB har satt upp, genom att döpa om sig på MSN till "Vila i Frid Engla" osv osv osv, det blir bara fel. Skicka ett blommogram, skriv ett brev om ni verkligen bryr er så mycket som ni säger. Jag bryr mig. Det är jätte hemskt det som har hänt och mina TANKAR går till alla anhöriga. Men att tända ett ljus, nere i Småland (långt från både Englas och Pernillas familjer) som ingen (troligen) kommer ha en aning om varför just det ljuset brinner... Äh det blir bara så torrt, låtsas vara engagerad. Jag tror att alla dessa ljus i säkert, 60-70% om inte mer är till för att ge sig själv lite cred, "jag bryr mig minsann". Så kan jag ta en bild på det och blogga om det så får jag en massa gästboks inlägg om hur duktig jag var när jag "brydde mig". Vila i frid Engla och Pernilla.
Psycholess Well said.
Beat the odds like an abusive freak show owner
afro_pär det inte känslokallt att bara reagera och bry sig om en människas bortgång men inte andra? betyder inte det att du tycker att människor är olika värda? hur kunde du komma in på d när jag aldrig askrivit elr antytt på ngt sådant? det e att missförstå. jag har aldrig påstått att du e en känslokall idiot.men om man resonerade som du gjorde. så skulle nog all världens människor vara känslokalla idioter.. förklaring: att om man resonerade som du (att nästan alla människor låtsas bry sig om folk för att framstå som duktiga) så skulle alla dessa människor som bryr sig vara känslokalla idioter. o d skulle ju vara i princip all världens människor. förstår du nu lite bättre?
BEGRÄNSAD F22 då kanske jag missförstod dig, så förklara gärna. när du säger " men om man resonerade som du gjorde. så skulle nog all världens människor vara känslokalla idioter.." hur menar du då? hur resonerar känslokalla idioter?
misery_chick jag skrev precis förklaringen nyss. kan ej rå för att jag blev missförstådd.
BEGRÄNSAD F22 du verkar se det lite som att de enda som bryr sig är de som tänder ljus och ändrar namn på msn och "hedrar" flickstackarn på andra sätt?
aa jag förstår men jag sa aldrig att ingen i världen bryr sig om någon annan,klart man bryr sig om folk som man känner i verkliga livet,men jag tror att dem där hyllningarna genom facebookfonder och dylikt bara är skitsnack,som psycholess skrev,det kommer inte göra någo skillnad för hennes anhöriga skicka ett brev till föräldrarna eller något istället.
misery_chick aldrig påstått, sagt, antytt elr känt så. tycker bara d e jobbigt att man framstås på diverse olika sätt för att man 1, säger att man tänker på engla o hennes familj. och 2, för att man ba sprider ett budskap vidare o hade helst sluppit dessa extra inlägg.
afro_p om du vill tro att d inte gör ngn skillnad så får d stå för dig.
BEGRÄNSAD F22 vad gör det för skillnad enligt dig då?
afro_p bor du i närheten av hennes föräldrar? kommer dem se just ditt ljus? eller har du dem som msnkontakter?
Vad som är vrickat med såna här trådar är trådskapare och deras anghängares tro på att man kan utesluta oliktänkande personer genom att skriva att de kan skapa en egen tråd eller bara vara tysta. Jag tror nu inte denna tråden var skapad för att föra en diskussion direkt men tron på att det är möjligt att undvika en är lite naivt. Om man vill slippa diksussion får man nog undvika forum som whoa och köra på sms taktiken iställetnär sådana här ideér ska spridas. Jag antar nu iofs också att idén bara var att sprida ett budskap men som sagt fel plats för den taktiken. Var nöjd istället över att man skapat en tråd som rör upp känslor och skapar diskussion, som möjligen inte leder någon vart men som ventilerar argument och skapar nya synsätt på frågan i hand.
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
misery_chick förklara varför du väljer att disskutera med mig om ngt som både du och afro_p missförstodd?
the_genius haha, ja nu ha rman lärt sig en läxa till nästa gång.
Begränsad antagligen för att hon inte insåg själv att hon missförstod brukar vara så när man missförstår.
BEGRÄNSAD F22 vad har jag missförstått nu? du höll inte med om att det inte gör någon skillnad, jag undrar då hur det enligt dig _gör_ skillnad.
Vem är engla?
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!