första gången jag skulle köpa cigg "Hej, ett litet paket marabou tack" Jag va en liten färsking!
Under Matéljen för cirka en vecka sedan: "Anna, hur räknar man huvudräkning?" Det värsta är att bruden var totalseriös med sin fråga.. det bör också tilläggas att vi går i gymnasiet.. :|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Msn-konversation med en vän. Inte speciellt dumt, men rätt deprimerande på ett troget vis Jag: händer i livet då? uppdatera mig Vän: Jadu, inte så mycket egentligen. Allt det vanliga, som alltid händer. Vän: jag har bytt programeringsspråk.
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
Sött!
soundcloud.com/brormusk/sets
"Jag är visst bra på engelska. Till och med vuxna säger det!!" "Nej jag röstade inte iår, men kanske nästa år" "En transa är väll en tjej som har opererat dit en kuk??" "Jag svalde en bit nagel! Kan det vara faligt?!" "Homosapiens är väll typ bögar?" /Citat från en snubbe jag känner :)
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
haha en annan: "Its unbeliveble!" "Va? Hejjar du på liverpool?"
Jag måste bara dra en till hehe. När man väll tänker efter så kommer man på en del roligt man hare hört. Vi var på klassresa till i gymnasiet. När vi hade kommit till hotellet skulle vår guide dela ut rumsnycklarna. Han börjar läsa upp det första nammnet. "claes" Claes reagerat inte så han upprepar namnet. Nån i klassen säger: "Claes! Din nyckel!" Claes utbrisset: "JA JAG HETER CLAES MEN DET ÄR FAN INTE MIN NYCKEL!!" Guiden ryggar tillbaka, och alla blir tysta.
haha, en jag känner trodde kinas huvudstad var japan och vice versa.. d.v.s. att japans huvudstad var kina. hahah! allmänbildad! =) finns massa mer hon har sagt, men dom där var väl i princip dom trögaste! :p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en kille som gick i ettan på gymnasiet..Källförteckning : www.google.se
hahah, kom på en ganska skumm grej jag sa typ förra veckan.. det låg en nesesär på mitt golv sen fråga en polare vad det var, vet inte varför. jag typ; ser du inte det? en resenär! hahaha, fan va fel de blev! men det var fan kul vi garva åt det ett tag!:O
Producent
2006-11-07 12:42
Jag och några kompisar spelade sällskapsspelet "Galenpanna" och jag hade ordet "Månen" att lista ut, och då hade jag fått reda på första bokstaven och att det var i rymden och vräkte ur mig: Det finns ju inget som börjar på M i rymden... :P Ganska illa
ahahaha
...Jag skojade bara!
en tjejkompis sa en gång "Va är Bob Marley död?! Det kan inte vara sant!" sjukt trög tjej!
K.I.S Killaz In Suits
taditukschu P18 hahaha jag råka göra så en gång när jag skulle ringa min morsa så låna jag mobil av en polare mitt i hm så råka jag ringa mitt egna nummer så svarade jag för visste inte vilket nummer det var så pratade jag i båda samtidigt o så ekade det bara, det var lite skämmigt :D hahaha
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Blastboy P17 hahah, hur kan man lyckas ringa sin egna mobil och sen svara? Det kan ju inte vara av vana iaf... eller, du kanske brukar ringa dig själv? :P
...Jag skojade bara!
En tjejpolare på förfest när vi satt och kollade på Arsenal - Moskva champions leauge matchen förra veckan tror jag det var? Hon: Vilka är det som spelar? Jag: Arsenal - Moskva Hon: Men Moskva är ju ett land, hur går det till? ehm ja :)
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
klasskamrat (plugghäst) på No lektion -vad äter molekyler
bränn, bränn, bränn alla män
en snubbe i samma klass tar polisgrepp på sin kompis så att han skriker av smärta öppnar sin egen mun pekar och säger -spotta!!! whywhywhy jag ligger vaken på nätterna o tänker på detta
bränn, bränn, bränn alla män
caterpillar F18 haha..den där med "vad heter hitler i efternamn?" sa en tjej i min kompis klass med :S
Delam tange barat
idag va det en tjej i min klass som sa, Visste ni att det hette carbonara, jag trodde det hette carbonada
Im not left wing, or right wing. Im the middle finger.
Min kompis hade fått en skiva med System of a down av ngn annan. Sen till mig: - Har du hört dom här, Systrarna får damp.
Den Svenske Fanclub
hahaha systrarna får damp... skönt ju
hah, när jag va liten fick våra grannar besök, o jag frågade morsan va de va för några. Då svarade hon att de nog va deras släkt lr nåt, sen vart jag tyst aslänge, men frågade sen "men.. hur ser dom ut närom e tända då?" -blir mobbad än idag :|
- men nog om dig nu.
-vadå? man pratar väl inte engelska i amerika? de e väl usaiska? tjej i klassen på mellanstasiet, visserligen bara 12år gammal.. polare sa nått som jag inte höll med om (minns ej vad) Jag: Ja du, de e ju din åsikt. han: Nej de e inte min åsikt jag tycker bara så!! jag: men då e de väl din åsikt om du tycker så? Han: Nej jag tycker bara, jag har ingen åsikt!
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
mz F19 haha nej de är ingen vana jag bara råkade göra så och det var otroligt pinsamt =D hoppas inte det händer igen
Jag och mitt ex står och skrapar trisslotter, jag fick 2 TV apparater, varpå mitt ex lillesyrras fjortiskompis kläcker ur sig "Asså dom som kommer med i TV och får skrapa Triss vinner ju alltid. Dom som har det där programmet måste ju typ ha nån lampa eller nått o kolla så att det är vinst på alla dom där lotterna." Haha fyfan vilken blåst brud.
puss
hahahhaha den va bäst!!!! En okunnig fd. smyg-fjortisnasse Jag - Vad är det du har emot judar egentligen ? Fjortisnasse - De skär ju sig i kuken hela dagarna! När jag va liten kom min mammas kompisar o hälsade på. mamma: "Olle det här är Per o Inger" Jag: "Nee det är Yvonne o Tore"
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
En tjej i min klass i högstadiet frågade om det är bra att kärnkraftverk sprängs. idiot.
puss
Polare 1: Fan vad töntigt det är att feströka Polare 2: Men röker inte du? Polare 1: Jo, men bara på fester.
En tjej som jag i samma klass som på högstadiet utbrister under en lektion: Tjej: Asså har ni hört när folk säger "Har du fått ditt körkort från ett kollegspaket eller?", vadå fick man körkortet i kollegspaketen förr i tiden eller?
kellogs heter det kom jag på nu
Var på en förfest och en tjej började prata om hennes turkietresa. Tjej:Alltså när jag var i turkiet så drack jag turkispepparshots. Och vet ni vad? Det smakade lakrits.
(kompis kompis...) lite för full tjej i 16¨års åldern kommer hem efter en blöt kväll på stan.. har precis spytt ner bästakompisens pappas bil. Har rosa vin spya runt hela munnen och på kläderna.. Väl hemma utbryter tjejens mamma : "Men Sara, är du full!? varpå sara svarar "nej". Mamman stirrar argt på dottern och beordrar henne att gå o lägga sig. Sara suckar tungt och börjar vingla ut genom ytterdörren.. -"Sara vart ska du!?" -"hem, jag känner ingen på den här festen förutom Sally och Polly.." (familjens två taxar) "Sara, gå in i duschen!" sara valsar in i badrummet och tar på sig en handduk för att sedan börja vandra ut igen, mamman får tag på henne när hon nått brevlådan.
hahaha klockren! -"hem, jag känner ingen på den här festen förutom Sally och Polly.." (familjens två taxar)
"10-14 gråa skator flög runt som sånna kråkor" - Lisa om fiskmåsarna hon hade sett på en åker.
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
en kompis till mig hade varit "otrogen" mot en annan kompis till mig .. till hans försvar sa han : Men, jag gjorde ju ingenting, de va ju hon som sög av mig :S
hoes over broes ..
Jag själv läste tråden med min gode vän robin.. så kommer vi till "vad hette hitler i efternamn" jag skrattar lite.. varpå jag frågar "men seriöst då.. vad hette han i efternamn" så nu får ja va med:D
När jag hade min läkestav till min läpp-piercing: Bimbon: "Har du piercat dig!?" Jag: "Nää, jag var med om en bilolycka, och så fastnade en skruv i läppen, och så kunde inte läkarna ta bort den utan att jag skulle förblöda..." Bimbon: "Va?! Seriöst?! Fan vad hemskt!"Hon kollar närmare på piercingen. Bimbon igen: "MEH! Det är ju visst en piercing!"
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Min syster sitter helt tyst och plötsligt vänder hon sig till mig och säger, fan, den som säger att skönheten sitter på insidan måste ju tända på tarmar... Min vän P: Varför sjunger jerry Williams om att han kan dyka?? ( Han trodde han sjöng i can dive istället för jive)
Den som säger att skönheten sitter på insidan tänder oftast på tarmar.....
En i min klass i 40-årsåldern som sa förra veckan till vår lärare "Moder Teresa, känner du till henne?..." Denne person säger korkade saker hela tiden och hennes mobil kan ringa flera gånger samma lektion så hela klassen flippar på henne men moder Teresa-kommentaren tog ändå priset... Hur många människor idag känner inte till moder Teresa?
Så det så!!
- Är man kommunist om man jobbar på kommunen? En tjej i min klass, mentalt efterbliven.
typ, eller?
"Ett muntligt kontrakt är inte värt papperet det är skrivet på" "Jag betalar honom alldeles för mycket - men det är han värd" "Underskatta inte faran av atombomben. Den är rena dynamiten" "Jag har besökt platser där en mänsklig hand aldrig satt sin fot" "Prata inte med mig när jag avbryter dig" "Hädanefter håller du käften när du pratar med mig!" "Jag har inte alltid rätt, men jag har aldrig fel!" "När jag vill höra din åsikt så berättar jag den för dig" "Du har delvis hundra procent rätt" "Jag ska ge dig ett definitivt kanske" Finns måånga...
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
En kille jag känner som inte kan så mycket om fotboll men ni som vet ni förstår. Jag: Fan asså har du läst vad som har hänt med Juventus eller? Han: Aa fan Juventus dom ska ner till B laget shit tänk dig Zlatan ska spela där då! =D alltså Juventus åkte ner i Serie B andra divisionen i Italien.
"Hur kan pommefrites bli goda, dem friteras ju i vatten" hon visste inte att det var olja =P "VAA?! är inte skååne ett land?!?" "meh, london är ju ett land" "Jag- Jag har tappat bort min mössa Han- Aha, men vart är den då? " haha, ja, kanske återkommer med mer roliga imorn xD
Polare läser sin skol-mail på fredagsmorgnen.. I ett mail står det; "Imorgon, Fredag, är det elevrådsmöte" Kompis; "Men vafan det är ju fredag idag! När skicka dom det här?" Jag; "HAHA igår såklart" Kompis; "Vad var det för dag igår?" Sen var den dagen räddad. Det bör ju tilläggas att det var tidig morgon.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Jag till polare: - Ska du ha dig en drink eller? Polaren: - ja, tack Jag: -Hur stor? Polare: -Äh, ta en 20-40...
Ni kanske undrar varför kvaliteten på filmen är som den är... ja, det är ju bara för att det är så.
"vadå, finns inte enhörningar?" tjej i min klass i sexan sen hade jag två tjejer i ettan på gymnasiet som inte kunde räkna upp dom sju stora svenska partierna och ingen visste vem sveriges statsminister var.
Rehab is for quiters.
"Om moderaterna vinner valet, kommer då socialbidrag heta moderatbidrag" - klasskompis på samhällslektion innan valet.
"är fiskar djur?"