hm, min brud blev tsm med min barndomskompis 1månad efter vi gjort slut. Brydde mig i 10 min, sen lugnade sig och jag la ner..
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
ingen har skrivit att hon måste göra det!!!!!!!!! DET HONGJORT E FEL..OCH att han kännersomhan gör..skulle knna samma skit! men inget han kan göra ngt åt!!!!!!! SHET!!!!!!!!!!!
alla vet att alla brudar är horor så bry dig mindre om dom
hon har inga skyldigheter till honom längre. wtf!? hade man några skyldigheter under tiden man var tillsammans? som sagt så handlar det om respekt. det är respektlöst att knulla någon under tiden man är i ett förhållande och det är respektlös att knulla någon efter 1månad när man varit tillsammans i 3år. ni säger att det är slut och hon är fri att göra som hon vill. även när man är tillsammans med någon så är man fri att göra vad fan man vill!! det handlar om respekt!
SUCK SHAFT
Xtra-s F19 vad är det med shems inlägg som du blir upprörd över?
Busk P19 och respekt definieras rätt olika av olika personer, jag tycker inte att hon nödvändigtvis har gjort fel, även om det självklart är synd att hennes ex blir ledsen så är han just det, hennes ex, och jag är inte så säker på att jag tycker att hon ska behöva tassa på tå kring honom.
...och tänk återigen på att vi inte vet så värst mycket omstädigheter kring det här.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Xtra-s F19 är det så ansträngande att svara på en väldigt enkel fråga?
Det är sig likt i whoaforumen, man börjar fundera om man har blivit för gammal för att sitta här.
Vet inte nått om ert förhållande ni hade
satans-åxå men jag förstår att du mår dåligt. För mig är det ett mysterium hur folk kan göra en sån respektlös grej, oavsett om han hade gjort nått dåligt så ger ett fel inte rätt att göra ett annat fel, för varje människa borde förstå att det är fel att såra en annan.
Om man går in i ett förhållande så tycker jag att även om det tar slut så gäller dem oskrivna reglerna, håll dig borta från ex:ets kompisar, familj och personer i allmänhet som du vet att han/hon skulle ta illa upp om du hade sex med, ja menar vafan är det värt det? Oavsett om det var 1månad sen eller flera år sen skulle jag tänka 2gånger innan jag fick för mig att gänga med ett ex närstående.
Tyvärr finns det inte mycket man kan göra, hata är ju fritt fram dock.
Men de tär ju bara vad jag tycker.
knulla hennes allra bästa kompis!
Puserb P24 tänkte precis skriva samma sak som dig. Finns några enstaka brudar som skrivit i den här tråden som förstår killen. Men vad fan gör alla andra? Är ni vän med hans ex eller? "Hon är ditt ex och singel nu, låt hon göra vad hon vill?"Puserb ska ta kontakt med dig när jag behöver en advokat här på whoa! Det fixar sig satans-åxå, för tiden läker väl alla sår?fuck PPP
remember my name<br>you'll be screaming it later!
hade min pojkvän/sambo gjort något sånt efter 3 år så fine, jag hade blivit väldigt pissed off. tre år är en lång jävla tid att vara ihop med någon men hade han som sagt gjort det så hade jag - personligen - faktiskt sett ner på honom ännu mer än att han dumpade mig för att få knulla runt, då vet man ju att killen/tjejen absolut inte är värd DEN jävla tiden man sitter och planerar och tänker vad man ska göra. behandla smuts som smuts genom att skita i. alla är vi olika människor och alla behandlar vi situationer på dylika sätt.
What I said, yo!
killar är mer slynor! tro mig!!!!!!!!!! om en kille hade gjort slut med en tjej efter 3 år skulle han inte ens väntat 1 månad. han skulle ge det minst ett par dagar. och tro mig jag vet vad jag snackar om
Tizzle Tazz
booo no u dont
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Jag trodde ett tag att "satans-åxå" blivit ett nytt inneuttryck "Det fixar sig satans-åxå, för tiden läker väl alla sår?" "Vet inte nått om ert förhållande ni hade satans-åxå men jag förstår att du mår dåligt." Sen gick det upp för mig att snubben kallade sig så. ahaaa ska nog gå och lägga mig igen fan mår inte bra.. Fan vad jag saknar kursiveringen.
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Frigörelse är så jävla '98. Du äger kvinnan: ligg med henne, sälj henne eller lås in henne, men låt ingen annan nyttja henne utan erforderlig ersättning.
töntar hela bunten som kör den girlpower skiten. Efter 3 år så borde de visa varandra respekt. är det ok om hon hade knullat med hans bror också? ja det är klart: hon är ju singel! yeah go Carrie! (sex and the city). följande talare har jag stor respekt för i denna tråd: Spyder och Puserb.till trådskaparen: Bitchslappa horan.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
och så missade jag JackFalks inlägg. väl talat.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
ganjasmoke så om alla tjejer är horor, varför blir du inte bög och vad tycker du om din egen mor?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Booo nu kan du ju inte säga så. alla killar är inte så, samtidigt som alla tjejer inte så. alla är olika, varför ska du dra alla över en kam enbart p.g.a dina tidigare erfarenheter?
What I said, yo!
PhilAhz0phee F21 jajaj det var fel att dra alla över en kam, men de flesta killar är sånna iaf här jag bor iaf. och visst dessa äckliga typer kan ändras med tiden vad vet jag. det finns riktigt få BRA killar kvar iaf.
Tizzle Tazz
JackFalk smart sagt jue det har inte ens lite genomslag ens när det är ironiskt allt sånt är så uttjata så det är tröttsamt.. samma sak som att alla feminister tror att ingen förutom dem vet vad som pågår och att ingen kan vara individualist och göra som den tycker eller själv tänker... som sagt ni har dessutom sett för mycket på sex and the city.. det är inte ball att göka bara för man kan, och får " jag får väll göra som jag vill jag e tjej och ingen kan säga till mig vad jag kan och inte kan göra. man ska visa varndra lite känslomässig respekt. och ta hänsyn till vandra, det är det som utgör grunden för att man ska kunna fungera tillsammans med andra männiuskor, att ha dem i åtanke när man gör saker, dvs ,man behöver inte vara taskig dum eller jädrig bara för att men vet att man kan.. SMACK!
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
Äh, det enda som är uttjatat är begreppet "svin" och liknande tillmälen. Jag vågar en peng på att trådskaparen inte skulle banga på en het kväll med två av sin f.d. flickväns polare. Vi är alla svin, jag är säkert det största av dem alla. Jag har aldrig haft några som helst moraliska aspekter på vem jag knullar med. Det gör mig säkert till ett svin, det får ligga i betraktarens ögon och jag kunde verkligen inte bry mig mindre. Att ni andra inte vågar erkänna att ni egentligen är precis som jag gör er till hycklare och måste jag välja mellan det och att vara ett svin är valet faktiskt tämligen enkelt.
Xtras vart fan fick du luft ifrån?? hahaha.. det e just det,jag vet hur han känner..har varit i hans sits! så ät upp det du skrivit,gå och lägg dig..punk!!!
hadde de vatt slut för dig känslomässigt så hadde du inte oggat så på hennes göranden, så va ska du göra åt att du fortfarande BRYR dig om var hon e??? om du nu saknar henne o vill ha henne för dig själv o ingen annan får pilla på henne får du väl tänka ut ett sätt att vinna tillbaka henne på, eller??? annars, om du vet att du inte har nåt mer att hämta hos henne, så om jag va dig skulle jag inte ha kontakt med bruden på ett bra tag o be alla gemensamma polare att knipa om allt skvaller om henne. jag säger de till dig vare sig du gillar höra de eller inte men be cool, man!
och..???
Det här är whoa, hiphopcommunity typ, KNIVA DOM I ANSIKTET SÅKLART!
shunare P23 Nu blir jag ledsen i ögat, var inte mitt inlägg klokt ocn insiktsfullt? D: D: D: D: D: D: D: D: D:
hehehe..undrar vem som ska läsa vad!
jo jag har läst.. och det säger mig att du inte har läst det jag har skrivit,långt innan!
Jack Falk "Att ni andra inte vågar erkänna att ni egentligen är precis som jag gör er till hycklare och måste jag välja mellan det och att vara ett svin är valet faktiskt tämligen enkelt." Okej. Så om man säger att man inte är som du, så blir man automatiskt en hycklare eftersom du vet att ingen individ är unik och att alla är precis som dig. Det låter lite som om du bet dig själv i sädesledaren där.
Yeah!
Xtra-s F19 jag tror du har missuppfattat shems en smula, du borde nog läsa hennes inlägg igen.
whoa är inte en community, det är en livstil.
Trash with Class håller med dig.. vi är skit!
du skulle aldrig klara dig utan oss!!!
nä! jag vet just därför är ni skit! jobbigt å va beroende av saker!
shems det är ett helvete med kvinnor och ett helvete utan.Illsnidig ahh såg nu vad du skrivit. väl talat. vi måste förena oss mot dessa ondskefulla varelser.
shunare ge mig 5 anledningar till varför vi är ett helvete?
finns nog mer än 5 anledningar till varför folk är helveten, det där blir lätt en evighetsdiskussion.
men jag vill att han ska skriva 5 bra!
Son, a woman is a lot like a... a refrigerator! They're about six feet tall, 300 pounds. They make ice, and... um... Homer
MÖRDA MÖRDA MÖRDAAA
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
MickMästarn P18 nu tar du väl ändå i lite?
Njaa , jag hade inte hanterat den situationen som rationellt tänkande människor hade gjort kanske .. men det är bara jag, jag tycker dom ska dö . båda två !
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Döda henne?:)
Wordlife no doubt baby
shunare Jaa! Visste väll jag kvalificerade!
Indeed, vi måste stå enade inför den stora massan, vi mot dem!
"kill 'iiiiiiim"
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar
jsaddfw P25 döda honom? jag kan på ett sätt förstå de som tycker att hon gjort fel, men honom? varför?
JackFalk jag trodde först att du ver en såndär feminist som var inronisk och att alla karlar vill ha de så... det var uppenbarligen inte så hehe..
dock e jag gammalmodig och tycker att sex är lite privat.. och som man inte gör till höger och vänster.. utan innom förhållanden till exempel... och nej jag e inte religiös eller likannde dock lite pryd kanske hehe.. well... "ni får bilden"
asså jag har läst i tråden och era dumma jävlar hur fan kan ni nästan ta hennes parti och säga saker i stil med "hon är singel", "hon gör vad hon vill" bla bla bla. Hur fan kan ní ens säga så ? Det är sjukt respektlöst av bruden att fitta sig som hon gjort och mannen jag känner all sympati för dig. Det absolut sorgligaste av allt är att merparten som skrivit att hon gör som hon vill och att du ska sluta böla är brudar. Något samband kanske ? ni jävla brudar kanske tycker det är ok att hora runt och fucka med nåns känslor efter ETT 3 ÅRIGT FÖRHÅLLANDE. Dumma jävla idioter. Fler idioter samlat på ett och samma ställe finns nog fan inte.
SKU - SKU - SKULASON!