finaste namnet
Vad tycker du är det finaste/vackraste/blabla bla aste namnet ?? på en tjej tycker jag det absolut finaste namnet är rebecka.
Sajjkziii yaoooo
Glory eller Joy. Symboliskt is the grej.
My heart lives in my vagina.
Av någon anledning har jag alltid tyckt att Jessica är sexigt.. Annars gillar jag Salvador på spanska :) också symboliskt "räddaren". Mitt namn är väll bra annars! Claudio och Antonio som andra namn
Follow the dao, right about....NOW!
Jag gillar Dorian
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Johan! ;-)
Live Hard, Die Young
Maximilian och Adrian
This is horrible, and yet, strangely erotic
Ikaros
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Producent
2007-11-08 17:35
Liselott
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Lyricist
2007-11-08 18:12
Finaste namnet... låter så fruktansvärt fult. Faktiskt.. ironiskt nog
Ted Borg
"life's a garden, dig it."
REX tar upp hela min namnlista från nr ett till två de bästa karaktärerna i tv-lir är de som jag har döpt till REX. utan tvekan
Det är inte hur viktig man är utan hur viktig man verkar
Funderar på att döpa min unge till Yggrasil, vore skithäftigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jacob, Linnea, Julia, Tilda, Viktor!
Nils-Urban-Ek och Britta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
risfaktor helt klart, och det ska inte vara stor bokstav i början. eller Tarzan...
Lillfi är ett fint tjejnamn, likaså Lea.
K.I.S Killaz In Suits
Urban och Etta
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION
Min syster har döpt sitt barn till Alicia.. Det är jättefint tycker jag!
Sara, Nadja, Natasha
A historian is a prophet in reverse
Uma är också fint
Melvin är grymt
Tjej : Diana, Natasha och VanessaKille : Amor och Pako :D
"Keep it real - Don't fake the funk"
skräll att killar gillar namnet Natasha
"på en tjej tycker jag det absolut finaste namnet är rebecka " jag håller med dig, det är hur bra som helst det namnet ! hoho :) Men jag har alltid tyckt om Michelle, det tycker jag är fint:)
hahaha ne inte michelle. d ska inte va nåra tj sh stj tc eler nåt sånt ljud., bara rena. men rebecka är jääävlitt fint. funderat på att själv byta till det ;)
Sajjkziii yaoooo
Eller förresten! säger Theodore Bagwell istället.
Live Hard, Die Young
meeen vadååo? Michelle är ju fint! :) men som jag såg nån skriva tidigare, Alicia, det är ju riktigt fint det med ! ja byt namn till rebecca! då finns det bara fler av oss mohahha =)
hahaha okej om ja va tjej. men finns d inge manlit alternativ till rebecka. som josef - josefin einar - eine ahmed - sara osv
Sajjkziii yaoooo
Julia och killnamn.... egon, nä jag vet inte.. jonatan kanske
hmm typ... Rebecko? Rebeckanto ? eller Rebeckaj? haha jag har ingen aning ^^
Gaia, nu säger du FRIDA! Annars kommer jag personligen lägga en bomb i din brevlåda! :)
benjamin, hade tänkt döpa min framtida son till det
Frida är ett typiskt hästtjejnamn, en sprallig lite knäpp tjej, :P
per vers <3 ann ahl<3 thung phung <3 hahaha det värsta är att det finns folk i sverige som heter så
B
Frida betyder den underbara!
elajt du glömde ju den roligaste sam lag
Jag tycker Joel är jättefint! eller Noel, johnny, robin. Tjejnamn tycker jag Sabina, Janina, Jenna, Angelina m.m
nej usch, inte rebecka.....det hette en fet och elak unge på mitt dagis. Nej, världens finaste namn är LÄTT Olivia!
Jag gillar Josefine och frida. Men på topp ligger nog Yolanda. Jag kommer fan inte på några fina killnamn.... Finns det ens?
NicoelRico P14 : Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?
CLIF Pontus -_- Snälla säg det! Så blir jag glad..
My är ju alltid charmigt på en tjej.
Elof ska min unge heta, oavsett om det blir en kille eller tjej =)
Jokes, stackars barn isånfall :D
Jesper, Daniel och Linus har alltid varit några av favoriterna, sen angående tjejnamn är Linnea jättefint, Amanda och Nathalie är också schyssta namn :)
- men nog om dig nu.