Barbiedoll: Why oh why? Det är ju lätt det hårdaste namnet någonsin. Akta er för eeelof!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har inte läst igenom, men jag säger Casper och Saga
Ejja, min mammas arb kamrats dotter heter det, jätte fint Sen jag var liten har jag velat ha tvillingar som skulle heta Oliver och Olivia Stefani hette min barndomskompis, och väldigt fint
Mitt namn är finast, jag heter Sandrine!! DE NIII SUG PÅ DEN NI!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sandrine låter som en fisk :)
freddeC; bättre än vanliga svenne namn som amanda och johan iallafall. man ska vara lite exotisk.
Felicia
www.myspace.com/danielbylund
Dorian Julian Willem Adrian Saga Alicia
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Ossian, Natanael, Gabriel, Adrian Vanessa Gillar i och för sig Osvald och Salomon också, men det har sina skäl och förmodligen inte så mycket med namnen i sig att göra.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Nathalia och Lorentina, kommer inte på några killnamn öht nu:(
finns inga sjyssta killnamn förutom Nichlas.
Miclas
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Big Nick och määniakk
ebba eller ellen på en tjej.. min son ska heta Abbe
Barbiedoll FRIDA Gender: Feminine
Usage: Scandinavian , Hungarian
Scandinavian and Hungarian form of
FRIEDE .
FRIEDE Gender: Feminine
Usage: German
Pronounced: FREE-du
Short form of feminine names containing the Germanic element
frid or
fried meaning "peace".
One chapter a day
mde F19 Jag heter Stefanie, fast stavar det Stephanie.. hur fasen kan man tycka att det namnet är fint? :p
- men nog om dig nu.
hade tänkt döpa min dotter till Carna iaf
Tyson är fan bästa namnet på en boy iaf:)
http://www.myspace.com/micman123
vet ej.. men fetbort går sebastian,vincent,pierre osv
AIK
Headz_Up, tack för den dissen =( jag heter sebastian
B
Bulldozer
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
Divine ska min dotter heta, betyder gudomlig på engelska...
Robin är finast, gärna med ett adligt efternamn ;) hahaha. Nej jag tycker nog Emma som en del andra :) alternativt Sophie. rätt vanliga namn men jag gillar dem iallafall :)
Robin Rosensvärd Andersson. Karlaplan/Djursholm. 16 år.
Emelie ska jag döpa min dotter till iaf.
Harald eller Gertrud.
Leroy.
all 'bout the bluntrap
Så fort dinosaurjäveln slutar vara populär bland kids får den förstfödde heta Barney. Tills dess är horungen namnlös.
Anisha som tjej namn
Tizzle Tazz
varför har ingen sagt Leo?(A)
Jag gillar namn som börja med J, V eller S på killar som tjejer finns rätt många dock
Tråd dödadar!
Ängla är ett fint namn sen gillade jag Alicia och natalie
Ann Ahl Stedth hette en idrottslärare i min förra skola. Ann Ahl Stedth - Analsvett fniss fniss
om jag blev farsa åt ett par manliga tvillingar skulle dom få heta alfons och molgan. that's for damn sure.
Filippa och Bianca, mina systerdöttrar...
And your fat friend, her nickname is Mini-van.. http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120
FuelDOg P23 eller hur...väntar bara på att mellannamnet ska vara Hole
stella, fiona, ylva, lucelle. adrian, albin, leon, theodor.
Graffare
2007-11-10 01:09
Bästa är ju Heywood Yablowme!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Hm mattias är ett fint killnamn.. och tjejnamnet är Leah !
Elvira känns rätt mycket som bosnisk pmshäxa med supervårta på nästan. Tycker du inte?
Moderator
2007-11-10 10:28
Har alltid gillat: Sandra, Sarah, Kayleigh, Trixie, Andreas och David!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Feliciah är vackert namn. Och tidsnog ska jag döpa mina söner till Maalik och Tariq
felix, liam, seamus, tristan
Jag har alltid gillat Isabella och Amanda däremot har ja svårt för kill namn kommer inte på nått bra=)
trixig person 3 vilken jäävla blanding på namn.
Sajjkziii yaoooo