I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

slyna till ex!

Övrigt - Blandat

2006-09-30 12:16

slyna till ex!

Jag vet inte vad jag ska göra, fick just reda på att mitt ex har legat med en kille som hon VISSTE att jag hatade.. så går hon ligger med honom 1 månad efter hon hade gjort slut, efter ett 3årigt långt förhållande..

Jag känner för att döda honom ÄNNU mer nu!
Vad ska jag göra nästa gång jag ser honom? Mitt hjärta kommer slå trippel slag...
Men endå äre omoget att bråka..fan

ARRGHH

jajjamensan

2006-09-30 12:17
Hon har gjort slut, det är ett ex. Sluta häng upp dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-30 12:18
låtsas som att båda inte finns? även om du möter dom..?
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2006-09-30 12:18
hon är inte din girl längre, hon gör vad hon vill. Släpp det!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-30 12:19
Ligg med killen, du också så får hon minsann veta att du inte kan styras.

2006-09-30 12:31
Nope. Men jag är så jävla trött på attityden: Är du helt dum i huvudet!? Ni har gjort slut, du ska inte bry dig om vad hon gör och gör du det så är det nåt fel på dig!

Sett det allt för ofta nu på whoa. Men visst det smartaste är ju att försöka skita i henne. Men man måste ju ändå tänka på att dom har fan varit tillsammans i 3år så man kan fan inte klandra honom för att han blir arg. Jag själv hade blivit helt jävla galen.

SUCK SHAFT
Groupie

2006-09-30 12:32

Efter 3 år så måste du ju veta vilka svaga punkter ditt ex har. Tryck på dom och gå vidare sen...

2006-09-30 12:33
Busk inte alls samma sak. världens sämsta exempel btw. bruden har gjort slut, hon är inte död.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2006-09-30 12:34
Ja precis, det är det smartaste att göra så gör det.
Hon är inte din längre så sluta gråt för helvete.
Du får väll hämnas på något liknande sätt om det känns bättre.

2006-09-30 12:38
Busk P19

bara för att man ahr gjort slut, behöver det inte va "jag skiter i dig så skiter jag i dig" "jag slänger mig i havet och du vblir lokförare"..
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2006-09-30 12:43
Varför är det ett dåligt exempel? Är det så att man blir inte alls sårad över att ens ex som man var tillsammans med i 3år efter en månad går och knullar en kille man hatar? Jag vet att jag själv hade blivit riktigt sårad över något sånt. Sen så kanske det inte är lika hemskt som att sin mamma dött. Men det är fortfarande nåt som sårar en otroligt mycket. Det jag menar är att det är inte bara att sluta "hänga upp" sig på det. Samma sak om ens mamma dog. Det går inte att släppa bara sådär. Hatar den här jävla attityden.
SUCK SHAFT

2006-09-30 13:01
Busk, men alltså. när en tjej gör slut går man vidare. När ens mamma dör gör man det inte? Visst gör det ont nu, men inget han kan göra något åt.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2006-09-30 13:05
mörda båda, jag kan hjälpa dig.

2006-09-30 13:05
fimp sluta va en sån jävla idiot hela tiden, om du älskade en snubbe som gjorde slut med dig, o nån månad senare går o sticker kuken i nån tjej du e på kant med.. skulle du skita i de då? isåfall har du riktigt sjuka känslor som du kan stänga av hur som helst.. jobbig du måste va att leva med isf
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.

2006-09-30 13:09
spyder jag älskade en kille som stack kuken i en ny tjej samma dag. Jag sket inte i det alls. Jag åkte in på psyk, gick ner 15 kg och orkade inte med mig själv.
Det jag säger är att det går inte att jämföra en sådan förlust med en dödshändelse. Döden är oåterkallelig och oavsett hur jävla jobbigt det är att ha blivit dumpad tar man sig ur det på något sätt , kanske inte på egen hand men det går!

2006-09-30 13:12
nämen sluta spela dum då du fattar väl vad han menar? orka gå in i diskussioner som inte hör till ämnet, han kanske inte drog bästa liknelsen men du FATTAR väl vad han ville säga med den... släpp

till saken så är de riktigt jävla dåligt av folk som beter sig så, respektlöst o oerhört själviskt men det är sånna folk är nuförtiden
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.

2006-09-30 13:19
Spyder nu va det ju inte TS som skrev den liknelsen.

2006-09-30 13:24
Hade blivit sne med... hade snackat skit om henne.
De passa ihop pga att de är efterblivna båda två...
The sky always had little fluffy clouds..

2006-09-30 13:28

I feel you man, hade en tjej som knullade med en snubbe som, ja vi är fantamig fiender, för att sedan erkänna att det var för att fucka mig. Fatta vilken hora hon erkänner att hon knullat med en snubbe för att jävlas med en annan. Sen hans flin sen varje gång jag såg honom, haha det var droppen jag säger er.

Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-09-30 13:39
Sök sinnesfrid, sluta hata!
One Love!

2006-09-30 14:04
vet hur det där e..mitt tips är försök dra omkull så många av hennes kompisar som möjligt, du mår garanterat bättre efteråt om du lyckas.
New job. New Life. Good life
Poet

2006-09-30 14:05

lek oberörd. varför slösa tid och energi?
ingen är värd den onödiga tiden du sitter och slösar
på två kompletta idioter. gå vidare i ditt liv och lycka
till med framtida relationer istället.
What I said, yo!

2006-09-30 14:11
Jga tror det där är en ganska mycket tjejgrejj, jag skulle kunna göra samma sak enbart för att se hur exet reagerar och hur sårad han blir, vet ej varför egentigen, men det är väl ett sätt att visa att man ej bryr sig.. vilket man egentligen gör..

2006-09-30 14:31
Ligg med hennes syster/mamma eller nått.. eller varför inte båda?
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------

2006-09-30 14:31
jadu, kvinnor är inte riktigt kloka som obelix skulle ha sagt

2006-09-30 14:35
freddeC: dra inte alla över en kant.

2006-09-30 14:37

se det på den ljusa sidan istället, du var i alla fall först....

Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!

2006-09-30 14:39
krossad_anka : ironi

2006-09-30 16:04
Har hon en syster så dra henne, eller ännu bättre, hennes morsa.

2006-09-30 17:06

Gud vilken hora!
En singeltjej som ligger med en singelkille?
Polisanmäl!!

<br>
Poet

2006-09-30 17:10
uppfattade fel innan. hon har alltså inte varit otrogen mot dig?
vad har hon gjort för fel isf? get over it.
What I said, yo!

2006-09-30 17:15

Stryp honom med hennes string, och pippa henne i fontanellen.

Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen

2006-09-30 19:31
Broder

Hehe, blir lite svårt att dra henne i fontanellen om han nu inte dejta en bebis.  

2006-09-30 19:38
skit i vad bruden gör.. hon gör ju det för att göra dej sur.. knulla hennes bästa vän eller morsa så blir hon glad
(\_/)<br> (O.o) <br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination

2006-09-30 19:40
döda han!!! har inget mer att tilläga
LeeRoyJordanJr.7.2

2006-09-30 19:43
Yeah jag kan inte annat än hålla med wa, slå i hjäl honom och sen vill jag tilläga att du typ borde typ skrik på henne lite om hur satans vidirg hon är som  legat med honom så löser sig allt
”... hittas Git strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord”

2006-09-30 19:44
va fan, och om du hatade honom? det är inte din sak vem hon knullar med, hon behöver inte tänka på om du skulle gilla det eller inte. lägg ner ffs.

och ja, puncha honom rakt över näsbenet. men du kommer ju inte må bättre av det. och det är inte rätt heller.
Delam tange barat
Battlerappare

2006-09-30 19:49
3 år era jävla idioter, ni kan ju inte ba säga "get over it, hon gjorde slut hon är inte din längre". Har man varit med en person nästan varje dag i tre år så är det nog inte så lätt och inte rätt att släppa henne direkt heller IMO!
:c

2006-09-30 19:55
så fuckin irriterande..det e slut so om det va 3årslångt förhållande.. det e fult av henne!
Men du ska inte bryr dig,inte för att du kanske gör det..kan tänka mig att det känns!
men som sagt..låt det bli

det sägs att vi tjejer faller lätt (stmmer inte) Men ni killar har det svårt o komma över..så är det bara!

2006-09-30 20:00

det där med respekt..visst men det e inte så att han har ngt och säga!!!

2006-09-30 20:10
per-silja

det är ju verkligen inte samma grej somotrohet..nu tar vi det lungt!
Jag förstår vart du vill komma..jag har varit med om samma grej,då  killen strula med brudenja hataa mest.. blir sårad o shet..men sen så finns det såna människor!
Jag skulle däremot inte göra nt sånt!

2006-09-30 20:12
men vafan.

självklart är det jobbigt, men hon är hans ex, hon har inga skyldigheter mot honom längre, klart han blir arg, det har han all rätt till, men hon har ju inte gjort något fel, hon är singel och ligger med vem fan hon vill.

och visst är det förståeligt att han kommer tycka det är jobbigt att stöta på snubben, men han har ju verkligen inte gjort något fel, jag tror inte så många här hade låtit bli en singel tjej av respekt för en snubbe som hatar en.

satans-åxå P19

du kan ju inte så mycket göra förutom att vara arg på dem tills det gått över, men att försöka undvika dem så gott det går är väl kanske en bra ide.

ett par frågor bara:
hur har det varit mellan er sen det tog slut?
har ni pratat, haft kontakt, försökt vara vänner?

vem av er var det som gjorde slut?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2006-09-30 20:20
Alla jävla powerpuffpinglor här inne som säger "asså fuck you hon är en singel tjej som får göra vad fan hon vill fuck you mansgris, GIRL POWER" kan ju dra åt helvete.

Vi snackar om ett treårigt förhållande som tar slut, en månad efteråt så måste hon absolut knulla med en kille som han hatar.
Respektlöst.
Det är inte lika illa som otrohet, men det är snäppet under och det är fan så jävla schmuts.
Sittin sideways...

2006-09-30 20:26
Puserb P24

vem har sagt fuck you och kallat honom mansgris?

jag förstår mycket väl att det svider för honom men hon har faktiskt inga skyldigheter gentemot honom längre, respektlöst kan man tycka att det är men det är ju hennes val vem hon vill ligga med när hon är singel, det kan du knappast säga emot hur respektlöst du än må tycka det är.

2006-09-30 20:28
haha fan vad kalla alla var, antagligen för att dom har glömt hur det kan vara >_> tjejen är i princip ett renrasigt luder, du borde lacka, det är fan fel att göra så bara en månad efter. men ja, det finns inte så mycket annat att göra än att försöka ta det lugnt och försöka komma över det, hur jävla lätt det nu är.... hon har väl kommit över dig iom att hon gjorde slut och tyckte väl att en månad var tillräcklig sörjetid för dig... lycka till =)

2006-09-30 20:30
Misery_chick: Jag menade mer andemeningen i vissa inlägg, en del har blivit direkt sura på den stackars snubben som antagligen är jävligt ledsen. Och ja, det är hennes val, men ett jävligt dåligt och respektlös val. Och om hon har rätt att göra ett val, har jag rätt att förakta henne för det. Det är bara så lågt, så schmuts...
Jag skulle aldrig göra så mot nån, och jag har heller aldrig varit otrogen... Jag lever som jag lär, inget "oj hoppsan, jag slant med kuken".
Sittin sideways...

2006-09-30 20:34
mjo, men sen så vill iallafall jag veta lite mer om hur det tog slut och vad de haft för relation efter brytningen innan jag bildar en åsikt om huruvida det var respektlöst eller ej, och om hon överhuvudtaget har någonsomhelst anledning att tänka på hans känslor över vad hon gör.

2006-09-30 20:40
can´t blame you for thast, men jag är över känslig när det kommer till sånt och jag kände att snubben behövde en advokat efter alla attacker. Och om hon inte hade behövt ta hänsyn till hans känslor iom att han vore ett svin kunde hon ju åtminstonde vara den bättre människan.
Sittin sideways...

2006-09-30 20:43
För övrigt läste jag ditt första inlägg och det var inte inkluderat bland powerpuffpinglorna....
Sittin sideways...

2006-09-30 20:46
Knulla hennes polare.
Yeah!

2006-09-30 21:13
Frågan e om du ska dabba killen lr dabba både han o din tjej-- tjejen förtjänar ju de mest, ( men ja ja vet man slår inte tjejer)