I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dummaste eller trogaste kommentaren ni har hort??

Övrigt - Blandat

Rappare

2006-10-29 19:16
Rizmo P22 & Yokim P12

Kromosomer är genuppsättning. Man får 23 kromosomer från sin fader och 23 kromosomer från sin moder, så är man normalt funtad ska man ha 46 kromosomer. Dock finns det vissa undantag då ungen får 47 kromosomer och blir inget mindre än nådigt efterbliven.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Toastare

2006-10-29 19:20
Rainmaker

det du kallar efterbliven är att ha Downs Syndrom (eller att vara mongolid) och räknas som utvecklingsstörd.
Jag skyller allt på Emma!

2006-10-29 19:35
okej ej dum eller trög, men dock rolig

vi går i en tunnel till tunnelbanan.

tant tappar massa enkronor och 10or

polare:
SUUUUUUUUMPNING!!... (över hela alltet,)

fifan va gott jag garvade asså
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2006-10-29 20:07
"filmjölk och fil ju inte samma sak"-råkade jag säga idag när inte hann tänka till hahaahha

2006-10-29 20:15
haha en kompis i min klass sa såhär när vi hade typ "ordleken"), vi skulle säga en frukt/grönsak på M..

kompis: PALSTERNACKA!!!!
alla: hahahahhahaha
kompis: (förnärmad) vadå, det är ju en rotfrukt!

2006-10-29 20:21
den här har jag hört via omvågar (min förra pojkväns storebrors klasskompis typ)

"alltså. jag förstår inte hur folk kan säga att de inte har pengar. det är väl bara att gå till bankomaten och hämta?"

hej verklighetsuppfattning.

"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2006-10-29 21:48
vadå olagligt med självmord? kan man få fängelse för de eller?

hahahahahaha
 Haters gon' hate...

2006-10-29 22:13
Hur många nollor är det i en miljon?
-Otroligt smart tjej i min förra klass..
Jag skakar i dockskorna...
Kriget kommer!

2006-10-29 22:22

konstigt att inte fiskarna fryser till is på vintern " nej föresten de är ju eftersom de simmar till afrika"

2006-10-29 22:34
Min klasskompis frågade mig en gång vad Bob Marley betydde.
Samma tjej tittade även på ett peacemärke jag hade på någonting. Hon tittade länge. Sen frågade hon "Vad är det?". Jag vet inte vad jag trodde men jag förklarade för henne att det var ett peacemärke "Peace, fred duvet".
"Jaha. Det ser ut som ett flygplan"
Poet

2006-10-30 02:38

-Alltså jag tror inte det är särskilt lönt att investera i sådant projekt då de flesta invandrare använder internet mest för att snacka med sina hemländer.

Min väns kommentar ( vi kan kalla honom Calle) då vi satt i ett möte i min gamla hemkommun angående hur vi kunde integrera fler invandrarföräldrar, genom att skapa ett socialt nätverk. Hade bara lust att slå han på flabben och fråga vad den dumma blatten snackade om.

Samma vän (Calle alltså) och jag går en gång på en väns födelsedagsfest. Det är en stor tillställning hållen i en lokal, med massa människor. Så är det en pilsk kvinna i 40 års åldern som vill dansa med alla "äldre" barn, och tar tag i Calle och börjar dansa intimt med honom. Han känner lite obehag och avslutar dansandet rätt snabbt. Så kommer våran vän förbi och frågar om vi har kul. Då Calle säger detta...

Calle: "Alltså vem faan är den där jävla kärringen?" Och pekar på kvinnan han nyss dansat med.

Jonathan: "Uh det där är min mamma "

Calle: Man ser paniken sprida sig i Calles ansikte. "Nej inte hon, jag menar hon där" så pekar han på en annan kvinna bredvid.

Jonathan: "Det där är min moster"

Vi var där sammanlagt 10 minuter innan vi stack hem.

At the gates of Eternity...
Poet

2006-10-30 02:39
Sen har vi den jag älskar mest, droppad här på Whoa...

-Faan vad det är många som heter Admin på Whoa, är det någon jävla släkt från Iran som hänger här eller?

Jag kommer inte ihåg vem som sa det, men jag flabbar åt det än idag hahaha!
At the gates of Eternity...

2006-10-30 02:51
bountyboo, du kan ju inte förneka de darwinistiska aspekterna på att afrikaner är ena jävla rackarns långdistanslöpare..

massaier springer knappast till skolan, likväl kutar de "ihjäl" hjortdjur.. dvs springer till hjortdjuren inte orkar springa längre och ger upp.. även om det kan ta en hel dags löpande liksom..

helt galet..

således bör ju dessa människor ur ett evolutionärt perspektiv anpassats för detta.. då de som var bättre på att springa blev bättre jägare och överlevde bättre än dem som inte var bra påt..

cry me a river!
--> thcrew

2006-10-30 02:52

dvs, av samma anledning som eskimåerna är små och har små näsor och antar att dom även har små öron händer osv.. liten kroppsyta överlag pga miljön så bör ju även dom rackarns löparna vara utvecklade mot det?

cry me a river!
--> thcrew

2006-10-30 02:53
ta tex, musse.. han e ju en bra löpare trots att han säkert inte sprungit till skolan så mkt..

sen har vi ju
"white men cant jump" ;)

cry me a river!
--> thcrew
Producent

2006-10-30 02:55
Min polare trodde att det gick 60öre på en krona.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Hangaround

2006-10-30 03:15
Dessa 2 fick jag av en klasskompis när jag gick i sexan. Visst är man inte helt allmänutbilldad då, men detta skall man fan veta.

Läste lite i en kalle anka-tidning då han sa "Vad jobbigt det måste vara att teckna alla tidningar. Det är ju flera tusen exemplar" . Han tänkte inte så långt att man tröck upp tidingar.

"Tänk om en stjärna föll ner här. Då skulle jag plocka upp den" Han trodde att dem var lika stora som dem ser ut på himmlen.

2006-10-30 04:48
flumm.
soundcloud.com/brormusk/sets

2006-10-30 14:22
-Faan vad det är många som heter Admin på Whoa, är det någon jävla släkt från Iran som hänger här eller?

Aaahaha det var nog det skönaste i denna tråd! Slår man upp bortgjord i ett lexikon måste man ju fan finna det där
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-10-30 14:56
Har muntligt ordkunskapsprov, en tjej (vi kan kalla henne Johanna) sitter och halvsover. Plötsligt lägger läraren märke till henne.
Läraren: Johanna. Patetisk, vad är patetisk?
Johanna:Du?
My heart lives in my vagina.
Producent

2006-10-30 15:05
^Det e ju läraren som är dum i huvudet, men det kanske underlättar för att bli lärare. Först säger hon/han nästa torsdag. Sen när eleven frågar "nu på torsdag?" så svarar hon "ja". Hur ska hon/han ha det? Nu på torsdag eller nästa? Tur att jag e klar med skolan.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-10-30 15:35
"..är det tre perioder i fotboll?" en av sveriges bästa cyklister har tydligen mer i benen än i huvet ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DJ

2006-10-30 15:36
Jag såg en whoa-användare en gång som trodde att imperfekt av trycka hette "tröck".

2006-10-30 16:27
min dam och hennes familj var på väg till dalarna med bil, och det springer förbi en grävling vid en korsning på landsvägen.
hennes mamma:
- titta! en jordling! nej, en bävling!
It's only gay if balls are touching

2006-10-30 16:29
kanske inte så dumt iofs. skit också.
It's only gay if balls are touching

2006-10-30 17:19
Har en till.

Blond brud: "Vad gör fåglarna som inte flyger (observera) västerut över vintern?"

Jag: "Har du inte sett på Discovery? Dom gräver gropar i snön som dom bor i över vintern!"

Blond brud: "Jaha!"
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2006-10-30 17:23
min polares tjej och jag hade en konversation söm löd.

jag - aha så din pappa kör taxi?

hon - jaa det stämmer

jag - okej, kör han svarttaxi eller höhö?

hon - neej den är faktiskt beige

d e nog d dummaste jag har hört haha
vi är överallt!

2006-10-31 02:39

De var precis när det där me 11-september hade inträffat o på morgonen dagen efter så pratade vi om det i skolan..
Vi hade pratat om de cirka 10 minuter om vad/varför/var då en i min klass räcker upp handen o säger:
"Det var ett plan som har krashat i USA igår"

Vilken stjärna...

2006-10-31 02:40
SPT, även om den skulle vara så liten att den hade rymts i handen hade han inte kunnat lyfta den då den isf skulle ha en massa större än jordens troligtvis :)

cry me a river!
--> thcrew

2006-10-31 02:40

dock så går det väl att lyfta upp "solrester" om man vill vara så långtgående..

cry me a river!
--> thcrew

2006-10-31 02:42
Alex, han/hon sa iaf inte 3 halvlekar..

sånt hör man ju ibland i vissa idrotter som har 3 perioder..

i den tredje halvleken osv..

va en ovanligt lång lek det ;)
cry me a river!
--> thcrew

2006-10-31 03:33

Jaha.. en göteborgare måste väl inte va från göteborg.. en invandrare som bor i göteborg e väl en göteborgare?

cry me a river!
--> thcrew

2006-10-31 04:17
gamla flickvännen: "nått random namn" skulle visst vilja prata med dig

jag: okej vem var det då och vad ville han?

hon: det kan ja tyvär inte säga.

varför då ens tala om att han vill prata med mig?
-- Mr.L --

2006-10-31 19:03
"jag ska träna 10 dagar i veckan"-sa mitt ex till sina kompisar när han hade beslutat sig att ta tag i sig själv och hårdträna. hahahh

2006-10-31 19:51
Jag och ett par kompisar sitter o kollar på The Contender lr vad det heter, ni vet boxnings dokusåpan. så säger dom "Here comes the latin snake!!"
Min kära vän patrik säger: "va? vafan? vaddå the latin snake? vafan är han tysk eller?"

En annan gång när vi sitter o väntar på bussen helt slitna efter arvikafestivalen så säger samma snubbe efter 10 minuters total tystad "altså har ni tänkt på hur äckligt det är med folk äter bajs eller?"

En annan kompis ville att jag skulle köpa ut ölkorv åt honom för han trodde det var 18-års gräns på det=)'..

tröga polare men älskar dom endå:)
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
Toastare

2006-10-31 19:54
Jag såg en whoa-användare en gång som trodde att imperfekt av trycka hette "tröck".

Soul_Survivor, hahaha precis min tanke...
Jag skyller allt på Emma!

2006-10-31 19:55
"Det är bara kineser som kan bli mongolider" - självklart inte.

"Vältrafiken är dålig i det landet" - välfärden

"Kommandotunnel" - megafon

Intressepenisen hårdnar!

2006-10-31 21:57
spekt, nej hurså?
cry me a river!
--> thcrew

2006-10-31 22:08
"Vad är vedbod?"

"Är mormor en nära släkting?"

"vad är en majbrasa?"

det är dom tre jag kom på och alla tre kommer från en och samma person
faty fat faty

2006-11-01 06:14

"varför är FN flaggan hissad idag? det är inte Sveriges nationaldag!!"

skön brud ....

Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?

2006-11-01 12:05

...
-Vad är det?
-Socialdemokrat.
-Nej, långt ifrån. Jag är vänster, men jag kan inget om politik.
...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-01 12:18

En polare gick i samma klass som en finsk kille i lågstadiet, och när de skulle ha rättstavningprov och fick ordet segelbåt, så skrev han segel pöt hihihi

2006-11-01 12:51

"Ska man lyfta luren innan man slår numret?" - polare lånar hemtelefon

2006-11-01 12:59
perki
Vart det bärbar telefon så vart det ju inte konstigt.

2006-11-01 13:09
- vad kommer soyamjölk ifrån?
- Från soyakor.
- Soyakor? Hur ser dom ut?
- Dom är stora och svarta.
- JAHAAA!!

- Vad är ett kräldjur?
- Har kräldjur päls?
Som dröm var den vacker att få!

2006-11-01 13:17
Person 1: LALALALALAALAL!!
Person 2: Håll käften snälla
Person 1: Håll käften själv!!!!

2006-11-01 13:41
Blasta 
Nej det va en vanlig telefon :)

2006-11-01 13:45
En kompis till mig undrade vilket datum och vilken månad nyår är :P
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer

2006-11-07 00:30
mer

2006-11-07 01:08
Hade en supersmart tjej i klassen i högstadiet. Efter att vi fått tillbaka ett tidigare religionsprov råkade jag och min polare se hennes prov på katedern. Minns inte alla svaren men min polare snodde provet och har nog kvar det ända tills idag. En del geniala svar var:

Till vilken världsreligion hörde Jesus?
Svar: Svenska Kyrkan

För vilken kyrka är påven överhuvud?
Svar: Hinduism

På en tyskalektion undrade hon också om Hitler hade tyckt om henne.