hade de vatt en brud som gjort tråden så hade nästan alla brudar som skriver hon e singel bry dej inte m.m haft annan åsikt att han e ett svin o.s.v.
X-press P21 hehe skönt att nån förstår.
SKU - SKU - SKULASON!
Figge ja sant, då hade mannen varit ett "kvinnoförnedrande svin" eller nått i den stilen
SKU - SKU - SKULASON!
håller med maran till 100% att folk kan va sånna idioter helt sjukt
maran väl talat broder. tyvärr e jag inte förvånad över tjejers reaktion, de ser ett par avsnitt av sex and the city och agerar därefter.shems fem anledningar? 1. Ni är själviska varelser. 2. Ni är lömska. 3. Kör ett spel. 4. Känslokalla. 5. Otacksamma. Det är inte förrän vi män förstått det simpla fakta att ni är onda som vi kan börja handskas med er. Och ja, jag generaliserar. Är 98 % av ett folkslag svarta t.ex, så säger jag.. i det och det landet är folk svarta. naturligtvis finns det nån här o där, detsamma gäller kvinnor. de flesta är dock våra mammor ;)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
maran precis och alla kommer neka de men om de kommer upp en tråd om ett halvår av en brud om samma sak när denna e bortglömd så kommer dom ha annan åsikt..
Figge mm exakt, sjukt störigt.shunare P23 hehe aa exakt så men dom borde vakna upp ur sin jävla lallarvärld och inse att det inte håller att leka sex and the citylivet.
SKU - SKU - SKULASON!
maran- nu tar vi det lite lungt :) shunare- men det kan stämma. fem anledningar? 1. Ni är själviska varelser. - nej nej inte alla,det finns många själviska tjejor det kan jag hålla med om! 2. Ni är lömska. - ehm.. 3. Kör ett spel. - vi vet vad vi ska göra lr säga för att få som vi vill! 4. Känslokalla. - neeej det kan va att många leker känslokalla för att inte själva bli sårade. 5. Otacksamma.- hurvartnäär?
bara så att ni får det klart! DET tjejen gjorde va inte rätt.. fel,respektlöst osv. killens fråga var, vad ska jag göra nästa ggn jag ser honom? Han kan inte göra så mycket,kanska bara prata med exet om vad hon tänkte på,sen om hon bryr sig lr inte det är en annan sak!
Jag var med om nästa exakt samma sak för nått år sen... Häng inte upp det på det som jag gjorde, jag ångrar att jag inte sket i det och umgicks med kompisar i stället... Smärtan blir värre om du går runt och tänker för mycket på det, Tro mig.. Jag har erfarenhet.
aint no love without hatin!
say word maran! disrespect
Nöjd P20 jävligt sant. jag har också varit med om det och smärtan är enorm men som du säger så äre mycket bättre att försöka koppla bort det genom att umgås med polare osv. Men samtidigt måste man bearbeta sorgen och i den bearbetingen ingår tyvärr ångesten och sorgen. Man kan inte totalnonchalera hela grejjen heller. som källström hade sagt "bara att bryta ihop och komma igen" ligger lite i det.
SKU - SKU - SKULASON!
maran Word
work some magic
Glid upp till han på krogen och kräv din bärs, den är du värd!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shems 1. Ni är själviska varelser. - nej nej inte alla,det finns många själviska tjejor det kan jag hålla med om!
som sagt, 98-99%.
2. Ni är lömska. - ehm..
ja. galet lömska. lömsk =
opålitlig , rävaktig, lurig, perfid, insidiös, dolsk, svekfull.
3. Kör ett spel. - vi vet vad vi ska göra lr säga för att få som vi vill!
Där bekräftar du själv att ni är lömska.
4. Känslokalla. - neeej det kan va att många leker känslokalla för att inte själva bli sårade.
med känslokalla menar jag på det sättet som trådskaparens ex. gå och knulla hans fiende direkt efter ett 3 års förhållande.
5. Otacksamma.- hurvartnäär?
när ni tackar ett 3 års uppoffrande med att gå och ligga med ett långhårigt hårdrockar as.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
för att citera väpnaren jöns i Det sjunde inseglet: Milde herregud varför gav du oss kvinnan?
men hörru.. har jag någon skrivit att hans ex gjort rätt?!! andas..synd om dig,tycker verkligen det!
när ni tackar ett 3 års uppoffrande med att gå och ligga med ett långhårigt hårdrockar as. Hahahaha... snyggaste formuleringen den här veckan! shunare P23 är ute på korståg.
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
Finns väl inte så mycket att göra.. Hon är respektlös och den där killen mår du ändå bättre av att försöka ignorera. Rutten sak att göra, jag hade blivit tokig jag med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dom där 5 punkterna, RIGHT ON SPOT
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
känns som om rätt många här rör ihop att tycka att hon gjort en bra sak och att tycka att hon hade rätt att göra som hon gjorde. jag tycker inte direkt det var en snäll sak att göra, och förstår att han är arg, däremot så har hon ju all rätt att göra så om hon känner för det. därmed inte sagt att det är det smidigaste att göra i hennes situation.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
har hon en syrra då hookar du upp me henne har hon en fräsch morsa hookar du upp me henne har hon fräscha polare hookar du upp me alla dom sen filmar du skiten o ger de till ditt ex i juklapp.
thundercooperfuckinbird
värre om hon hade knullat din kompis, jag lovar
www.twitter.com/mzamora036
jens- P20 haha det där låter som en bra ide' :P
SKU - SKU - SKULASON!
Xtra-s F19 word man.
SKU - SKU - SKULASON!
Hugg snubben och förkasta bruden. Eller både och mot båda. Kanske mer jämnlikt.
fixa en bil, spade, säckar och såg samt ett bra ställe där du kan jobba ostört, bjud de på en middag knocka de efter förrätten ner med de i bilen, sågo kapa, gräv sedan ber du! så saken fixad!! Peace!
You need people like me..So you can point your fucking finger and say....Thats the bad guy!So say goodnight to the bad guy!!!! -Tony Montana, Scarface
Xtra-s F19 " Asså skit samma om de e hans ex, man gör inte så helt enkelt...de e så fett respektlöst så de finns inte...ni som säger annat har antagligen inte vart kära överhuvudtaget... " men vem har påstått att det inte är respektlöst?
det folk som inte håller med dig säger är väl snarare att hon har all rätt att göra så, hur respektlöst det än må tyckas vara, eftersom de inte är tillsammans längre.
xtra-s wörd.. för lite folk som har respekt för andra o enbart tänker på sig själva
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
xtra-s nej du påstod motsatsen, en åsikt du har all rätt till, men det känns lite skevt att inte acceptera att alla inte tycker som du.
xtras gå och sov dig lite!
Xtra-s F19 "ja accepterar att alla har en egen åsikt... men att inte kalla henne respektlös de e tyvärr att ljuga..." du ser inte hur underligt det du säger är?
Misery_chick inte det minsta underligt, det är rätt glasklart det hon säger.
SKU - SKU - SKULASON!
Xtra-s: Asså skit samma om de e hans ex, man gör inte så helt enkelt...de e så fett respektlöst så de finns inte... Misery_chick: men vem har påstått att det inte är respektlöst? Xtra-s: JAG!!..har påstått de!!...Man måste ju älska whoa.
Skjut en snut, lär det kännas bättre?
"Men samtidigt måste man bearbeta sorgen och i den bearbetingen ingår tyvärr ångesten och sorgen. Man kan inte totalnonchalera hela grejjen heller." Då bearbetar man den med en bra vän. Det är alltid bättre att prata med någon än att sitta och må dåligt själv.
Jag stödjer trådskaparen.
DU har varit ihop med henne i tre år. Du vet sätt att hämnas. Sätt igång!
Gå och knulla hennes bästa kompis?
hehe.. ovanstående skribent är lustig :) nej men nästan samma sak hände mig.. fast det var 6 veckor typ och det var en kille som var dum i huvet.. det enda rätta är att slappa det.. ja och min förra burd var tillsammans i 2 och ett halvt år lixom.. försök iaf släppa det!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
xtra-s "Misery_chick: men vem har påstått att det inte är respektlöst? Xtra-s: JAG!!!..har påståt att JAG tycker att det är respektlöst!!.." läs igenom det igen, långsamt.
gör inte ett piss men prata aldrig mer med henne , det är fett vidrigt att göra en sådan sak och det visar bara att hon har noll respekt för dig. skit i snubben , men spelar han ball så ta ut all ilska på honom så att han inte kan spela ball längre.
ähh fan sluta gråta , och gå vidare. Man äger inte en person, om en person känner för att ha sex med en annan så gör den personen det punkt slut . snacka om respekt hit och dit .. ähh gå och lägg er, och gå vidare med era egna liv . go natt för mig.
MDUP: vi har samma filosofi! En kniv löser mycket, om inte tillräckligt så vafan fram med hagelsprakarn då! hahahaha!
You need people like me..So you can point your fucking finger and say....Thats the bad guy!So say goodnight to the bad guy!!!! -Tony Montana, Scarface
Xtra-s F19 men jag har ju aldrig frågat vem som tycker det är respektlöst, att du tycker det vet jag redan, du behöver inte tjata.
maran P2 jag förstår mycket väl att xtra tycker det är respektlöst, grejen är att det inte är vad jag undrade.