Fumez Jo, det är det... Men jag viiiill inte. Haha jag blir så fruktansvärt irriterad och gömmer mobilen under kudden. Ibland hatar jag folk som ringer över huvud taget.
För han heter Glenn och hon heter Glenn...
ingen skitsak egentligen. när den man litade på mest av alla visar sig vara ett rent jävla as.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fumez ord på den, vart blixtkär i en brud för inte så länge sen och trodde att hon gillade mig, så fick man veta att hon hade haft kille hela tiden..
Men lika glad är jag för det!
Jag får nästintill black out när jag sitter vid datorn, surfar runt, spelar, chattar, tittar på porr. Sen kommer den där jävla flugan som bor i mitt rum som jag inte lyckats få död på. Fyfan vad jag hatar när han sätter sig på mig eller något. Jag blir så jävla arg. Eller gamla jävla moralkärringar som ska dra exempel om man gjort något fel eller dylikt. Som när jag var i stockholm på bussen. Natt bussen för att vara exakt. Är på väg hem, så har jag ena foten på sätet och halvsover lite. Min andra kompanjon sitter snett bakom mig och sover. Så ska hon gå av så går hon förbi mig och tvär stannar och säger "Ta bort foten genast." Jag vaknar till ur mitt halvsovande tillstånd och be henne gå snällt. Nej men visst inte, hon struntar i att gå av och ber mig ta bort foten så han kan sätta sig ner brevid mig. Så skulle hon göra massa jävla exempel. Ungefär "Tänk om du var en stol så kom någon och satte foten på dig så du blev smutsig." Bla bla, fyfan vad jag hatar sånna människor. Jag menar snälla klockan var 4;a på morgonen jag hade foten på sättet så jag kunde sova typ lite mysigt. Men nej nej.
folk som säger "de e la" folk som stavar fel medvetet.. förortsslang.. gah
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
clone P21 Eller hur.. jag skiter väl i hur mycket du älskar din pojkvän, även om han är min bästa kompis, jag skiter i att du bedyrar att du aldrig skulle vara otrogen mot honom, jag hörde dig första gången! Jag skiter i att du är så glad att ni håller ihop fast du är jobbig, hade jag varit han hade jag dumpat dig för länge sen! Och folk som ska fråga "varför har inte du nån flickvän då?" Inte för att du har nåt att göra med det, men jag är en otrevlig jävel! Det kanske är så att jag inte träffat nån som jag gillar som gillar mig tillbaka, jag kanske inte vill ha nån, jag kanske inte gillar tjejer, jag kanske redan har en brud fast jag inte visar mig ute med henne, vad fan vet du om det, hooka mig med din snygga kusin eller håll käft!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Folk som står stilla mitt i trotoaren, korridoren osv.
perveterad_bäver: skojar du? fan, jag har också nån jävla ryckning i vänstra ögonlocket. skitjobbigt är det.
you know i spell girl with a B
folk med typ 79 smileys i sitt msn namn och dessa måste prompt citera nåt internt citat som uppkom när denne och sin kompis "flummade runt".
Anima Sola
Folk som använder paraply i folksamlingar t.ex fotbollsmatcher...
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Producent
2007-05-30 18:24
när det inte går som jag vill..... folk som stönar som idioter på gymet...ibland undrar man om dom får nått hårt i röven...det e inte meningen att alla ska höra att just dom tar i för kung o fosterland...samma sak när man står i duschen på gymet...vissa ska stå o kolla in än som fan...ibland undrar jag om dom e bögar eller om dom e avundsjuka på mig...fuck faces det e vad dom är =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
folk som skriver data när de menar dator. exempel: "jag har fått virus på min data"
you know i spell girl with a B
Folk som tror att det är ett mäktigt ställningstagande (som kräver obeskrivligt mod) att inte använda droger. DET ÄR JÄTTELÄTT, STÖRRE DELEN AV VÄRLDEN LYCKAS, DU ÄR INTE SPECIELL, HÅLL KÄFTEN OCH DÖ.
Look with your own eyes - See with your own mind
Ah jo, och folk som försöker tvinga på andra sitt ställningstagande och inte respekterar andras fria vilja att bestämma över sitt egna jävla liv. Avlid omedelbart.
Look with your own eyes - See with your own mind
Stör mig på folk som stör sig på irrelevanta småsaker, fett ochilla människor, inga jag direkt skulle umgås med..
GAIA: ah du skulle inte umgås med dig själv då med andra ord? soft..
Mmm, eller hur, för jag stör mig på småsaker och klagar, gnäller stup i kvarten? Nja, inte riktigt va?
när toalettpappret tar slut och när det finns absolut ingenting att torka sig med i närheten
GAIA: att andra vill irriterar sig på sånt du anser vara småsaker är väl inget du behöver bli irriterad och gnälla över, vilket du gjorde nyss. Så jo det ser så ut faktiskt:)
Snara Det hinner aldrig utvecklas till ett beteende för mig, jag fasar ut såna personer direkt, dissar rätt av. Hänger bara med laid back, chill personer med skön attityd till saker och ting.
GAIA du sa att du stör dig på folk som stör sig på småsaker... Jag ser det som en småsak..
GAIA: ah okej jag förstår.. har du något slags inträdesprov då? Jag menar vad andra tycker är en skön attityd till saker och ting kanske inte du tycker är en skön attityd. Själv tycker jag det är kool med en blandning av folk. Well, ska inte gå mer offtopic nu så pusspuss! keep hatin'!
hatar föräldrar som går med sina förbannade äckliga barnvagnar inte i led utan brevid varandra kommer fan inte fram någonstans
mjaoo
Och om ngt smartass tänkte hänvisa till min press så är det tvärtom, bara för att mkt går i extrem motgång just nu för mig så kan jag fortfarande hålla huvudet kallt och pusta ut, hålla fötterna på jorden. Man kan bara jobba själv på en förändring, ingen annan gör det åt en.
Det är därför vi kallar det en SMÅSAK!!
folk som går på stan med barnvang. fett jobbiga. ska hålla på o tränga fram sig överallt. bara för dom har en liten unge som skriker i vangnen. sjukt störiga
bi-to sardame
Snara Fel, jag hatar inte, det hinner aldrig utvecklas till saker som irritation eller hat osv. Fasar ut dryga personer direkt. Så kontentan blir att man alltid är glad och chill eftersom man inte beblandar sig med drygt folk.
Irriterad på folk som inte kan gå i normaltakt mitt i rusningen på väg hem från jobbet. Samt folk som inte kan ta upp sin mobil medans dom går samtidigt
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
Människor som skriver efter hur de pratar, stör mig så sjukt jävla mycket!
Jag irriterar mig på folk som inte har en egen vilja, som försöker få vänner genom att enbart hålla med, folk som ger sig på försvarslösa människor. Sen irriterar jag mig på bussarna, tidiga morrn'ar, och när jag har fått dåligt med sömn är ALLT irriterande.
whoopzidoo
att någon grabb envisas med att kalla min flickvän för sin "favorit" hela tiden..
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Folk som kliver rätt ut i gatan utan att kolla ett skit för sig var de går, också folk som går på cykelbanor när det finns gångbanor precis brevid.
folk som tror att dom är bäst på allt.....
http://www.herrbitter.blogg.se/
justnu! en skitsnygg milf som kastar kåta blickar !
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
stör mig så fruktansvärt på folk som ska ner i ettan o nästan stanna helt när dom ska svänga.. vafan sväng i 2:an eller 3:an... man behöver inte stanna till innan man ska svänga lixom.. jävla noobs
vafan.. skit i de du!
Jag stör mig på att jag direkt associerade till sex när Hans_ skrev nåt om att gå ner i ettan.
folk som tror att de är sämst på allt
En annan jävligt dryg attityd är ju folk som avslutar ett inlägg med typ "puss lilla gubben" efter att dom enligt sig själva "ägt" sin motståndare, vilket dom inte alls gjort, utan i själva verket bara fått sig själva att se ut som arslen. Jag stör mig också på folk som anser sina jävla husdjur vara nåt slags heliga kossor, sådana som säger typ: "Buhuh om någon skulle skada min lilla Tusse skulle jag döda den jäveln". Hallå? Det skulle ni inte alls göra, det är ett jävla djur och någonstans djupt inom er skulle ni inse att det inte är värt att begå mord för dess skull eftersom ett människoliv alltid kommer att vara mer värt än en skabbig byracka eller en slemmig guldfisk. Stör mig också allmänt på folk som pratar om saker och låtsas som att dom har erfarenhet, när så inte är fallet. Dessutom är det drygt med folk som anser att deras olycka ligger på hela världens samvete, och vägrar finna sig i något annat än att alla särbehandlar dom för något fjantigt handikapp eller något annat lidande. Såna som typ tränger sig i busskön eller kör sin permobil exakt i mitten av gångbanan så att man måste göra värsta Ingemar Stenmark-svängen för att komma förbi dom på sin väg till arbetet.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
kvinnor i klimakteriet på tuben/pendeln/bussen. sådana tanter som suckar uppgivet och gestikulerar när någon i yngre ålder lyssnar på musik som, enligt deras mening, är alldeles för hög. och så tror tanterna att alla andra är av samma åsikt som dem själva. sårt att beskriva men det de gör fel är att det dumförklarar ett visst beteende i tron om att alla är av samma åsikt som dem, vilket aldrig någonsin stämmer.
Vem fan bjöd henne?
För tillfället är jag trött på alla jävla fjortis-brudar som börjat "hänga" med oss. STÖRIGA LUDER! DÖÖÖ!
när man sitter på ett överbefolkat tåg och så sitter det en tant framför en och käkar typ glass eller tuggummi, irriterar mig något sjukt för det ser så förbannat äckligt ut.
jag är discoverys ansikte utåt
folk som klagar hela tiden.
We remember Køge Bugt!
"Hoppas det blir god mat idag" NEJ hoppas det blir äcklig mat "Är du hemma" Du kom in genom dörren jag ligger på soffan NEJ JAG ÄR INTE HEMMA
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
"när kommer skolbussen?", killar som pratar om styrketräning varenda dag, och sura person.
whoopzidoo
när ingen tar ur sin mat ur micron så den står o piper varje minut är väl ett exempel. stör mig på väldans mkt o är negativt lagd rent allmänt, men kommer inte på så mkt mer nu om jag inte läser tråden o pallar tji den läsa, då kommer jag störa mig på allt imorn :-)
Folk som fan inte vet hur man flyttar på sig om man tex ska upp för en trappa. När folk inte vet hur fan man ska hyvla en jävla ostjävel, utan dom bara MÅSTE hyvla en jävla brant skidbacke. När folk frågar alldeles för mycket om saker dom fan inte har med att göra. När kärringjävlar/gubbjävlar/snorungar glor så att ögonen håller på hoppa ur ögonhålorna. När någon skriver på msn/sms "hehe", "ok". När folk fan inte vet hur man tuggar med munhelvetet stängt. När folk sitter och äter med munnen öppen, samt att dom smaskar. Folk som har långa äckliga tånaglar & fingernaglar. Fan, blir ju irriterad över att skriva den här listan
"if you cant beat them, join them"
folk med ilandsproblem (vad skulle jesus sagt) folk med microvågsugnar (vad hände med spisen) folk som refererar till jesus när plastbiten på skosnöret raderats bort för att man trampat på det och sedan upptäcker hur jävla svårt det är att trä in skosnöret genom hålen för att änden ser ut så här längst ut
FREE Ayatolla.
Haha vafan, humoristen AA-negation eller, ^^
När snutar pekar med hela handen
www.google.se
Hangaround
2007-05-31 02:58
När man vet att någon är arg och man ställer frågan "Är du arg?" och dem svarar "nej, jag är inte arg". Och så sitter dom där likt förbannat och stirrar i golvet helt tysta. RELEAS THE ANGER CP BARN! Jag vill veta om du är arg på mig så jag kan åtgärda det jag gjort fel! Människor som äter keso direkt ur burken. Lägg av för fan! Alla som skall in först på tuben så att jag måste tränga mig för att komma ur. Skulle kunna ge alla en varsin dansk skalle eller två. Låt mig gå av, du får sitta! Människor med Tribal-kläder och tatueringar. Jag hänger hellre med en Rejv-Ghotare på syra. Och så klart alla dessa människor som skall ha jätte roliga ringsingnaler som "Svara för i helvete det ringer" och "svaaaraaaaaa. Ho hoooo. Är du däääär?".