Snara F18 haha jag diggar dej, du verkar va fett irriterad på allt =)
Konse''
Visste att du skulle se det, därav mitt inlägg. Vinkar till dig Interior med ett smile.
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.
Att jag sitter själv här och inte en jävel är på msn. Och inte en jävel kan skriva i min gästbok HÄR eller skicka ett litet meddelande. Det retar mig. Buhu. jag är ensammast i världen... :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tror snarare att du är en regnbåge. Det var inte en renslump att du tittade egenom...
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.
Sånna äkliga msn smilis t.ex playboy o sånt skit :S fyfan får sån jävla damp på sånt >.<
När folk som jag knappt känner inte förstått att man endast säger hej och går snabbt förbi om man inte vill plåga sig själv med plastiga och pinsamt tysta konversationer. I och för sig är det rätt komiskt att se någon kämpa för att hålla igång en konversation...men mjooo... Värst är nog dem som ska sätta sig vid mig i tunnelbanan och fråga ut mig som om dem vore några überjournalister mitt i en interjuv. ( då också så klart..folk man "halvt" känner ).
Kärlek.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ChrilleF P17 haha aww, jag går inte runt och spottar och svär hela tiden utan mer att jag tänker "men din jävla kuk ska allt vara så svårt" och sen är jag glad igen. Gå runt och slösa tid på att vara irriterad är inte värt!
jag kan bli GALEN på småsaker, typ om jag hamnar efter en buss på en 90-väg, då spelar det ingen roll om den så skulle köra 100 för jag kan inte ligga bakom - blir råknäpp. samma sak om jag hamnar bakom någon vinlig pensionär som kör 60 på motorvägen, får lust att preja in dem i räcket. Sen kan jag flippa på om jag har glömt något när jag är stressad, eller om jag tappar något på backen, eller om det är någon på jobbet som segar, eller om hunden inte kissar när jag snabbrastar osv osv, kan verkligen bryta ihop av sånt...jag kanske borde söka hjälp.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
fast nu när vi ändå är igång kom jag på en sak till som jag faktiskt stör mig på riktigt på. Äldre människor som tror att bara för att de är hundra år så har de förtjänat respekt - och då inte respekt i form av vanlig jävla vänlighet utan jag är gammal jag gör vad fan jag vill och du ska finna dig i det för jag är hundra år. respekt ska även gälla från äldre till yngre.
Jag stör mig järnet på vuxna människor som inte kan skilja på mitt och ditt. Idag till exempel märkte jag att grannfittorna snott allt mitt tvättmedel som jag hade ståendes i tvättstugan (dumt kanske, men min tro på människans godhet är lite naiv) efter att jag själv använt skiten en gång. Funderar på att sätta upp en fet lapp med rubriken FITTOR! där nere nu.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Håller med Snaras senaste där alltså!
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Jag stör mig på folk som svarar folk som skrivit LÅÅÅÅNGT upp i tråden. Stör mig så sjukt mycket. Stör mig på när folk ska städa på en lördags morgon. Skaffa ett liv! När jag har köpt godis när vi ska ha film kväll, häller upp de i en skål och ställer det på bordet framför allihop och säger "varsågoda". MÅSTE MAN FRÅGA OM MAN FÅR TA VARENDA GÅNG MAN TAR EN GODIS?
Fumez Ja, antagligen så tyckte jag det -efterssom att jag skrev om det i tråden. Folk som skriver helt onödiga inlägg och komentarer "bara för att" så dom bara pajjar trådar här på whoa irriterar också skiten ur mig ibland.
- men nog om dig nu.
tappa macka på golvet upp-och-ner. Man får lust att slänga ut köksbordet på innergården.
Yeah!
att missa ett samtal på mobilen, fast att jag har cash till att slå en kines right back.
oh no he didn´t!
folk som ringer en signal till mobben å väcker en å lägger på direkt man ska svara.. har precis hänt mig å just nu hatar jag allt å alla!!!!
i'm a serial killer, its a bad habit
jag vill slå ihjäl alla som inte svarar på mobilen när man ringer. det samma vill jag göra med människor som snyter sig högljutt in public, speciellt om folk äter i närheten
azziz you got issuees!
oh no he didn´t!
seeuontheflipsyde: ja, jag skrev ju det för fan :)
Jag irriterar mig på motherfuckersarna på torget nedanför jobbet som sjunger abbalåtar och svenska versioner av johnny cashlåtar. WTB Sniper rifle
jag stör mig på att min lillasyster har kommit in i "skrivacp-skadades förbund". innan var hon korrekt svenskskrivande, men nu har hon börjat glömma bokstäver, byta ut bokstäver och lägga till bokstäver. ja ni vet. "fjortissyndromet". även när dom gör om varje jävla ord till en smiley så att OK blinkar i rött och glitter. eller hejsan är halva ordet (hej) stor skitblinkande gul ikon med blommor runt. och "san" blir liksom bokstäver. ser helt stört ut!! en mening såg ut så här. min syster är baesta!!! Jag: du vet att det stavas med "ä" va? Hon: jaaaa...(blinkande rosa "ja" följt av vanliga bokstäver Jag: ja(blinkande rosa) varför skriver du baesta då? Hon: för det är kul. Jag: det kommer inte bli kul på svenskaproven. Hon: jag(ja i rosa, g i vanligt) skriver ju inte så då fattar du väl!!!!? (massa blinkande ord o skit så man knappt ser) en annan: Hon: hej san när kmr duh? Jag:när vad? Hon: när kmr duh? Jag: kOmMEr menar du? Hon: jaja (två stora blinkande ja i rosa) Jag: när du lärt dig stava. Hon:ameh!! (varav "m" var stort tjockt och rött med vita kanter.) gaaaaaaaaaaah!!!!! vad hände med språket?
utanattTveka jag har råkat ut för samma sak, dock min 11åriga kusin som jag gjorde misstaget att ge ut min msn till. om man inte skriver på två minuter så får man fem vibbar i rad och sen blir hon ledsen för att jag inte svarade på en gång. så JÄVLA irriterande.
Anima Sola
Människor som sätter sig på restauranger/café och köper EN kopp/mugg med thé/kaffe för typ 20 spänn ...sen sitter de och suger på det i 2-3 timmar. Håller upp platser för andra gäster, som kanske tänkt sig att äta något. Som tur är, så har vårt stammisställe reserverade bord för matgäster numera, så caféockupanter göre sig icke besvär.
Vill inte kategorisera dessa människor, men Immortal Technique slog huvudet på spiken;"...you coffee shop revolutionary son of a bitch"
Hangaround
2007-06-05 13:40
Irriterar mig på människor som skall använda svordomar i diskussioner på nätet. Ser så osnyggt ut på något sett.
daviden HAHA sån är jag och mina vänner:D
Snara May you burn in hell :( ...eller iaf. spilla ert kaffe/thé på er ...men ni lär inte bränna er på det efter 1 timme iofs... :/
Kan rabbla upp hur mkt som helst, men här är nog dom värsta. -När man inte hittar tv kontrollen -Snorungar på bussen som rå stirrar på en och sen viskar nåt till morsa om hur man ser ut. -Folk som skriver mer än ett frågetecken -Emos! -Tanter som tittar snett på en när man åker bmx, föratt dom tror att det är en babis cykel Den sista är nog värst...
Jag hatar folk som inbillar sig att deras jobb ger dom förmåner i livet. Folk som säger typ "Jag är faktiskt CCIE så jag vet vad jag pratar om, och jag vill att detta ska åtgärdas under dagen", som att man särbehandlar sina kunder och låter vissa gå före i kön bara för att dom är "insatta". Såna vill jag skära på halsen.
Glömde en punkt. -När folk ska rätta en, genom att säga "det där är fel". Flippar på sånt, riktig 360
När ens kompisar säger Va? fast de mycket väl hört vad man sagt. Sedan när man just håller på att upprepa vad man sagt så avrbyter de med sitt svar. Irritera gärna skiten ur mig med det. PRECIS! Och Rowmire kommer alltid hem sjukt sur för det där med torkskåpet. Hahahaha...
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
kom på en till sak (som självklart hände mig alldeles precis)! jag irriterar mig som fan på när man dammsuger och råkar suga upp något man absolut inte vill dammsuga . jag sög nyss upp ett sidenband som jag var väldigt glad över att jag hittat i garderoben (använde det idag och tänkte definitivt använda det igen!). visst, det kostar 20:- att köpa nytt men det är fortfarande principen om att jag dammsög upp det av misstag för att jag tittade åt ett annat håll och samtidigt då råkade vinkla munstycket lite dåligt. fan!
phatie Den dära är en riktig klassker.... som alla hatar :P
Kom på det allra allra värsta, när du är skit trött och bara vill sova, så ska du borsta tänderna först och sen när du är klar med det så är man pigg som sne.
En irriterande sak som lätt kvalar in på top 3. Ljushuvuden som inte behärskar att använda msn:s(eller liknande chattprogams) away funktioner, knallar iväg i 1h utan att säga nått såklart. Själv sitter man där och undrar vart fan dem tog vägen, dem slösar min tid. Lika så när dem skriver BRB och sen tar den ÄNDÅ 1h för dem att komma tillbaka, vadå "be right back"? Brb är inte 1h vafan, allt över en kvart borde skrivas som BBL eller away. Det värsta är väll att det är fler som gör fel än rätt, kan inte folk lära sig använda hjärnan lite jag blir så sne när jag slösar när folk slösar min tid på sånt här.
jag kom på en sak till som irriterar mig ni vet när man är inne på sista rutorna på toalettpappret och när man tar de tänker man att: -shit måste dra och köpa toapapper, men eftersom man har tillräkligt med papper för att torka sig gör man ingen brådska att dra iväg till affären, man drar på sig brallorna sätter på kaffet och chillar resten av dagen/kvällen, tills man måste gå och skita igen (pga för mycket kaffe) och sätter sig och skiter och när man är klar upptäcker att pappret är slut. Inget bomull inget tidningpapper innom räckhåll. Fett irriterande åt tre håll. 1. Irriterande för att pappret är slut 2. Irriterande för att man började skita innan man hämtat telefonkatalogen/tidningen. 3. Irriterande för att man aldrig gick iväg och köpte toapapper. Och fett irriterande är det när man måste upprepa hela proceduren för att man glömde igen.
FREE Ayatolla.
Clue: ja! inte fan orkar man anstränga sig så mycket att man tar upp det igen från dammsugarpåsen heller. pratade med en vän över msn ungefär strax efter och hon hade lyckats suga upp upp-pil tangenten och v-tangenten när hon skulle dra ett svep över tangentbordet på sin laptop :D hahaha!
1. folk som GRÄVER i smöret. 2. folk som skapar en skidbacke i osten pga deras totalt jävla urusla skivningsteknik. 3. smulor i smöret. ;<
När jag dammsuger lyckas jag alltid dammsuga upp dem jobbigaste grejerna som tex strumpor och annat
När de som snackar i reklamerna uttalar änkla saker grovt fel, som t.ex. "BLISSÄRD " när det ska vara Blizzard, och "Game Boy Caller " när det ska vara "Color", dock gammal reklam.
-aron-: I agree! och hittar pa lama ursakter for att ta bort tradar osv.
Jag hatar människor som bestämmer sig för att stanna och prata med någon på olämpliga ställen. Typ nedanför en rulltrappa, mitt i en korridor osv osv så att man måste klämma sig förbi dom. FYFAN
Här kan du flyga vart du vill.
Killar. Där har vi skitsaker som irriterar mig! :P
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Kom på en riktig skitsak, bokstavligen talat. När man precis har skitit och sen ska torka sig så går pappret sönder och restan av historien fattar ni nog själva
allt jävla snack om studenten
work some magic
Folk som gör den här jävla smileyn hela tiden --> = P / :P
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
När mamma lägger undan laddare till mobil/kamera/mp3 och rakapparat... och så vet hon aldirg var hon har lakt dom, eller då man inte hittar nyklar eller busskort...
Oh baby, baby I'll get down on my knees for you!