Dummaste eller trogaste kommentaren ni har hort??
Hade inte ett shit att gora okej, sa kritisera inte traden. Igar nar jag pluggade sa fick jag ett samtal av en polare, han ville veta hur manga nollor det var i en miljon. Aint that a bitch haha Droppa det dummaste ni har hort.
Shuu
2 st som konkurerrar med varandra."Va, är kanada ett land?" - Fd klasskompis på Engelskalektion"Va, fanns det två världskrig?" Samma klarrkompus på SO-lektion..
Twang System fi de werl
"Vilket år är det nu?" En kompis ringde mig & frågade det för han skulle måla en tavla där det bara stod vilket år det var.
Fuck me, I am weak
Dj_Paco P16 haha, fyfan. Vad trodde hon/han att Kanada var?idi0t P18 Haha, det hander bara om man har rokt sig sjalv efterbliven.
Shuu
En tjejkompis till frågade för några år sen; Johnny, för hur länge sen levde Jesus? (:
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
min kusin påstod att londons huvudstad är europa! En polare undrade vilket land en kommentator menar när dom säger "nu kommer veteranen in" Har en hel del till, men om nån kan slå den övre så heter jag hegobald
Arez Jag tror CosaNoztra P23 ar dagens hittils :) haha shiit some people
Shuu
"Gris? JAG ÄTTER INTE GRIS!" -Arg muslimsk granne när jag skulle nasa polkagrisar till klasskassan i mellanstadiet. Kanske inte dumhet men jag skrattade tills jag trilla i backen, jävvlar va sne han vart...
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
"Men det ser ju ut som sten?" - En tjej i klassen när läraren visade upp en sten.
En polare till mig vände ut och in på sin strumpa i hopp om att hålet i den skulle försvinna.. Samma snubbe frågade en gång om det står hur gammal man är på ett legg!!! Smart?
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
En polare till mig vände ut och in på sin strumpa i hopp om att hålet i den skulle försvinna.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
haha dumma grejer... En polare till mig letade efter sin mobil. Så han tar upp sin hemtelefon och ringer sin mobil. Sen ringer det i hans hand (han håller alltså i mobilen i andra handen). Så kollar han på mobilen, säger.. hmm skyddat nummer.. och svarar :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
taditukschu P12 HAHAHAHAHHAHHHAHHAA.... Måste vara dummaste hitills!!! AHHAHA
Get Random!
haha fan vilken skön tråd! :D
Haters gon' hate...
En kille som gick i min klass i ettan på gymnasiet var riktigt korkad. Han påstod bland annat att hans adoptivsyster var 2,30 lång, att det röda ljuset från optiska möss är riktig laser (innan mx1000) och att han skulle vilja bli sopgubbe för att dom har läderklädda säten i sopbilarna. Den här killen hoppade av gymnasiet i början av tvåan för att sedan lira WoW i ett år i sträck.
Walking the street of dreams
N - ska vi skriva ner det här ? läraren - nej jag säger till när ni behöver anteckna... N - aha så vi ska inte skriva eller hur ? min klasskamrat idag..ville bara strypa henne
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
"De sa att de kanske kommer bomba Sverige, bara för att Runar sa alla de där sakerna." "Seriöst? Tur att jag bor i Uppsala"
Signatur får rum här
och polkagris som är det ultimata muslimgodiset också, innehåller inte ens gelatin, stackarna hehe
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
INGET slår fan den här: En som gick fordonsprogrammet på mitt gamla gymnasium trängde sig först i kön till matsalen och då sa en som gick Natur åt honom: "Hur många kromosomer har du egentligen ?" och fick till svar: - Säkert fler än du! Alla vi som stod i kön som faktiskt förstod vad han hade sagt brast ut i skratt. --------------------
facebook.com/idiomatisk - fan page
Fan av hatar de polakgrisarna asså, fick ju sålt en del i mellanstadiet eller va det nu :D
löglög
"Gris? JAG ÄTTER INTE GRIS!" -Arg muslimsk granne när jag skulle nasa polkagrisar till klasskassan i mellanstadiet. Kanske inte dumhet men jag skrattade tills jag trilla i backen, jävvlar va sne han vart."Narcissus Hej, jag heter hegobald
Arez Hej, jag äter din mamma?
kanske inte trögast, men det mest idiotiska jag kränkt ut mig. Jag är hos min kompis som bor på kungsholmen och då gick i gundskola där. Vi träffar hans kompisar som alla är invandrare och andra generationens. - Så hur känner ni varandra? (jag frågar dem) - Vi, går i samma skola. - Åhh, jasså, jag trodde att Kungsholmen var ett fint ställe. Slog mig sen hur fel jag hade folmulerade, fick panik och sen sa jag nått hyper politiskt korrekt och lät det slippa förbi.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
"Vad är det där lilla bredvid Litauen?" min polares polare inspekterar kartan och svarar. - "Ryssland." hahahaha g alet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
taditukschu P12 hahahaha daaaaaamn
Shuu
Kaal P17 ya man, tradskaparen maste vara geni :p
Shuu
Jabtizemo P17 hahahahhahahhaha skonast hittils fifan
Shuu
En korkad fjortis på var skola... - är inte borlänge ett län? ... ... ... ...
När vi sitter på No lektionen och snackar om Kometer och shit, så säger pluggisen i min klass -"Kan man inte skjuta ner dom där stenarna med en stor pistol?" Eller det vanliga som dom där Sakerna brukar säga. "Men åh, haha kan du inte svaret på frågan" och så skrattar dom lite. SEDAN så får dom 100% fel på svaret XD. GUD va jag skrattade. Allt skedde under 2 timmar XD Hahahahaha vad jag skratta och retade henne hela året.
*snaark*
jag sa nånting och avslutade min mening med mannen .. min tjejkompis svarar :: du vet ju inte ens om jag är man eller kvinna ..
Ok. Detta är sant. F.d. klasskompis till några polare till mig. Och det är inte polare som ljuger för att ha en ball historia. (Vi gillar varandra ändå.) Någon gång i högstadiet visar någon upp en jordglob och pratar lite om jorden, var på tjejen i polarnas klass utbrister:"Va?! Är inte jorden platt?" Jabtizemo P17 Haha.. Fy fan! :D
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
"vart växer majblommorna" -mitt ex frågade sina kompisar
"jimmy hendrix var väl president?" nån som hade vaknat på fel sida sa det
En som gick fordonsprogrammet på mitt gamla gymnasium trängde sig först i kön till matsalen och då sa en som gick Natur åt honom: "Hur många kromosomer har du egentligen ?" och fick till svar: - Säkert fler än du! hahaha bland det bästa ja hört!! hahahahahahahaha
Mycket underhållande tråd :D
Look with your own eyes - See with your own mind
"vad innehåller äppelpajen?" -frågade jag min kompis som frågade om jag ville smaka på henes äppelpaj. hahahaa
en polare som beställde en cheeseburgare utan ost på donken. fy fan vad kul det var.
I klassen så satt vi och kollade på film om Hitler och 2a världskriget.. Sen så viskar en klasskompis till mig; Alltså.. Vem är führen? Och det är så typiskt henne, hon kommer alltid med såna sköna kommentarer :D
Sariiiiiiiish
Min kompis ska alltid påpeka att hon är halv colombian och hon visste inte vad latinamerika är för något. Samma kompis visste inte vilka beatles är. Samma kompis trodde gamla stan är en förort. En annan kompis på engelska lektionen: esmurf me En kille i min klass trodde Chile låg i Norrland. Roligaste ändå. Min kompis är inte så bra på att uttrycka sig. Min kille sa till henne på skoj: fan vilket bra ordskåp du har. Och hon bara garva :haha jag vet. Hon la inte märke till att han sa fel. Mina släkt är från Chile. Så varje gång någon fyller år och alla ska sjunga på svenska så får man höra : ja mo shan leva ( alltid shan även fast det är en shon haha) och på slutet: Hora Hora Hora.
hahaha, fan vilken skön tråd!
...Jag skojade bara!
Skulle visa en film för en tjej på Youtube. Eftersom det laddar långsamt så hinner vi bara se 20 sekunder innan filmen måste ladda igen. Då utbister hon:Är filmen slut nu?
My heart lives in my vagina.
Jag - Du vet väl att vi är lediga på Måndag, för det är 1a maj. Min kompis- Aa, men jag förstår inte varför. Är det påsk då eller? Haha
"vart växer majblommorna "-mitt ex frågade sina kompisar"jimmy hendrix var väl president?" nån som hade vaknat på fel sida sa det "vad innehåller äppelpajen?" -frågade jag min kompis som frågade om jag ville smaka på henes äppelpaj.Kelly F17 no offends men, vad for sorts manniskor umgas du med? :p
Shuu
fem personer sitter och kollar på film, tre av dom är svarta, en är iranier och den sista personen är vit. två av dom svarta personerna är lillasyster samt pappa till den tredje. filmen dom kollar på är hursomhelst How High...ungefär 30 minuter in i filmen säger den enda vita personen i rummet jävligt högt: "Alltså! Vad är det här för blattefilm?!"
Jag och min flickvän skulle kolla på ett simpsons avsnitt på tvn från datorn. (vanligtvis är det jag som fixar allting) Hon skulle iallafall trycka på Alt-F1 och sen Alt-Tab, första klarar hon sen så frågor hon vad hon ska trycka, jag säger bara alt tab, så letar hon febrilt på tangentbordet och trycker ett par gånger på gud vet vad sen efter någon minut hör jag "vad är taaaaaaab?" Sen har vi ju klassikern med en snor-moderat i hennes klass: Lärare: Varför springer svarta människor så snabbt? Moderaten: För dom måste springa till skolan varje dag svaret är ju för att dom har längre hälsenor eller vad det är
Follow the dao, right about....NOW!
Sen har vi ju klassikern med en snor-moderat i hennes klass: Lärare: Varför springer svarta människor så snabbt? Moderaten: För dom måste springa till skolan varje dag svaret är ju för att dom har längre hälsenor eller vad det är hahahaha
Shuu
Jag har en vän som droppade en rätt klockren kommentar;Var hitler nazist?
Jag vill ha roligt , inte trevligt
Hon har fler guldkorns kommentarer, ska leta upp några fler senare :P
Follow the dao, right about....NOW!
Efter att min kompis kallat en tjej för hora... JA visst, ni kan kalla mig HORA, men jag knullar inte gratis i alla fall.. HAHAHAH!
Highfive anyone, anyone?
en väldigt full kamrat valsar in på BK för lite fyllefrod. vinglar fram till disken; "en big mac och company tack." kassörskan; "vi säljer inte sånna här, du är på BK inte mcdonalds." kamraten böjer sig fram och väser; "det vet jag bäst själv!"