Seven Costanza. Jag ska ha barn om några dagar. Är ett stort fan av äldre namn som Alma, Elsa osv. Tycker att det är svårare med killnamn dock, får se vad för kid jag får. Blir det en grabb får jag väl komma på något.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
mitt namn TONY såklart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Syrran ska ha barn i Mars, och jag måste säga att alla namn som varit på tal är lysande: Theo/Theodor, John, Kofi, Malcom eller Christian om det blir en kille och Joanna, Stephanie, Daniella, Cicilia eller Ima om det blir en tjej. Typ dessa namn skulle jag ha som namn till mina barn, visserligen är Kofi, Malcom och Ima på tal om man skulle hedra pappans Afrikanska rötter, men det är sjukt vackra namn!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Men lika glad är jag för det!
jag heter isabell ;DDDDD hurraaaaaaa
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
jag tycker elias och kristian är fint.. achilles är coolt med.. ja gillar knappt några tjejnamn.. sofie är sött
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Mitt namn, Teddy är rätt najs tycker jag ^^
nuss F23 Elias är nog det fulaste namnet jag vet!
Elias & Greger!
Li, Valentina och Ariana - flickor. Dorian, Constantin (nej, jag fick inte idén efter filmen) och Leon - pojkar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gashen F1 Nu tar vi o lugnar ner oss, annars får du ta det med mig o Saxor, dom enda som har koll, haha
NicoelRico P14 : Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?
tjejnamn: nova, lisha o joli killnamn: ludwig o vincent
jag heter alexis
T jejnamn: Clara (ja det är mitt eget namn men jag gillart!), Matilda, Natalie, FrejaK illnamn: Malcom, Oliver, Oscar, Josef... hmmm... fan jag vill ha unge nu. GLENONE KOM IGEN NURÅÅÅÅÅ!!
Rahamadjan av GU-PA!
Linnea e jävla fint..
Henkish a.K.a ProNooB.
Finaste tjejnamnet är iallafall Angela
malina
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
Evert och Greta typ.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Izzy låter jävligt coolt^^
Meep meep
Josefin..
Men lika glad är jag för det!
yes någon tyckte Joel var fint! =) annars killnamn tycker jag Rasmus och Arvid är fina. Jag ska döpa min lilla flicka om jag någonsin får en till Ninja. hur gulligt låter inte Ninja?
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
issy
Jasmine Devi om det är en flicka. Kasper Laban Det Lilla Snälla Spöket om det är en pojke.
Tilja, lätt, asfint
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?
Tilja låter ju lite som en finsk alkistant.
varför inte : su gavmej eller : di nmamma eller kankse : kuki dej
Sajjkziii yaoooo
på en tjej är det alexandra...
Tuva och Tapani. Finska släktnamn ftw. Annars Isobel och Daniel eller Algot.
"Even so, there's no excuse for putting pineapple on pizza."
Tiffany och Agnes är jävligt fina namn tycker ja
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
Alla gillar afrikan namn varför Lenny
¤
har fått för mig att om jag skulle få två döttrar skulle jag ge dem namnen Dominique och Nora.
Tycker de är vackra kvinnliga namn samtidigt som de är hyffsat internationella vilket är lite avgörande i mitt fall tycker jag. vill att namnen ska klinga fint på alla mina hemspråk :)
annars om jag struntar i internationell klang tycker jag väldigt mycket om Saga. Vanessa är också en favorit
Femme fatale
På killar är jag väldigt svag för bibliskt klingande namn. vet ej varför. Tycker om namn som Johannes, Benjamin, Jonah, Jessaiah etc.Essias är favoriten men det låter fan ta mig skumt på vissa andra språk som talas i min familj :) Israel är en annan favorit men det är för politiskt laddat för att kännas tillräckligt konventionellt för ett barn att heta, blir svårt när ens pojkvän är palestinier ahaha
Femme fatale
AMAR varför inte isac
Sajjkziii yaoooo
tycker inte det klingar lika fint :P
Femme fatale
killian, fett soft namn. namnet härstammar väl från irland eller skottland?
Thorne ska en eventuell son heta och Matea är fint på tjejer, men det blir så töntigt om min dotter skulle heta så då jag heter Andrea.
L'âge d'or était l'âge où l'or ne régnait pas
Nikita
http://indiejames.blogg.se
https://soundcloud.com/invalida
Klas-Benny eller lenny sidenstring
¤
Tuss är ju ett galet och sött tjejnamn :D
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Producent
2008-01-10 21:47
Bernst, blandning mellan Bernt och Ernst.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Får jag en son ska han heta Manne , punkt slut. :)
- same shit, different color
min son ska heta julian ! :)
don't tell me the sky is the limit when there's footprints on the moon..