Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
gosh
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
arj-som-fan & al3 oj, tack!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
I be around, just out of sight
Rhetoric . är det inte du som vanligtvis hatar på folk som laddar upp bilder och vågar kalla folk skitfula höger vänster? modigt med tanke på din käft att du länkar upp =)
Femme fatale
The-Junk du måste först ladda upp din bild på en sida, typ bildagboken, innan du kan länka den..
Femme fatale
Amar ummm. nej. jag har bara påpekat att DU lägger upp 70 bilder på dig själv i varje tråd som har med kameror att göra. och att jag inte tyckte du va så snygg som alla säger att du är. för det tycker jag inte. keep dreaming.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
The-Junk täääänk lite! täääääänk! ett tips bara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är det inte du som vanligtvis hatar på folk som laddar upp bilder och vågar kalla folk skitfula höger vänster? älskar bildtrådar. skitkul att se hur folk ser ut och säger inte att folk är skitfula till folk någonsin så vitt jag kan minnas. är inte min stil i vilket fall. modigt med tanke på din käft att du länkar upp =) jag vågar trotts min påhittade käft för jag är så otroligt vacker.
Rhetoric . i den tråden du gick till angrepp så hade jag inte ens länkat en enda bild själv på mig själv. det var en vem tycker du är finast på whoa bilddtråd och de var någon som hade ölänkat upp den för det första. för det andra så länkar jag högst 3-4 bilder per tråd om jag nu länkar någon alls. en bildtråd är till för att länka bilder, men jag spammar inte med bilder, 3-4 som sagt, kolla upp det själv. sen har du en lite rolig syn på vad folk tycker och vad JAG tycker. jag har aldrig yttrat ett ord om vad jag tycker om mitt eget utseende så du behöver inte läxa upp mig och säga att jag är ful etc. ska jag be ursäkt för mig för att någon någongång sa att jag var söt? vad ska jag göra åt saken att jag är ful tycker du? konstruktiv kritik elelr kunde du vart tyst?
Femme fatale
beef på gång
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
holla när du inte har mens.
Rhetoric, vad jag kan minnas sa du att phatie jag och azziz var ofattbart fula elelr något i den stilen, klart du kan tycka det men föstår inte denna känsla av uppläxning typ: jag tycker inte du är så fin som alla säger. så känner jag för många sm får komplimanger men jag har inget behov av att säga til den person som får motta komplimanger att denne minsann är ful som fan
Femme fatale
Rhetoric . ditt senaste inlägg bekräftade allt, jag infrågasätter dsitt sätt att bemöta människor men du vill göra mig till ett pms-offer, ful som fan, samt hävda din egen skönhet ödmjukhet
Femme fatale
tack för att du bekräftar att jag är en skönhet. som sagt holla.
Rhetoric, jag har inte mens, det är du som ine är redo att ta en diskussion .det är okej för mig. och jag tycker definitivt inte att du är ful, men jag har helelr inte bekräftat att du är snygg. din otrevlighet gör att jag har noll inställning till din såkallade skönhet alls.
Femme fatale
rhetoric: "holla när du inte har mens." -> ? sa du verkligen det där mannen? jag trodde du tillhörde en av de vettigaste och mer sansade personerna här på whoa. var det fel?
rhetoric varför skulle hon ha mens bara för att hon försöker försvara sig? så jävla typiskt.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
för kvinnor vågar bara försvara sig när dom har mens.
Rhetoric . ifortsättningen kan du också bemöda dig att scrolla ner för bildtrådar och upptäcka att Amar inte länkar många fler än någon annan. har jag sett dig angripa en kille, som moufassa som länkar 21 bilder på raken? nope, du väljer vem du vill störa dig på och din kritik att jag länkar upp extrema mänger bilder är helt obefogat däremot skriv rjag jävligt mycket i bildtrådar, men det gör jag överallt, kanske därför du får intryck över att jag "flashar så mycket bilder". vill avsluta med att du får tycka vad du vill om mig, men angrip rätt person, om någon ger mig en komplimang så är det väl inte på rätt plats att läxa upp mig för att inte vara tillräckligt snygg för en sån komplimang? vi har alla olika smak och tur är väl det. <--blöblöbölbölb
Femme fatale
Rhetoric jaså så är det? du tillhör de som anser att om en kvinna är politiskt intresserad så försöker hon pracka på andra sina åsikter och om en man är det så är han engagerad? en kvinnlig chef är tjatig och en manlig dito visar framfötterna?
al3 är jag ful? är jag söt? är jag fin? är jag äcklig? vad är jag? du är galen lan. eller fin. <3
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
och nej jag kommer inte sluta skriva i bildtrådar eller länka en bild bara för att du stör dig, klicka inte förfan. sticker komplimanger dig i ögonen så skriv hatiska mess till de med den usla smaken än att hata på mig istället =) jag ber dig att scrolla EN GÅNG genom bildtråden och räkna hur många bilder folk länkar per person och du vill finna att din kritik är löjlig. fridens
Femme fatale
LoRia F19 åh va snällt :) tack så mkt..
herregud vilket dagis detta är ibland
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
va fan sluta döda min världsbild, Jag trodde ju att du Fumez va en tjej!!!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
http://www.myspace.com/wedidnothavesexualrelationswiththatman
Priyan tror inte du behöver ändra din uppfattning av mig pga det du citera. jag är fortfarande vettig men jag älskar att driva med folk som "bor" på whoa (läs: i Blandat.) Amar ibland undrar jag om du vet skillnaden mellan whoa och livet utanför internet. du borde inte ta åt dig så mycket, det är därför folk gillar att driva med dig. men samtidigt tror jag du känner dig träffad av det jag sa om att du gillar att visa upp dig annars hade du inte skrivit en bok i denna tråd ett halvår senare. jag blir fan rädd när jag läser det du skrivit i denna tråd. rädd! fimp du likaså Amar kan börja "gråta" över minsta lilla sak. alla är inte seriösa hela tiden i Blandat och alla tycker inte kvinnor är värdelösa. softa och sluta va så paranoid. tack för alla skratt!!
Men chill ...
Hjulet snurrar men hamstern är död
Rhetoric P21 99% säker att din ålder måååste vara fejkad
rhetoric bra att du skrattar i alla fall. DU är nämligen ensam om att göra det.
Rhetoric jaså så är det? du tillhör de som anser att om en kvinna är politiskt intresserad så försöker hon pracka på andra sina åsikter och om en man är det så är han engagerad? en kvinnlig chef är tjatig och en manlig dito visar framfötterna? Hahahahaha!
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
rhetoric bra att du skrattar i alla fall. DU är nämligen ensam om att göra det. haha nej det är jag INTE. ^^
okej, en till skrattar :P
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Var e alla fula på Whoa? <-- där!
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
haha jo lite.
Rhetoric P21 är underhållande som alltid.
Priyab "rhetoric: "holla när du inte har mens." -> ? sa du verkligen det där mannen? jag trodde du tillhörde en av de vettigaste och mer sansade personerna här på whoa. var det fel?" Ojojoj vad du har tolkat fel. Rhetoric är en sån som tycker om att göra sig förmer:)
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Amar: Ja det är ju iofs ett faktum att kvinnor aldrig blir över 27-28 men onödigt o börja redan vid 19 när man inte ens uppnått den åldern :D fimp s ögon är ju helt sjuka, bland de vackraste jag sett.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
strihdfelt: Tycker det är kanon att du står för att du är brat, tycker bara synd om dig som måste dricka så jävla många liter skabbig dricka för att passa in :D, även om du säkert lärt dig uppskatta det med tiden.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
för kvinnor vågar bara försvara sig när dom har mens. Öh, haha, eller så var det för att du inte hade något bättre att komma med och valde alla nimwits backup : mens påhopp (du är uppenbarligen 14 och ställer frågor som "hihi, räknar du det som att pulla när du har i en tampong" följt av hysteriskt fnitter till den sötaste tjejen i din klass) Usch, så fruktansvärt komiskt.
tp: sommaren på västkusten run things!
Mabuhay!
Niobe F-1 eller så spann jag bara vidare på fimps inlägg och fick EXAKT den reaktion jag ville ha. och skratt. varför tror alla att whoa är 100% allvar hela tiden?