I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skitsaker - som irriterar skiten ur dig

Övrigt - Blandat

   

2007-05-30 13:04

Skitsaker - som irriterar skiten ur dig

Hej
Jag är en väldigt lättirriterad person och skulle nyss tina en påse ärtor när jag efter 3-4 minuters undrande vafan det inte blir tinat nån gång för inser att någon i min familj vridit om så att mikron inte står på högsta utan minsta (den står alltid , alltid alltid på högsta). Såna små saker irriterar skiten ur mig. Okej inte alltid men ibland.

Andra exempel är tanter som ska åka buss och måste krångla med mynt och frågor "om jag tar denna bussen är det säkert att jag kommer fram då, är jag framme exakt den tiden? NÄHÄ VARFÖR ITNE DET, DET STÅR JU SÅ I TABELLEN"

eller varför inte min oförmåga att bära vita kläder, jag kan inte ens dricka vatten utan att få fläckar och behöva byta om.


SÅ, vilka skitsaker i vardagen irriterar dig?


och ja jag vet, jag ska tillbringa min ålderdom ensam och grinig i en stuga i smålands skogar.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.