Skitsaker - som irriterar skiten ur dig
Hej Jag är en väldigt lättirriterad person och skulle nyss tina en påse ärtor när jag efter 3-4 minuters undrande vafan det inte blir tinat nån gång för inser att någon i min familj vridit om så att mikron inte står på högsta utan minsta (den står alltid , alltid alltid på högsta). Såna små saker irriterar skiten ur mig. Okej inte alltid men ibland. Andra exempel är tanter som ska åka buss och måste krångla med mynt och frågor "om jag tar denna bussen är det säkert att jag kommer fram då, är jag framme exakt den tiden? NÄHÄ VARFÖR ITNE DET, DET STÅR JU SÅ I TABELLEN" eller varför inte min oförmåga att bära vita kläder, jag kan inte ens dricka vatten utan att få fläckar och behöva byta om. SÅ, vilka skitsaker i vardagen irriterar dig? och ja jag vet, jag ska tillbringa min ålderdom ensam och grinig i en stuga i smålands skogar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag är för närvarande ytterst irriterad på en nervryckning i vänstra ögonlocket som har pågått i över två veckor nu.
www.nativeswedes.se
När jag ser en stakkars söt flicka utklädd till något jävla spöke och kallar sig emo..Snacka om förstöra sitt utseende som vissa gör fast de är iof inte en småsak kanske?
Folk som alltid ska gnälla om stavning . Har dom inget liv eller kan dom inte förstå att alla är inte perfekta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Idag när jag tvättade och sen skulle torka i torksåpet så hade nån ställt om så den till 0 grader, dvs den blåser baar kallluft och inget blir torrt. Den står oftast på 90 grader så det blir torrt och fint. men ibland så är det nåt ljushuvud som ändrar. Inte första gången det händer... Lite som med din micro, bara att jag slösade en timme innan jag upptäckte nåt :/
rowmire: man blir så jävla less! ska allting vara så svårt för alla jämt?!
Producent
2007-05-30 13:19
brudar som visar intresse för än...men sen så får man veta att dom redan e upptagen...sång gör mig riktigt irriterad
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
folk som skriver "hehe" eller "ok" irriterar mig också.. hehe mest.
folk som tror sig veta vad som är bäst för mig blir jag riktigt jävla irriterad på.
Rehab is for quiters.
Människor som inte kan klappa ordentligt. Typ, utspretande fingrar ...och så låter det antingen "klatsch!" eller ingenting.
Håller med om det någon sa.. Personer som jämt ska rätta stavfel är pain in the ass.. Sen blir jag irriterad varje gång jag ska öppna en tom cd-skiva.. Så jävla svårt o riva upp skitet.. Varför gör dom inte bättre förpackningar? Och folk som börjar gråta över onödiga saker..GAAAH
Highfive anyone, anyone?
Emos. Fast det är kanske ingen liten sak.. :P Pensionärer i matkön & busskön, fyfan säger jag bara. Vilka jävla svin. när mina kuddar vägrar ligga exakt som jag vill när jag ska sova.. När ögonfransarna typ separ in i ögat o håller på.. min jävla pollenhelvete,fyfan. OCh alla dryga horungar som ska hålla på skrika på bussen påväg hem från skolan.. USCH
_mackan_breaker_ han presentation irriterar mig som fan
hehe, jag blir irriterad på folk som skriver "mm" eller typ "mhm", som att man förväntas ha något att svara på det! Nejmen, sen hatar jag folk man "halvt"-känner, som kommer fram på olika tillställningar och ska hålla på och snacka om saker, som om man var värsta bundisarna. Har många gånger blivit helsugen på att bara säga åt dom att jag inte gillar dom, och att jag inte vill prata med dom, men min artighet förbjuder mig :(
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Sen en dryg tjej här på whoa också nämner inga namn. Men hon går mig på nerverna. Det är precis som hon verkligen anstränger sig för att vara pain in the ass
FELICI-JAAH?:$
När min kombo använder mitt schampo så att det tar slut före balsamet När man kombo diskar HÖGT när jag försöker sova När man kombo kommer hem och ska ha efterfest när jag ska jobba När min kombo ska jobba och vill att jag ska va tyst när jag vill ha efterfest När min kombo är glad och vill prata när jag är sur och vill vara ifred När jag är glad och vill prata och han är sur och vill va ifred
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
typ, allt? att inte någon svarar på msn för dom har gömt att ta "upptagen" eller nått sånt:P
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Om de bara e en liten skvätt mjölk kvar i paketen å nån idiot ställer in den i kylskåpet igen... blir tvärförbannad varje gång! Och för att inte tala på folk som inte vet hur man hyvlar en jävla ost utan att göra en jävla skidbacke av den... och tickande klockor... ska vara digitalt annars får jag tokspel! pz
i'm a serial killer, its a bad habit
Folk som kissar på toaringen Människor som tror sig vara så mycket mer än vad de egentligen är Folk som skriver: "hehe" Människor som skryter med att de använder droger och tar kort på när de röker en spliff Killar som enbart är ute efter pussy och bröst Människor som dömmer utan att ha pratat med den andre När man petar sig i ögat med mascaran När man vaknar upp och inser att man fått en stor jävla mega finne som tar upp hela ansiktet Folk som aldrig ställer upp tillbaka osv osv.. Kan bli en lång lista.
folk som upprepar sig konstant är riktigt irriterande. bädda sängen är ganska irriterande också =)
Folk som smaskar.. Men det värsta är allt är elever som är skitstöddiga och ser ner på allt o alla för att de har toppbetyg och så e de korkade iaf..
aboh: ja varför i helvete bäddar man sängen? så jävla onödigt och slöseri med tid. man ska ju ändå riva upp skiten sen.
När ens kompisar säger Va? fast de mycket väl hört vad man sagt. Sedan när man just håller på att upprepa vad man sagt så avrbyter de med sitt svar. Irritera gärna skiten ur mig med det. När någon av föräldrarna kommer in i ens rum, frågar något och sedan går utan att stänga dörren ordentligt.
My heart lives in my vagina.
när min mamma knackar på dörren, skramlar med en nyckelknippa, låser upp och går flera steg in i mitt rum inom loppet att två sekunder. privacy wtf?
Th1ef P12 hahha... Fan det händer jämt med mina kompisar oxå.. Exakt samma..:D
Highfive anyone, anyone?
Människor som tar upp hela platsen i rulltrappan när har bråttom som fan ner till tunnelbanan. Håll er på högersidan!!
I live my life one videogame at a time.
folk som inte har förstått "gör mot andra det du vill andra ska göra mot dig". min syster. eller inte min syster, det irriterar mig att hon är så jävla rädd för att göra folk besvikna och därför hellre går på en konsert hon inte vill och därför missar en festival hon vill gå på, bara för att konserten flyttas fram.
Finns fan inget störigare än när man inte hittar fjärrkontrollen.
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
Barn och folk som står i vägen.
Redline!
octagon, barn på bussar är fan det värsta, en hel skolklass stapplar på och ska sitta tre på varje säte. och så är det alltid någon liten skit som sitter och råstirrar en rakt in i ögonen.
Fumez Det där är ett rätt jobbigt problem för oss tjejer. Kommer det fram en kille på krogen och börjar snacka och så snackar man ett tag och då kommer det fram att man har pojkvän, då är det verkligen inte ovanligt att killen blir sur. Ska man utgå ifrån att alla killar som snackar med en vill ligga med en? Ska man säga direkt att "bara så du vet så har jag pojkvän." Det känns ju rätt efterblivet... Det är fan det störigaste jag vet, när killen blir sur och går därifrån för att han har pratat med en tjej som har kille liksom..
Om jag mot all förmodan går in i förådet för att få ut något och saken fastnar, grejer börjar ramla, sen om dom träffar mig är det ännu värre! Får typ en känsla utav hopplöshet :P
witty unpredictible talent and natural gang
vilket jävla moment22. det kommer fram att du har pojkvän, han blir sne. du garderar dig med "bara så du vet så har jag pojkvän", han blir sne för du antar att han bara vill ha sex. du kommer aldrig komma ifrån att killar blir snea på dig.
folk som skriver "hehe, ok, mm" eller använder fler än ett utropstecken/frågetecken efter varandra. Och folk som stannar bussar för att fråga vart den går.
whatone nej jag vet, vad ska jag göra? :) smilegubbar stör mig som fan för övrigt
whatone: Det är då man pumpar nått agressivt i hörlurarna, typ "Knock the black off ya ass" med Three-6 Mafia, och ger ungfan en blick som skulle få den mest råbarkade karl att kissa i byxan. Barn i klungor överhuvudtaget är en av de värsta huvudvärker man kan råka ut för.
Redline!
folk som viskar när dom pratar.. jag hatar det! och när fjärrkontrollen är borta i sängen och man måste slita upp hela skiten men hittar den ändå inte. sen när man ger upp känner man något under ryggen och så ligger den där. gah!
MoDo - the Heart of hockey!
Producent
2007-05-30 16:22
Svennen_kommer F20 det e en annan sak om nån raggar på en....jag menar mer att det e riktigt irriterande att tjejer som redan har kille visar att dom e intresserad av en o tar kontakt med en...så kan man inte göra ett skit åt saken eftersom dom har pojkvän
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Något som är fruktansvärt irriterande är att jag tappat min dator så många gånger så något har blivit glappt, så ibland när man rör på den så -poff- blir den helt svart och man måste ta ur batteriet och sladden och starta om allt... Vilket för övrigt tar sjukt lång tid. Sen har jag snubblat över högtalarsladden så det uttaget är också sönder... Så när man ska ha ljud så måste man sätta sladden EXAKT rätt.. och det låter bara ur en högtalare åt gången dessutom :( Sen allt annat också ungefär... Folk som ringer hela tiden. Nån som man träffat en gång och inte vill träffa igen, som vägrar fatta vinken att man inte svarar när han ringt 10 gånger på tre dagar. Och sen fortsätter för att han måste ha en förklaring. Antar att dessa personer kanske stör sig på mitt beteende där med... Men nee, efter en gång är man inte skyldig att förklara nåt ;)
För han heter Glenn och hon heter Glenn...
Producent
2007-05-30 16:30
-linn- F20: är det inte enklare att säga till personen att man inte e intresserad nå mer...så slipper man problemet...enkelt löst...
... folk som är snåla & giriga!
work some magic
Jag hatar när jag kommer till jobb efter en ledig dag och min fina ordning är som bortblåst och det ligger prylar exakt överallt, där de verkligen inte ska göra. Och så hatar jag nonchalans och när folk inte kan säga vad fan det är som trycker dem.
folk som är kära och måste vräka ur sig hur kära dom är hela jävla tiden, DIE DIE DIE!
Rehab is for quiters.
just det, tjocka människor, folk som springer runt med dyra kameror och tror att det gör dom bra, att ha tråkigt.
Rehab is for quiters.
Jag stör mig på folk som skriver "oxå" istället för "också". och folk som ska tvunget ska gå brevid varandra i korridorer och gå skitsakta. Sen stör jag mig att så många saknar förmågan att kombinera logik och vänlighet. T.ex. att släppa fram någon i en matkassa om de bara ska ha något litet, när de själva har en full kundvagn.
http://felidae-music.com
En sak till: folk som har en lååång dikt/text som msn-namn. Jag föredrar att ett genomsnittligt meddelande ska vara längre än sitt användarnamn.
http://felidae-music.com
håller med där, hatar långa msn namn
work some magic
ja och folk som måste heta på msn vad dom gör hela tiden "duschar" "ute med hunden" "bajsar" VEM FAN BRYR SIG LOGGA UT!!!!
eller varför inte såna jävla söndagspromenerare, man går på en gata med mycket folk och dom strosar och blablabla och tar upp hela jävla gatan med sina äckliga högljudda barn och annan skit..barnvagnar, går i ½ km/h och vägrar flytta på sig. jag går snabbt och vill att alla andra ska göra det också.
Folk som inte respekterar min status på msn är också jävligt störande. Inte vid datorn , vad kan det betyda? Ja, inte fan betyder det att du ska skriva "HALLÅ?!" en gång per minut tills jag kommer tillbaka eller fastna med fingret på Vibb-knappen.
My heart lives in my vagina.