åka bil med min farsa, han ska alltid påpeka hur keffa alla e på att köra bil..
haha samma med min :P alltid den dära "jaaameeeen tryck på gaaaaseeeen! lär dig köra för faaaaan"
Varje gång jag öppnar min garderob och måste leka plockepinn för att få ut nånting. Jag förlorar alltid. Och när jag lagt tillbaka en tröja som ramlat ner i huvudet på mig så orsakar det oundvikligen att en strumpa ramlar ner varpå strumpan försvinner in i valpens mun som försvinner bakom vardagsrumsbordet. Det gör mig så otroligt uppgiven och nästan gråtfärdig. Folk som inte respekterar tvätttider utan försvinner med nyckeln gör att jag får full förståelse för fenomenet tvättstugeslagsmål. Folk som håller hissen för länge. När mamma ringer och är orolig. Vilket hon är varenda gång hon ringer. Änslig eller orolig eller arg. HALSBRÄNNA HALSBRÄNNA HALSBRÄNNA. Det är inte lätt att vara snäll när man har halsbränna. Folk som klagar på att jag går för snabbt. DU går för långsamt. Åsna. Har man inte bråttom har man inget liv.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
När man får en blåsa på tungan, eller när man har ont i huvudet eller halsen hela tiden. När internet/datorn är segt som fan Folk som ringer och lägger på eller folk som ringer med hemligt nummer (svarar aldrig då) Tjatiga jävlar
Tick Tack är inte moroten Orange. >.<
^^ ja fyfan död åt mobilungarna
Tick Tack är inte moroten Orange. >.<
skitstövlen som jämt ska klippa gräset precis utanför mitt sovrumsfönster 7 på morron 2 gånger i veckan princip! må gräsklippmaskin uppfinnaren brinna i helvete!
Gotta kick somethin that means somethin
Hangaround
2007-05-31 10:29
HALSBRÄNNA HALSBRÄNNA HALSBRÄNNA. Det är inte lätt att vara snäll när man har halsbränna. Folk som klagar på att jag går för snabbt. DU går för långsamt. Åsna. Har man inte bråttom har man inget liv . Exakt samma här. Två bra punkter där!
jadis F20 ni kanske borde separera då??
folk som inte kan lära sig skillnaden mellan de och dem , kan man inte så ska man inte. använd dom istället pundhuven. folk som tror att dom är coola för att dom knarkar. folk som skrattar för högt och vid fel tillfällen när man är på bio.
Rehab is for quiters.
Bodega Så jävla sant, man känner sig så sjukt snål när man måste tjata om att få tillbaka sina pengar. just nu är jag sjukt irriterad över att jag tappade mitt SL-kort igår.
Rehab is for quiters.
Folk som röker i tunnelbanan gör mig helt sjukt förbannad. Likaså ouppfostrade människor i alla dess former (de som nyser/hostar rakt ut, tränger sig in i t-banevagnar utan att ge folk en chans att stiga av först, de kärringar som sitter på yttersta sätet i en fullproppad buss och blir sur om hon måste vika undan benen för att en annan ska kunna sitta m.fl). Eller när jag har lagt mig i sängen och precis är på väg att somna när jag hör katten klösa på isoleringslisten i dörren mot uteplatsen. Då är hon billig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ett klassiskt exempel på sånt som stör mig. Du är med någon o du tar typ en cola lr nott,sen frågar du den om den vill ha.Den säger nej men sitter o smuttar på din cola ändå,sjukt jobbigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Folk som sitter och filar naglarna på tåget/bussen När min kille har diskat och han ställer allt i en hög så det rasar ihop när jag ska plocka in det. Min syster är ganska störig Folk som skakar på benet/foten när man sitter o ska se på film/ska sova. Sen lyckas jag ALLTID hamna framför nån jävla idiot som inte kan hålla sina fötter i styr på bion. FY FAN! Jävla idioter.
gfdosmoowppa
folk som vill "smaka" på det man för tillfället dricker/äter, säg att du vill ha istället, du vet ju för fan hur vatten smakar. just nu är jag förbannat irriterad på min granne. hans tvättid började 7 och slutade 11, min börjar 12 och slutar 16 och ändå så är han kvar och använder alla tre maskinerna och torktummlaren. "det här kan nog ta ett tag, har du bråttom?" JA, jag måste till skolan, få min närvaro och uppgifter tills nästa vecka, sen ska jag förbi banken och AMS och det är fan noga planerat att jag ska hinna det medans maskinerna går. "jaha, men jag kan ju inte bara ta ut mina blöta kläder och gå upp nu." Jag önskar att det var jag som dumpade hundbajs i din brevlåda.
Jag vet faktiskt inte varför men jag pallar fan inte personer med dåligt självförtroende - alltså vissa brudar.... "Å vilken fin tröja - den vill jag ha! - fast det går ju inte, jag är för tjock/mullig/fel färg för mig/magen kommer synas" bla bla bla VAFAN alltså! är du fet = Träna har du små pattar = who the fuck cares!? för stor rumpa = träna eller köp storleken större... Det är personligheten det sitter i - jag har polare som är lite större som är exakt hur sköna som helst - det är insidan som räknas i slutändan ändå!
- "breaka... är de när man är ute och slåss med polisen? du är väl inte ute och slåss eller...." /momma
Förresten så är det jävligt irriterande när man bor på hotell och andra människor skriver upp sin restaurangnota på MITT rum.
gfdosmoowppa
whatone: Men säg det till tvättstugefjanten då! Vafan, att det ska vara så svårt att respektera andras tider! Seså, strosa ner och säg det nu, han hade sin tur, du har din och han har inte rätt till din bara för att han har slöat sig eller vilken nu anledningen är.
Vilken underbar tråd. Jag stör mig på folk som är för lata för att skriva ord som "det", "eller", "också" och istället skriver "d", "lr", "oxå". Jag stör mig på ungjävlar på bussen. Jag stör mig mest av allt i hela världen på folk som börjar prata med bäbisröst eller liknande när de vill ha något. Exempel: "Kan itte lilla töta ja få en litten puttinuttkaka". JÄVLA ÄCKEL. Har du inte mog nog att fråga på ett seriöst sätt, ge fan i att fråga. Fast lite värre är människorna som pratar just bäbissrpåk med sin flick/pojk-vän. GAH.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Jag stör mig också på folk som inte har vett nog att komma i tid till saker.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Producent
2007-05-31 12:36
folk som skriver och säger STOG!
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
folk som "skyndar sig" till vänster i rulltrappan när ett tåg är på väg in, men går så JÄVLA långsamt att de enda de lyckas med är att få alla andra att missa tåget också.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Jag stör mig som fan på folk som sitter hela dagarna och gnäller på sitt utseende ''jag är så tjock'' ''jag ska förstora läpparna'' och sitter och tycker synd om sig själv när dom i själva verket ser riktigt bra ut ... och jag tål inte folk som sitter på bussen och pratar skithögt i telefon och skrattar å har sig hela tiden under 1 timmas jävla bussresa... fast den snubben/bruden dyker ju alltid upp när man har glömt mp3:n naturligtvis lärare som aldrig kan erkänna att dem faktiskt kan ha fel folk som måste gå hur sakta som helst på trottoaren och ta upp all plats... fuck dig flytta på dig jag pallar inte ha nåt jävla sköldpadderace! folk som ringer mitt i natten på vardagarna, fattar dem inte att man antagligen sover eller? och så ringer dem och frågar hur läget är... vad fan tror du du ringer och väcker mig mitt i natten jag ska upp om 2 timmar!
i'm a serial killer, its a bad habit
åh folk som försöker få det att låta som att dom inte tycker att något är coolt, som dom egentligen tycker tvärtom. Alltså "fan vad cool jag ääär jag gör såhäär lala" när dom egentligen vill säga det helt ärligt.
jag hatar att kissa också! det är så jävla ivägen och jobbigt, man blir bara irriterad när man håller på med något annat så blir man kissnödig.
Folk som självömkar sig själva,ingen bryr sig det är inte synd om dig res dig och fortsätt ditt liv imbecilljävel
Wa wa wee wa!
hell yeah, när bussen är 10 minuter försen och är full av dagisbarn som gått på en busstation innan och tar upp alla platser, skriker,viskar och skrattar sjukt folk rakt upp i ansiktet,
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Barnvagnar och mödrar i byn som blockerar diverse vägar och grejer,ställer sig mitt i och ska tala med folk hela tiden. Dom har ingen respekt för oss andra fotgängare,flyttar sig gör dom heller inte
Wa wa wee wa!
när jag biter mig i tungan blir jag extra förbannad eller när datorn hänger sig/laggar.. och när polare börjar reta en tills man blir helt jävla galen bara för de tycker det är kul att se..
Apropå folk med jobbiga ringsignaler... Var och handlade nyss och hörde lambada, tänkte vafan e detta?! Det var värre än jag trodde. I en Chrysler voyager sitter det en äldre herre i hatt. När han backar så har han fixat så den melodin spelas upp så att alla ska veta att han backar. Det är inte så att han har en stor lastbil eller nåt han vill bara leka viktig. Kolla när du backar istället!
haha då är du inte själv om det iallafall! jag blir irriterad på minsta lilla , typ som när nån i familjen använt nån grej av mig men inte lämnat tillbaka den på samma plats..då kan jag bli skitförbannad och börja gapa. eller om min cyckel krånglar t.e.x kedjan , Då känns det som jag får ett sammanbrott , typ som en gång då hade jag skitbråttom och kedjan hoppade då tog jag cyckeln och slängde den ut på vägen och skulle ta bussen istället , MEN NEJ NEJ NEJ jag hade varken pengar eller busskort. så då fick jag gå dit jag skulle . puss
JONIS REST IN POWER
Folk som skriver "pöss", "pözzzz", "oxå" osv. Jag ogillar speciellt personer som skriver "WORD!" och "YO" hela tiden. Tjejer som kallar varandra för "älskling" och kramar/pussar varandra varje gång de ses som om de inte har setts på flera år . Killar som kan knappt gå för att de har överdrivet med häng. Jag stör mig speciellt på de som har björn borg kalsonger med olika färger och blommor på. Personer som frågar "Har du klippt dig?" trots att de vet att man har gjort det. När det bildas kö i mataffären vid 12 då det är lunchtid pga. alla pensionärer som ska handla mat, trots att de gör inget vettigt om dagarna och hade hela dagen på sig att handla. När man har putsat fönster hela dagen och direkt efter man har putsat klart och allting är rent kommer en flyga och skiter på fönstret. När telefonen ringer och man sitter på toaletten och skiter, så man måste lyssna på den störande ringsignalen under tiden.
We remember Køge Bugt!
att gnälla är bra eller hur att gnälla är kul! (är det bara jag som kommer ihåg den låten? Från nån gammal streetzone) Jag vet att den låten ska vara ironisk men jag nickar och håller med när jag hör den.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
just nu är jag irriterad på min brorsa som aldrig kan sitta still när man ska raka skallen på honom, han fick en kal fläck mitt i pallet
- men nog om dig nu.
Producent
2007-05-31 19:04
oj va irriterande
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
det finns många småsaker jag stör mig på. det som kommer nu spontant utan att krysta fram allt jag stör mig på får nog bli: - ungdomar mellan 13-18 år som sitter på en offentlig plats med annat folk omkring sig (t.ex. mcdonalds eller tåg) och spelar upp låtar med mobilen på högsta volym. - nej, jag delar inte din musiksmak och vill därför inte höra dina jävla mobillåtar. här kan man också lägga till jobbiga ringsignaler som någon annan var inne på tidigare som man utan tvekan hör är nedladdade från Jamba! - när en viss person ofta ska börja bråka med mig på fyllan. det händer vid 8 av 10 tillfällen när vi är ute och dricker ihop och det handlar alltid om något fruktansvärt meningslöst (för båda). ofta har det kommit fram att den andra gjort samma sak som jag och därför slutar det med att jag ändå "vinner" för att jag kan dra till med "tycker du inte att detta är lite motsägelsefullt?". - så jävla onödigt, och vill man ta upp något.. gör det fan inte på fyllan. man förstör kvällen för fler än en själva. - personer (oftast äldre men det finns ändå rätt många undantag) som går sakta, på rad och ofta detta på rätt smala gator. oftast går det inte heller att "köra om" och också oftast händer detta när man är som mest stressad, försenad eller liknande. - ha lite jävla koll. man är väl ändå rätt medveten om att man inte är ensam mitt på stan och man hör väl också om det kommer någon gående i rask takt bakom en? jag gör det i alla fall.. eller är det bara jag som har någon slags über-hörsel?
När personer (det är oftast äldre har jag märkt) sitter på det yttersta sätet i bussen när det är fullproppad, dessutom går gränsen av irritation när de dessutom har en väska på fönstersätet. Sjukt egoistiskt och konstigt beteende tycker jag.
Och en till grej, när man åker hiss (som man är tvungen till i min skola) och det kommer ett jävla gäng som tvunget ska tvinga sig in i hissen och se till att ALLA gängpolare kommer in i hissen även fast det blir 5 personers överlast. Så man får stå tryckt i ett hörn svettandes och inträngd, för att sedan när hissen stannar lyssna på när alla skriker och börjar skratta medans de typ "IIIIIIIIIH HISSEN HAR STANNAT AAAH" Man ba ja konstigt jävla cpn, medans klaustrofobin kryper längs ryggraden och man bara vill börja grina. Ja, jag är fett klaustrofobisk, skolhissarna är fan min mardröm.
On the top of my head: När min jävla irriterande jävla farsa kommer inklampande i mitt rum, klagar på en sak, tjatar om en annan och sen sitter helt jävla tyst på min säng i 5 jävla minuter innan han går. Sen när han kommer tillbaka när jag skriver om hur jävla jobbig han är. (Oftast) gamla människor som klagar på min musik på bussen/pendeln/tuben. Skaffa mp3 eller håll käft och bry dig om ditt eget jävla russinliv din jävla skräcködla. Folk som är hur laid back och lugna som helst man är ensam med dom, men måste visa sig macho och stark, slåss och hålla på så fort någon annan är med. Pensionärer. folk som inte dricker på spritfest. Sup eller gå hem jävla torrboll .
Jag stör mig på när folk har sin headset sladd hängande utanför tröjan, Fyfan för dom!
Klockor Till Salu!
[email protected]
Bilister som inte kollar över axeln om det kommer en cyklist på cykelbanan. Men sen när jag själv kör bil stör jag mig ibland på cyklister.
nu kom jag på några till: folk som skruvar bort ljuddämparen från bilen/bågen för att låta ballare när dom far förbi. Folk som har headset men aldrig använder det. Folk som använder headset, hur lat får man bli? Barnvagnar som tar upp hela jävla vägen, och morsorna ser/hör ALDRIG att man vill gå förbi, de måste prata vidare om blöjor och konsistensen på barnbajs och vicka sina baboonarslen i en kilometer i timmen. folk som alltid är så jävla noga med att man är i tid. förlåt men bussen var sen, förlåt men jag var tvungen att skita precis innan jag gick, förlåt men det var soligt och varmt så jag tog en glass på vägen. skit samma det spelar ändå ingen roll.
jag hatar alla dessa jävla volvo raggare överallt... ''' oooh kolla på mig å min bil jag har skaffat e kjolpaket till min 740 '' wow ditt jävla pucko för jag har ju aldrig sett nån som har stylat en 740 tidigare?? bara fult å äckligt irriterande
i'm a serial killer, its a bad habit
Jag blir irriterad på lättirriterade människor. Folk som blir tjuriga för ingenting alls istället för att ta det lugnt och kanske svara/lösa fallet. Såna skrämmer mig lite också.. man vågar knappt öppna käft runtom såna.
här får du lite kärlek
Folk som kör med äckliga och fula smileys på msn. När syrran tittar in i rummet bara för att se om ja sitter vid MIN dator. När man står med en skviss i ena handen , en blöt päls i den andra , en midjeväska fylld med trasor, Jobbarbyxor och en Tröja där det står förteagets namn och FÖNSTERPUTS på, Och dumjäveln frågar vad man gör där! När bussen gick för tidigt , kom försent eller aldrig kom öht. Kärringar i bussar som reser på sig en station innan dem ska av för att försäkra sig att dem verkligen kommer av. (+ småglin i bussar , tex en hel dagisklass) Folk som hetsäter när dem inte behöver. Folk som slickar rent lock och bunkar, häller i sig det absolut sista ur chipspåsar, skrapar tallriken så att det absolut inte finns ett enda riskorn kvar osv osv. När farsan ständigt ska berätta historier, dem överdrivs eller förvrids varje gång han berättar dem.. När farsan jämt säger att det är bättre att ta en öl istället för ett glas cola (kanske sant ?) Men fatta ja gillar inte öl!! Folk som inte passar tider!! Tex , om man ska mötas en bestämd tid , nog fan är dem inte på plats , eller så kom dem inte med den rätta bussen eller så har dem inte hunnit äta , duscha whatever.Eller att dem säger att dem är där om 5min , det blir alltid de längsta 5min man varit med om, för det tar i själva verket 15min. Väktarsvin. bah man kan skriva hur mkt som helst .
puma- F19 word på den - har träffat alldeles för många sådana människor
http://felidae-music.com
Och hon lesbade och var jätteful. Öh. Stod hon där och lesbade för sig själv alltså?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
när man försöker kolla på en film, och någon ska sitta och ifrågasätta den hela tiden.
typ som de här inlägget : ) ?
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Producent
2007-06-01 22:35
när man e skit nödig o sätter sig bekvämt med en schyst tidning för att avnjuta stunden...så kommer det inge skit...så man e tvungen att avbryta stunden...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Interior
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.